SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit ook gvd niet meequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daar koop je verdomme niets voor, we zijn al 86 weken zogenaamd de betere en we krijgen er niets voor terug
Toch hadden we zeker kunnen scoren vandaag en dan loop je er gewoon overheenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
we creëeren ook geen ene flikker.
Dan hebben we goed gespeeld en gedomineerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
al dat zuinige achterin rondtikken ben ik nu wel klaarmee, daar werd 80 minuten aan gedaan deze wedstrijden.
Vriendjes ontslaan ze niet natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Elke andere trainer zou bij deze resultaten + het vertoonde spel er al lang uitvliegen. En dan die tyfus wissels ook nog. Maar ja, wel gedomineerd.
Andersen was niet slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
Lichtpuntjes vanavond: Veltman, Blind (op het middenveld). Wanvertoningen: Boilesen, De Jong, Andersen. Rest matig, al lijkt Fischer wel een licht stijgende lijn te pakken te hebben.
en dan nog die fantastische wissels, het is toch geweldig!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan hebben we goed gespeeld en gedomineerd
Zou ook wel zwak zijn om hem na het succes met 3 titels hem er nu gaan uitgooien. Zeker omdat de rest het ook slecht doet (ook al maskeert dat), dan is het geen ramp.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Elke andere trainer zou bij deze resultaten + het vertoonde spel er al lang uitvliegen. En dan die tyfus wissels ook nog. Maar ja, wel gedomineerd.
Champagne!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan nog die fantastische wissels, het is toch geweldig!!!
ze doen er alles aan
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
We hebben helemaal niet gedomineerd of schijn-gedomineerd. Wat een achterlijke TT weer.
Jij wilt De Boer weg hebben ? Mooi, kunnen we Jol weer terughalen die er binnenkort bij Fulham uitvliegt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
We hebben helemaal niet gedomineerd of schijn-gedomineerd. Wat een achterlijke TT weer.
Kan Mido ook gelijk meekomenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt De Boer weg hebben ? Mooi, kunnen we Jol weer terughalen die er binnenkort bij Fulham uitvliegt.
Verander 'm zou ik zeggen, want het is gewoon een schreeuwerige kut tt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Edje vd Sar erbij samen met Marcje en Wimpie .quote:
Hell no, nooit geen type Jol meer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij wilt De Boer weg hebben ? Mooi, kunnen we Jol weer terughalen die er binnenkort bij Fulham uitvliegt.
Hadden we maar 60 miljoen waarvan we 15 miljoen konden uitgeven, oftewel het bedran van Eriksen en Tobyquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Ach, we de jongens hebben alles gegeven. Prima partij op de mat gelegd. Veel meer mogen we ook niet verwachten van deze ploeg.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
Die 2 vleugelspelers spelen atm ook Ajax onwaardig. Dat naar binnen trekken en vervolgens balverlies lijdenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar jongens, dit kan toch niet.Je vleugelspelers wisselen voor 2 matige middenvelders. Ajax onwaardig dit.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Zit me wijf ook nog kanjerhard te kauwen op van die tyfusnootjes. Wil al die tanden uit der smoel trappen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Zit me wijf ook nog kanjerhard te kauwen op van die tyfusnootjes. Wil al die tanden uit der smoel trappen
Klaassen speelde beter dan De Jong. Niet echt moeilijk, maar goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar jongens, dit kan toch niet.Je vleugelspelers wisselen voor 2 matige middenvelders. Ajax onwaardig dit.
Fisher deed tenminste zijn best en liet dat ook zienquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers spelen atm ook Ajax onwaardig. Dat naar binnen trekken en vervolgens balverlies lijden,
De Boer heeft (net als Cocu, ik zal het vst zeggen hoeft iemand anders het niet te doen) regelmatig dubieuze wissel of gewoon ronduit slechte. Maar aan de andere kant, wie had hij er in moeten zetten? Heeft Ajax nog wel vleugelspelers?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ja wat dan moet je ook een paar tyfustrappen hebbenquote:
Eens hoor. Maar dan ga je ineens 4-4-2 spelen, dat is wel heel triest.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers spelen atm ook Ajax onwaardig. Dat naar binnen trekken en vervolgens balverlies lijden,
Dat zou ik dan wel weer willen zien. Word ik gelijk wakker na die wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dven het volgende:
Beetje Dirk Kuyt. Hoera.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Fisher deed tenminste zijn best en liet dat ook zien
Ja dus, je best doen pleit je niet vrij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Fisher deed tenminste zijn best en liet dat ook zien
En dan zie je die Andersen na balverlies een beetje lopen sjokken, tyf toch op man. Wil je wel bij Ajax voetballen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mad?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja wat dan moet je ook een paar tyfustrappen hebben
Hij had De Jong er uit moeten halen. Die gast kan er echt helemaal niets van. Dankzij Eriksen heeft hij kunnen schitteren, nu hij er niet meer is zie je pas hoe beperkt hij is. Mister verstoppertje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De Boer heeft (net als Cocu, ik zal het vst zeggen hoeft iemand anders het niet te doen) regelmatig dubieuze wissel of gewoon ronduit slechte. Maar aan de andere kant, wie had hij er in moeten zetten? Heeft Ajax nog wel vleugelspelers?
Die komen er niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dreassic het volgende:
Tijd voor wat winter aankopen, want dit is een aanfluiting van jewelste.
blijf dromenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dreassic het volgende:
Tijd voor wat winter aankopen, want dit is een aanfluiting van jewelste.
Nee joh, geen zorgen, ik heb geen flauw idee wie je bent en om onbeduidende personen ga ik me niet druk maken.quote:
Ach, we hebben 3 a 4 mooie jaren op rij gehad. Prima als het nu een keer een jaartje wat minder gaat. Frank moet obv gewoon blijven. Topper!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef stoeltafel het volgende:
Het meest trieste is nog, dit gaat niet veel beter worden en Ajax wil niet investeren. Dit worden lange jaren, jammer. Sowieso geen kampioen met deze selectie, onmogelijk.
Dat sowieso, maar dan blij je nog over met zwakke vleugels en een matige spits.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij had De Jong er uit moeten halen. Die gast kan er echt helemaal niets van. Dankzij Eriksen heeft hij kunnen schitteren, nu hij er niet meer is zie je pas hoe beperkt hij is. Mister verstoppertje.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
Kanjerirritant dat varken. Weet ook zeker dat ze het expres doet. Nooit meer nootjes kopen.
lekker 80 minuten van de wedstrijd rondtikken achterin ligt echt niet aan de selectie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Dit ligt echt niet aan Frank, maar aan de verschrikkelijk matige selectie. Gewoon een hele slechte lichting. Hopelijk komen er snel talenten vanuit de jeugd.
Mark van de Maarel en Steve de Ridder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie moeten we dan kopen in de winter?
Klopt. Maar die heb je sowieso al.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan blij je nog over met zwakke vleugels en een matige spits.
Met alleen talenten red je het ook niet. Je moet nooit alles op één hand gooien. Dus niet alleen jeugd willen en niet alleen aankopen willen, middenweg zoeken. Nu neigen ze vooral naar dat eerste.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Dit ligt echt niet aan Frank, maar aan de verschrikkelijk matige selectie. Gewoon een hele slechte lichting. Hopelijk komen er snel talenten vanuit de jeugd.
Ik ben geen fan van Sigthorsson, totaal niet zelfs, maar vandaag heeft hij ook weinig mogelijkheden gehad om uberhaupt wat te kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Zolang de kern van het probleem op het veld niet aan wordt gepakt blijven we zo spelen. Alweer het bekende riedeltje, De Jong kut, Poulsen kut, Siggy kut, Van Rhijn kut. Dit zijn spelers die het jonge grut zou moeten begeleiden maar ze horen keer op keer bij de slechtsten op het veld
Jáááá in de B1 lopen grote talenten hoor!!1quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Om een onbeduidend spelletje wel blijkbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, geen zorgen, ik heb geen flauw idee wie je bent en om onbeduidende personen ga ik me niet druk maken.
Herrijzenis van De Jong, doe ff normaal joh. Die gast kan er op het middenveld helemaal niets van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Met Bojan en Duarte erbij en de herrijzenis van Siem staan we nog voor de winterstop bovenaan.
Met hoe we nu spelen kun je beter Bojan in de spits doen, Siggy 2 voorzetten gehad de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef ValHallen het volgende:
Zolang de kern van het probleem op het veld niet aan wordt gepakt blijven we zo spelen. Alweer het bekende riedeltje, De Jong kut, Poulsen kut, Siggy kut, Van Rhijn kut. Dit zijn spelers die het jonge grut zou moeten begeleiden maar ze horen keer op keer bij de slechtsten op het veld
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Om een onbeduidend spelletje wel blijkbaar
Daarom hopen dat iemand als Van der Vaart terugkomt, Urby zou ook mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met alleen talenten red je het ook niet. Je moet nooit alles op één hand gooien. Dus niet alleen jeugd willen en niet alleen aankopen willen, middenweg zoeken. Nu neigen ze vooral naar dat eerste.
Siggy heeft buitenspelers die een voortzet kunnen geven nodig... fisher kan niet eens fatsoenlijke corners geven laatstaan voorzettenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Sigthorsson, totaal niet zelfs, maar vandaag heeft hij ook weinig mogelijkheden gehad om uberhaupt wat te kunnen laten zien.
Alles aan hem straalt bonkigheid en onkunde uit. Ik vind het een straf om hem in de spits te zien voetballen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Sigthorsson, totaal niet zelfs, maar vandaag heeft hij ook weinig mogelijkheden gehad om uberhaupt wat te kunnen laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |