Al een jaar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:32 schreef Evertjan het volgende:
het was de laatste tijd al wel wat minder moet ik eerlijk toegeven
Jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
ja natuurlijk is het verstandig, maar tis toch voor mij persoonlijk een icoon dat verdwijnt. en eigenlijk hoop ik op 2 opvolgers.....timur en ramon!
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 19:34:00Kak. Ik zit nu echt te janken.... #3fm #ekstraweekend... reageer retweet
idd, ze zouden pas stoppen als die langs waren geweest toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef ddx het volgende:
Zijn de Pet Shop Boys nog in nederland rond die tijd ?
Nee, als de Pet Shop Boys langs zouden komen, zouden ze stoppen. Niet andersom.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
idd, ze zouden pas stoppen als die langs waren geweest toch?
ik hoor graag wat ik wil horen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, als de Pet Shop Boys langs zouden komen, zouden ze stoppen. Niet andersom.
Lijkt me niet toch? Ze vinden wel iets anders dat dit gaatje kan opvullen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Dus betekent dit dat Stenders ook het veld moet ruimen voor een vernieuwende vrijdag avond?
Nee niet beide programma's aub...quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Dus betekent dit dat Stenders ook het veld moet ruimen voor een vernieuwende vrijdag avond?
wie weet, maar ik zie Stenders nog wel tot in de eeuwigheid, of zo lang het kan, de radio vervuilen met zijn baggerquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Kunnen ze niet meteen de hele vrijdag even opschonen. Dus ook Claudia eruit bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
En wat komt er terug?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meteen de hele vrijdag even opschonen. Dus ook Claudia eruit bijvoorbeeld?
Desnoods niks, is altijd nog beter dan Claudia. Zelfde geldt ook voor C&S trouwens.quote:
Nog meer Domien, Paul en Bartquote:
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet meteen de hele vrijdag even opschonen. Dus ook Claudia eruit bijvoorbeeld?
Ja maar ja maar ja maar, is ie er dan in het weekend nog wel?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:47 schreef Lehcimus het volgende:
Timur neemt het inderdaad over
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)n-met-Ekstra-Weekend
En 28 strooifoto's.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:48 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
DIE FOTO!
7 JAAR EN 20KG geleden en 3 BRILLEN.
die kans lekker me vrij klein. belangrijk tijdstip toch?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:49 schreef borisz het volgende:
Timur
Jammer, had op nieuw talent gehoopt op dat tijdstip.
C&S zijn ook doorgegroeid van vrijdagavond naar ma-do.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kans lekker me vrij klein. belangrijk tijdstip toch?
nja, maar die hadden toch ook al aparte shows met een redelijke luisterbasis?quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:53 schreef borisz het volgende:
[..]
C&S zijn ook doorgegroeid van vrijdagavond naar ma-do.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |