Dat is gewoon een hele grote schuimkop op een golfquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens wat anders dan op het strand
Nou, een afspraak is snel gemaakt. Daar doel ik op. Geen geouwehoer verder, jij vindt mij er leuk uitzien, ik jou ook, bam, afspreken en dan zien we wel wat er van komt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen beter leren kennen via een internetapp. Right.
Ik denk wel dat je iets sneller afspreekt.. En dat is altijd beter dan mail en whatsapp natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
Vrouwen beter leren kennen via een internetapp. Right.
Lijkt nogal slecht uitgeknipt te zijn, tenminste daar vind ik het op lijken maargoed Feit is dat het boven op een berg met sneeuw nog wel warm kan zijn jaquote:
Doe ik toch wat verkeerd. Of gewoon bam na 3 dagen gesprekken gewoon vragen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef Fides het volgende:
[..]
Nou, een afspraak is snel gemaakt. Daar doel ik op. Geen geouwehoer verder, jij vindt mij er leuk uitzien, ik jou ook, bam, afspreken en dan zien we wel wat er van komt.
Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:Pquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe ik toch wat verkeerd. Of gewoon bam na 3 dagen gesprekken gewoon vragen?
Ik probeer het altijd iets kalmer aan te pakken, maar wellicht ga ik voortaan ook gewoon hetzelfde als jij doen. In tegenstelling tot Lexa heb ik op tinder genoeg alternatieven als ze het toch niet zien te zitten om af te spreken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vraag na één leuk gesprek als afsluiter gewoon vaak het nummer. Nouja, vraag haar nummer eigenlijk niet, ik geef gewoon mijn nummer op deze manier: 'blabla, vond het leuk om met je te kletsen, etc. etc., als het je leuk lijkt om verder te kletsen en af te spreken kan je me Whatsappen op dit nummer 06xetc.. Pas 1 keer niet binnen een uurtje een WhatsApp berichtje gehad in de trant van "Hoi X, lijkt me leuk om verder te praten, doeg! Y). Via de WhatsApp is het dan over het algemeen een fluitje van een cent om een afspraak te maken omdat ze impliciet al akkoord zijn gegaan met 't voorstel:P
Stel zelf vragen die onmogelijk in vijf woorden te beantwoorden zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:53 schreef TheArt het volgende:
Types die zelf het gesprek beginnen, zelf allerlei vragen stellen, maar elke keer niet meer dan 5 woorden zeggen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:10 schreef Exentric90 het volgende:
[..]leuke dame man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
have fun!
Dat had ik zelf ook nog wel uitgevonden jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Stel zelf vragen die onmogelijk in vijf woorden te beantwoorden zijn
Foto van jezelf dan? Kunnen wij ff oordelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit nu al een paar weken op Tinder en nog maar 1 match. Ik heb er eens over nagedacht en volgens mij zijn er 2 mogelijke oorzaken: de eerste oorzaak acht ik zeer onwaarschijnlijk 1) ik ben gewoon lelijk. 2) ik heb geen goede foto's. Nu heb ik alle foto's veranderd en als dit niets oplevert krijgen ze maar het heen en weer met dat TInder.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Foto van jezelf dan? Kunnen wij ff oordelen.
Zelfs ik heb al een match of 20, dus dan zou het wel heel erg met jou gesteld moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
Ik zit nu al een paar weken op Tinder en nog maar 1 match. Ik heb er eens over nagedacht en volgens mij zijn er 2 mogelijke oorzaken: de eerste oorzaak acht ik zeer onwaarschijnlijk 1) ik ben gewoon lelijk. 2) ik heb geen goede foto's. Nu heb ik alle foto's veranderd en als dit niets oplevert krijgen ze maar het heen en weer met dat TInder.
Ik heb vandaag ook mijn foto's aangepast. Leverde me zowaar een match op. En verder heb ik tot nu toe 11 matches in een ruime week, waarvan 2 bots, 5 binnen een minuut weg waren en er eentje iets terugzegt, maar die woont in Duitslandquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
Hahaha kijk eens, dat zijn pas opbeurende woordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfs ik heb al een match of 20, dus dan zou het wel heel erg met jou gesteld moeten zijn.
Ja ik moet eerlijk bekennen dat mijn standaard wellicht iets te hoog is. Inderdaad wat meer liken, kijken of dat wat oplevert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Fides het volgende:
Ja, het is natuurlijk afhankelijk van hoeveel je zelf liked. Als ik een paar dagen niet/nauwelijks op tinder zit krijgt ik ook minder/geen matches natuurlijk. Als ik ff in een kwartiertje 20 likes uitdeel is er heus wel 1 die mij ook wel leuk (genoeg) vindt.
En als je alleen maar Victoria Secret materiaal liked en er zelf niet uitziet als Brad Pitt wordt t ook een lastig verhaal.
Ik ben dus niet die enige gelukkigquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook mijn foto's aangepast. Leverde me zowaar een match op. En verder heb ik tot nu toe 11 matches in een ruime week, waarvan 2 bots, 5 binnen een minuut weg waren en er eentje iets terugzegt, maar die woont in Duitsland.
Dus erg goed voor mijn ego is deze app ook niet. Heb al honderden profielen geliked.
Eerste keer dacht ik dat het gewoon iemand was die in Amerika woonde. Was vlak nadat ik via de fake GPS-app in San Francisco had gekeken. Tweede begon gesprek op exact dezelfde manier, dus die heb ik meteen gemeld als spammerquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben dus niet die enige gelukkig. Die bots zijn schijtirritant. Denk je een lekker wijf te kunnen hosselen en dan is het zo'n bot. Hoe bedoel je anticlimax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |