over hun voetbal kwaliteiten kun je ook niet echt enthousiast wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
Onbegrijpelijk waarom turken zo trots zijn. Ik vind hun machinebouw maar troep. Ze gaan ook nooit met vakantie naar een ander land dan Turkije maar dat vind ik dan wel weer tof van ze want ik kom er vrijwel nooit.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
Onbegrijpelijk waarom turken zo trots zijn. Ik vind hun machinebouw maar troep. Ze gaan ook nooit met vakantie naar een ander land dan Turkije maar dat vind ik dan wel weer tof van ze want ik kom er vrijwel nooit.
de megers?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:46 schreef Onnoman het volgende:
turken werken hard.. kan je van die M-en niet zeggen
"JA MAAR IK GA LATER NAAR TUKRIJE HIER IS BELasTING EGT HO0G HOE KAN JE LEVE?!11"quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat ik ook nooit heb begrepen: Turken die massaal hun land ontvluchten, maar toch Turkije ophemelen![]()
Ja, als een land zo perfect is ga je ook echt emigreren
Maar dan moeten ze de dienstplicht nog vervullen en dat willen ze ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat ik ook nooit heb begrepen: Turken die massaal hun land ontvluchten, maar toch Turkije ophemelen![]()
Ja, als een land zo perfect is ga je ook echt emigreren
Hoezo misplaatst?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:32 schreef ebke het volgende:
Omdat ze zo nationalistisch als de pest zijn.
Een beetje misplaatst eigenlijk, het is bijna zielig.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
laten we even voorop stellen dat dit niet racistisch bedoelt is.
Nee, ik vind het gewoon een domme opening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook overal racisme in zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |