SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Shirma RouseTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Collin de Vries
Oh da's wel rukquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is zo slecht dat mijn hele tv-signaal eruit is geknald
wat orgieneelquote:
ja daar had ik het overquote:
frissere versie van Amanda uit de Gouden Kooiquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
Wat jammer van Jody. Was zo'n leuk meisje.
Die omslagfotoquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/jody.kailola?fref=ts
wat schattig
Zet deze roos in je MSN-naam als jij het ook zo jammer vind.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
Vind jij het ook jammer dat Jody The Voice moet verlaten? Like dan dit bericht
Ik zou je een respect willen geven maar helaas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:52 schreef iBenny het volgende:
Vind jij het ook jammer dat Jody The Voice moet verlaten? Like dan dit bericht
Het is ook volledig een nummer voor die Grantquote:
Hij heeft iets weg van Erik, 'uhquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook volledig een nummer voor die Grant![]()
Obvioussssss(en gelukkig, in dit geval)
Andere gast is misschien ook een beetje te rijpquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook volledig een nummer voor die Grant![]()
Obvioussssss(en gelukkig, in dit geval)
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die andere op mijn buurman, karaokehit op ieder buurtfeest. Ik zie een verband.
Nou, gelukkig. Bijna beste tv ooit gemist.. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, gelukkig. Bijna beste tv ooit gemist.. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegen
van die oude? Uh tja... niet bestquote:
Hoop dat Coosje heel goed isquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
gevoel dat deze aflevering geen knallers heeft
ik kan me hem niet herinneren.. Die oudere ook niet trouwensquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die kleine vond ik wel tof bij de audities
Ik hoor wat cynisme in je toon en ik snap het niet, dit wordt de battle van de eeuwquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, gelukkig. Bijna beste tv ooit gemist.. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegen
Onwaar. Er komt zo een goede-goede battlequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
gevoel dat deze aflevering geen knallers heeft
Volgens mij is het in DIT geval echt de weirde smaak van die gast zelf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
De faque?![]()
![]()
Ik wil ook styliste worden bij rtl
En ik uit mijn ogen. WTF dat jasje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
wauw, ik bloed bij voorbaat al uit mijn oren....
Houd mijn hand maar vast.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Wil iemand mijn handje vasthouden... ik vind het zo spannend wie er wint
Ik denk dat zelfs Joling zich zou schamen om dat aan te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het in DIT geval echt de weirde smaak van die gast zelf.
Dankje hexjequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Houd mijn hand maar vast.
[ afbeelding ]
goed omschrevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is echt zo'n motiefje voor de gordijnen van een vouwcaravan uit de jaren zestig.
Even zijn team doorbladeren!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
WTF doet Marco trouwens met zijn uiterlijk lately?
Slaapt ie goed? Krijgt ie veel sex? Wat zou het zijn? Hij ziet er met de week beter en stralender uit
Hij hoeft er niet eens moeite in te stoppenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Als Grant dit niet wint weet ik het ook niet meer
Dat jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, zo midden in een zin ineens de ander
Heeft ie van die mooie wieven in zijn team ja?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef Lutte het volgende:
Niet door naar de volgende RONde. Hihaho.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef Lutte het volgende:
Niet door naar de volgende RONde. Hihaho.
Ja hoi, ik heb net onbewust in tien minuten tijd een pak Bastogne weggekaand, meestal een teken dat het tijd is voor ergertelevisie.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb net onbewust in tien minuten tijd een pak Bastogne weggekaand, meestal een teken dat het tijd is voor ergertelevisie.
éh?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoi, ik heb net onbewust in tien minuten tijd een pak Bastogne weggekaand, meestal een teken dat het tijd is voor ergertelevisie.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
Toch eingelijk jammer dat ron niet doorgaat, wil eigenlijk wel zien wat voor een ellende hij nog meer in zijn kast heeft hangen
Ze heeft mooie haartjes, het glanst zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef hexje het volgende:
Trijn zit er toch wel ok uit? Beter dan de afgelopen paar weken.
Ja eigenlijk wel, een soort wekelijke gimmick, Het Gruweljasje van Ronquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
Toch eingelijk jammer dat ron niet doorgaat, wil eigenlijk wel zien wat voor een ellende hij nog meer in zijn kast heeft hangen
Ik heb geen idee! Spring net in, maakt allemaal niet uit, al zou je nu een aflevering van vorig seizoen inzetten niemand heeft het door. Als m'n ogen hersteld zijn van Rons jasje ga ik op Marco's shine letten!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ie van die mooie wieven in zijn team ja?
Die kerel is me een partij aan het shinen de laatste tijd haha.
Binnenkort op een kermis bij JOU in de buurt!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja, dat hopen we dan maar.
Gelukkig is de kermis hier net weg, over een jaar is ie weer verdwenen hoop ik, tenzij het zo'n hardnekkige steenpuist is als Klompen Vincent of André Pronkquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Binnenkort op een kermis bij JOU in de buurt!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Spring net in, maakt allemaal niet uit, al zou je nu een aflevering van vorig seizoen inzetten niemand heeft het door. Als m'n ogen hersteld zijn van Rons jasje ga ik op Marco's shine letten!
Ik ken één Coosje en die doet activiteitenbegeleiding in een bejaardentehuis. Heb gelijk een bepaald gevoel bij haar.quote:
o was haar engels zo slecht ja? dan ben ik voor tante coos.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
.. imo de allerslechtste van allemaal.. vals en stonecoal inglisjjjjj
Boeiend. Ze hoeft haar stem bij mij niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
.. imo de allerslechtste van allemaal.. vals en stonecoal inglisjjjjj
Dat belooft veel goedsquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken één Coosje en die doet activiteitenbegeleiding in een bejaardentehuis. Heb gelijk een bepaald gevoel bij haar.
En dat ze verder ook niet aantrekkelijk isquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Jammer dat coosje zo'n lelijk gebit heeft
Lijkt me zo'n feministe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken één Coosje en die doet activiteitenbegeleiding in een bejaardentehuis. Heb gelijk een bepaald gevoel bij haar.
Ow, jij hebt geen aanwijzingen nodig?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Boeiend. Ze hoeft haar stem bij mij niet te gebruiken.
Coosje heeft echt NUL kapsones, die is zo onzeker als een tiet. Of als een... een... wat?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
ik ben voor mariska, daar kun je nog alle kanten mee op en volgens mij nog geen kapsones.
Dit is de nieuwe Ilse! Niet meer braaf en aaibaar, maar kittig en stoer. Of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Rickario het volgende:
Ilse werd even onderbroken bij het huishouden? Damn dat haar en die kleren
Iets teveel tandvlees.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef hunter2011 het volgende:
Jammer dat coosje zo'n lelijk gebit heeft
Ik weet niet, mijn tieten zijn niet echt onzeker. M'n kleine teen daarentegen....quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Coosje heeft echt NUL kapsones, die is zo onzeker als een tiet. Of als een... een... wat?
Ik vind haar haar juist leuk zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Rickario het volgende:
Ilse werd even onderbroken bij het huishouden? Damn dat haar en die kleren
Coos is zo onzeker als jouw kleine teenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik weet niet, mijn tieten zijn niet echt onzeker. M'n kleine teen daarentegen....
Nou, ben benieuwd of ze haar zenuwen de baas is!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Coos is zo onzeker als jouw kleine teen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Huh, jullie lopen nog steeds voor. Hier geen reclame nog.
Ik vind dit een 'enge' battlequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd of ze haar zenuwen de baas is!
Loop je erg achter.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
O dan loop je zeker 15 min achter hoor!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:10 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
Coosje moet door, nu al, twee vingers in de neus!
wij zijn al bij de volgende battle.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Dan ben ik waarschijnlijk in verwarring over de uitspraak van iBenny.Ben nu bij Coosje en Mariska.
Ernst Danielquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Die dikke beer was gewoon Ernst Daniel Smid hoor
Vind het wel lekker, maar soms idd tegen vals aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Housekeeper het volgende:
Die Mariska heeft een beetje hetzelfde zweverige toontje als Heather Nova. Alleen ze moet er meer controle over krijgen. Het zit soms zo tegen het vals aan
gadver heb je haar gezien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
Coosje moet door, nu al, twee vingers in de neus!
coosje de ene of de ander?quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
Vindt dat jongere meisje lekkerder zingen
dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Vreselijk die mariska niet om aan te horen
Dank je, dat was het!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Die jonge klinkt een beetje als een slechte Maria Mena.
Ze geeft de maat aan voor Mariska.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef CherryOnTop het volgende:
wat staat coosje de hele tijd met d'r hand te doen?
ja iddquote:
Jekelbaasquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef StephanL het volgende:
Dat is ook die wetenschapper die bij DWDD komt
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je loopt achter, hele programma is voor mij al afgelopen
Echtquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind Coosje er wel veel beter uitzien dan tijdens de auditie.
Oh. ff doorspoelen...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je loopt achter, hele programma is voor mij al afgelopen
Eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind Coosje er wel veel beter uitzien dan tijdens de auditie.
er is nog geen reclame geweest.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
eindelijk, duurde lang vond ik.
ik heb ook een eigen geluid, dat maakt het echter niet mooiquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef MissJ het volgende:
dat gezeik altijd met "je hebt een eigen geluid"
Ja absoluut. Sprekender kleuren aan, beter haar, krijgt ze een veel meer sprekend gezicht vanquote:
Je mag als vrouw nooit iets negatiefs over een andere vrouw zeggen dat weet je tochquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
waarom zou ik jaloers op haar zijnkan haar gewoon niet uitstaan.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef StephanL het volgende:
Dat is ook die wetenschapper die bij DWDD komt
Jon bon jovi heeft een groter stembereik dan die graftakquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]diederik jekel, met zn zweetnekje...
ik vond coosje veel beter, hoewel: dat engels was van allebei niet echt te pruimen.
maar die stem van mariska ben ik echt na 30 seconden zat...
welke graftak?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jon bon jovi heeft een groter stembereik dan die graftak
Ik geef je een hint.. Het kan niet zingen en staat op het podium alsof ze er dood bij neervalt als ze een vinger beweegtquote:
Die stemmen met hun piemp.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
er zijn thuiscoaches die voor mariska kozen
nee, ok, dan zaten we op één lijn...quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
er zijn thuiscoaches die voor mariska kozen
Echt hèquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ok, dan zaten we op één lijn...
die blik van trijntje ook "je dacht toch niet dat ik ging drukken op mn kopje?"
die is toxch gAYquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
juicyhill's piemp is vast een van de stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |