Lekker gepoept?quote:
Wat, gewoon pants down zitten chillen.,quote:
Geen idee. Wil wel een keer een crosttraining routine doen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.quote:Op maandag 4 november 2013 08:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat ga je over 3 maanden doen dan?
Verder biedt Crossfit wel perspectief op meer lekkere wijven in je gym.
Zolang je maar geen weighted-kipping-rubberband-pullups gaat doenquote:Op maandag 4 november 2013 15:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen idee. Wil wel een keer een crosttraining routine doen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden.
Ze hebben ook kettlebell workouts en die gast vraagt me iedere keer weer om mee te doen, ziet er ook goed intensief uit.
hey weissman alles goed alles flex laterz manquote:
Val je enorm van af heb ik gelezen in LIF.quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef JackieBrown het volgende:
Zijn er hier meer mensen die verse citroen in hun water doen? En zo ja, hebben jullie ook dat je daar erg van moet niezen steeds?
denk dat je metabolisme omhoog gaat van al dat niezenquote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Val je enorm van af heb ik gelezen in LIF.
quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Awesome_ het volgende:
Crossfit (kipping) gifjes [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
zon gele badboii? pak die soms ook wel als pwo. echt ongeevenaarde agressie dat ik gwn letterlijk de gym sloop.quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
ik doe gwn citroensap uit zo'n flesje
ik ook man helemaal crazy van die combiquote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zon gele badboii? pak die soms ook wel als pwo. echt ongeevenaarde agressie dat ik gwn letterlijk de gym sloop.
hahaha ja had ik ook keer gedaan mattie, zo lijp was k. ik heb gewoon homegym dus was 8teraf wel stom veel schade enzo maarja, moest gwn pompe!!quote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook man helemaal crazy van die combi
een keer was de gym gesloten toen was k ingebroken
Buiten Nederland mag ik hopen?quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
School biedt voor 600 euro weekje surfcamp?? doeN? duur??
kan ik alvast voor tannen voor de zomer
Onderbouwing?quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
daar ga je tog nie voor je lol heen man
nopquote:
Essaouira?quote:
marokkanen zijn kut daar is je onderbouwingquote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onderbouwing?
zon zand zee seks surfen disco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |