Andere gast is misschien ook een beetje te rijpquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook volledig een nummer voor die Grant![]()
Obvioussssss(en gelukkig, in dit geval)
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die andere op mijn buurman, karaokehit op ieder buurtfeest. Ik zie een verband.
Nou, gelukkig. Bijna beste tv ooit gemist.. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, gelukkig. Bijna beste tv ooit gemist.. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegen
van die oude? Uh tja... niet bestquote:
Hoop dat Coosje heel goed isquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
gevoel dat deze aflevering geen knallers heeft
ik kan me hem niet herinneren.. Die oudere ook niet trouwensquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die kleine vond ik wel tof bij de audities
Ik hoor wat cynisme in je toon en ik snap het niet, dit wordt de battle van de eeuwquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nou, gelukkig. Bijna beste tv ooit gemist.. De lat heeft nog nooit zo hoog gelegen
Onwaar. Er komt zo een goede-goede battlequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
gevoel dat deze aflevering geen knallers heeft
Volgens mij is het in DIT geval echt de weirde smaak van die gast zelf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
De faque?![]()
![]()
Ik wil ook styliste worden bij rtl
En ik uit mijn ogen. WTF dat jasje.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
wauw, ik bloed bij voorbaat al uit mijn oren....
Houd mijn hand maar vast.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
Wil iemand mijn handje vasthouden... ik vind het zo spannend wie er wint
Ik denk dat zelfs Joling zich zou schamen om dat aan te doenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is het in DIT geval echt de weirde smaak van die gast zelf.
Dankje hexjequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Houd mijn hand maar vast.
[ afbeelding ]
goed omschrevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is echt zo'n motiefje voor de gordijnen van een vouwcaravan uit de jaren zestig.
Even zijn team doorbladeren!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
WTF doet Marco trouwens met zijn uiterlijk lately?
Slaapt ie goed? Krijgt ie veel sex? Wat zou het zijn? Hij ziet er met de week beter en stralender uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |