SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit ook gvd niet meequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar koop je verdomme niets voor, we zijn al 86 weken zogenaamd de betere en we krijgen er niets voor terug
Toch hadden we zeker kunnen scoren vandaag en dan loop je er gewoon overheenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we creëeren ook geen ene flikker.
Dan hebben we goed gespeeld en gedomineerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
al dat zuinige achterin rondtikken ben ik nu wel klaarmee, daar werd 80 minuten aan gedaan deze wedstrijden.
Vriendjes ontslaan ze niet natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Elke andere trainer zou bij deze resultaten + het vertoonde spel er al lang uitvliegen. En dan die tyfus wissels ook nog. Maar ja, wel gedomineerd.
Andersen was niet slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
Lichtpuntjes vanavond: Veltman, Blind (op het middenveld). Wanvertoningen: Boilesen, De Jong, Andersen. Rest matig, al lijkt Fischer wel een licht stijgende lijn te pakken te hebben.
en dan nog die fantastische wissels, het is toch geweldig!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan hebben we goed gespeeld en gedomineerd
Zou ook wel zwak zijn om hem na het succes met 3 titels hem er nu gaan uitgooien. Zeker omdat de rest het ook slecht doet (ook al maskeert dat), dan is het geen ramp.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Elke andere trainer zou bij deze resultaten + het vertoonde spel er al lang uitvliegen. En dan die tyfus wissels ook nog. Maar ja, wel gedomineerd.
Champagne!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan nog die fantastische wissels, het is toch geweldig!!!
ze doen er alles aan
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
We hebben helemaal niet gedomineerd of schijn-gedomineerd. Wat een achterlijke TT weer.
Jij wilt De Boer weg hebben ? Mooi, kunnen we Jol weer terughalen die er binnenkort bij Fulham uitvliegt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
We hebben helemaal niet gedomineerd of schijn-gedomineerd. Wat een achterlijke TT weer.
Kan Mido ook gelijk meekomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt De Boer weg hebben ? Mooi, kunnen we Jol weer terughalen die er binnenkort bij Fulham uitvliegt.
Verander 'm zou ik zeggen, want het is gewoon een schreeuwerige kut tt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Edje vd Sar erbij samen met Marcje en Wimpie .quote:
Hell no, nooit geen type Jol meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt De Boer weg hebben ? Mooi, kunnen we Jol weer terughalen die er binnenkort bij Fulham uitvliegt.
Hadden we maar 60 miljoen waarvan we 15 miljoen konden uitgeven, oftewel het bedran van Eriksen en Tobyquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Ach, we de jongens hebben alles gegeven. Prima partij op de mat gelegd. Veel meer mogen we ook niet verwachten van deze ploeg.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Die 2 vleugelspelers spelen atm ook Ajax onwaardig. Dat naar binnen trekken en vervolgens balverlies lijdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar jongens, dit kan toch niet.Je vleugelspelers wisselen voor 2 matige middenvelders. Ajax onwaardig dit.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Zit me wijf ook nog kanjerhard te kauwen op van die tyfusnootjes. Wil al die tanden uit der smoel trappen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Zit me wijf ook nog kanjerhard te kauwen op van die tyfusnootjes. Wil al die tanden uit der smoel trappen
Klaassen speelde beter dan De Jong. Niet echt moeilijk, maar goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar jongens, dit kan toch niet.Je vleugelspelers wisselen voor 2 matige middenvelders. Ajax onwaardig dit.
Fisher deed tenminste zijn best en liet dat ook zienquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers spelen atm ook Ajax onwaardig. Dat naar binnen trekken en vervolgens balverlies lijden,
De Boer heeft (net als Cocu, ik zal het vst zeggen hoeft iemand anders het niet te doen) regelmatig dubieuze wissel of gewoon ronduit slechte. Maar aan de andere kant, wie had hij er in moeten zetten? Heeft Ajax nog wel vleugelspelers?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ja wat dan moet je ook een paar tyfustrappen hebbenquote:
Eens hoor. Maar dan ga je ineens 4-4-2 spelen, dat is wel heel triest.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers spelen atm ook Ajax onwaardig. Dat naar binnen trekken en vervolgens balverlies lijden,
Dat zou ik dan wel weer willen zien. Word ik gelijk wakker na die wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Beetje Dirk Kuyt. Hoera.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Fisher deed tenminste zijn best en liet dat ook zien
Ja dus, je best doen pleit je niet vrij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Fisher deed tenminste zijn best en liet dat ook zien
En dan zie je die Andersen na balverlies een beetje lopen sjokken, tyf toch op man. Wil je wel bij Ajax voetballen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mad?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja wat dan moet je ook een paar tyfustrappen hebben
Hij had De Jong er uit moeten halen. Die gast kan er echt helemaal niets van. Dankzij Eriksen heeft hij kunnen schitteren, nu hij er niet meer is zie je pas hoe beperkt hij is. Mister verstoppertje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Boer heeft (net als Cocu, ik zal het vst zeggen hoeft iemand anders het niet te doen) regelmatig dubieuze wissel of gewoon ronduit slechte. Maar aan de andere kant, wie had hij er in moeten zetten? Heeft Ajax nog wel vleugelspelers?
Die komen er niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dreassic het volgende:
Tijd voor wat winter aankopen, want dit is een aanfluiting van jewelste.
blijf dromenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dreassic het volgende:
Tijd voor wat winter aankopen, want dit is een aanfluiting van jewelste.
Nee joh, geen zorgen, ik heb geen flauw idee wie je bent en om onbeduidende personen ga ik me niet druk maken.quote:
Ach, we hebben 3 a 4 mooie jaren op rij gehad. Prima als het nu een keer een jaartje wat minder gaat. Frank moet obv gewoon blijven. Topper!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef stoeltafel het volgende:
Het meest trieste is nog, dit gaat niet veel beter worden en Ajax wil niet investeren. Dit worden lange jaren, jammer. Sowieso geen kampioen met deze selectie, onmogelijk.
Dat sowieso, maar dan blij je nog over met zwakke vleugels en een matige spits.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij had De Jong er uit moeten halen. Die gast kan er echt helemaal niets van. Dankzij Eriksen heeft hij kunnen schitteren, nu hij er niet meer is zie je pas hoe beperkt hij is. Mister verstoppertje.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
Kanjerirritant dat varken. Weet ook zeker dat ze het expres doet. Nooit meer nootjes kopen.
lekker 80 minuten van de wedstrijd rondtikken achterin ligt echt niet aan de selectie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Dit ligt echt niet aan Frank, maar aan de verschrikkelijk matige selectie. Gewoon een hele slechte lichting. Hopelijk komen er snel talenten vanuit de jeugd.
Mark van de Maarel en Steve de Ridder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie moeten we dan kopen in de winter?
Klopt. Maar die heb je sowieso al.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan blij je nog over met zwakke vleugels en een matige spits.
Met alleen talenten red je het ook niet. Je moet nooit alles op één hand gooien. Dus niet alleen jeugd willen en niet alleen aankopen willen, middenweg zoeken. Nu neigen ze vooral naar dat eerste.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Dit ligt echt niet aan Frank, maar aan de verschrikkelijk matige selectie. Gewoon een hele slechte lichting. Hopelijk komen er snel talenten vanuit de jeugd.
Ik ben geen fan van Sigthorsson, totaal niet zelfs, maar vandaag heeft hij ook weinig mogelijkheden gehad om uberhaupt wat te kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Zolang de kern van het probleem op het veld niet aan wordt gepakt blijven we zo spelen. Alweer het bekende riedeltje, De Jong kut, Poulsen kut, Siggy kut, Van Rhijn kut. Dit zijn spelers die het jonge grut zou moeten begeleiden maar ze horen keer op keer bij de slechtsten op het veld
Jáááá in de B1 lopen grote talenten hoor!!1quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Om een onbeduidend spelletje wel blijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, geen zorgen, ik heb geen flauw idee wie je bent en om onbeduidende personen ga ik me niet druk maken.
Herrijzenis van De Jong, doe ff normaal joh. Die gast kan er op het middenveld helemaal niets van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Met Bojan en Duarte erbij en de herrijzenis van Siem staan we nog voor de winterstop bovenaan.
Met hoe we nu spelen kun je beter Bojan in de spits doen, Siggy 2 voorzetten gehad de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Zolang de kern van het probleem op het veld niet aan wordt gepakt blijven we zo spelen. Alweer het bekende riedeltje, De Jong kut, Poulsen kut, Siggy kut, Van Rhijn kut. Dit zijn spelers die het jonge grut zou moeten begeleiden maar ze horen keer op keer bij de slechtsten op het veld
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Om een onbeduidend spelletje wel blijkbaar
Daarom hopen dat iemand als Van der Vaart terugkomt, Urby zou ook mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alleen talenten red je het ook niet. Je moet nooit alles op één hand gooien. Dus niet alleen jeugd willen en niet alleen aankopen willen, middenweg zoeken. Nu neigen ze vooral naar dat eerste.
Siggy heeft buitenspelers die een voortzet kunnen geven nodig... fisher kan niet eens fatsoenlijke corners geven laatstaan voorzettenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Sigthorsson, totaal niet zelfs, maar vandaag heeft hij ook weinig mogelijkheden gehad om uberhaupt wat te kunnen laten zien.
Alles aan hem straalt bonkigheid en onkunde uit. Ik vind het een straf om hem in de spits te zien voetballen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Sigthorsson, totaal niet zelfs, maar vandaag heeft hij ook weinig mogelijkheden gehad om uberhaupt wat te kunnen laten zien.
Blijft nog steeds klote dat we 3x achter elkaar van fucking vitesse verliezen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach dit is gewoon een tussengeneratie tot de echte toppers uit de jeugd komen.
Tot die tijd komt er niets bij en moeten we het met deze oogaids doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat niets afdoet aan het gegeven dat je hem deze avond weinig verwijten kan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles aan hem straalt bonkigheid en onkunde uit. Ik vind het een straf om hem in de spits te zien voetballen.
Misschien heeft je vriendin meer kwaliteit dan Siem de Jong op het middenveld, marc netto leest vast mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Dven het volgende:
Iemand die nog een vriendin wil kopen of op z'n minst wil helpen haar smoel in te trappen?
Positief in het leven staan. Even treuren, dan weer verder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het moeilijk over de positieve dingen hebben na het zoveelste puntverlies
Stel je eens voor dat die ook falen als ze in Ajax 1 komen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze is wel een echte zuiger ja, die heb je ook nodig in je elftalquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heeft je vriendin meer kwaliteit dan Siem de Jong op het middenveld, marc netto leest vast mee.
Dit! En de backs geven ook geen enkele goeie voorzet, met name Van Rhijn nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Siggy heeft buitenspelers die een voortzet kunnen geven nodig... fisher kan niet eens fatsoenlijke corners geven laatstaan voorzetten
Ja die willen hun selectie wel versterken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Blijft nog steeds klote dat we 3x achter elkaar van fucking vitesse verliezen...
Jawel, we halen vast weer een bokkenlul van Utrecht of NAC ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot die tijd komt er niets bij en moeten we het met deze oogaids doen.
picsquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze is wel een echte zuiger ja, die heb je ook nodig in je elftal
Type Davids ? met bril en alquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze is wel een echte zuiger ja, die heb je ook nodig in je elftal
Ja ook die zullen goede, meer ervaren spelers nodig hebben om zich aan op te trekken. Maar die zie ik niet zo snel komen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat die ook falen als ze in Ajax 1 komen..
Noem niet Jens Toornstra, want dat is ook zo'n dikke die de moet denken aan Duarte --> precies goed genoeg voor dit niveau maar er moet meeri n zittenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, we halen vast weer een bokkenlul van Utrecht of NAC ofzo.
HUEYYYYYYY RECORDS WILL BE BROKEquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Reemi het volgende:
Nu al vaker verloren dan in het gehele vorige seizoen trouwens
UIquote:
Klopt, en het is voor hem ook klote spelen zo. Maar die aannames die standaard meters van zijn voet afspringen, dat heeft hij altijd al gehad. Hij is het gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat niets afdoet aan het gegeven dat je hem deze avond weinig verwijten kan.
In de Eredivisie moet je niemand halen nu, op Tadic na.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem niet Jens Toornstra, want dat is ook zo'n dikke die de moet denken aan Duarte --> precies goed genoeg voor dit niveau maar er moet meeri n zitten
Bestuur tegen de fakking muur!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ook die zullen goede, meer ervaren spelers nodig hebben om zich aan op te trekken. Maar die zie ik niet zo snel komen.
We spelen toch niet om 12.30 hè?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week NEC uit.
Als we die niet winnen weet ik het ook niet meer.
Hattrick Higdonquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week NEC uit.
Geloof je dit zelfquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
Schijt, beter verliezen dan gelijk spelen nu. Eff al die fucking koppen op scherp zoeken naar versterkingen etc.
Na de winterstop vlammingssss
Nee joh, PEC moet om 12:30 tegen Twente.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen toch niet om 12.30 hè?
Nee ze moeten gewoon het licht zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bestuur tegen de fakking muur!!!
Ooh dan hebben we misschien nog kans op een puntje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, PEC moet om 12:30 tegen Twente.
14:30.
We spelen Europees dus sowieso geen overwinning.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week NEC uit.
Doen ze niet . Ze dekken elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ze moeten gewoon het licht zien.
Nee kan niet psv moet tegen zwolle, ze kunnen niet allebei winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef Pedroso het volgende:
Zal je zien dat alle concurrenten wel winnen. Het blijft geen feest natuurlijk.
Feyenoord gaat morgen onderuit bij Cambuurquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef Pedroso het volgende:
psv staat al voor inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef Pedroso het volgende:
Ach ze willen echt wel dat Ajax het goed doet hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doen ze niet . Ze dekken elkaar
Weet ik , maar ze doen het niet goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze willen echt wel dat Ajax het goed doet hoor.
Zijn veel te naïef.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze doen het niet goed
Het zijn voor het grootste deel ook beginners. Die maken fouten. En ook zij gaan uiteindelijk weg als ze die fouten niet meer maken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze doen het niet goed
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Nee kan niet psv moet tegen zwolle, ze kunnen niet allebei winnen
Jonk is al mislukt bij Volendam , Bergkamp geen ervaring en Marc is gewoon zuinig .quote:
Cillessen heeft echt een goede trap en zoveel rust aan de bal. Verademing tov Vermeer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Spinosaurus het volgende:
Wat een teleurstelling zeg, de enige Ajaxspeler waar ik echt van heb genoten is Veltman. Cillessen speelde trouwens ook een goede wedstrijd, ze verdienen het niet.
Hoeveel kansen heeft Ajax eigenlijk nodig? We lijken net Barcelona die de bal er altijd in wil pissen.
Gedomineerd, goals komen wel weer, publiek moet begrip hebben, aankopen niet nodig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op het praatje van Frank.
Vond ik ook hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het zal wel weer 'calimero' zijn, maar Nijhuis en zn vrienden waren echt tering slecht vandaag
Dat "buitenspel" van Fischerquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het zal wel weer 'calimero' zijn, maar Nijhuis en zn vrienden waren echt tering slecht vandaag
Tarado en LitmanenAFCA wel ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef ValHallen het volgende:
Zouden er nog steeds mensen zijn die Siem graag op het middenveld zien?
Jezus wat speelde hij beschamend slecht. Onze aanvoerderquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tarado en LitmanenAFCA wel ja.
Aanvoerder der grijze muizen ja. Totaal geen lefgozers ook in dit team.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jezus wat speelde hij beschamend slecht. Onze aanvoerder
Niemand wilde ook naar de bal toe. Allemaal poeslief op gepaste afstand kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanvoerder der grijze muizen ja. Totaal geen lefgozers ook in dit team.
'We hebben gedomineerd.'quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op het praatje van Frank.
Wat wil je met Poulsen, De Jong en Siggyquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is geen verdedigend probleem. De as van het team is door en door rot.
Dat is wel echt een gebrek aan vorm. Iedereen is uit vorm. Want als er iemand echt in vorm is en zich lekker voelt komt hij echt wel altijd vragen om de bal. Maar nu is er nauwelijks iemand aanspeelbaar op Serero na.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand wilde ook naar de bal toe. Allemaal poeslief op gepaste afstand kijken
De echte 'toppers' uit de jeugd halen tegenwoordig het eerste al niet meer want tegen die tijd zijn ze al weggekocht door clubs als Manchester City e.d.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laten we eerst maar kijken naar onze eigen middelmatige ploeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
even tussendoor
psv 1-1 pec
twente 2-2 nec (ik lieg niet)
maar ook bij afvallende ballen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een gebrek aan vorm. Iedereen is uit vorm. Want als er iemand echt in vorm is en zich lekker voelt komt hij echt wel altijd vragen om de bal. Maar nu is er nauwelijks iemand aanspeelbaar op Serero na.
Mwuahh dat gebeurt bij PSV en Feyenoord, maar bij Ajax blijven die jeugdtoppers wel gewoon hoor. Op wat uitzonderingen na.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef TLC het volgende:
[..]
De echte 'toppers' uit de jeugd halen tegenwoordig het eerste al niet meer want tegen die tijd zijn ze al weggekocht door clubs als Manchester City e.d.
Het Nederlands clubvoetbal is wordt gewoon nog kunstmatig in leven gehouden.
Door zit soort uitslagen en tussenstanden zijn we nog niet 14dequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
even tussendoor
psv 1-1 pec
twente 2-2 nec (ik lieg niet)
Ja wat dat betreft zijn het net schoolmeisjes. Alleen Poulsen vliegt er nog wel eens in. Poulsen vond ik vandaag nog niet eens zo heel slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar ook bij afvallende ballen.
Nou Frank, dat valt ook wel mee. Zoveel spelers kunnen niet beter hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
DE BOER: 'HET KAN VEEL BETER AAN ONZE KANT'
http://foxsports.nl/video(...)r-aan-onze-kant.html
Daar gaan we.
Frankquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
tot nu toe i nhet interview
1. vitesse heeft niet verdiend gewonnen.
2. vitesse effectiever in de fouten die ajax maakte
3. AJAX HEEFT GEDOMINEERD BIJ VLAGEN
4. Gelijkspel had verdiend geweest
Rot toch op als Vitesse echt effectief was geweest hadden ze 3 doelpunten gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben ook hard gewerkt ..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
"Hard gewerkt"quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag hopen dat hij het zelf wel echt anders zien en dat ze er intern anders over praten. Anders zie ik het echt somber in.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Frank......denk dat we hem maar weer drankie moeten noemen, want hij ziet telkens andere wedstrijden.
Boeit mij vrij weinig of PSV niet of wel rood krijgt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef stoeltafel het volgende:
PSV weer geen rood, lekkere scheids weer
Welke eigen jeugd dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:11 schreef Heeinz het volgende:
Pff jongens jongens.. Hoe kan het toch elke keer misgaan? We kunnen na elke wedstrijd weer hetzelfde concluderen: sommige spelers zijn gewoon echt niet goed genoeg. Gooi er dan maar wat eigen jeugd in.
volgens mij wil niemand meer naar ajax komenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke eigen jeugd dan?
Er moet gewoon wat bij op de vleugels. En een goede creatieve middenvelder.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij wil niemand meer naar ajax komen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens mij wil niemand meer naar ajax komen
We zien hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Normaal hadden we 8 punten achterstand nu. Maar nu 3 punten achter op AZ.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Tja, net zo kut als vorig jaar rond deze tijd. En dat jaar daarvoor. En daarvoor ook.
Daarom, gewoon weer kampioen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal hadden we 8 punten achterstand nu. Maar nu 3 punten achter op AZ.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Hopelijk een paar verfrissingen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een verfrissing in de winterstop en dan komt het al helemaal goed.
Ik zou lekker spelers als Meleg, Bazoer etc aan het eerste laten wennen. Wat heb je nu nog te verliezen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke eigen jeugd dan?
Er moet gewoon wat bij op de vleugels. En een goede creatieve middenvelder.
Ajax en winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou lekker spelers als Meleg, Bazoer etc aan het eerste laten wennen. Wat heb je nu nog te verliezen?
Aan de andere kant, winnen we 4 keer staan we zo weer bovenaan.
Ja leuk nog meer talenten laten verzuipen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou lekker spelers als Meleg, Bazoer etc aan het eerste laten wennen. Wat heb je nu nog te verliezen?
Aan de andere kant, winnen we 4 keer staan we zo weer bovenaan.
Gooi ze maar lekker in het diepe ja. Talenten de indruk geven dat ze niet meer zijn dan die knooierds die nu op het veld staan, nee dat zal ze goed doen!quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk nog meer talenten laten verzuipen.
Wat een oppurtunisme zeg. En wat dan als het ook niet lukt met die talenten? Wie gaan we er dan ingooien? Het is slecht, maar met versterking op de flanken en op het middenveld in de winterstop kan het heus wel weer beter gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gooi ze maar lekker in het diepe ja. Talenten de indruk geven dat ze niet meer zijn dan die knooierds die nu op het veld staan, nee dat zal ze goed doen!
laten we het positief bekijken iddquote:
Ik vind dat we eerder onze kutaanvoerder moeten aanpakken die er ook bijloopt alsof die 10 kleuren heeft gescheten .quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef Iwanius het volgende:
Zo! Wij zijn er weer.Wat een waardeloze wedstrijd was dit zeg.![]()
Ik heb mij gruwelijk zitten ergeren aan vooral die Stefano Denswil in de verdediging die gewoon schuld had aan die goal van Vitesse. Bespaar mij het excuus dat hij nog jong is en zo want wie goed keek zag dat hij niet eens echt verdedigde maar een beetje mee hobbelde met de Vitesse speler die ging schieten. Steel dan op zijn minst je been uit of loop tegen hem op maar hobbel niet mee om te doen alsof je hem probeert af te stoppen!
"Ja ,maar hij zat er doorheen"zal nu iemand zeggen.Er doorheen zitten alsof de de marathon hebt moeten afleggen. De wedstrijd duurde maar 1,5 uur en geheel Ajax heeft daarvan 80 minuten amper inspanning getoond. Wat zeg ik: Vitesse maakte het spel en had de beste kansen.
Of waren de spelers zich aan het sparen voor de komende Champions league wedstrijd. Zal mij niet verbazen en je zal zien dat ze in de komende Champions League wedstrijd er wel vol voor kunnen gaan.
Misschien wordt het eens tijd de aloude witte zakdoekjes tevoorschijn te halen als er weer een wanprestatie op de grasmat wordt neergezet want die onzinverhalen van De Boer voor de camera's elke keer dat het allemaal wel meevalt begint mij ook stierlijk te vervelen.
We hadden al 10 punten los moeten staan. Moeten ja, als we eens wat hadden gedaan met die 80 miljoen op de bank...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:45 schreef Pedroso het volgende:
Onvoorstelbaar. Heb de 2e helft gekeken bij PSV tegen PEC maar in PSV zit bijna nog minder dan in Ajax.
Stel je voor dat Ajax alsnog kampioen wordt, dan zijn de concurrenten echt faalhazen. Eigenlijk hoop ik dat als Ajax het niet wordt Heerenveen het gaat worden maar dat zal wel niet.
Frank de Boer heeft toch al gezegd dat er in de winterstop geen transfers gaan plaatsvinden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:35 schreef The_Groove het volgende:
In de winter haal je 2 versterkingen voor bij elkaar 12 miljoen en in mei ben je weer kampioen.
Bedank het voormalig bestuur maar voor de belabberde A jeugd die nu dus niet meteen kan aansluiten in tijden van schaarste. Nu is het wachten op externe versterkingen en 1 of 2 spelers uit de B jeugd die het misschien gaan halen. Dat kan nog wel even duren.
Gelul, dat is om de huidige ploeg vertrouwen te gevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft toch al gezegd dat er in de winterstop geen transfers gaan plaatsvinden.
Ik moet het nog maar zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gelul, dat is om de huidige ploeg vertrouwen te geven
Haha dat meent hij echt niet hoor. Natuurlijk wil hij dat zijn selectie versterkt wordt. Welke coach wil dat nou niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft toch al gezegd dat er in de winterstop geen transfers gaan plaatsvinden.
Marc Nettoquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat meent hij echt niet hoor. Natuurlijk wil hij dat zijn selectie versterkt wordt. Welke coach wil dat nou niet.
Er zijn genoeg spelers geprobeerd te halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:53 schreef Silenus het volgende:
Vraag het me af, stoor me aan het gebrek aan zelfreflectie soms.
Je kunt de titel gvd dit jaar gratis ophalen. Scorende spits, spelverdeler en je bent er. Kassa, CL-miljoenen binnen. Maar in plaats daarvan wordt het weer gekut tot en met. Als we geen geld zouden hebben, oke. Maar we komen om in de pieken.
Willen en kunnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook overdreven, hij wil echt wel versterkingen halen hoor.
Welke creatieve middenvelder?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind alleen een Ola John nodig, desnoods een creatieve middenvelder. Dan moet het wel goedkomen.
Hoezo opportunisme?! Of het nu voor geen reet loopt met spelers die misschien wel pleiten gaan na dit seizoen, of met jonge talenten die willen vechten voor hun plek en die daardoor volgend jaar minder aanpassingsproblemen hebben maakt dan ook niks uit qua resultaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een oppurtunisme zeg. En wat dan als het ook niet lukt met die talenten? Wie gaan we er dan ingooien? Het is slecht, maar met versterking op de flanken en op het middenveld in de winterstop kan het heus wel weer beter gaan.
Cuenca mag er ook wel bij van mij. Kan je Andersen zien als de creatieve middenvelder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind alleen een Ola John nodig, desnoods een creatieve middenvelder. Dan moet het wel goedkomen.
Die is er al met Duarte.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ik stoor me er meer en meer aan dat hij sigthorsson laat staan en hoesen niet een paar wedstrijden laat startenquote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef Burrito het volgende:
Mensen die afgeven op De Boer en Overmars
Sigthorsson was een van de weinigen die iets goeds deed vandaag. Hij wordt ook te weinig gezocht/gevonden imo. Dan is het ook moeilijk renderen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik stoor me er meer en meer aan dat hij sigthorsson laat staan en hoesen niet een paar wedstrijden laat starten
Kijk, ik geloof dat bijna niemand twijfelt aan het beleid. Maar op dit moment is het gewoon te vreselijk voor woorden dat sommige spelers echt totaal niet in dit spelletje passen. We moeten uitkijken dat we niet achter raken op Feyenoord/PSV etc, alleen omdat we graag eigen jeugd willen hebben die doorstroomt. Je moet nu gewoon aanwinsten binnenhalen in de winter als je het mij vraagt. Je kan naar mijn mening ook echt geen jeugdspelers inpassen in een team dat totaal niet functioneert.quote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef Burrito het volgende:
Als Duarte fit was dan had de Jong daar allang gespeeld denk ik. En dan was Bojan basisspeler op links.quote:Op zondag 3 november 2013 00:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik stoor me er meer en meer aan dat hij sigthorsson laat staan en hoesen niet een paar wedstrijden laat starten
Misschien moeten we eens kijken wat er gebeurt als Duarte en Bojan weer terug zijn. Ik heb het gevoel dat we weer te snel beoordelen net als vorig seizoen. In principe zijn de wedstrijden lang niet zo slecht als we allemaal beweren. Alleen met een paar kleine tactische aanpassingen kan het al een stuk beter gaan, heb ik het idee. Frank komt pas achter het juiste helaas steeds in februari/maart. Als de kortzichtigheid van hem eens snel verdwijnt, worden we veel sneller koploper/kampioen. Een groot punt waar hij slecht in blijft is het ontdekken van natuurlijke posities van bepaalde spelers. Denk aan die van Siem, Lucas, Daley.quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kijk, ik geloof dat bijna niemand twijfelt aan het beleid. Maar op dit moment is het gewoon te vreselijk voor woorden dat sommige spelers echt totaal niet in dit spelletje passen. We moeten uitkijken dat we niet achter raken op Feyenoord/PSV etc, alleen omdat we graag eigen jeugd willen hebben die doorstroomt. Je moet nu gewoon aanwinsten binnenhalen in de winter als je het mij vraagt. Je kan naar mijn mening ook echt geen jeugdspelers inpassen in een team dat totaal niet functioneert.
Had dit in de zomer geroepen en iedereen kwam met Maher aanzetten. Die bewijst bij PSV al dat dat niet de oplossing is.quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kijk, ik geloof dat bijna niemand twijfelt aan het beleid. Maar op dit moment is het gewoon te vreselijk voor woorden dat sommige spelers echt totaal niet in dit spelletje passen. We moeten uitkijken dat we niet achter raken op Feyenoord/PSV etc, alleen omdat we graag eigen jeugd willen hebben die doorstroomt. Je moet nu gewoon aanwinsten binnenhalen in de winter als je het mij vraagt. Je kan naar mijn mening ook echt geen jeugdspelers inpassen in een team dat totaal niet functioneert.
Heb je absoluut gelijk in. Ik geloof ook absoluut dat we gewoon meedoen om de titel. Je merkt alleen constant dat we op het middenveld vastlopen, met Serero kan je lekker tikken maar die geeft geen steekpass, De Jong, tja.. laten we zeggen dat hij niet in vorm is, en Poulsen bakt er dit seizoen ook niks van.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens kijken wat er gebeurt als Duarte en Bojan weer terug zijn. Ik heb het gevoel dat we weer te snel beoordelen net als vorig seizoen. In principe zijn de wedstrijden lang niet zo slecht als we allemaal beweren. Alleen met een paar kleine tactische aanpassingen kan het al een stuk beter gaan, heb ik het idee. Frank komt pas achter het juiste helaas steeds in februari/maart. Als de kortzichtigheid van hem eens snel verdwijnt, worden we veel sneller koploper/kampioen. Een groot punt waar hij slecht in blijft is het ontdekken van natuurlijke posities van bepaalde spelers. Denk aan die van Siem, Lucas, Daley.
We balen allemaal natuurlijk en het gaat ook kut. Maar dit beleid is wel het beste voor Ajax, bovendien is het een lange-termijn beleid en kan je niet opeens na een paar jaar dit opgeven. Bovendien zit dit nieuwe beleid in alle lagen van Ajax. Een nieuwe coach zal of gewoon het huidige beleid voortzetten of totaal niet passen in de organisatie.quote:Op zondag 3 november 2013 00:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als ik nu zo naar ons kijk zou ik een moord plegen voor Maher. Ik denk dat hij het echt goed zou doen bij ons.. Natuurlijk is het een lastig jongetje als het even tegenzit, maar ik denk dat Frank etc. dat wel uit hem hadden kunnen krijgen. Cocu lijkt me daar zo'n ongelooflijke slappeling in.quote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had dit in de zomer geroepen en iedereen kwam met Maher aanzetten. Die bewijst bij PSV al dat dat niet de oplossing is.
En achterop raken bij Feyenoord en PSV? De één kan niet investeren en de ander wel maar doet dat vooralsnog altijd waardeloos. Die twee zijn qua jeugd voorlopig ook wel klaar terwijl het bij Ajax straks qua jeugd echt gaan beginnen.
Frank had Sigthorsson deze maand al gepasseerd anders, Bojan raakte alleen geblesseerd.quote:Op zondag 3 november 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens kijken wat er gebeurt als Duarte en Bojan weer terug zijn. Ik heb het gevoel dat we weer te snel beoordelen net als vorig seizoen. In principe zijn de wedstrijden lang niet zo slecht als we allemaal beweren. Alleen met een paar kleine tactische aanpassingen kan het al een stuk beter gaan, heb ik het idee. Frank komt pas achter het juiste helaas steeds in februari/maart. Als de kortzichtigheid van hem eens snel verdwijnt, worden we veel sneller koploper/kampioen. Een groot punt waar hij slecht in blijft is het ontdekken van natuurlijke posities van bepaalde spelers. Denk aan die van Siem, Lucas, Daley.
Als er nu een duidelijke neerwaartse spiraal merkbaar is,in de media vooral Overmars zichzelf prijst om zijn zuinigheid dan hebben wij het recht eens even op beide Heren af te geven aangezien wij de supporters mede hun salaris betalen en er zijn ter ondersteuning van ons "aller"Ajax.quote:Op zondag 3 november 2013 00:04 schreef Burrito het volgende:
Je zag ook met de wissel van Frank door Boilesen in te brengen (die wel een knullige fout maakte bij de 0-1), het middenveld veel minder stroef liep. De combinaties waren veel beter, heel goed onder de druk uitvoetballen. Siem de Jong kan op het middenveld gewoon niet meer, ik heb hem tijden lopen verdedigen en JR er op uitlopen schelden ( sorry daarvoor JR), hij is gewoon veel te afhankelijk van Christian geweest. Het combinatievoetbal gaat van een ruime 8 naar een zware onvoldoende. Als Siem weer in de spits komt, heb ik er vertrouwen in dat hij weer opbloeit. Alleen is het dan de vraag hoe een Sigthorsson of Hoesen erop gaat reageren.quote:Op zondag 3 november 2013 00:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je absoluut gelijk in. Ik geloof ook absoluut dat we gewoon meedoen om de titel. Je merkt alleen constant dat we op het middenveld vastlopen, met Serero kan je lekker tikken maar die geeft geen steekpass, De Jong, tja.. laten we zeggen dat hij niet in vorm is, en Poulsen bakt er dit seizoen ook niks van.
Je mag best zeiken maar je bent een idioot als je De Boer en/of Overmars op dit moment weg wilt.quote:Op zondag 3 november 2013 00:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als er nu een duidelijke neerwaartse spiraal merkbaar is,in de media vooral Overmars zichzelf prijst om zijn zuinigheid dan hebben wij het recht eens even op beide Heren af te geven aangezien wij de supporters mede hun salaris betalen en er zijn ter ondersteuning van ons "aller"Ajax.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zag ook met de wissel van Frank door Boilesen in te brengen (die wel een knullige fout maakte bij de 0-1), het middenveld veel minder stroef liep. De combinaties waren veel beter, heel goed onder de druk uitvoetballen. Siem de Jong kan op het middenveld gewoon niet meer, ik heb hem tijden lopen verdedigen en JR er op uitlopen schelden ( sorry daarvoor JR), hij is gewoon veel te afhankelijk van Christian geweest. Het combinatievoetbal gaat van een ruime 8 naar een zware onvoldoende. Als Siem weer in de spits komt, heb ik er vertrouwen in dat hij weer opbloeit. Alleen is het dan de vraag hoe een Sigthorsson of Hoesen erop gaat reageren.
Tsja, je kan eenmaal niet altijd goed zijn voor iedere speler. Wat als het dan uiteindelijk het beste blijkt te zijn voor het elftal? Jammer voor Kolbeinn of Danny, maar het is niet anders. Misschien dat je de beleidsbepalers de schuld kunt geven wegens de kortzichtigheid/koppigheid.quote:Op zondag 3 november 2013 00:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
![]()
Anyway, De Jong is inderdaad al wekenlang veroorzaker van ergernis #1. Ik betwijfel alleen of hij in de spits wel goed gaat spelen hoor. Je kan het ook niet maken tegenover Hoesen en misschien Bojan ook wel. Hoesen is, als ik het goed heb, de tweede spits en als Frank ontevreden is over Sigi lijkt het me dat hij eerst Hoesen een paar wedstrijden de kans geeft voordat hij over alternatieven nadenkt.
Ach ik geloof dat we inmiddels kunnen concluderen dat Sigi een aardige afmaker is, maar gewoon niet in dit team past. Als je hem wel de hele tijd laat staan, vind ik dat je Hoesen ook gewoon een kans moet geven. Valt altijd goed in, meteen een stuk meer dreiging, beter in de combinatie. Maar goed.. We weten allebei dat Frank voorlopig vast wel zo blijft spelen.quote:Op zondag 3 november 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, je kan eenmaal niet altijd goed zijn voor iedere speler. Wat als het dan uiteindelijk het beste blijkt te zijn voor het elftal? Jammer voor Kolbeinn of Danny, maar het is niet anders. Misschien dat je de beleidsbepalers de schuld kunt geven wegens de kortzichtigheid/koppigheid.
Hij kan wel van pas komen. Maar dan moet je 'loopvoetbal' spelen, daar hebben ze de spelers ook wel voor. Nu spelen we het volgens de tiki-taka-leer maar dan is het net Jiskefet.quote:Op zondag 3 november 2013 00:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ik geloof dat we inmiddels kunnen concluderen dat Sigi een aardige afmaker is, maar gewoon niet in dit team past. Als je hem wel de hele tijd laat staan, vind ik dat je Hoesen ook gewoon een kans moet geven. Valt altijd goed in, meteen een stuk meer dreiging, beter in de combinatie. Maar goed.. We weten allebei dat Frank voorlopig vast wel zo blijft spelen.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zag ook met de wissel van Frank door Boilesen in te brengen (die wel een knullige fout maakte bij de 0-1), het middenveld veel minder stroef liep. De combinaties waren veel beter, heel goed onder de druk uitvoetballen. Siem de Jong kan op het middenveld gewoon niet meer, ik heb hem tijden lopen verdedigen en JR er op uitlopen schelden ( sorry daarvoor JR), hij is gewoon veel te afhankelijk van Christian geweest. Het combinatievoetbal gaat van een ruime 8 naar een zware onvoldoende. Als Siem weer in de spits komt, heb ik er vertrouwen in dat hij weer opbloeit. Alleen is het dan de vraag hoe een Sigthorsson of Hoesen erop gaat reageren.
Dan heb je 3 nummers 10 en dan zet je juist iemand die dat niet is op 10quote:Op zondag 3 november 2013 00:31 schreef Catch22- het volgende:
Van rhijn veltman moisander boilesen
Andersen blind duarte fischer
De jong hoesen
En gaan. Ruitje met duarte naar voren.
Waarom gaat hij niet meer buitenom? Echt alleen maar naar binnen trekken en dan frommelt ie de bal in de voeten van de tegenstander of in een vrije ruimte van een speler die er vervolgens niets mee doet.quote:
Omdat hij een vormdip heeft. En dan kiest hij telkens de moeilijke oplossing en wil hij maar scoren.quote:Op zondag 3 november 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet meer buitenom? Echt alleen maar naar binnen trekken en dan frommelt ie de bal in de voeten van de tegenstander of in een vrije ruimte van een speler die er vervolgens niets mee doet.
Je kan wmb ook belangrijk zijn voor het team door assists te geven, daar krijg je toch ook zelfvertrouwen van? Ik werd er wel moe van dat als er net veel ruimte lag om buitenom te gaan, hij weer naar binnen ging of terug speelde.quote:Op zondag 3 november 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij een vormdip heeft. En dan kiest hij telkens de moeilijke oplossing en wil hij maar scoren.
Omdat zijn hersenen zeggen dat hij naar binnen moet gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet meer buitenom? Echt alleen maar naar binnen trekken en dan frommelt ie de bal in de voeten van de tegenstander of in een vrije ruimte van een speler die er vervolgens niets mee doet.
Ja maar Fischer was in vorm al niet een speler die veel buitenom gaat, dus hij probeert terug te grijpen naar wat hij altijd al deed. En dat is naar binnen komen en schieten.quote:Op zondag 3 november 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan wmb ook belangrijk zijn voor het team door assists te geven, daar krijg je toch ook zelfvertrouwen van? Ik werd er wel moe van dat als er net veel ruimte lag om buitenom te gaan, hij weer naar binnen ging of terug speelde.
Ik begrijp er ook helemaal niks van. Kijk, als je niet in vorm bent, speel dan gewoon lekker mee tot dingen weer gaan lukken en maak dan lekker je acties. Cuenca was niet in vorm, maar ging niet de hele tijd proberen 5 man te passeren en vervolgens een fake rabona te doen waarna hij achter het standbeen door de benen van de keeper scoort. Bij wijze van dan hé. Nee, Cuenca hield het veld breed, gaf balletjes terug als hij zag dat hij er niet langs kon, en probeerde gewoon zijn bijdrage te leveren aan het team. Maar Viktor denkt dat hij wedstrijden in zijn eentje moet beslissen en probeert dat te doen als hij echt totaal uit vorm is. Gewoon even terug naar de basis zou ik zeggen, en lekker z'n minuten laten maken in Jong Ajax.quote:Op zondag 3 november 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probleem is dat er weinig ruimte is om hem een mentaal corrigerende tik te geven. Qua vleugelspelers zit Ajax natuurlijk al dun, of is het tweede aanbod nog slechter.quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook helemaal niks van. Kijk, als je niet in vorm bent, speel dan gewoon lekker mee tot dingen weer gaan lukken en maak dan lekker je acties. Cuenca was niet in vorm, maar ging niet de hele tijd proberen 5 man te passeren en vervolgens een fake rabona te doen waarna hij achter het standbeen door de benen van de keeper scoort. Bij wijze van dan hé. Nee, Cuenca hield het veld breed, gaf balletjes terug als hij zag dat hij er niet langs kon, en probeerde gewoon zijn bijdrage te leveren aan het team. Maar Viktor denkt dat hij wedstrijden in zijn eentje moet beslissen en probeert dat te doen als hij echt totaal uit vorm is. Gewoon even terug naar de basis zou ik zeggen, en lekker z'n minuten laten maken in Jong Ajax.
de schuld van de arbitrage whahahahahaquote:Op zondag 3 november 2013 00:59 schreef Gruisman het volgende:
Vorig jaar waren we veel verder, weliswaar niet veel meer punten maar dat kwam vooral omdat we zo vaak benadeeld waren door de scheids of gewoon enorm veel pech hadden. Dit seizoen komt het gewoon omdat we ontzettend kut spelen.
Nou, dat is wel zo.quote:Op zondag 3 november 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de schuld van de arbitrage whahahahaha
Frank gaat niet meer over de transfers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach ja, op papier, zoals het Cruijff het wil praten ze daar allemaal samen in overleg over. Van der Sar, de marketing directeur, geeft ook zijn inbreng.quote:Op zondag 3 november 2013 01:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Frank gaat niet meer over de transfers.
http://www.at5.nl/artikel(...)-technisch-hart-ajax
Klopt wel hoor. Vorig jaar iets van 11 punten misgelopen door de arbitrage en dat aantal is niet door Ajax fans berekent.quote:Op zondag 3 november 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de schuld van de arbitrage whahahahaha
Oh ja? Ik vond Maher al direct een miskoop.quote:Op zondag 3 november 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had dit in de zomer geroepen en iedereen kwam met Maher aanzetten. Die bewijst bij PSV al dat dat niet de oplossing is.
En achterop raken bij Feyenoord en PSV? De één kan niet investeren en de ander wel maar doet dat vooralsnog altijd waardeloos. Die twee zijn qua jeugd voorlopig ook wel klaar terwijl het bij Ajax straks qua jeugd echt gaan beginnen.
Poulsen een van de besten? Toen hij eruit ging en Blind doorschoof naar het middenveld ging het 10x beter.quote:Op zondag 3 november 2013 07:36 schreef kurk_droog het volgende:
KK slecht ajax gezien. Poulsen nog een van de beste, zegt alles
Door mensen te beledigen die een mening hebben over een speler die het (volgens jouquote:Op zondag 3 november 2013 03:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was gewoon weer ouderwets slecht.
Serero kan gewoon echt niet iedereen die daar krampachtig aan vast blijft houden moet zichzelf inchecken bij een gesticht.
Ik vind het altijd iets kinderachtigs hebben als je de schuld van het falen in oktober/november op de scheidsrechter afschuift. Ook zonder de arbitrale dwalingen moet je van die ploegen kunnen winnen.quote:Op zondag 3 november 2013 01:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor. Vorig jaar iets van 11 punten misgelopen door de arbitrage en dat aantal is niet door Ajax fans berekent.
Dat was ook niet erg lastigquote:Op zondag 3 november 2013 08:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval meer aanknopingspunten dan vorige week.
Ook Cillessen, samen met Joël grootaandeelhouder in het schadebeperken. Als Vermeer en me so Hoorny op het veld hadden gestaan, was de pleuris uitgebroken.quote:Op zondag 3 november 2013 09:01 schreef Heeinz het volgende:
Overigens, Veltman![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ook wel gezegd worden. Echt een paar belangrijke onderscheppingen gehad.
Mwah, op het moment dat de 0-1 viel. Had Ajax net het overwicht aan kansen. Maar over het geheel gezien wel terecht. Vooral op de counters waren ze erg sterk, had bij rust al 0-1 moeten staan door een niet te missen kans van Havenaar.quote:Op zondag 3 november 2013 09:16 schreef Tarado het volgende:
Maar de uitslag was uiteindelijk wel terecht dus?
Dat is het probleem bij Ajax, geven toch altijd wat 100% kansen weg, als je dan zelf niet in staat bent om te scoren kan het zo aflopen.quote:Op zondag 3 november 2013 09:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, op het moment dat de 0-1 viel. Had Ajax net het overwicht aan kansen. Maar over het geheel gezien wel terecht. Vooral op de counters waren ze erg sterk, had bij rust al 0-1 moeten staan door een niet te missen kans van Havenaar.
Ik vind het toch wel vreemd dat FC Twente 'zomaar' een 2-0 voorsprong weggeeft, niet des Twente. PSV en PEC hebben de punten zoals (ik vind) verwacht gedeeld.quote:Op zondag 3 november 2013 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij Ajax, geven toch altijd wat 100% kansen weg, als je dan zelf niet in staat bent om te scoren kan het zo aflopen.
Wel weer grappig dat de hele eredivisie in een dip lijkt te zitten
AZ zie ik niet als een concurrent, net als Groningen en PEC niet, Feyenoord zou het moeten zijn maar laten het nooit echt zien.quote:Op zondag 3 november 2013 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel vreemd dat FC Twente 'zomaar' een 2-0 voorsprong weggeeft, niet des Twente. PSV en PEC hebben de punten zoals (ik vind) verwacht gedeeld.
In al de matigheid komt AZ nu bovendrijven als koploper. Al moeten die volgende week naar De Kuip toe.
Vandaag kan er weer genoeg gebeuren, zelfs Groningen moet je in deze stand rekening meehouden. Maar vandaag kijken we vooral naar Cambuur - Feyenoord.
Als we de komende wedstrijden nu verdomme eens onze plicht doen, staan we zeker aan kop of in ieder geval wat punten los van PSV & Feyenoord. Daar heb ik echt vertrouwen in. Vooral PSV heeft een zeer pittig programma.quote:Op zondag 3 november 2013 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ zie ik niet als een concurrent, net als Groningen en PEC niet, Feyenoord zou het moeten zijn maar laten het nooit echt zien.
Klopt, Cillessen ook erg goed. Als je kijkt naar het aantal goals tegen gaat het erg goed. We moeten alleen even in het ritme komen dat we lekker gaan scoren en dan komt het goed.quote:Op zondag 3 november 2013 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook Cillessen, samen met Joël grootaandeelhouder in het schadebeperken. Als Vermeer en me so Hoorny op het veld hadden gestaan, was de pleuris uitgebroken.
Sinds wanneer keept hij al? Ah, sinds Go Ahead thuis, en in als ik het goed zie 6 wedstrijden maar drie gols doorgelaten.
Dat ligt niet aan jou.quote:Op zondag 3 november 2013 09:44 schreef Catch22- het volgende:
Zijn moisander en duarte er lang uit of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |