SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook de eredivisie onder het darten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer, steeds als hij gebruik kan maken doet ie het niet
Dronken dartsenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was echt sneu, eerst kreeg hij nog van alle kanten commentaar dat hij stomdronken stond te dartsen.
Ook mooi lijstje alleen waarom fan van Klaasen?? Zie niks leuks aan hem.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terry, kim, hammer, mvg, torpedo
Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt met die ouwe kutjesbefferquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook mooi lijstje alleen waarom fan van Klaasen?? Zie niks leuks aan hem.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt met die ouwe kutjesbeffer
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet sympathiek. Is niet top en een kut stijl. Niks aan die man.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de drager afgeflikkerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
hij kon aanhaken, maar het is te laat.
Niet echt leuk. Alleen Lewis die word uitgefloten en MVG tegen Hopelijk Chizzyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenavond
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
van Gerwen/Wright v Chisnall/van Barneveld
Best of 15 legs
Schakel ik alleen voor de laatste wedstrijd in ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet echt leuk. Alleen Lewis die word uitgefloten en MVG tegen Hopelijk Chizzy
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop maar dat hij er snel uit ligt met die afgrijselijke slang op zijn hoofd.
Notering?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef heywoodu het volgende:
M'n geld staat op Wright, dus hup Snakebite.
3.5 ofzo geloof ik.quote:
Dis wel dom moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef heywoodu het volgende:
M'n geld staat op Wright, dus hup Snakebite.
Ik verwacht in principe niet dat Wright wint, ik denk alleen dat de kans groter is dan de bookmakers doen vermoedenquote:
Dat zal niet gebeuren hoop ik, als dartsen cabaret wordt haak ik af.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren hoop ik, als dartsen cabaret wordt haak ik af.
Heb je nog geld op Barney? Denk dat dat een 50-50 match is waar je wel goed kunt verdienen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verwacht in principe niet dat Wright wint, ik denk alleen dat de kans groter is dan de bookmakers doen vermoeden
Nou ja, hoop vooral op een mooie wedstrijd
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar staat ook geld op ja (had het ook op Huybrechts en Newton), maar als je denkt dat het 50-50 is zou ik het je afradenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je nog geld op Barney? Denk dat dat een 50-50 match is waar je wel goed kunt verdienen.
Het publiek is een beetje matquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kunststukjes van Wright willen nog niet echt inwerken op het publiek
Als darten al dartsen wordt genoemd, haak ik af.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op wie heb je ingezet. Ik zou op Chizzy inzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar staat ook geld op ja (had het ook op Huybrechts en Newton), maar als je denkt dat het 50-50 is zou ik het je afraden
Ik op Barneyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op wie heb je ingezet. Ik zou op Chizzy inzetten.
Barneyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik op Barney
Had trouwens ook nog op Hamilton, maar die vuige vetklep wint alleen als ik geld tegen hem heb.
Alles aan Wright is nep.quote:
Zoooooo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
BOEM KOEKOEK GOAL ATLETIIIIII
[ afbeelding ]
Toch wel grappig in Schotland.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij merkt dat het publiek niet echt pro-Wright is, begin hield ie zich in bij het juichen en nu gaat ie los
Slangcity en Peperstreet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wie gaat er nou juichen voor een idioot met een rare slang op zijn hoofd.
Ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Was ook in die kwartfinale op de UK Open tegen MVG, liep ie ook constant te huilen om het publiekquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil Taylor wel eens zien tegen Thornton hoe zal die dan reageren
Nou ja ik juich niet want ik zit alleen op m'n zolderkamer, maar ik hoop doorgaans dat hij wintquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, maar zo erg als met Lewis toen in de PL en net Hamilton zie ik het bijna nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook in die kwartfinale op de UK Open tegen MVG, liep ie ook constant te huilen om het publiek
Inderdaad, echt zonde dat hij er niet is. Wordt die zaal helemaal krankzinnig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Gary niet meedoet dan worden die Schotten helemaal gek al zullen ze morgen ook weer dik tekeer gaan.
Die had er niks onder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef SanAnt het volgende:
Les was/is trouwens een echte Schotse baas
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn oude gewoontes zie je nu niet terug.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Is 150 al eens uitgegooid door 3x bullseye?
Welke vetzak ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
Die vetzak vliegt er wel uit. Met zijn linker stompjes geven.
Hij is veel beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gele kanarie kan wel wedijveren met Knarreveld denk ik
flubber de blubberquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barney doet uit stilstand een flik flap.
Silvia is op hem gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:33 schreef AFCNiels het volgende:
Flink litteken op zijn hoofd heeft hij, zeker van al die haartransplantaties.
Bij haar denk ik eerder zoietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na afloop een bruin souvenirtje toe.
Pas maar op ze gaat zo ruzie zoeken met je. Deed ze in Veldhoven ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij haar denk ik eerder zoiets
[ afbeelding ]
Het moet lijken alsof het heel normaal is als hij wint.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij haar denk ik eerder zoiets
[ afbeelding ]
Heeft ze daar ruzie gemaakt met iemand?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pas maar op ze gaat zo ruzie zoeken met je. Deed ze in Veldhoven ook
Gvd Chizzy. Ja ze hoorde dat mensen zeiden dat Barney geen wereldtop was. Toen vond ze da hun normaal moesten doen en meer respect moesten hebben voor de hem omdat we door hem het dart spel kennen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft ze daar ruzie gemaakt met iemand?
Wij kennen het dartsen nog altijd door Bert Vlaardingerbroek.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd Chizzy. Ja ze hoorde dat mensen zeiden dat Barney geen wereldtop was. Toen vond ze da hun normaal moesten doen en meer respect moesten hebben voor de hem omdat we door hem het dart spel kennen.
Op de BBC top showquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kennen het dartsen nog altijd door Bert Vlaardingerbroek.
Na vanavond is die over 2 weken nog niet uit geklaagd. Wat slechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney heeft altijd wat te klagen.
Ik gun het Chisnall eigenlijk wel.quote:
Hij ging met iedereen op de foto vorige week.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het Chisnall eigenlijk wel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/17303/c990cb7f/
Jiskefet > Dat
8-0 morgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wat staat ie halfdronken te zoeken joh
Lewis - MVG dan krijg je echt een snelle potquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer vanaf dezelfde tijd
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
MvG - Barney
Bracket
Taylor/Newton - Wade/Whitlock
Thornton/Lewis - MvG/Barney
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ze weer meteen tegen elkaar moeten.
Go Mikey
Die halve finales zijn ook wel te vaak dezelfde. Iets te veel toernooien nuquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
MvG - Barney
Bracket
gelukkig is het volgende week weer heel anders.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die halve finales zijn ook wel te vaak dezelfde. Iets te veel toernooien nu
Eerst voetbal, dan dartsen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
MvG - Barney
Bracket
dat is allang zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:55 schreef heywoodu het volgende:
Die namen op de bekers op tafel in de studio
Ja dat is echt een toptoernooi. Na het WK mijn favoriet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gelukkig is het volgende week weer heel anders.
Oh, viel me nu ineens opquote:
Met als doodgeverfde favoriet Richie Georgequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat is echt een toptoernooi. Na het WK mijn favoriet.
De nieuwe Dekker die eens verloor met 76 gemiddeld ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als doodgeverfde favoriet Richie George![]()
![]()
.
Walshquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, voor de duidelijkheid zijn dit de voorlopige deelnemers aan de gsod
1. Raymond van Barneveld
2. Michael van Gerwen
3. Andy Hamilton
4. Dean Winstanley
5. Phil Taylor
6. Gary Anderson
7. Adrian Lewis
8. Mark Walsh
9. Simon Whitlock
10. James Wade
11. Mervyn King
12. Robert Thornton
13. Kevin Painter
14. Wes Newton
15. Paul Nicholson
16. Christian Kist
17. Ted Hankey
18. Tony O'Shea
19. Wesley Harms
20. Mark Webster
21. Kim Huybrechts
22. Scott Waites
23. Richie George
24. Ronny Huybrechts
25. Michael Smith
26. Rickey Evans
27. Ross Smith
28. Dave Chisnall
Ja en ik dacht dat we er verder ook een van af waren, maar helaas. Weet je ook hoe je je nog kan qualificeren, want dit toernooi komt er ook geen nieuwe bij. Hoop nog op Webster en Vincentquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heb ik voor het laatst zien gooien op het WK tegen Newton.
qualifier voor de overige plekken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef hafcfan het volgende:
J
[..]
Ja en ik dacht dat we er verder ook een van af waren, maar helaas. Weet je ook hoe je je nog kan qualificeren, want dit toernooi komt er ook geen nieuwe bij. Hoop nog op Webster en Vincent
maandagquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:11 schreef hafcfan het volgende:
Wanneer is dat dan? Dit weekend is de PC en dinsdag de loting.
En 5 man kwalificeren zich? Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat Webster van Wereldtop is afgegleden naar onder de middelmaat.quote:
4 dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En 5 man kwalificeren zich? Ik snap nog steeds niet hoe het komt dat Webster van Wereldtop is afgegleden naar onder de middelmaat.
Ah hopelijk geen eendagsvliegen die daarna nooit meer zo'n finale halen. Doet Co morgen trouwens ook al weer niet mee. Die stopt er nog mee binnenkort.quote:
white, dolan, wright, caven zullen wel meedoen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah hopelijk geen eendagsvliegen die daarna nooit meer zo'n finale halen. Doet Co morgen trouwens ook al weer niet mee. Die stopt er nog mee binnenkort.
Caven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
white, dolan, wright, caven zullen wel meedoen.
quote:Board One
Jamie Caven (1) Bye
Matthew Edgar v Alan Derrett
John Bowles (32) v Marc Dewsbury
Josh Payne v James Richardson
Board Two
Arron Monk (16) v Keegan Brown
Andrew Gilding v Nick Fullwell
Michael Smith (17) v Stephen Hardy
Terry Temple v Daryl Gurney
Board Three
Gary Anderson (8) v Andrew Howarth
Paul Amos v Colin Fowler
Colin Osborne (25) v Ricky Evans
Ian Walters v Sam Hill
Board Four
Ronnie Baxter (9) v Ricky Sudale
Paddy Meaney v Joey Palfreyman
Dennis Smith (24) v Mark Hylton
Pete Dyos v James Hubbard
Board Five
Ian White (5) Bye
Steve Grubb v Campbell Jackson
John Henderson (28) v Mark Dudbridge
Paul Barham v Michael Barnard
Board Six
Colin Lloyd (12) v Matt Clark
Jerry Hendriks v Ian Moss
Darren Webster (21) v Kevin Dowling
Max Hopp v Nigel Heydon
Board Seven
Paul Nicholson (4) Bye
Peter Hudson v John Scott
Scott Rand (29) v Jyhan Artut
Richie Howson v Mark Frost
Board Eight
Richie Burnett (13) v Johnny Haines
Andy Jenkins v Simon Burt
Joe Cullen (20) v Steve Maish
Alan Tabern v Adam Hunt
Board Nine
Steve Beaton (2) Bye
Jim Walker v Barrie Bates
Ross Smith (31) v Magnus Caris
David Pallett v Matthew Dicken
Board Ten
Mark Walsh (15) v Alex Roy
Chris Aubrey v Prakash Jiwa
Jamie Lewis (18) v Vernon Sheppard
Gaz Cousins v Mark Jones
Board 11
Stuart Kellett (7) Bye
Mark Lawrence v Adrian Gray
Mensur Suljovic (26) v Michael Mansell
Darren Johnson v Steve Farmer
Board 12
Wayne Jones (10) v Reece Robinson
Joe Murnan v William O'Connor
Ronny Huybrechts (23) v Ryan De Vreede
Leo Hendriks v Connie Finnan
Board 13
Brendan Dolan (6) Bye
Keith Stephen v Dan Russell
Dean Winstanley (27) v David Copley
Bernd Roith v Darron Brown
Board 14
Andy Smith (11) v Jake Patchett
Brian Woods v Shaun Griffiths
Vincent van der Voort (22) v Mick Todd
Steve West v Jon Jukes
Board 15
John Part (3) Bye
Gino Vos v Darren Whittingham
Steve Brown (30) v Ryan Harrington
Keith Rooney v Roland Scholten
Board 16
Jelle Klaasen (14) v Kevin McDine
Michael Blake v Mark Forman
Mark Webster (19) v Steve Hine
Matthew Dennant v Mark Cox
Whitlock is ook nog niet eens Schotsquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben dat publiek alweer zo zat he...het begint al bijna net zo erg te worden als die achterlijke mongolen bij de WGP pas.
Alles beter dan Engelsmannen is hun gedachtengang volgens mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Whitlock is ook nog niet eens Schots
Godverzomme zeg hey....eens een keertje wat fluiten of juichen voor een gemiste dubbel kan wel, maar dit gaat echt te ver en zuigt echt alle lol eruitquote:
Lewis - Huybrechts was iig een briljante partijquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:49 schreef Kadabra4 het volgende:
Ik heb het gisteren gemist .
Wie waren er in vorm ?
Ik vind hem wel grappig altijdquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef Kadabra4 het volgende:
Ben alleen voor wade omdat het publiek tegen hem is
Lewis kan daar niet tegen, sowieso al pis, spuug en munten tegen hem aan voor hij op het podium is!quote:
Best wel.quote:
Heb de rest van de wedstrijd gemist. Hele tijd uitgefloten ofzo?quote:
1 dagquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe gaat dit toernooi? Zie net dat Wade Simon pakt. Hoe doen de Nederlanders het tot nu toe? (geen idee hoelang dit al bezig is)
Nee Whitlock loopt weg zonder een hand te geven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb de rest van de wedstrijd gemist. Hele tijd uitgefloten ofzo?
Vanavond Barney-MVGquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe gaat dit toernooi? Zie net dat Wade Simon pakt. Hoe doen de Nederlanders het tot nu toe? (geen idee hoelang dit al bezig is)
Een paar legs in het midden is 'ie héél erg uitgefloten, voor de break.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb de rest van de wedstrijd gemist. Hele tijd uitgefloten ofzo?
Een Nederlander in de halve finale want Van Gonnawin tegen Van Kwalleveld straks.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/n(...)l-masters-laatste-16quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef GwaiLow het volgende:
Thnxquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
http://www.rtl7darts.nl/n(...)l-masters-laatste-16
Daar overzichtje. Nederlanders moeten vanaaf tegen elkaar. Gisteren ook gespeeld.
Echt he, Co zat ondertussen ook naar dat scherm te kijken volgens mij, met het idee van "we gaan kijken, bek dicht"quote:
Ik ben bang dat dit erger wordt dan met Wadequote:
Deed ie gisteren ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Lewis staat weer even ziek alles te raken.
Ja toch best lullig als je er met 106 gemiddeld af gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
maar toen was huybrechts nóg beter
Behalve toen 'ie het af kon maken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
maar toen was huybrechts nóg beter
en lewis met 99.81quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja toch best lullig als je er met 106 gemiddeld af gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |