Zou dat t zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:42 schreef Kiid het volgende:
Dat moet van de eigenaar van de Turken. Zo kan de eigenaar altijd zien wat zijn huisslaaf uitspookt op het internet en eventueel een passende straf voor bedenken.
Ja maar dat mag wel hè...quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
In bijna elke game die je speelt kom je binnen 2 minuten iemand tegen met NL of Dutch voor z'n naam.
Maar da's gewoon baas.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
In bijna elke game die je speelt kom je binnen 2 minuten iemand tegen met NL of Dutch voor z'n naam.
Ook iets Turks, vasthouden aan vergane glorie? De Ottomanen bestaan niet meer sinds 1922 en de laatste erfgenaam van de Ottomaanse dynastie niet meer sinds 2012..quote:
In een internationale game kan het zijn om aan te geven dat je ook Nederlands bent. Hier zijn nationaliteiten over de hele wereld actief. Waarom zou je dit doen op bijvoorbeeld een Nederlands forum als FOK!?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Of vindt je van niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind
Jij vindt
Hij vindt
Of vind je van niet?
Als je van "je" "jij" kunt maken achter de stam moet het zonder -t lol.quote:
Wat probeer je nou duidelijk te makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:59 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als je van "je" "jij" kunt maken achter de stam moet het zonder -t lol.![]()
![]()
Wist wel dat je erin zou trappen.
Dat je slecht in grammatica bent terwijl je anderen verbetert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:01 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken
Misschien moet jij eerst is even met komma's leren typenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:19 schreef amenth het volgende:
En Nederlanders doen zelf ook altijd Ballin in t buitenland wiet dit dat zit niemand op te wachten
sws wel friendje, frankrijk, italie etceteraelektronenapparaten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:18 schreef amenth het volgende:
Omdat wij nog trots hebben op het land en wtf zeg jij Morros yugos antis ieder land heeft die trots wel behalve landen hiero in de regio
over hun voetbal kwaliteiten kun je ook niet echt enthousiast wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
Onbegrijpelijk waarom turken zo trots zijn. Ik vind hun machinebouw maar troep. Ze gaan ook nooit met vakantie naar een ander land dan Turkije maar dat vind ik dan wel weer tof van ze want ik kom er vrijwel nooit.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
Onbegrijpelijk waarom turken zo trots zijn. Ik vind hun machinebouw maar troep. Ze gaan ook nooit met vakantie naar een ander land dan Turkije maar dat vind ik dan wel weer tof van ze want ik kom er vrijwel nooit.
de megers?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:46 schreef Onnoman het volgende:
turken werken hard.. kan je van die M-en niet zeggen
"JA MAAR IK GA LATER NAAR TUKRIJE HIER IS BELasTING EGT HO0G HOE KAN JE LEVE?!11"quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat ik ook nooit heb begrepen: Turken die massaal hun land ontvluchten, maar toch Turkije ophemelen![]()
Ja, als een land zo perfect is ga je ook echt emigreren
Maar dan moeten ze de dienstplicht nog vervullen en dat willen ze ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat ik ook nooit heb begrepen: Turken die massaal hun land ontvluchten, maar toch Turkije ophemelen![]()
Ja, als een land zo perfect is ga je ook echt emigreren
Hoezo misplaatst?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:32 schreef ebke het volgende:
Omdat ze zo nationalistisch als de pest zijn.
Een beetje misplaatst eigenlijk, het is bijna zielig.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
laten we even voorop stellen dat dit niet racistisch bedoelt is.
Nee, ik vind het gewoon een domme opening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook overal racisme in zien.
ja manquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was toch mocro, geen Turk?
dat wordt geroepen voor de groepskreet "allahu ackbar!"quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gehoord
Ik vind het wel dapper van je om te waarschuwen voor de lichaamsbeharing bij Spaanse vrouwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef MissSpain het volgende:
Check mij stoer doen om mijn nationaliteit te vermelden in mijn username![]()
Weet ik tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je om te waarschuwen voor de lichaamsbeharing bij Spaanse vrouwen.
quote:
quote:
Dit meen je toch niet serieus? Wat een epische faal, proberen de spellingsnazi uit te hangen en zelf niet eens de meest basale d/t regeltjes snappenquote:
Ik ken er persoonlijk 2quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze de dienstplicht nog vervullen en dat willen ze ook niet
ik zie eigenlijk alleen NL TU of TURK, en USAquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef Sangha het volgende:
Je zegt een paar keer 'altijd'. Maar dat is natuurlijk niet zo. Alleen van diegenen die het doen valt het op, van die anderen zou je waarschijnlijk niet weten dat ze Turk zijn, dus waarom denk je dat Turken dat altijd doen? Er zullen er waarschijnlijk veeeeel meer zijn die het niet doen namelijk.
Haten op Galatasaray.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
over hun voetbal kwaliteiten kun je ook niet echt enthousiast worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Droevige club.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haten op Galatasaray.![]()
Omdat Turken erg trots zijn op het Turk zijn. Dat wordt er al vanaf de geboorte ingegoten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi,
MAAR... het dwaalt al heel lang door mn hoofd dus vandaar het volgende:
Waarom moeten turken altijd op het internet zo laten weten dat ze een turk zijn?
Marokkanen hebben dat ook. Heeft te maken dat als ze dat niet uitdragen dan voelen ze zich minder dan jou,rijke autochtone westerling en hoeder van de koloniën.quote:ik bedoel, je ziet het vaak op spelletjes dat ze in hun naam TURK hebben staan of dat ze hun profiel afbeelding van een turkse vlag hebben. Maar waarom hebben Marokkanen dit nooit? of polen?
Haha. Noem 'ns een paar voorbeelden dan? Volgens mij is die trots volstrekt misplaatst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Slayage het volgende:
want wij turken zijn de goeiste, daarom
Houden van dit land vol racistische PVV tokkies.quote:
Dit. Ik schaam me er diep voor.quote:Op zondag 3 november 2013 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Houden van dit land vol racistische PVV tokkies.
quote:Trots op je land, maar bang voor wat het gevolg brengt.
Trots op het land van Geert Wilders en Robert M.
Kom uit het land van kaas, molens en slavernij.
Zit trots op de bank, trots op m'n land, ik begraaf de tijd.
Kop in 't zand, angstig, het is te laat voor spijt.
Iets van de laatste tijd, die kans is helaas voorbij.
Het land van mensenhandel, verdient een ware prijs.
Van ik ben mager, klein, mismaakt en verlaten kijk.
Nederland, bij deze wordt het je aangerijkt.
De slavernij, shit je zag het als wapen, feit.
Maar vandaag kijken we anders naar je,
als slapend rijke landverrader.
Dus dwalend kijk je naar je brandblaren, schandalen, alles wat mis is aan je, dus brand maar.
Nederland, ik ben trots op hij die dit land haat.
Op hij die de leeuw vandaag verandert in schandknaap.
quote:
Wat?quote:
Ja. Fuck dit land, met de zwarte piet discussie heeft een groot deel weer mooi hun ware aard laten zien.quote:
Nationalisme is goed wil je zeggen? Trots zijn op iets waar je zelf geen fuck voor hebt gedaan.quote:Op zondag 3 november 2013 02:16 schreef expans het volgende:
Omdat wij een grote geschiedenis hebben, omdat we altijd hebben gevochten tegen buitenlandse krachten, omdat we op het punt stonden het laatste stukje van ons vaderland te verliezen maar wisten terug te vechten.
En in NL is het doe maar normaal dan ben je al gek genoeg + nuchtere mentaliteit + hurr durr nationalisme is slecht.
Als er in NL een invasie zou plaatsvinden zou 99% iets hebben van boeiend
Ja. Nationalisme kan heel mooi / goed zijn. Nationalisme zorgt ervoor dat je troepen verder vechten voor hun vaderland etc etc.quote:Op zondag 3 november 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nationalisme is goed wil je zeggen? Trots zijn op iets waar je zelf geen fuck voor hebt gedaan.
Coombs controle cellen?quote:
Een groot deel? Bij 99% van de mensen betrokken bij die pieten-discussie zal er niets meer dan een positieve gedachte achter gezeten hebben. Op demonstraties komt altijd relvolk af, er zijn er altijd een paar met een grote bek. Niet een weerspiegeling van de algemene gedachte erachter te noemen. Behalve als je er enkel negatief naar kijkt, enkel de negatieve reacties ziet er daarop je oordeel velt. Maar dan ben je net zo kortzichtig als die PVVtokkies.quote:Op zondag 3 november 2013 02:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Fuck dit land, met de zwarte piet discussie heeft een groot deel weer mooi hun ware aard laten zien.
Inderdaad, want integratie is hetzelfde als assimilatie.quote:Op zondag 3 november 2013 02:16 schreef expans het volgende:
Plus, al dat gezeur over integratie / multiculti / segregatie van Turken werkt averechts want de gemiddelde Turk denkt dan terecht dat er een assimilatiepolitiek aan de gang is en hangt daardoor juist harder vast aan z'n eigen nationaliteit. Dat doe ik tenminste wel.
Integratie in Nederland is niet integratie nee. Baas Erdogan heeft ons hiervoor al gewaarschuwdquote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad, want integratie is hetzelfde als assimilatie.
Oorlog is niet goed.quote:Op zondag 3 november 2013 02:21 schreef expans het volgende:
Ja. Nationalisme kan heel mooi / goed zijn. Nationalisme zorgt ervoor dat je troepen verder vechten voor hun vaderland etc etc.
Nou en?quote:Verder houden mensen dmv nationalisme harder vast aan hun eigen identiteit en raken ze minder snel geassimileerd.
Mwah, het begint wel wat meer de kant van assimilatie op te gaan en daar ben ik tegen, maar tot nu toe valt dat volgens mij allemaal wel mee.quote:Op zondag 3 november 2013 02:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Integratie in Nederland is niet integratie nee. Baas Erdogan heeft ons hiervoor al gewaarschuwd
Je moet alles wat je van je ouders meekrijgt van je afschudden als het aan Nederlanders ligtquote:Op zondag 3 november 2013 02:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, het begint wel wat meer de kant van assimilatie op te gaan en daar ben ik tegen, maar tot nu toe valt dat volgens mij allemaal wel mee.
Het gaat niet alleen om de demonstraties. Zelfs hier op FOK! heb ik de laatste tijd genoeg users gezien die opeens de meest domme, racistische onzin uitkraamden omdat men aan hun feestje kwam. Maar die demonstratie is ook wel een goed voorbeeld, lekker met zijn allen een weerloze vrouw aanvallen omdat ze te dom zijn om te begrijpen wat die vrouw daar deed.quote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Een groot deel? Bij 99% van de mensen betrokken bij die pieten-discussie zal er niets meer dan een positieve gedachte achter gezeten hebben. Op demonstraties komt altijd relvolk af, er zijn er altijd een paar met een grote bek. Niet een weerspiegeling van de algemene gedachte erachter te noemen. Behalve als je er enkel negatief naar kijkt, enkel de negatieve reacties ziet er daarop je oordeel velt. Maar dan ben je net zo kortzichtig als die PVVtokkies.
Integratie voor NL = assimilatie voor mij (/ons).quote:Op zondag 3 november 2013 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Inderdaad, want integratie is hetzelfde als assimilatie.
Van mij hoeft dat in ieder geval absoluut niet. En dat geldt volgens mij voor toch wel een aanzienlijk deel van de Nederlanders.quote:Op zondag 3 november 2013 02:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet alles wat je van je ouders meekrijgt van je afschudden als het aan Nederlanders ligtDat is niet mijn integratie, vriend.
Maar hoezo dan? Weet je, als het aan mij ligt hoef je sowieso niet te integreren hoor. Het lijkt me vooral voor jezelf vervelend als je dat niet doet. Maar waarom heb jij het gevoel dat je moet assimileren dan?quote:Op zondag 3 november 2013 02:30 schreef expans het volgende:
[..]
Integratie voor NL = assimilatie voor mij (/ons).
jij != publieke opinie.quote:Op zondag 3 november 2013 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoezo dan? Weet je, als het aan mij ligt hoef je sowieso niet te integreren hoor. Het lijkt me vooral voor jezelf vervelend als je dat niet doet. Maar waarom heb jij het gevoel dat je moet assimileren dan?
Idd en het is nog slechter als je verliest want de winnaar bepaald wat er word opgeschreven in de geschiedenisboeken.quote:Op zondag 3 november 2013 02:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oorlog is niet goed.
[..]
Nou en?
Mja, dat klopt tegenwoordig wel een beetje inderdaad. Ik snap dat sowieso niet, veel Nederlanders kunnen het niet handelen als er op straat een taal gesproken wordt die ze niet verstaan. Dan voelen ze zich aangevallen ofzo, of denken ze dat meteen dat het over hun gaat. Al vind ik het wel vrij asociaal om bijvoorbeeld Turks te gaan praten met je mattie als je met mensen aan het chillen bent die dat niet verstaan, maar dat komt gelukkig zelden voor.quote:Op zondag 3 november 2013 02:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
jij != publieke opinie.
Als je Turks praat met je vrienden ben je al gelijk een kk turk die terug naar zijn eigen land moet
Ik vind het onzin dat bepaalde politici / onderzoeken het onderwerp integratie steeds maar naar boven halen en gaan zeuren over Turkse organisaties in NL die dat proces zouden belemmeren bv.quote:Op zondag 3 november 2013 02:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoezo dan? Weet je, als het aan mij ligt hoef je sowieso niet te integreren hoor. Het lijkt me vooral voor jezelf vervelend als je dat niet doet. Maar waarom heb jij het gevoel dat je moet assimileren dan?
Ik denk dat je je iets te veel aantrekt van populistische politici / onderzoeken en de meningen van domme tokkies. Al ben ik zelf niet Turks natuurlijk en weet ik dus niet hoe het op Turkse mensen overkomt.quote:Op zondag 3 november 2013 02:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik vind het onzin dat bepaalde politici / onderzoeken het onderwerp integratie steeds maar naar boven halen en gaan zeuren over Turkse organisaties in NL die dat proces zouden belemmeren bv.
Ik (/wij) woon hier, spreek de taal, betaal belasting etc etc, opleidingsniveau gaat omhoog, alles positief en goed genoeg zou je denken. Totdat je elke dag word geconfronteerd met voorgenoemde dingen waardoor er een gedachtegang onstaat als 'het zal nooit goed genoeg zijn', pas als ik in alles precies zoals een Nederlander ben maar 'cultureel' Turks/moslim zullen ze misschien ietsjes tevreden zijn. Beetje zoals hoe geassimileerde indo's zijn.
Die selectieve verontwaardiging in NL toen Erdogan (/Turks parlement) zich wouden bemoeien met dat Turks kind bv (of het nou terecht was of niet even buitengelaten) dat kind is Turks, dus twee paspoorten dus dan heeft Turkije alle recht om iets te zeggen, net zoals NL dat heeft.
Voeg daar nog hypocriete en tweezijdige media aan toe die al het nieuws uit Turkije onder een loep houden en verdraaien en dan zijn we denk ik pas op de helft.
Ja wat verwacht je ook op geenstijl.quote:Op zondag 3 november 2013 02:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erland.html#comments
Lees die comments eens
Ik kan hier ook links naar stormfront posten en zeggen "pohhh kijk ze haten..."quote:Op zondag 3 november 2013 02:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erland.html#comments
Lees die comments eens
Want geenstijl is gelijk aan stormfront?quote:Op zondag 3 november 2013 02:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik kan hier ook links naar stormfront posten en zeggen "pohhh kijk ze haten..."
Kom op man
quote:Op zondag 3 november 2013 02:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geenstijl komt de gemiddelde Nederlander gewoon op.
Oke wat losers op fok die weer stoer doen en anderen proberen op te jutten. Altijd zo in de vrouwen/dikzakken/buitenlanders topics. Ik denk dat weinigen in het echte leven net zo opzettelijk onvriendelijk zullen zijn tegen eenieder van hen. Natuurlijk loopt er wel agressief volk rond, maar dat is totaal niet landgebonden. Die heb je overal. Niet dat dat het oke maakt, maar naast dat soort mensen is er ook nog een overgrote meerderheid die wel open staan voor anderen en wel beleefd zijn als ze ook zo behandeld worden. Om te kijken naar een paar gasten met een grote bek en daarop een hele samenleving te veroordelen, hypocriet...quote:Op zondag 3 november 2013 02:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de demonstraties. Zelfs hier op FOK! heb ik de laatste tijd genoeg users gezien die opeens de meest domme, racistische onzin uitkraamden omdat men aan hun feestje kwam. Maar die demonstratie is ook wel een goed voorbeeld, lekker met zijn allen een weerloze vrouw aanvallen omdat ze te dom zijn om te begrijpen wat die vrouw daar deed.
Nee johquote:Op zondag 3 november 2013 02:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want geenstijl is gelijk aan stormfront?
En het mooi is dat je in Turkije ook niet wordt gezien als Turk.quote:Op zondag 3 november 2013 02:44 schreef expans het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon goed in NL maar heb totaal geen binding met dit land ondanks het feit dat ik hier ben geboren en getogen. Voor hetzelfde geld was/word dit Duitsland/VK/VS, boeit mij niet echt.
Onzin. Dat word zwaar overdreven.quote:Op zondag 3 november 2013 03:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En het mooi is dat je in Turkije ook niet wordt gezien als Turk.
De meeste Turken die daar wonen kunnen aan je manier van praten, kleden, lopen en doen al zien dat je uit Europa komt. En de winkeliers weten vaak meteen dat er bij jou meer te halen valt dan bij een normale Turk die er woont.quote:Op zondag 3 november 2013 03:12 schreef expans het volgende:
[..]
Onzin. Dat word zwaar overdreven.
Je bent en blijft voor een ieder gewoon een Turk dus wat er in NL gebeurt is er daar geen sprake van.
we hebben geen voorbeelden nodig, het is gewoon zo, einde discussie!quote:Op zondag 3 november 2013 01:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha. Noem 'ns een paar voorbeelden dan? Volgens mij is die trots volstrekt misplaatst.
je wordt in beide situaties anders bekeken daar heb je gelijk in, maar je wordt niet volwaardig geaccepteerd als "een van hen" net als hierquote:Op zondag 3 november 2013 03:12 schreef expans het volgende:
[..]
Je bent en blijft voor een ieder gewoon een Turk dus wat er in NL gebeurt is er daar geen sprake van.
Onzin.quote:Op zondag 3 november 2013 03:12 schreef expans het volgende:
[..]
Op mij komt het ook over alsof iemand zelf een zwakke identiteit heeft als diegene heel erg nationalistisch is. Ik denk dat bijna iedereen wel een beetje nationalistisch is, maar sommige mensen overdrijven wel. Uiteindelijk heb je er ook helemaal niks voor gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nationalisme is goed wil je zeggen? Trots zijn op iets waar je zelf geen fuck voor hebt gedaan.
Zijn we ook wel, wanneer het EK- of WK-voetbal is begonnen.quote:Op zondag 3 november 2013 06:08 schreef NoBody122 het volgende:
Was de gemiddelde Nederlander maar minstens half zo nationalistisch als de gemiddelde Turk
Als je daar oprecht meer inzicht in wilt krijgen kun je het beste de geschiedenis van het moderne Turkije bestuderen. Het heeft denk ik veel te maken met wat Turkije heeft ondergaan tijdens de Eerste Wereldoorlog, de daarop volgende Onafhankelijkheidsoorlog, en het daar weer op volgende (hervormings)beleid van Ataturk en zijn politieke partij (CHP/Republican People's Party) gedurende de één-partij-periode. Dit Kemalisme vormt ook na de democratisering en opkomst van andere partijen een rode draad in de Turkse geschiedenis door de sterke politieke aanwezigheid van het leger die dit gedachtegoed blijft waarborgen. Het nationalisme is een resultaat van een nog niet zo heel langdurige politieke geschiedenis. (Een scherp contrast met hoe men nationale identiteit ervoer in het Osmaanse Rijk).quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:49 schreef ntm het volgende:
Kick, heb me altijd wel afgevraagd waarom Turken zo nationalistisch zijn
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:12 schreef VarkensHart het volgende:
Dese mensen zijn per definitie terroristen
quote:Op zondag 3 november 2013 06:08 schreef NoBody122 het volgende:
Was de gemiddelde Nederlander maar minstens half zo nationalistisch als de gemiddelde Turk
quote:Op zondag 3 november 2013 02:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Was wachten tot iemand erop zou reageren. Triest dat jij voor iemand anders wil bepalen wat racistisch is en wat niet. 9 van de 10 keer wordt zo iets serieus niet racistisch bedoeld, maar komt er zo'n figuur als jij die focus direct verlegd naar racisme i.p.v. het eigenlijke onderwerp.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:50 schreef Peunage het volgende:
Eerste keer dat iemand zegt "dit is niet racistisch bedoeld, maar..." en er ook echt niks racistisch uit komt. Top!
Wutquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was wachten tot iemand erop zou reageren. Triest dat jij voor iemand anders wil bepalen wat racistisch is en wat niet. 9 van de 10 keer wordt zo iets serieus niet racistisch bedoeld, maar komt er zo'n figuur als jij die focus direct verlegd naar racisme i.p.v. het eigenlijke onderwerp.
Nee, als je zo'n opmerking als "ik ben helemaal niet racistisch of zo, maar..." leest, wordt er door velen direct gezocht naar een reden om toch over racisme te kunnen zeiken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut
Lees mijn reactie anders nog eens. Ik verleg de focus helemaal nergens naar, ik reageer op TS. Ik zeg juist dat TS het anders doet dan normaal, want 9/10 keer als iemand zegt "ik ben helemaal niet racistisch of zo, maar..." komt er een zwaar racistische opmerking na de maar
Gelukkig vrij weinig ik. Zo nu en dan maar vrij zelden. En speel best veel mmos en battle field als kind in mmo zette ik eens nl erachter omdat naam dan niet bezet was maar in wow rolde ik gewoon met biergarten als naam.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah oke, interessant. Maar komt het ook erg voor in de opvoeding? Want ik denk dat veel Turkse jongeren niet heel veel weten qua geschiedenis van Turkijequote:Op dinsdag 2 december 2014 09:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je daar oprecht meer inzicht in wilt krijgen kun je het beste de geschiedenis van het moderne Turkije bestuderen. Het heeft denk ik veel te maken met wat Turkije heeft ondergaan tijdens de Eerste Wereldoorlog, de daarop volgende Onafhankelijkheidsoorlog, en het daar weer op volgende (hervormings)beleid van Ataturk en zijn politieke partij (CHP/Republican People's Party) gedurende de één-partij-periode. Dit Kemalisme vormt ook na de democratisering en opkomst van andere partijen een rode draad in de Turkse geschiedenis door de sterke politieke aanwezigheid van het leger die dit gedachtegoed blijft waarborgen. Het nationalisme is een resultaat van een nog niet zo heel langdurige politieke geschiedenis. (Een scherp contrast met hoe men nationale identiteit ervoer in het Osmaanse Rijk).
Onzin. De juiste vorm is;quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, als je zo'n opmerking als "ik ben helemaal niet racistisch of zo, maar..." leest, wordt er door velen direct gezocht naar een reden om toch over racisme te kunnen zeiken.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef vera166 het volgende:
[NL] VERA HARDCORE HOLLAND [NL] :xtc: :speed:
[/partyflockmodus]
Klopt, maar dat is redelijk praktisch om sneller contact te leggen met andere Nederlandse spelers, men neme een Call of Duty en alle spelers ingame komen uit dezelfde paar landen, als er dan iemand tussen zit met Turk in zijn naam dan is het in 99% van de gevallen iemand die niet eens in Turkije geboren is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag de dag, schaam ik me voor m'n paspoort.quote:
Nederland, daar moet je maar trots op zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:52 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
als je hiermee loopt word je voor racist uitgemaakt
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
Oh en oud topic en dezelfde tekst. Bah. Wat een kut avond.
En de meest recente opmerking van Erdogan: "Turken waren al op de maan, nog voor de maan er überhaupt was."quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:34 schreef hoink581 het volgende:
Vooral de constante geschiedvervalsing ten ophemeling van Turkije is sneu.
"Turken hebben Amerika ontdekt, er stond al een moskee in Cuba toen Columbus aankwam." of "Alle mensen stammen van het superieure Turkse ras."
Het zijn vooral de Koerden die het niet zo hebben met Turken. Zelfde principe in Nederland. Zoals veel Nederlanders de ''allochtonenknuffelaars'' verafschuwen, doe ik dat ook bij Turken die Koerden knuffelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah oke, interessant. Maar komt het ook erg voor in de opvoeding? Want ik denk dat veel Turkse jongeren niet heel veel weten qua geschiedenis van Turkije. Oja en ik merk ook vaak dat Turken het niet zo hebben met Koerden meestal, beetje sneu vind ik dat..
:snuif: :bounce: :heroineinoogbal:quote:
Net zo waarom Amerikanen altijd luid en duidelijk melden dat ze Amerikaan zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi,
Waarom moeten turken altijd op het internet zo laten weten dat ze een turk zijn?
ik bedoel, je ziet het vaak op spelletjes dat ze in hun naam TURK hebben staan of dat ze hun profiel afbeelding van een turkse vlag hebben. Maar waarom hebben Marokkanen dit nooit? of polen?
klacht: waarom moeten turken altijd zo laten weten dat ze een turk zijn
En ze hebben haargroeiquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:46 schreef Onnoman het volgende:
turken werken hard.. kan je van die M-en niet zeggen
En toen?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
Ik ben vandaag in elkaar geslagen door een Turk.
Tjah, uit school. En weer eens ruzie en toen bedachten hij en z'n matties laten we die tata even klappen. Helaas ben ik er niet zo fraai van af gekomen ;/quote:
Ze ontkennen ook altijd de Armeense genocide, zouden ze chauvinistisch zijn denk je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi,
ik bedoel, je ziet het vaak op spelletjes dat ze in hun naam TURK hebben staan of dat ze hun profiel afbeelding van een turkse vlag hebben. Maar waarom hebben Marokkanen dit nooit? of polen?
klacht: waarom moeten turken altijd zo laten weten dat ze een turk zijn
Open een topic over met het hele verhaal + pics, hebben we weer wat om te lachen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:41 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
[..]
Tjah, uit school. En weer eens ruzie en toen bedachten hij en z'n matties laten we die tata even klappen. Helaas ben ik er niet zo fraai van af gekomen ;/
Nee, dan sluit een mod mijn topic weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Open een topic over met het hele verhaal + pics, hebben we weer wat om te lachen.
Niet als het een goed topic is.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
[..]
Nee, dan sluit een mod mijn topic weer.
Ik ben dus nieuw op Fok! Maar ik zie het verschil tussen een goed en slecht topic niet, daar ben ik te autistisch voor. Nog tips Etsu?quote:
Pics helpen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
[..]
Ik ben dus nieuw op Fok! Maar ik zie het verschil tussen een goed en slecht topic niet, daar ben ik te autistisch voor. Nog tips Etsu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |