Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Ik ben ook tot nu toe elk gesprek begonnen, alleen bij de laatste paar matches liet ik het initiatief bij de vrouw.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Nutkicker22 het volgende:
Stuk of 55 matches gehad, waarvan ik er 15 heb geblokkeerd. Nu zit ik dus op 40, waarvan ik van 2 leuke meisjes d'r nummer heb. Alleen moet ik steeds het initiatief nemen om de gesprekken draaiende te houdenVrouwen toch ook hè, volgens mij hebben zij het veel makkelijker op Tinder en zijn ze ook nog behoorlijk veeleisend/kieskeurig.
Ja, ik laat het maar hierbij hahaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben ook tot nu toe elk gesprek begonnen, alleen bij de laatste paar matches liet ik het initiatief bij de vrouw.
Geen enkel bericht.
Na 1 week moet het toch uitdraaien op een date lijkt mij om inderdaad niet in hetzelfde stramien te vallen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Nutkicker22 het volgende:
Stuk of 55 matches gehad, waarvan ik er 15 heb geblokkeerd. Nu zit ik dus op 40, waarvan ik van 2 leuke meisjes d'r nummer heb. Alleen moet ik steeds het initiatief nemen om de gesprekken draaiende te houdenVrouwen toch ook hè, volgens mij hebben zij het veel makkelijker op Tinder en zijn ze ook nog behoorlijk veeleisend/kieskeurig.
Tja, afstand is toch wel ~50 km, en ze zijn wat jonger dan mij dusquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Na 1 week moet het toch uitdraaien op een date lijkt mij om inderdaad niet in hetzelfde stramien te vallen.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:08 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Tja, afstand is toch wel ~50 km, en ze zijn wat jonger dan mij dus
Heb wel OV ja, maar ben meer aan het klooien op Tinder ben niet echt op zoek een date op dit momentquote:
Goed gedaanquote:
Oh, ik was niet op de hoogte.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat je dan eerst een foto van jezelf naar mij moet sturen waarna ik je naar rechts swipeof naar links gooi
voordat je mee mag doen met deze hype he!
regio?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef Froob het volgende:
[..]
Oh, ik was niet op de hoogte.
Ben inmiddels alweer gestopt en verwijderd, want ik vond er niks aan. Ik zat alleen maar mensen naar links te swipen.
Daar heb je het al, zelden mooie manen daarquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Froob het volgende:
[..]
Regio Eindhoven, maar ik had het wel op 50 km afstand staan.
Niet zozeer lelijk, vooral ontzettend niet mijn type (met ontblote-bovenlijf-vrienden op dancefestivals, v-halsje in de kroeg, etcquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar heb je het al, zelden mooie manen daar
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef Froob het volgende:
[..]
Niet zozeer lelijk, vooral ontzettend niet mijn type (met ontblote-bovenlijf-vrienden op dancefestivals, v-halsje in de kroeg, etc)
Ik ook. Bah bah, vervuiling op Tinderquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Ik verbaas mij er nog over dat vrouwen daarop kunnen vallen
Ik zie overeenkomsten. Kom we gaan datenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Froob het volgende:
[..]
Ik ook. Bah bah, vervuiling op Tinder
Fok werkt voor mij blijkbaar beter dan Tinderquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie overeenkomsten. Kom we gaan daten
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Froob het volgende:
[..]
Fok werkt voor mij blijkbaar beter dan Tinder
Dat is ook weer niet ideaal, natuurlijk. Schrik je je dadelijk een ongelukquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Als je geenV-halsjes, ontbloot lichaam en ander tuig zoekt zit je hier goed ja
In de basis is dit hetzelfde, maar dan zonder de foto
![]()
![]()
![]()
ok, pm me je profielfoto die je op tinder gebruikt om dat uit te sluitenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef Froob het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet ideaal, natuurlijk. Schrik je je dadelijk een ongeluk
Ik kreeg vannacht een bericht van een nieuwe match. Die vroeg zich af waarom ik haar zo bekend voor kom maar toch zo ver van Berlijn vandaan benquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben ook tot nu toe elk gesprek begonnen, alleen bij de laatste paar matches liet ik het initiatief bij de vrouw.
Geen enkel bericht.
Succes! Denk maar.. Zij zal net zo zenuwachtig zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:48 schreef Exentric90 het volgende:
Om 2uur een date! Super zenuwachtig! En dat heb ik nooit dus het gevoel zit wel goed
Wish me luck!
Haha heeft ze inderdaad ook toe gegeven. Maar maakt het er niet echt minder om. Trekt gelukkig wel weg. En ik presteer beter onder drukquote:Op zaterdag 2 november 2013 09:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Succes! Denk maar.. Zij zal net zo zenuwachtig zijn
Dit is wel fok he!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als iemand pics van z'n date gaat posten
Lekker privacy.
zou ik ook zeggen als ik zeker wist dat ik nooit een date zou krijgen door mn grindtegelkopquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is wel fok he!Als ik een date heb post ik haar ook hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Had ik volgens mij zelfs al gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als iemand pics van z'n date gaat posten
Lekker privacy.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik zeker wist dat ik nooit een date zou krijgen door mn grindtegelkop
Nee tis geen random picquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]hehe
Sowieso insert random pic zoals hieronder
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Exentric90 het volgende:
[..]Vanmiddag een pic van jullie samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Vanmiddag een pic van jullie samen.
Dames in bikini swipe ik meteen weg. Aandachtshoeren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens wat anders dan op het strand
Haha thanks!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Top.
Maar veel plezier!
We duimen voor je.
Als dat niet gefotoshopped is..quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een hele grote schuimkop op een golfquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, een afspraak is snel gemaakt. Daar doel ik op. Geen geouwehoer verder, jij vindt mij er leuk uitzien, ik jou ook, bam, afspreken en dan zien we wel wat er van komt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen beter leren kennen via een internetapp. Right.
Ik denk wel dat je iets sneller afspreekt.. En dat is altijd beter dan mail en whatsapp natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen beter leren kennen via een internetapp. Right.
Lijkt nogal slecht uitgeknipt te zijn, tenminste daar vind ik het op lijken maargoed Feit is dat het boven op een berg met sneeuw nog wel warm kan zijn jaquote:
Doe ik toch wat verkeerd. Of gewoon bam na 3 dagen gesprekken gewoon vragen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef Fides het volgende:
[..]
Nou, een afspraak is snel gemaakt. Daar doel ik op. Geen geouwehoer verder, jij vindt mij er leuk uitzien, ik jou ook, bam, afspreken en dan zien we wel wat er van komt.
Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:Pquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe ik toch wat verkeerd. Of gewoon bam na 3 dagen gesprekken gewoon vragen?
Ik probeer het altijd iets kalmer aan te pakken, maar wellicht ga ik voortaan ook gewoon hetzelfde als jij doen. In tegenstelling tot Lexa heb ik op tinder genoeg alternatieven als ze het toch niet zien te zitten om af te spreken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:P
Stel zelf vragen die onmogelijk in vijf woorden te beantwoorden zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:53 schreef TheArt het volgende:
Types die zelf het gesprek beginnen, zelf allerlei vragen stellen, maar elke keer niet meer dan 5 woorden zeggen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Exentric90 het volgende:
[..]leuke dame man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
have fun!
Dat had ik zelf ook nog wel uitgevonden jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Stel zelf vragen die onmogelijk in vijf woorden te beantwoorden zijn
Foto van jezelf dan? Kunnen wij ff oordelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit nu al een paar weken op Tinder en nog maar 1 match. Ik heb er eens over nagedacht en volgens mij zijn er 2 mogelijke oorzaken: de eerste oorzaak acht ik zeer onwaarschijnlijk 1) ik ben gewoon lelijk. 2) ik heb geen goede foto's. Nu heb ik alle foto's veranderd en als dit niets oplevert krijgen ze maar het heen en weer met dat TInder.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Foto van jezelf dan? Kunnen wij ff oordelen.
Zelfs ik heb al een match of 20, dus dan zou het wel heel erg met jou gesteld moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit nu al een paar weken op Tinder en nog maar 1 match. Ik heb er eens over nagedacht en volgens mij zijn er 2 mogelijke oorzaken: de eerste oorzaak acht ik zeer onwaarschijnlijk 1) ik ben gewoon lelijk. 2) ik heb geen goede foto's. Nu heb ik alle foto's veranderd en als dit niets oplevert krijgen ze maar het heen en weer met dat TInder.
Ik heb vandaag ook mijn foto's aangepast. Leverde me zowaar een match op. En verder heb ik tot nu toe 11 matches in een ruime week, waarvan 2 bots, 5 binnen een minuut weg waren en er eentje iets terugzegt, maar die woont in Duitslandquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
Hahaha kijk eens, dat zijn pas opbeurende woordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs ik heb al een match of 20, dus dan zou het wel heel erg met jou gesteld moeten zijn.
Ja ik moet eerlijk bekennen dat mijn standaard wellicht iets te hoog is. Inderdaad wat meer liken, kijken of dat wat oplevert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Fides het volgende:
Ja, het is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je zelf liked. Als ik een paar dagen niet/nauwelijks op tinder zit krijgt ik ook minder/geen matches natuurlijk. Als ik ff in een kwartiertje 20 likes uitdeel is er heus wel 1 die mij ook wel leuk (genoeg) vindt.
En als je alleen maar Victoria Secret materiaal liked en er zelf niet uitziet als Brad Pitt wordt t ook een lastig verhaal.
Ik ben dus niet die enige gelukkigquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook mijn foto's aangepast. Leverde me zowaar een match op. En verder heb ik tot nu toe 11 matches in een ruime week, waarvan 2 bots, 5 binnen een minuut weg waren en er eentje iets terugzegt, maar die woont in Duitsland.
Dus erg goed voor mijn ego is deze app ook niet. Heb al honderden profielen geliked.
Eerste keer dacht ik dat het gewoon iemand was die in Amerika woonde. Was vlak nadat ik via de fake GPS-app in San Francisco had gekeken. Tweede begon gesprek op exact dezelfde manier, dus die heb ik meteen gemeld als spammerquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben dus niet die enige gelukkig. Die bots zijn schijtirritant. Denk je een lekker wijf te kunnen hosselen en dan is het zo'n bot. Hoe bedoel je anticlimax.
Ik swipe alle mannen in pak direct weg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerste keer dacht ik dat het gewoon iemand was die in Amerika woonde. Was vlak nadat ik via de fake GPS-app in San Francisco had gekeken. Tweede begon gesprek op exact dezelfde manier, dus die heb ik meteen gemeld als spammer.
Maar goed, vanavond 2 matches erbij, waarvan eentje me alweer verwijderd heeft. Maar een foto in pak doet het blijkbaar beter dan mijn eerdere foto
.
Och ik wil best wel een keertje wat met je drinken hoor, als je zo aandringtquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Pienata het volgende:
Ik heb er ook nog maar 6. Waarvan ik eentje na zijn eerste zin al beu was.
De rest zegt eigenlijk niets, en met eentje heb ik nu een gesprek en mogelijk ontmoet ik die spoedig op een feestje.
Slechte score voor een vrouw ben ik bang, heb er echt wel ruim meer dan 6 geliked.
Nou ja, sinds ik die foto heb ingesteld, heb ik 3 matches op 1 avond. Al vraag ik me af of een van die matches niet iemand is die ik heb weggeveegd eigenlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik swipe alle mannen in pak direct weg.
Vooruit, omdat je volgens Piye niet zo erg bent als je lijkt op Fok!, en we weten allemaal dat Piye de waarheid in pacht heeft.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och ik wil best wel een keertje wat met je drinken hoor, als je zo aandringt
Heb je al pics dan? Want als vrouw geen matches...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och ik wil best wel een keertje wat met je drinken hoor, als je zo aandringt
Oh ik juist niet. Ik krijg weke knieën van mannen in pakquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik swipe alle mannen in pak direct weg.
Leukquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Pienata het volgende:
[..]
Vooruit, omdat je volgens Piye niet zo erg bent als je lijkt op Fok!, en we weten allemaal dat Piye de waarheid in pacht heeft.
Uiteraard he.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je al pics dan? Want als vrouw geen matches...
DMquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
LeukWanneer kan je?
[..]
Uiteraard he.
Wel logisch dat als ze onherkenbaar zijn of geen foto's van zichzelf hebben dat je wegswiped. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh ik juist niet. Ik krijg weke knieën van mannen in pak![]()
Ik swipe mannen in zwembroek weg, die op een berg staan (vooral met beide armen omhoog), die totaal onherkenbaar zijn, die alleen foto's van hun tattoos of kinderen hebben.
Ben best kieskeurig geloof ik
ik zal dan wel 1 van de 6 zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Pienata het volgende:
[..]
Wel logisch dat als ze onherkenbaar zijn of geen foto's van zichzelf hebben dat je wegswiped. Doe ik ook.
Verder swipe ik weg:
Mannen in pak
Mannen wiens uiterlijk het best beschreven wordt als "studentikoos"
Mannen wiens uiterlijk het best beschreven wordt als "volkstype"
Mannen met een babyface
Inderdaad, kijk-mij-stoer-op-een-berg-staan en aanverwanten
Mannen die op elke foto een zonnebril dragen
Mannen die alleen maar groepsfoto's hebben (ook al kun je door ze allemaal te bekijken wel afleiden welke het is, daar ben ik te lui voor)
Mannen met cliché oneliners in hun tagline ("travel is the only thing you buy that makes you richer")
Mannen met duckfaces (ze bestaan..)
Chubby/dikke mannen
Mannen met ontbloot bovenlijf om hun strakke sixpack te tonen.
Mannen met petjes
Etc. etc. etc.
Ik denk dat ik weet waarom ik zo weinig matches heb.
Foto van jou?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Pienata het volgende:
[..]
Wel logisch dat als ze onherkenbaar zijn of geen foto's van zichzelf hebben dat je wegswiped. Doe ik ook.
Verder swipe ik weg:
Mannen in pak
Mannen met een babyface
Mannen die alleen maar groepsfoto's hebben (ook al kun je door ze allemaal te bekijken wel afleiden welke het is, daar ben ik te lui voor)
Mannen met cliché oneliners in hun tagline ("travel is the only thing you buy that makes you richer")
Chubby/dikke mannen
Mannen met petjes
Etc. etc. etc.
Ik heb nooit beweerd daadwerkelijk in een positie te zijn om zo kieskeurig te zijn.quote:
Manman, jij stelt aardig veel eisen zeg, haha. Hoop niet dat het stereotyperend is dat de vrouwen zo kieskeurig zijn. Heb het vermoeden dat het als vrouwzijnde makkelijker is om aan een match te komen, omdat wij mannen meer aan vleeskeuring doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Pienata het volgende:
[..]
Verder swipe ik weg:
Mannen in pak
Mannen met een babyface
Chubby/dikke mannen
Mannen met petjes
Etc. etc. etc.
Ik ben dan ook niet op zoek, ik vind achteloos mensen wegswipen gewoon bevredigend. Maar voor een écht leuke wil ik wel een uitzondering maken hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Manman, jij stelt aardig veel eisen zeg, haha. Hoop niet dat het stereotyperend is dat de vrouwen zo kieskeurig zijn. Heb het vermoeden dat het als vrouwzijnde makkelijker is om aan een match te komen, omdat wij mannen meer aan vleeskeuring doen
Uhm, nee? Bijna niemand zelfs. Eenheidsworst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef bassiemetklassie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel matches vrouwen gemiddeld hebben. aangezien ik bijv. al bijna iedereen like en volgens mij doen bijna alle mannen dat wel?
Een vriendin van een vriendin van mij had 127 matches, dus die zal wel net als elke vent behoorlijk vaak op like zitten rammenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:59 schreef bassiemetklassie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel matches vrouwen gemiddeld hebben. aangezien ik bijv. al bijna iedereen like en volgens mij doen bijna alle mannen dat wel?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet op zoek, ik vind achteloos mensen wegswipen gewoon bevredigend. Maar voor een écht leuke wil ik wel een uitzondering maken hoor.
Vrouwen die echt op zoek zijn zullen de twijfelgevalletjes ook wel een like geven, dat doe ik niet.
Das geen antwoordquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd daadwerkelijk in een positie te zijn om zo kieskeurig te zijn.
But hey, ik heb niet echt dringend iemand nodig ofzo so why settle for less.
wss wordt je toch niet gematchedquote:Op zondag 3 november 2013 00:10 schreef -Spaghetti- het volgende:
Ik neig zo zwaar naar Tinder. Maar ben bang dat mijn foto en al en mijn tekstberichten rond zullen slingeren op het internet of dat ik in een database terecht kom en dat het invloed kan hebben op het verdere verloop van mijn leven.
Net als bv. Fotos van disco's op je facebook en dan dat je ontslagen wordt door je werkgever aangezien hy dat heeft gezien en je die dag nog ziek gemeld had.
Hoezo wss niet?quote:Op zondag 3 november 2013 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wss wordt je toch niet gematched
begin er gewoon niet aan, is beter voor je cortisol levels ook
stresshormoonquote:Op zondag 3 november 2013 00:30 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hoezo wss niet?
Cortisol levels?
je durft niet, dus ben je lelijkquote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Hoezo dan? En waarom zou ik wss niet gematched worden?
-.-quote:Op zondag 3 november 2013 00:39 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je durft niet, dus ben je lelijk
Ik snap echt niet wat er mis is met een strandfoto (sixpackfoto). Hoe je het went of keert, een goed lichaam is zowel bij vrouwen als bij mannen een belangrijk onderdeel. Door zo'n 'sixpack/bickini' foto kan je het nou eenmaal beter beoordelen dan met een kledingstuk aan. Kijk dat het een afknapper is als men geforceert hun buikje aanspannen of alleen 'naakte' fotos heeft begrijp ik wel. Maar met een strandfoto is niks mis mee. Of ben jij misschien te onzeker over je eigen lichaam?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Pienata het volgende:
[..]
Verder swipe ik weg:
Mannen in pak
Mannen met een babyface
Chubby/dikke mannen
Mannen met petjes
Etc. etc. etc.
gastquote:Op zondag 3 november 2013 00:42 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er mis is met een strandfoto (sixpackfoto). Hoe je het went of keert, een goed lichaam is zowel bij vrouwen als bij mannen een belangrijk onderdeel. Door zo'n 'sixpack/bickini' foto kan je het nou eenmaal beter beoordelen dan met een kledingstuk aan. Kijk dat het een afknapper is als men geforceert hun buikje aanspannen of alleen 'naakte' fotos heeft begrijp ik wel. Maar met een strandfoto is niks mis mee. Of ben jij misschien te onzeker over je eigen lichaam?
quote:Op zondag 3 november 2013 08:27 schreef Antiheld het volgende:
[ [url=http://i.imgur.com/PffBCLV.jpgafbeelding[/url] ]
dat jij onzeker bent over je eigen lichaam betekent niet dat anderen dat ook zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 07:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gastmannen die foto's plaatsen van zichzelf op het strand zijn echt uber gay
Jazekerquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:56 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Door een vrouw dus? Heerlijk, vrouwen met initiatief.
ben nog nooit bekende tegengekomenquote:Op zondag 3 november 2013 11:15 schreef wenfer2 het volgende:
Shhhhhit, al die bekenden die je tegenkomt op tinder.![]()
![]()
Moet je vaker je zolderkamer verlaten en die hossels zetten jwz.quote:Op zondag 3 november 2013 11:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben nog nooit bekende tegengekomen
Het kan altijd erger. Ik heb duizenden likes uitgedeeld, en ik denk dat ik ongeveer nu 40-50 matches heb gehad. Dat weet ik niet zeker, want meestal gooien ze me nog voordat ik de kans heb gehad de match te bekijken weer weg. Ik heb er slecht 7 gehad die terug hebben gepraat, waarvan 2 meteen de bitch gingen uithangen. Met slechts een echt een gesprek gehadquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef Pienata het volgende:
Slechte score voor een vrouw ben ik bang, heb er echt wel ruim meer dan 6 geliked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |