Al een jaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef Evertjan het volgende:
het was de laatste tijd al wel wat minder moet ik eerlijk toegeven
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
ja natuurlijk is het verstandig, maar tis toch voor mij persoonlijk een icoon dat verdwijnt. en eigenlijk hoop ik op 2 opvolgers.....timur en ramon!
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 19:34:00Kak. Ik zit nu echt te janken.... #3fm #ekstraweekend... reageer retweet
idd, ze zouden pas stoppen als die langs waren geweest toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef ddx het volgende:
Zijn de Pet Shop Boys nog in nederland rond die tijd ?
Nee, als de Pet Shop Boys langs zouden komen, zouden ze stoppen. Niet andersom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
idd, ze zouden pas stoppen als die langs waren geweest toch?
ik hoor graag wat ik wil horen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, als de Pet Shop Boys langs zouden komen, zouden ze stoppen. Niet andersom.
Lijkt me niet toch? Ze vinden wel iets anders dat dit gaatje kan opvullen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Dus betekent dit dat Stenders ook het veld moet ruimen voor een vernieuwende vrijdag avond?
Nee niet beide programma's aub...quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Dus betekent dit dat Stenders ook het veld moet ruimen voor een vernieuwende vrijdag avond?
wie weet, maar ik zie Stenders nog wel tot in de eeuwigheid, of zo lang het kan, de radio vervuilen met zijn baggerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Kunnen ze niet meteen de hele vrijdag even opschonen. Dus ook Claudia eruit bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
En wat komt er terug?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meteen de hele vrijdag even opschonen. Dus ook Claudia eruit bijvoorbeeld?
Desnoods niks, is altijd nog beter dan Claudia. Zelfde geldt ook voor C&S trouwens.quote:
Nog meer Domien, Paul en Bartquote:
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meteen de hele vrijdag even opschonen. Dus ook Claudia eruit bijvoorbeeld?
Ja maar ja maar ja maar, is ie er dan in het weekend nog wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Lehcimus het volgende:
Timur neemt het inderdaad over
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)n-met-Ekstra-Weekend
En 28 strooifoto's.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
DIE FOTO!
7 JAAR EN 20KG geleden en 3 BRILLEN.
die kans lekker me vrij klein. belangrijk tijdstip toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef borisz het volgende:
Timur
Jammer, had op nieuw talent gehoopt op dat tijdstip.
C&S zijn ook doorgegroeid van vrijdagavond naar ma-do.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kans lekker me vrij klein. belangrijk tijdstip toch?
nja, maar die hadden toch ook al aparte shows met een redelijke luisterbasis?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
C&S zijn ook doorgegroeid van vrijdagavond naar ma-do.
Tuurlijk Timur is te succesvol in het weekend. En een dergelijke succesvolle DJ willen ze ook meer ruimte geven. Niet heel vreemd dus allemaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
als Timur idd overneemt blijf ik lekker op vrijdagavond luisteren. maar ik hoop idd wel dat timur in t weekend blijft zitten
nja, hij doet nu ook wat tv-werk enzo?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom heeft een hop uren ingeleverd in vergelijking met een paar jaar geleden
Vooral jammer dat het kwalitatief ook minder is geworden bij hem (bij zijn eigen programma dan, EW had toch al geen niveauquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef rubbereend het volgende:
Ekdom heeft een hop uren ingeleverd in vergelijking met een paar jaar geleden
ja daarom en hij deed ook wel bizar veel op een gegeven moment. Op vrijdagen was het helemaal veelquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij doet nu ook wat tv-werk enzo?
Zou zonde zijn als Timur er alleen zit. Ramon voegt toch wel veel toe.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:01 schreef 3rdRock het volgende:
zou Ramon ook naast Timur gaan zitten op de vrijdag? ik hoop van wel...
net als bij Coen en Sander, samen veel leuker dan de losse delenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou zonde zijn als Timur er alleen zit. Ramon voegt toch wel veel toe.
Tja ik was ook wel bang ervoor, maar hoopte op beter.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:04 schreef FZN05 het volgende:
Ze hebben dus er al heel vaak naar gehint. Ik zei het al de hele tijd, maar niemand die het geloofde.
Klopt ja, ze vullen elkaar aan.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als bij Coen en Sander, samen veel leuker dan de losse delen
zit je in een restaurant??quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Ik luister ook eens een keer niet naar 3FM
Was het maar zo'n feestquote:
quote:
op de woefwoefs van zuslief?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Ik mag weer eens 'oppassen'.
quote:
quote:
twitter:sebasschroder twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 20:05:16Zit je in een restaurant, check je even je Twitter en zie je dat #ekstraweekend stopt. Ik wil naar huis.
ik moet erbij zijn! reageer retweet
Leuk dat'ie luistert... eXtraweekendtwitter:bollpuntcom twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 20:11:36WIL JIJ DAT GERARD EN MICHIEL EXSTRA WEEKEND BLIJVEN DOEN OP DE VRIJDAG AVOND? TEKEN DE PETITIE http://t.co/ZcI7E02zyB #exstraweekend #3FM reageer retweet
twitter:rikthoff twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 20:12:44Ik hoor de champagnekurken bij @slamfm knallen... @Avondploeg #EkstraWeekend reageer retweet
vast wel. het lijkt me niet dat timur terug wil naar maar 3 uurtjes radio per week....quote:
De nummers van Danny vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:33 schreef ddx het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee wat ik heb bij Danny Vera.
Dat nieuwe nummer is idd best ok, maar vaak denk ik van mja laat maar doe maar goede cover.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
De nummers van Danny vind ik wel leuk.
Nope, bij lange na niet. Ben benieuwd wat ze gaan doen met die "honderden" mensen. Anders wordt het een Project X Hilversum.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef ddx het volgende:
Gaat nooit passen in de studio op 6 december.
weet ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb al de hele dag Vlieg met me mee van Trijntje Oosterhuis in mijn hoofd. WAAROM???
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb al de hele dag Vlieg met me mee van Trijntje Oosterhuis in mijn hoofd. WAAROM???
ja lach maar! ik vind het verschrikkelijk. ik probeer al de hele dag andere liedjes te neuriën maar ik kom steeds uit bij:quote:
10 toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:14 schreef MarijeH het volgende:
Michiel levert wel veel uren in vergelijking met dit jaar. Hij gaat van 15 uur naar 8 uur op de radio per week.
quote:
Ja helaas niet 9-12, ze hadden dat uur van Giel weer terug moeten pakken.quote:
ze hadden 4 uur per dag van Giel terug moeten pakken!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja helaas niet 9-12, ze hadden dat uur van Giel weer terug moeten pakken.
Ohja dat klopt. Ik was de vrijdag vergeten.quote:
En WAT voor sidekick!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
oh god...Fred is binnen. de bejaardste sidekick van 3fm![]()
ik geloof dat allemaal nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef Qunix het volgende:
"Siebelink is liefhebber van Star Trek, spreekt vloeiend Grieks en is een voormalig turner."
nou...Ramon! en Delsing en de hele clan van Stenders. en Sander Lantinga natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sidekicks op 3FM zijn sowieso al behoorlijk zeldzaam.
Midnrquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
Godver, alle leuke programma's stoppen ook.
In 2008 stopte MiddenindeNachtRick en nou Ekstraweekend.![]()
Timur![]()
Dat wordt dus geen 3FM meer op de vrijdagavond.
Ja vind ik ook. Ik luister in het weekend altijd zijn show op radio6, blijft een toffe djquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy Mackay moet op vrijdag tussen 19 en 22!
Niet erg, dat is toch een kutitem.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij vergeten ze het geheime woord!
Vandaar dat het ook een 'speciale' uitzending is deze keer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
en de voicelift heb ik ook gemist geloof ik!
het was ron brandstederquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
Klopt en het geheime woord ook volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
Klopt, volgens mij ook de voicelift.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt en het geheime woord ook volgens mij.
ik dacht het geheime woord ookquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij ook de voicelift.
Net Saairadio. Die hebben ook 90 en 00.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:07 schreef Qunix het volgende:
Lindo naar Veronica, eveneens Muijs...
"Radio Veronica biedt vanaf aanstaande maandag elk uur een verrassende muziekmix", zo laat de zender weten. "Deze bestaat, naast de klassiekers, voornamelijk uit hits uit de 90’s en 00’s, maar er is ook ruimte voor muziek van huidige Top 40 artiesten als Avicii, Armin van Buuren en Kings of Leon."
Geen 80's meer, blijkbaar hebben ze alles genoeg gedraaid
ja, net Saairadio's maar dan met DJ's!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Net Saairadio. Die hebben ook 90 en 00.
Ja.quote:
Maandag 16e en dinsdag 17e ook nog lijkt me.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:55 schreef MarijeH het volgende:
13 december dus de laatste Ekstra Weekend en op 17 december de laatste Metmichiel in de avond als ik het goed heb.
School en iedere nacht luisteren!quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja.Toen dat stopte werden de nachtdiensten heel lang ineens.
Maar ook met EW vloog de tijd. Ik weet nog dat Gerard een keer een duitse fax voor las en ik door Gerard en Michiel echt blauw van het lachen in de vrachtwagen zat.
trusten en veel plezierquote:
Slaap lekker en veel plezier in Londen.quote:
owja! dat was echt een puinhoopquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:02 schreef ddx het volgende:
Zou Rob weer verder gaan met kladblok wat hij vorige week had 'gevonden' ?
quote:
Ja, lekker!quote:
ik heb er geen in huisquote:
Prachtig.twitter:Robstenders twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 22:24:26Second DateVermaak, a la Second Love, op onze kosten? Laat weten wie je bent en wat je zoekt! Legaal vreemdgaan?! Wij regelen de kamer! #3FM reageer retweet
Godver. Mijn zus heeft ook niks in huisquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er geen in huis
ga zo maar wat borrelnootjes eten denk ik...
wat een flutzus! ga hotdogs maken!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Godver. Mijn zus heeft ook niks in huis
ah ja, daar ken ik dit dus van. en ik HAAT Simply Red. en UB40quote:
quote:
oe! spank me and call me oozewiezewoozewiezewallakristalla!quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe! spank me and call me oozewiezewoozewiezewallakristalla!
quote:
en Timur gaat opvolgen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef Rickario het volgende:
Ah, EW stopt dus? Geen verkeerde ontwikkeling. Hoog tijd voor vernieuwing. Dit hadden ze eigenlijk al zo'n 3 jaar eerder moeten doen.
nog onbekend trouwens of Ramon daar ook bij is. misschien horen we dat tijdens DE weekendshowquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Top! Al luister ik op vrijdagavonden nauwelijks radio
Dan moet ze de Happy Period Box aanschaffenquote:
what the heck is dat? ik ken maandverband en tampons en inlegkruisjes...maar dit??quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan moet ze de Happy Period Box aanschaffen
Was vanmiddag bij Claudia. Is een box met allemaal dat soort spul en natuurlijk chocolade. En het kost maar 20 euro per boxquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
what the heck is dat? ik ken maandverband en tampons en inlegkruisjes...maar dit??
is het dan niet goedkoper om grootverpakkingen Always, OB en Milka aan te schaffen? ik denk het welquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was vanmiddag bij Claudia. Is een box met allemaal dat soort spul en natuurlijk chocolade. En het kost maar 20 euro per box
Als je per maand 20 euro kwijt bent aan dat soort spullen dan zou ik maar eens langs de huisarts gaanquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is het dan niet goedkoper om grootverpakkingen Always, OB en Milka aan te schaffen? ik denk het wel![]()
zeker als ik het ben!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je per maand 20 euro kwijt bent aan dat soort spullen dan zou ik maar eens langs de huisarts gaan
Dan helemaal jaquote:
nou ja..of ik heb een harem!quote:
je smiley wil ik +1en:quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:03 schreef Rickario het volgende:
Die reacties_________________!
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)n-met-Ekstra-Weekend
Dat deden C&S vandeweek ook alquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
Bonfire van KnifeParty remixen omdat het paard van Anky dood is![]()
ow, da wissikniequote:
Ze hadden het gemixt met commentaar van een kür van Anky met Bonfire.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, da wissiknieik moest wel meteen aan dat nummer denken toen paard v Anky dood was.
knapperd?quote:
ah ja, ik heb daar niet zoveel verstand van. maar hij lijkt niet op mij dus zo knap is ie nietquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, ik heb daar niet zoveel verstand van. maar hij lijkt niet op mij dus zo knap is ie niet![]()
zeker niet als ik over een maand een snor heb!quote:
Is het ook jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, deze track van Eminem en Rihanna vind ik wel dik eigenlijk.
ik denk dat die kans niet zo groot is...quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Beter gooien ze alles op 3FM er uit behalve Stenders en gooien ze wat nieuw bloed er in. Geen Domien types. En Rudy Mackay terug. En Corton. Heel misschien ga ik dan weer luisteren...
Ook geen probleemquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat die kans niet zo groot is...
misschien mag ie wel door bij Timur!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:10 schreef Pino112 het volgende:
DJ Sandstorm hoeft nu ook geen mixes voor EW te maken, dat is dan wel weer jammer.
ROOS???quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Timur en Roos op vrijdagavond dus. Vet lachen!
hiquote:
haquote:
hoquote:
quote:
Trek eraan dan krijg je spul.quote:
dat weet jij dan weer...quote:
Heb ik 2 jaar terug nog in een TT gezet:quote:
en je hebt er al 2 terug!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een kwaliteits mop getweet, Rockjen
Ik ga wel lekker naar QotSA volgende week in tivoliquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Dagoduck
Je kan het lekker niet laten
ik zondagavond naar Halestorm en Alter Bridge in de HMH!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker naar QotSA volgende week in tivoli
Doe Robin even de groeten!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zondagavond naar Halestorm en Alter Bridge in de HMH!
wie??quote:
Iemand die ik bij Seasick Steve concerten tegen kom. Die gaat daar ook heen.quote:
ah ja. komt die Robin toevallig uit Leeuwarden en gaat hij met de auto?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die ik bij Seasick Steve concerten tegen kom. Die gaat daar ook heen.
Nope.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja. komt die Robin toevallig uit Leeuwarden en gaat hij met de auto?
jammerquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een foto weer.
Mjah weet ik niet. Dat vind je omdat je niets anders gewend bent?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef ddx het volgende:
Maar vrijdagavond vraagt gewoon om rommelig programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |