Nederland, daar moet je maar trots op zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:52 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
als je hiermee loopt word je voor racist uitgemaakt
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
Oh en oud topic en dezelfde tekst. Bah. Wat een kut avond.
En de meest recente opmerking van Erdogan: "Turken waren al op de maan, nog voor de maan er überhaupt was."quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:34 schreef hoink581 het volgende:
Vooral de constante geschiedvervalsing ten ophemeling van Turkije is sneu.
"Turken hebben Amerika ontdekt, er stond al een moskee in Cuba toen Columbus aankwam." of "Alle mensen stammen van het superieure Turkse ras."
Het zijn vooral de Koerden die het niet zo hebben met Turken. Zelfde principe in Nederland. Zoals veel Nederlanders de ''allochtonenknuffelaars'' verafschuwen, doe ik dat ook bij Turken die Koerden knuffelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah oke, interessant. Maar komt het ook erg voor in de opvoeding? Want ik denk dat veel Turkse jongeren niet heel veel weten qua geschiedenis van Turkije. Oja en ik merk ook vaak dat Turken het niet zo hebben met Koerden meestal, beetje sneu vind ik dat..
:snuif: :bounce: :heroineinoogbal:quote:
Net zo waarom Amerikanen altijd luid en duidelijk melden dat ze Amerikaan zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi,
laten we even voorop stellen dat dit niet racistisch bedoelt is.
MAAR... het dwaalt al heel lang door mn hoofd dus vandaar het volgende:
Waarom moeten turken altijd op het internet zo laten weten dat ze een turk zijn?
ik bedoel, je ziet het vaak op spelletjes dat ze in hun naam TURK hebben staan of dat ze hun profiel afbeelding van een turkse vlag hebben. Maar waarom hebben Marokkanen dit nooit? of polen?
klacht: waarom moeten turken altijd zo laten weten dat ze een turk zijn
En ze hebben haargroeiquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:46 schreef Onnoman het volgende:
turken werken hard.. kan je van die M-en niet zeggen
En toen?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:37 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
Ik ben vandaag in elkaar geslagen door een Turk.
Tjah, uit school. En weer eens ruzie en toen bedachten hij en z'n matties laten we die tata even klappen. Helaas ben ik er niet zo fraai van af gekomen ;/quote:
Ze ontkennen ook altijd de Armeense genocide, zouden ze chauvinistisch zijn denk je?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi,
laten we even voorop stellen dat dit niet racistisch bedoelt is.
MAAR... het dwaalt al heel lang door mn hoofd dus vandaar het volgende:
Waarom moeten turken altijd op het internet zo laten weten dat ze een turk zijn?
ik bedoel, je ziet het vaak op spelletjes dat ze in hun naam TURK hebben staan of dat ze hun profiel afbeelding van een turkse vlag hebben. Maar waarom hebben Marokkanen dit nooit? of polen?
klacht: waarom moeten turken altijd zo laten weten dat ze een turk zijn
Open een topic over met het hele verhaal + pics, hebben we weer wat om te lachen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:41 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
[..]
Tjah, uit school. En weer eens ruzie en toen bedachten hij en z'n matties laten we die tata even klappen. Helaas ben ik er niet zo fraai van af gekomen ;/
Nee, dan sluit een mod mijn topic weer.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Open een topic over met het hele verhaal + pics, hebben we weer wat om te lachen.
Niet als het een goed topic is.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:42 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
[..]
Nee, dan sluit een mod mijn topic weer.
Ik ben dus nieuw op Fok! Maar ik zie het verschil tussen een goed en slecht topic niet, daar ben ik te autistisch voor. Nog tips Etsu?quote:
Pics helpen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:43 schreef Ikstraalklasseuit het volgende:
[..]
Ik ben dus nieuw op Fok! Maar ik zie het verschil tussen een goed en slecht topic niet, daar ben ik te autistisch voor. Nog tips Etsu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |