Ik snap er ook geen bal vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
Bedenk me net tijdens het niet te volgen MM verhaal, dat het weer bijna tijd is voor top 2000
Leef je nog? Ik las je twitter namelijk.quote:
Ik aan de buitenkantquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:43 schreef waxmask het volgende:
TT gaan we eens even bekijken aan de binnenkant van me oogjes....he Karina...
En waarom zit ze dan te janken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
kunstenares zit de hele dag in het museum mensen aan te kijken.
En dit was haar ex.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
kunstenares zit de hele dag in het museum mensen aan te kijken.
Ooit in het nieuwe rijksmuseum geweest? Om te janken...quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En waarom zit ze dan te janken?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
emoties, waar over geen idee. Moet je haar vragenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat haar ex, om wiens vertrek ze heel veel verdriet had, ineens voor haar verschijnt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Stranden in Waddinxveen is hetzelfde als doodgaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leef je nog? Ik las je twitter namelijk.
Ik krijg het ook koud van Arie.quote:
Ik vond het wel mooiquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
emoties, waar over geen idee. Moet je haar vragen
Dat is geen sjaal, dat is de kraag van zijn trui.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef Falco het volgende:
Arie met zijn sjaal is zelf een verkapte homo.
Zondag een Qi XL.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef waxmask het volgende:
Vanavond niet weer een uurtje QI op de BBC?
Ik ook.quote:
Ik las iets over een zelfmoordaanslag, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stranden in Waddinxveen is hetzelfde als doodgaan inderdaad.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om de vraag van corrie te beantwoorden: cult of luna
Van de tweeling?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Ga dit voorjaar naar een optreden van ze.
Al stond zijn vriendin er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Rickario het volgende:
Ik vind Arie wel een sympathieke vent
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al stond zijn vriendin er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.
In de war met @jvermeer3 ofzo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las iets over een zelfmoordaanslag, maar ik kan het mis hebben.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zondag een Qi XL.
Stephen is king.
Ongelooflijk dat hij nog niet uit de kast is gekomen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef Falco het volgende:
Arie met zijn sjaal is zelf een verkapte homo.
Was op zich ook wel goed te zien in de docu, staat op uitzendinggemist. Een aanrader al zeg ik het zelf. Al hadik nooit gedacht dit een mooie docu te vinden.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Rickario het volgende:
Ik vind Arie wel een sympathieke vent
Ik vind hem helemaal niet homo achtigquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij nog niet uit de kast is gekomen.
Nee, en ik ben multimiljonair.quote:
Eens. Al deed de line up dat niet verwachten.quote:
Mag wat meer pit in.quote:
Wie belt er nou tijdens dwdd?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb ik een leuk item gemist, ik had telefoon
Al die DJ's overschatten zichzelf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Deze jongens overschatten zichzelf een beetje.
Niks mis mee, gewoon de tondeuse erover.quote:
Kweenie.quote:
Realistischerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Overspel in de liefde bij Net5 is beter
Welke is een de Fedja?quote:
Wat een moeilijke naam. Zag er wel goed uit jaquote:
Komt omdat er niet veel goede acteurs zijn om uit te kiezen in NLquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
Penoza is leuker. Al zie ik veel acteurs weer terug
Eigenlijk wel ja.quote:
Maar nogmaals het is geen goede serie. Penoza is gewoon wel kwaliteit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Komt omdat er niet veel goede acteurs zijn om uit te kiezen in NL
Enige remake die ik beter vind is Shameless.. De originele versie kon ik niet doorheen komenquote:
Geen blootquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Ja alles uitleggen dat is altijd in die series, alsof je dom bent. En geen bloot natuurlijk.
Ja, daar ga je al.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Ja alles uitleggen dat is altijd in die series, alsof je dom bent. En geen bloot natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar nogmaals het is geen goede serie. Penoza is gewoon wel kwaliteit.
Vind het leuke muziek. Concerten hoeven niet altijd spetterend te zijnquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zal een spetterend concert worden..
Welkom bij de VARA.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Dit heb ik al 100 x gezien zo langzamerhand.
Ik ook!quote:
Lachebekkie met z'n 1000 2 zenders.quote:
Had ik nog niet eens gezien.quote:
Oh die achteraan.quote:
Zondequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik let ook niet zo op tetten.
Ja, stom.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:12 schreef MilaNL het volgende:
Dat hele stuk met de ouderen is juist het saaist. De grappen zijn leuk, verder niks.
ik zit koortsachtig te zoeken maar vind ook niks, waaaaah.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu echt op te letten, maar geen tiet te zien idd.
Nee ik niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Geer juist oprechter dan Goor overkomen.
Zo spectaculair was het niet hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
ik zit koortsachtig te zoeken maar vind ook niks, waaaaah.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vind die zingende tweeling ergens wel sexy
Meeliften denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Waarom zijn ze nu Geer en Goor aan het analyseren?
Ze lijken op een zwerver met anorexiaquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
ze hebben zulke rare ingevallen bekkies en hazentandjesquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik kan echt niks sexy in die 2 ontdekken hoor.
Ik zou wel een taart voor ze bakken ja.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik verwacht bij Tangerine wel elk moment een gironummer onder in beeld.
Ik weet het ook niet, vond er eerst ook niks aan. Maar vind gewoon dat ze dit tof doen en dat maakt ze sexy denk ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Roy DondersDie moet ik nog terugkijken.
Ik ook eigenlijk. Bij RTL toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ze zit gewoon tof te doen. Kijk mij eens op Auschwitz-figuren vallen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Get freaky!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zit gewoon tof te doen. Kijk mij eens op Auschwitz-figuren vallen.
Is fantastisch, een aflevering is leuker dan alles wat Paul de Leeuw heeft gemaakt bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
LuckyTV.quote:
Het doet me in de verte wat denken aan die Travellers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, kampers onderling. Die lelijke smaak ook
Doe maar dwars.quote:
Trek je huispak aan, geef je over en wordt gelukkig.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef alors het volgende:
Roy DondersEcht tokkietv. Zo'n moeder met glitterjurk en peuk in dr mond met kind op de arm naar de kerk voor de doop
Ik vind 't betere tv dan Geer & Goor als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:20 schreef alors het volgende:
Roy DondersEcht tokkietv. Zo'n moeder met glitterjurk en peuk in dr mond met kind op de arm naar de kerk voor de doop
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 't betere tv dan Geer & Goor als ik eerlijk ben.
Feitelijk onbetwistbaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind 't betere tv dan Geer & Goor als ik eerlijk ben.
Toch niet weer over zwarte piet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
Die randdebiel van een Prem zit er vanavond weer
Mooie reden om niet te kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
Die randdebiel van een Prem zit er vanavond weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |