Ik snap er ook geen bal vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
Bedenk me net tijdens het niet te volgen MM verhaal, dat het weer bijna tijd is voor top 2000
Leef je nog? Ik las je twitter namelijk.quote:
Ik aan de buitenkantquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:43 schreef waxmask het volgende:
TT gaan we eens even bekijken aan de binnenkant van me oogjes....he Karina...
En waarom zit ze dan te janken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
kunstenares zit de hele dag in het museum mensen aan te kijken.
En dit was haar ex.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
kunstenares zit de hele dag in het museum mensen aan te kijken.
Ooit in het nieuwe rijksmuseum geweest? Om te janken...quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En waarom zit ze dan te janken?
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
emoties, waar over geen idee. Moet je haar vragenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat haar ex, om wiens vertrek ze heel veel verdriet had, ineens voor haar verschijnt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Stranden in Waddinxveen is hetzelfde als doodgaan inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leef je nog? Ik las je twitter namelijk.
Ik krijg het ook koud van Arie.quote:
Ik vond het wel mooiquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
emoties, waar over geen idee. Moet je haar vragen
Dat is geen sjaal, dat is de kraag van zijn trui.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef Falco het volgende:
Arie met zijn sjaal is zelf een verkapte homo.
Zondag een Qi XL.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef waxmask het volgende:
Vanavond niet weer een uurtje QI op de BBC?
Ik ook.quote:
Ik las iets over een zelfmoordaanslag, maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stranden in Waddinxveen is hetzelfde als doodgaan inderdaad.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om de vraag van corrie te beantwoorden: cult of luna
Van de tweeling?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd. Ga dit voorjaar naar een optreden van ze.
Al stond zijn vriendin er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Rickario het volgende:
Ik vind Arie wel een sympathieke vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |