Toch wel grappig in Schotland.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij merkt dat het publiek niet echt pro-Wright is, begin hield ie zich in bij het juichen en nu gaat ie los
Slangcity en Peperstreet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Wie gaat er nou juichen voor een idioot met een rare slang op zijn hoofd.
Ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Was ook in die kwartfinale op de UK Open tegen MVG, liep ie ook constant te huilen om het publiekquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil Taylor wel eens zien tegen Thornton hoe zal die dan reageren
Nou ja ik juich niet want ik zit alleen op m'n zolderkamer, maar ik hoop doorgaans dat hij wintquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ja, maar zo erg als met Lewis toen in de PL en net Hamilton zie ik het bijna nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ook in die kwartfinale op de UK Open tegen MVG, liep ie ook constant te huilen om het publiek
Inderdaad, echt zonde dat hij er niet is. Wordt die zaal helemaal krankzinnig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Gary niet meedoet dan worden die Schotten helemaal gek al zullen ze morgen ook weer dik tekeer gaan.
Die had er niks onder.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:15 schreef SanAnt het volgende:
Les was/is trouwens een echte Schotse baas
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zijn oude gewoontes zie je nu niet terug.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Is 150 al eens uitgegooid door 3x bullseye?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |