Die informatie is nog wel heel lang terug te vinden op het internet.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen. Eerst even de complete database van FOK! legen zodat wat we tot nu besproken hebben niet meer terug te vinden is.
Daarom ook tientallen foutieve berichten plaatsen, dan is het lastiger om de juiste informatie te filterenquote:Op zondag 3 november 2013 13:01 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Die informatie is nog wel heel lang terug te vinden op het internet.
Kunt U daarmee helpen?quote:Op zondag 3 november 2013 13:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Daarom ook tientallen foutieve berichten plaatsen, dan is het lastiger om de juiste informatie te filteren
Welkom!quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ik meld mij aan. Ervaring met turken en zwarte pieten
Je bent de baas over de zolderkamerautisten.quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK meldt zich aan als hoofd van de cavalerie afdeling
Maar ik wil de cavalerie afdelingquote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Je bent de baas over de zolderkamerautisten.![]()
Dan neem ik beidenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je DMquote:Op zondag 3 november 2013 16:55 schreef Krabs het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: T-Jay en ik zijn opperbevelhebbers der FOK!-knokploeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |