Van de drager afgeflikkerd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
hij kon aanhaken, maar het is te laat.
Niet echt leuk. Alleen Lewis die word uitgefloten en MVG tegen Hopelijk Chizzyquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenavond
Wade - Whitlock
Thornton - Lewis
Taylor - Newton
van Gerwen/Wright v Chisnall/van Barneveld
Best of 15 legs
Schakel ik alleen voor de laatste wedstrijd in ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet echt leuk. Alleen Lewis die word uitgefloten en MVG tegen Hopelijk Chizzy
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop maar dat hij er snel uit ligt met die afgrijselijke slang op zijn hoofd.
Notering?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef heywoodu het volgende:
M'n geld staat op Wright, dus hup Snakebite.
3.5 ofzo geloof ik.quote:
Dis wel dom moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef heywoodu het volgende:
M'n geld staat op Wright, dus hup Snakebite.
Ik verwacht in principe niet dat Wright wint, ik denk alleen dat de kans groter is dan de bookmakers doen vermoedenquote:
Dat zal niet gebeuren hoop ik, als dartsen cabaret wordt haak ik af.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren hoop ik, als dartsen cabaret wordt haak ik af.
Heb je nog geld op Barney? Denk dat dat een 50-50 match is waar je wel goed kunt verdienen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik verwacht in principe niet dat Wright wint, ik denk alleen dat de kans groter is dan de bookmakers doen vermoeden
Nou ja, hoop vooral op een mooie wedstrijd
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar staat ook geld op ja (had het ook op Huybrechts en Newton), maar als je denkt dat het 50-50 is zou ik het je afradenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je nog geld op Barney? Denk dat dat een 50-50 match is waar je wel goed kunt verdienen.
Het publiek is een beetje matquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kunststukjes van Wright willen nog niet echt inwerken op het publiek
Als darten al dartsen wordt genoemd, haak ik af.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op wie heb je ingezet. Ik zou op Chizzy inzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar staat ook geld op ja (had het ook op Huybrechts en Newton), maar als je denkt dat het 50-50 is zou ik het je afraden
Ik op Barneyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op wie heb je ingezet. Ik zou op Chizzy inzetten.
Barneyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik op Barney
Had trouwens ook nog op Hamilton, maar die vuige vetklep wint alleen als ik geld tegen hem heb.
Alles aan Wright is nep.quote:
Zoooooo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
BOEM KOEKOEK GOAL ATLETIIIIII
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |