Het is vooral het idee, met al dat haar en zooi boven het etenquote:
Oh ga ik effe doen, even zoeken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef tralalala het volgende:
Waar is het oude topic?
Oh,nog geen reeks...
Dit is de derde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Is dit nou de tweede of de derdeAls het de derde is dan ben ik het vorige week vergeten.
Derde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Is dit nou de tweede of de derdeAls het de derde is dan ben ik het vorige week vergeten.
Nee, was niet boeiend. Het boeiendst was misschien dat er twee Belgen werden weggestuurd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
OhVorige week was dus niets, aan de opmerkingen hierboven te zien.
En de lichtshow.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, was niet boeiend. Het boeiendst was misschien dat er twee Belgen werden weggestuurd.
hahaha Ik had dat getypt en toch weer weggehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
Wat hebben we nu helemaal gezien. Niets toch?
Nee. Herman die met een vent op zijn rug liep, dat was het wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef Disana het volgende:
Wat hebben we nu helemaal gezien. Niets toch?
Iedere keer dat gepruts met die lepeltjes ook. Wanneer wordt het nou spannend?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:52 schreef hexje het volgende:
[..]
hahaha Ik had dat getypt en toch weer weggehaald.
Maar spannend was dat wel....... toch.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Herman die met een vent op zijn rug liep, dat was het wel.
Ik hoopte dat hij in de chocolade zou vallen, maar helaas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar spannend was dat wel....... toch.
Een food fight lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoopte dat hij in de chocolade zou vallen, maar helaas.
Dat is ook zo....quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar het is saai dat er niks over te zeggen valt.
Als ze maar een beetje opschieten, De rechtbank komt zo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:21 schreef Disana het volgende:
Die reclame duurt een eeuwigheid. Ik stik van de spanning, want ik wil weten hoe het afloopt.
Oh ja, dat wil ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar een beetje opschieten, De rechtbank komt zo.
Robert is ook baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef hexje het volgende:
Haha Alleen Robert heeft zijn team nog compleet.
Dat blind proeven is leuk. Maar de teamopdracht niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:21 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb dit weekend de afgelopen afleveringen gekeken (dus die van vandaag nog niet) en ik vind het eigenlijk best leuk. Dat blind proeven maakt de jury een stuk minder blase. Ik vind het wel wat hebben! Dus ik blijf voorlopig wel kijken.
Team van Robert is nog steeds helemaal compleet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef remcoP het volgende:
Afgelopen weken niet gezien, maar zijn zowat alle Nederlanders weg?
Waarom staan zij er dan niet bij?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Team van Robert is nog steeds helemaal compleet.
Zij hadden immuniteit deze aflevering.quote:
Immuniteit? In een kookwedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Zij hadden immuniteit deze aflevering.
Ja, ze hebben vandaag de groepskookopdracht gewonnen.quote:
Ah, schakel pas later in.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vandaag de groepskookopdracht gewonnen.
Ook al zou ie bij de blind proeverij weggestemd worden, ik denk dat Gert hem sowieso wel op wil leiden in zijn restaurantquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef golfer het volgende:
Gelukkig is deze vega-aflevering weer voorbij. Ik heb daar niks mee.
Wel leuk dat de jonge Loïc de 3 sterrenkok Gert even wees op het iets te aanwezige zuurtje.
Die gozer is echt een superkok in spé.
Het vergaat mij precies zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wil mij gewoon niet pakken.......... jammer maar blijf hardnekkig kijken
Ik vind het wel steeds leuker worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Het wil mij gewoon niet pakken.......... jammer maar blijf hardnekkig kijken
Is ook de schuld van Jordy.quote:
Niet altijd, vaak geloof ik het wel, maar deze keer (heb net zitten kijken) zou ik echt zoooo graag zelf proeven. Want eerst zo'n Japanse kutchef die alles wat maar een beet niet-japans is afwijst, puur omdat het niet Japans is (terwijl misschien best lekker!) . En dan daarna 4 kutchefs die iets afwijzen omdat het te scherp is. Hallo, de opdracht was Aziatisch, dat kan gewoon superhot zijn, ik vind echt dat je het daar niet op af mag wijzen. Maar goed, ik heb het niet geproefd, dus misschien was het wel terecht. Maar als ik op de motivatie afga vind ik het niet terecht.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
En toch he....
Met het proeven wil ik altijd in de tv kruipen om ook te proeven
Thema was Japans.....quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niet altijd, vaak geloof ik het wel, maar deze keer (heb net zitten kijken) zou ik echt zoooo graag zelf proeven. Want eerst zo'n Japanse kutchef die alles wat maar een beet niet-japans is afwijst, puur omdat het niet Japans is (terwijl misschien best lekker!) . En dan daarna 4 kutchefs die iets afwijzen omdat het te scherp is. Hallo, de opdracht was Aziatisch, dat kan gewoon superhot zijn, ik vind echt dat je het daar niet op af mag wijzen. Maar goed, ik heb het niet geproefd, dus misschien was het wel terecht. Maar als ik op de motivatie afga vind ik het niet terecht.
PS. Ik zeg wel kutchefs, maar heb natuurlijk heel veel respect voor hun allemaal, maar ik kan die tunnelvisie gewoon niet waarderen. Dat voordehandliggende kutargument van "ik proef niks meer door de chilipeper". Dat gaat niet over de smaak in het gerecht, maar de tekortkoming van de chef om bepaalde smaken (chilipeper) te waarderen. Dat vond ik ook het leuke van Julius Jasper, die had een temperende werking op dit idee bij Kranenburg, omdat Jasper wel van pittig houdt en dus niet bij een half pepertje al zeikt dat het overheerst.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef RobinOok het volgende:
Nee, de teamopdracht was letterlijk: gebruik minstens 1 van de Japanse ingredienten. Daarbij gaf chef Tomi wel aan dat hij hoopte op een goede Japanse smaak. En dat bleek later doorslaggevend. Niet de smaak maar de Japanse smaak.
De individuele opdracht was: breng het Verre Oosten naar het Westen. Alles gaat om de smaak.
"Dat iedere keer net niet" van Wout leek mij nogal overdreven.quote:
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Dat iedere keer net niet" van Wout leek mij nogal overdreven.
Volgens mij twijfelde ze tussen die van Robert en Gert.
Maar allee het gaat om den teestquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
Dat die Jeroen er nog in zit is echt een wonder. Die knaap kan helemaal niet koken.
Vind dat Robert hem wel gewoon zou moeten laten koken. Hij heeft zelf voor hem gekozen in het begin, zo vind ik het maar een beetje lafjes.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
Dat die Jeroen er nog in zit is echt een wonder. Die knaap kan helemaal niet koken.
Onhygiënisch zonder handschoenen in elkaar geassembleerd ook nog.quote:
Beetje krom inderdaad. Die groepsopdrachten zijn uiteindelijk alleen maar een middel om vrijstelling te krijgen, maar uiteindelijk gaat het toch om de beste individuele kok. Nu laat je hem eigenlijk gedwongen freeriden terwijl niemand daar eigenlijk echt iets aan heeft. Als hij niet goed genoeg is valt hij uiteindelijk toch wel af.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind dat Robert hem wel gewoon zou moeten laten koken. Hij heeft zelf voor hem gekozen in het begin, zo vind ik het maar een beetje lafjes.
Doet me denken aan het meest traumatische boek dat ik ooit heb moeten lezen voor mijn boekenlijstquote:
Veel meer dan halfbakken theater met een flitsend show-sausje is 't idd niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef Marcomacro het volgende:
Vanavond weer eens gekeken. Wat een tegenvaller. Heeft niets met koken te maken. Je krijgt niks te zien. Nou vooruit glaceren dan. Maar wat een makkelijk geld wordt hier verdiend. Dat zegt dan toch iets over "sterrenkoks". Er wordt geen kennis doorgegeven aan de kijkers, maar gebakken lucht verkocht.
Het is wel vermakelijk, maar je mist echt teveel onmisbare elementen in het koken voor mijn gevoel. Bij Topchef bijvoorbeeld moeten de kandidaten ZELF creatief zijn. Ingrediënten combineren, zelf gerechten bedenken etc. Nu is het enige wat ze moeten doen aanwijzingen opvolgen bij die groepsopdrachten. Sure, bij het individuele deel komt dat wel meer naar voren, maar bij die groepsopdrachten totaal niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel meer dan halfbakken theater met een flitsend show-sausje is 't idd niet.
Echt niet te geloven dat zijn ouders hem zo belemmeren. Echt een heel groot talent en hij geniet zo van wat hij doet..echt een natural.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven dat zijn ouders hem zo belemmeren. Echt een heel groot talent en hij geniet zo van wat hij doet..echt een natural.
Zit er dik in jaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zie nog wel gebeuren dat Gert hem een stage of werk gaat aanbieden.
Wat een f*cking irritante stem heeft hijquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:24 schreef hexje het volgende:
Bij Rosario moet ik denken aan Will en Grace.
Meehhhh. Ik ken hem vrij goed en heb meerdere keren bij hem gegeten en biertjes van 'm gedronken. Erg lekker!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
Welk deel van dit soort programma's begrijp je niet dat het allemaal doorgestoken kaart is en puur en alleen als tv vermaak moet worden gezien.Die "wedstrijd" is maar voor de vorm en het draait allemaal om spannende televisie. Meer niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:34 schreef hexje het volgende:
Waarom wint er iemand die op safe heeft gespeeld. Stom programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |