Het is vooral het idee, met al dat haar en zooi boven het etenquote:
Oh ga ik effe doen, even zoeken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef tralalala het volgende:
Waar is het oude topic?
Oh,nog geen reeks...
Dit is de derde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Is dit nou de tweede of de derdeAls het de derde is dan ben ik het vorige week vergeten.
Derde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Is dit nou de tweede of de derdeAls het de derde is dan ben ik het vorige week vergeten.
Nee, was niet boeiend. Het boeiendst was misschien dat er twee Belgen werden weggestuurd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OhVorige week was dus niets, aan de opmerkingen hierboven te zien.
En de lichtshow.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, was niet boeiend. Het boeiendst was misschien dat er twee Belgen werden weggestuurd.
hahaha Ik had dat getypt en toch weer weggehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
Wat hebben we nu helemaal gezien. Niets toch?
Nee. Herman die met een vent op zijn rug liep, dat was het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
Wat hebben we nu helemaal gezien. Niets toch?
Iedere keer dat gepruts met die lepeltjes ook. Wanneer wordt het nou spannend?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:52 schreef hexje het volgende:
[..]
hahaha Ik had dat getypt en toch weer weggehaald.
Maar spannend was dat wel....... toch.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Herman die met een vent op zijn rug liep, dat was het wel.
Ik hoopte dat hij in de chocolade zou vallen, maar helaas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar spannend was dat wel....... toch.
Een food fight lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij in de chocolade zou vallen, maar helaas.
Dat is ook zo....quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar het is saai dat er niks over te zeggen valt.
Als ze maar een beetje opschieten, De rechtbank komt zo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:21 schreef Disana het volgende:
Die reclame duurt een eeuwigheid. Ik stik van de spanning, want ik wil weten hoe het afloopt.
Oh ja, dat wil ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar een beetje opschieten, De rechtbank komt zo.
Robert is ook baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef hexje het volgende:
Haha Alleen Robert heeft zijn team nog compleet.
Dat blind proeven is leuk. Maar de teamopdracht niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb dit weekend de afgelopen afleveringen gekeken (dus die van vandaag nog niet) en ik vind het eigenlijk best leuk. Dat blind proeven maakt de jury een stuk minder blase. Ik vind het wel wat hebben! Dus ik blijf voorlopig wel kijken.
Team van Robert is nog steeds helemaal compleet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef remcoP het volgende:
Afgelopen weken niet gezien, maar zijn zowat alle Nederlanders weg?
Waarom staan zij er dan niet bij?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Team van Robert is nog steeds helemaal compleet.
Zij hadden immuniteit deze aflevering.quote:
Immuniteit? In een kookwedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij hadden immuniteit deze aflevering.
Ja, ze hebben vandaag de groepskookopdracht gewonnen.quote:
Ah, schakel pas later in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vandaag de groepskookopdracht gewonnen.
Ook al zou ie bij de blind proeverij weggestemd worden, ik denk dat Gert hem sowieso wel op wil leiden in zijn restaurantquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is deze vega-aflevering weer voorbij. Ik heb daar niks mee.
Wel leuk dat de jonge Loïc de 3 sterrenkok Gert even wees op het iets te aanwezige zuurtje.
Die gozer is echt een superkok in spé.
Het vergaat mij precies zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wil mij gewoon niet pakken.......... jammer maar blijf hardnekkig kijken
Ik vind het wel steeds leuker worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wil mij gewoon niet pakken.......... jammer maar blijf hardnekkig kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |