Zou dat t zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:42 schreef Kiid het volgende:
Dat moet van de eigenaar van de Turken. Zo kan de eigenaar altijd zien wat zijn huisslaaf uitspookt op het internet en eventueel een passende straf voor bedenken.
Ja maar dat mag wel hè...quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
In bijna elke game die je speelt kom je binnen 2 minuten iemand tegen met NL of Dutch voor z'n naam.
Maar da's gewoon baas.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
In bijna elke game die je speelt kom je binnen 2 minuten iemand tegen met NL of Dutch voor z'n naam.
Ook iets Turks, vasthouden aan vergane glorie? De Ottomanen bestaan niet meer sinds 1922 en de laatste erfgenaam van de Ottomaanse dynastie niet meer sinds 2012..quote:
In een internationale game kan het zijn om aan te geven dat je ook Nederlands bent. Hier zijn nationaliteiten over de hele wereld actief. Waarom zou je dit doen op bijvoorbeeld een Nederlands forum als FOK!?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Of vindt je van niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:58 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik vind
Jij vindt
Hij vindt
Of vind je van niet?
Als je van "je" "jij" kunt maken achter de stam moet het zonder -t lol.quote:
Wat probeer je nou duidelijk te makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:59 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als je van "je" "jij" kunt maken achter de stam moet het zonder -t lol.![]()
![]()
Wist wel dat je erin zou trappen.
Dat je slecht in grammatica bent terwijl je anderen verbetert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:01 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken
Misschien moet jij eerst is even met komma's leren typenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:19 schreef amenth het volgende:
En Nederlanders doen zelf ook altijd Ballin in t buitenland wiet dit dat zit niemand op te wachten
sws wel friendje, frankrijk, italie etceteraelektronenapparaten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:18 schreef amenth het volgende:
Omdat wij nog trots hebben op het land en wtf zeg jij Morros yugos antis ieder land heeft die trots wel behalve landen hiero in de regio
over hun voetbal kwaliteiten kun je ook niet echt enthousiast wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
Onbegrijpelijk waarom turken zo trots zijn. Ik vind hun machinebouw maar troep. Ze gaan ook nooit met vakantie naar een ander land dan Turkije maar dat vind ik dan wel weer tof van ze want ik kom er vrijwel nooit.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
Onbegrijpelijk waarom turken zo trots zijn. Ik vind hun machinebouw maar troep. Ze gaan ook nooit met vakantie naar een ander land dan Turkije maar dat vind ik dan wel weer tof van ze want ik kom er vrijwel nooit.
de megers?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:46 schreef Onnoman het volgende:
turken werken hard.. kan je van die M-en niet zeggen
"JA MAAR IK GA LATER NAAR TUKRIJE HIER IS BELasTING EGT HO0G HOE KAN JE LEVE?!11"quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat ik ook nooit heb begrepen: Turken die massaal hun land ontvluchten, maar toch Turkije ophemelen![]()
Ja, als een land zo perfect is ga je ook echt emigreren
Maar dan moeten ze de dienstplicht nog vervullen en dat willen ze ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 15:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat ik ook nooit heb begrepen: Turken die massaal hun land ontvluchten, maar toch Turkije ophemelen![]()
Ja, als een land zo perfect is ga je ook echt emigreren
Hoezo misplaatst?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:32 schreef ebke het volgende:
Omdat ze zo nationalistisch als de pest zijn.
Een beetje misplaatst eigenlijk, het is bijna zielig.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
laten we even voorop stellen dat dit niet racistisch bedoelt is.
Nee, ik vind het gewoon een domme opening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook overal racisme in zien.
ja manquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was toch mocro, geen Turk?
dat wordt geroepen voor de groepskreet "allahu ackbar!"quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gehoord
Ik vind het wel dapper van je om te waarschuwen voor de lichaamsbeharing bij Spaanse vrouwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef MissSpain het volgende:
Check mij stoer doen om mijn nationaliteit te vermelden in mijn username![]()
Weet ik tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel dapper van je om te waarschuwen voor de lichaamsbeharing bij Spaanse vrouwen.
quote:
quote:
Dit meen je toch niet serieus? Wat een epische faal, proberen de spellingsnazi uit te hangen en zelf niet eens de meest basale d/t regeltjes snappenquote:
Ik ken er persoonlijk 2quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze de dienstplicht nog vervullen en dat willen ze ook niet
ik zie eigenlijk alleen NL TU of TURK, en USAquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef Sangha het volgende:
Je zegt een paar keer 'altijd'. Maar dat is natuurlijk niet zo. Alleen van diegenen die het doen valt het op, van die anderen zou je waarschijnlijk niet weten dat ze Turk zijn, dus waarom denk je dat Turken dat altijd doen? Er zullen er waarschijnlijk veeeeel meer zijn die het niet doen namelijk.
Haten op Galatasaray.quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:42 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
over hun voetbal kwaliteiten kun je ook niet echt enthousiast worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Droevige club.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haten op Galatasaray.![]()
Omdat Turken erg trots zijn op het Turk zijn. Dat wordt er al vanaf de geboorte ingegoten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:39 schreef Vlinderbom het volgende:
Hoi,
laten we even voorop stellen dat dit niet racistisch bedoelt is.
MAAR... het dwaalt al heel lang door mn hoofd dus vandaar het volgende:
Waarom moeten turken altijd op het internet zo laten weten dat ze een turk zijn?
Marokkanen hebben dat ook. Heeft te maken dat als ze dat niet uitdragen dan voelen ze zich minder dan jou,rijke autochtone westerling en hoeder van de koloniën.quote:ik bedoel, je ziet het vaak op spelletjes dat ze in hun naam TURK hebben staan of dat ze hun profiel afbeelding van een turkse vlag hebben. Maar waarom hebben Marokkanen dit nooit? of polen?
Haha. Noem 'ns een paar voorbeelden dan? Volgens mij is die trots volstrekt misplaatst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef Slayage het volgende:
want wij turken zijn de goeiste, daarom
Houden van dit land vol racistische PVV tokkies.quote:
Dit. Ik schaam me er diep voor.quote:Op zondag 3 november 2013 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Houden van dit land vol racistische PVV tokkies.
quote:Trots op je land, maar bang voor wat het gevolg brengt.
Trots op het land van Geert Wilders en Robert M.
Kom uit het land van kaas, molens en slavernij.
Zit trots op de bank, trots op m'n land, ik begraaf de tijd.
Kop in 't zand, angstig, het is te laat voor spijt.
Iets van de laatste tijd, die kans is helaas voorbij.
Het land van mensenhandel, verdient een ware prijs.
Van ik ben mager, klein, mismaakt en verlaten kijk.
Nederland, bij deze wordt het je aangerijkt.
De slavernij, shit je zag het als wapen, feit.
Maar vandaag kijken we anders naar je,
als slapend rijke landverrader.
Dus dwalend kijk je naar je brandblaren, schandalen, alles wat mis is aan je, dus brand maar.
Nederland, ik ben trots op hij die dit land haat.
Op hij die de leeuw vandaag verandert in schandknaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |