Welke vetzak ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
Die vetzak vliegt er wel uit. Met zijn linker stompjes geven.
Hij is veel beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gele kanarie kan wel wedijveren met Knarreveld denk ik
flubber de blubberquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Barney doet uit stilstand een flik flap.
Silvia is op hem gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:33 schreef AFCNiels het volgende:
Flink litteken op zijn hoofd heeft hij, zeker van al die haartransplantaties.
Bij haar denk ik eerder zoietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na afloop een bruin souvenirtje toe.
Pas maar op ze gaat zo ruzie zoeken met je. Deed ze in Veldhoven ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij haar denk ik eerder zoiets
[ afbeelding ]
Het moet lijken alsof het heel normaal is als hij wint.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij haar denk ik eerder zoiets
[ afbeelding ]
Heeft ze daar ruzie gemaakt met iemand?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pas maar op ze gaat zo ruzie zoeken met je. Deed ze in Veldhoven ook
Gvd Chizzy. Ja ze hoorde dat mensen zeiden dat Barney geen wereldtop was. Toen vond ze da hun normaal moesten doen en meer respect moesten hebben voor de hem omdat we door hem het dart spel kennen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft ze daar ruzie gemaakt met iemand?
Wij kennen het dartsen nog altijd door Bert Vlaardingerbroek.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gvd Chizzy. Ja ze hoorde dat mensen zeiden dat Barney geen wereldtop was. Toen vond ze da hun normaal moesten doen en meer respect moesten hebben voor de hem omdat we door hem het dart spel kennen.
Op de BBC top showquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kennen het dartsen nog altijd door Bert Vlaardingerbroek.
Na vanavond is die over 2 weken nog niet uit geklaagd. Wat slechtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney heeft altijd wat te klagen.
Ik gun het Chisnall eigenlijk wel.quote:
Hij ging met iedereen op de foto vorige week.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het Chisnall eigenlijk wel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/17303/c990cb7f/
Jiskefet > Dat
8-0 morgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wat staat ie halfdronken te zoeken joh
Lewis - MVG dan krijg je echt een snelle potquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer vanaf dezelfde tijd
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
MvG - Barney
Bracket
Taylor/Newton - Wade/Whitlock
Thornton/Lewis - MvG/Barney
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat ze weer meteen tegen elkaar moeten.
Go Mikey
Die halve finales zijn ook wel te vaak dezelfde. Iets te veel toernooien nuquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer vanaf dezelfde tijd
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
MvG - Barney
Bracket
Taylor/Newton - Wade/Whitlock
Thornton/Lewis - MvG/Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |