Mijn Intratuin is een soort IKEA, je moet door alle afdelingen heen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:55 schreef Laysa het volgende:
Volgens mij is het de grootste intratuin in de omgeving....Met de kerstshow hebben ze altijd een mega groot anton pieck achtig iets...Dit jaar stond er een boot geloof ik, maar ben er snel langsheen gegaan
Hier ook, maar ik ben gelukkig weer verrassend snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn Intratuin is een soort IKEA, je moet door alle afdelingen heen.
Ik ken ook alle tussendoorlooproutes, zelfs de illegalequote:Op vrijdag 1 november 2013 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ben gelukkig weer verrassend snel
Good for you!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik ben gelukkig weer verrassend snel
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Toekito het volgende:
Kunnen we het over wat leukers hebben?
Oei, dat is minder goed nieuws. Laat weten hoe het ging!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Puala het volgende:
Morgen met Noortje naar de DAEen van de 2 heeft al een tijdje bloed bij de ontlastig. Maar welke he? Sinds vandaag weet ik het, dus maar een afspraak gemaakt. Krijg er toch een beetje een rotgevoel bij
Maar jij hebt toch ook een verschrikkelijke baas, ik snap niet hoe je dat uithoud hoorquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo is het. Niet handig wat hij heeft gedaan en het zal best consequenties hebben, maar ontslag op staande voet? Kweenie hoor... Als het de post is die ik heb gelezen, dan ben ik er niet erg van onder de indruk. De bal kwam aan het rollen toen iemand anders er een werkgever bij noemde.
Ik kan hier zonder problemen posten dat ik mijn baas een enorme gleuf vind. Echt een takkewijf. De téring zegEn wat ik allemaal wel niet van haar moet doen
Debiel
Pas als iemand hieronder typt wie mijn werkgever is, dan wordt het wat vervelend.
Anyway: ik denk dat iemand met verstand van zaken maandag voor het middaguur al gehakt heeft gemaakt van de getekende vaststellingsovereenkomst
Ik ben tegenwoordig ook Actionfanquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind de Intratuin best leuk, maar om 20 euro te betalen voor een pot die bij de Action 3 euro kost, daar word ik niet blij van en ben ik gewoon te krenterig voor![]()
Binnenkort maar weer eens kijken bij de Kerstspulletjes
Hehe, dat zal ik zeker eens proberen danquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
En die foto van Flynn![]()
Zet een kat voor de tv tijdens een tennisgame en is het helemaal koddig
quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hé, of liever hč hč, hij hangt er (eindelijk)
Ik ben er zó blij meequote:
Ooh is dat de fameuze dadara?quote:
Uhu! Ging jij niet bankhangen?quote:
Ik heb er zelf gewoon geen verstand van, je kan me wat dit betreft alles wijsmaken. Zo zeiden ze het tegen mij, ik vond het zelf op zich wel een fijn gesprek, degene die ik aan de lijn had heeft het in duidelijke bewoordingen uitgelegd, en gezegd dat dit voor mij de beste manier was, omdat ik dan gewoon recht op ww heb, mocht ik dat nodig hebben.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat dat klopt eerlijk gezegdBen benieuwd wat ze zeggen als je daar daadwerkelijk staat met je contract en dat ding wat je getekend hebt.
Ja, half om half zeg maar. In principe wel, omdat ze het niet als op staande voet behandelen, maar ik heb geen recht op een ontslagvergoeding, wel op ww, en een mogelijke boete vervalt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je gaat weg met wederzijds goedvinden?
Klopt, heb je helemaal gelijk in en ik vind dat nu ook, maar je bent zo overdonderd, kijk, ze vragen niet of je direct tekent, maar je krijgt wel gelijk een pen in je handen. Wat dat betreft doen ze net of ze er van uitgaan dat je helemaal op de hoogte bent van alle regels en toestanden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo niet netjes? Ik vind het eerder dom dat er gelijk getekend word
Ja, inmiddels wel, en ik heb i.v.m. mijn inkomen recht op gesubsidieerde rechtsbijstand, maar ik heb wel een redelijk hoge eigen bijdrage.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb kper de link van de rvr gegeven, weet niet of hij daar al aan is toegekomen...
Nee, die heb ik. Maar dat maakt me idd wel man.quote:
Ik zal je zometeen wel even een PM sturen, dan kan ik er iets uitgebreider op in gaan als via DM.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het beter is om bepaalde details wellicht alleen via DM te bespreken, maar het moet hier wel om een oliedomme werkgever gaan als-ie niet snapt dat als hij een contract onder bepaalde omstandigheden min-of-meer onder dwang heeft laten tekenen, dat-ie dan behoorlijk fout zit.
ik vind het lullig voor Kper hoor maar zo leer ik niks voor mijn lootje.quote:
Sure.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vind het lullig voor Kper hoor maar zo leer ik niks voor mijn lootje.
Maar in een apart topic moet je ook tactisch zijn. Maak een kloon of zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:08 schreef Toekito het volgende:
Ja daahag met mijn tact.....dan weet je het meteen Nip. Eigen topic is een idee. Geloof dat Ynske dat omarmen zal.
Damn mn schoonzusje loopt lomp tegen me op. Vol met dr elleboog op mn pacemaker
ik? Jij bent de grote regeldamequote:Op vrijdag 1 november 2013 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar in een apart topic moet je ook tactisch zijn. Maak een kloon of zo.
Doe eens aanmaken dan
Ik snap het zelf ook niet. Ik denk dat ik maar eens halve dagen ga werkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef indaha het volgende:
Maar jij hebt toch ook een verschrikkelijke baas, ik snap niet hoe je dat uithoud hoor
Wanten; nou en of!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kper: prima, ik zie je PM wel komen. Dan kan ik er ook iets dieper in duiken, en wellicht overleg ik nog met Queller, die weet ook aardig van wanten m.b.t. dit soort zaken.
die is raak.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Initiatief tonen Toek, zo kom je nooit aan de vrouw
Sjors en Sjimmie zijn altijd goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb er zelf gewoon geen verstand van, je kan me wat dit betreft alles wijsmaken. Zo zeiden ze het tegen mij, ik vond het zelf op zich wel een fijn gesprek, degene die ik aan de lijn had heeft het in duidelijke bewoordingen uitgelegd, en gezegd dat dit voor mij de beste manier was, omdat ik dan gewoon recht op ww heb, mocht ik dat nodig hebben.
[..]
Ja, half om half zeg maar. In principe wel, omdat ze het niet als op staande voet behandelen, maar ik heb geen recht op een ontslagvergoeding, wel op ww, en een mogelijke boete vervalt.
[..]
Klopt, heb je helemaal gelijk in en ik vind dat nu ook, maar je bent zo overdonderd, kijk, ze vragen niet of je direct tekent, maar je krijgt wel gelijk een pen in je handen. Wat dat betreft doen ze net of ze er van uitgaan dat je helemaal op de hoogte bent van alle regels en toestanden.
[..]
Ja, inmiddels wel, en ik heb i.v.m. mijn inkomen recht op gesubsidieerde rechtsbijstand, maar ik heb wel een redelijk hoge eigen bijdrage.
[..]
Nee, die heb ik. Maar dat maakt me idd wel man.
[..]
Ik zal je zometeen wel even een PM sturen, dan kan ik er iets uitgebreider op in gaan als via DM.
Wat ik er van denk momenteel? Pfffffff. Ik heb nu al hoofdpijn, en dat heb ik bijna nooit. Ik voel me als een drenkeling in de oceaan omdat ik er nu achter kom hoe weinig ik eigenlijk weet van zulke materie. Vind het echt zo tof hoe jullie allemaal meedenken, echt heel erg bedankt daarvoor. Ik kan er zo niet veel voor terug doen, behalve dan een statieportret van Sjimmie en een kittenbuikje van Sjors, dus ik hoop dat jullie daar genoeg aan hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O ik vind alles bestquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vind het lullig voor Kper hoor maar zo leer ik niks voor mijn lootje.
Dat ze een beetje uitkijktquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:08 schreef Toekito het volgende:
Ja daahag met mijn tact.....dan weet je het meteen Nip. Eigen topic is een idee. Geloof dat Ynske dat omarmen zal.
Damn mn schoonzusje loopt lomp tegen me op. Vol met dr elleboog op mn pacemaker
quote:
quote:Kper, adem in, adem uit; vanavond kan je er toch niets aan doen. Probeer wat van je weekend te genieten
Shit wat was mijn kloon ook alweerquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar in een apart topic moet je ook tactisch zijn. Maak een kloon of zo.
Doe eens aanmaken dan
Grootste kul ever. Want je kan gewoon afspraken maken. En je had ook gewoon kunnen zeggen "je geeft me maar 1500 / 2k mee en anders gaan we naar de rechterquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, half om half zeg maar. In principe wel, omdat ze het niet als op staande voet behandelen, maar ik heb geen recht op een ontslagvergoeding, wel op ww, en een mogelijke boete vervalt.
Oognip, mancave, nu!quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Initiatief tonen Toek, zo kom je nooit aan de vrouw
Ik ga SjoSji even gek maken met een laserpennetje, altijd lachenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Queller het volgende:
Kper, adem in, adem uit; vanavond kan je er toch niets aan doen. Probeer wat van je weekend te genieten
Ja hoor, geen enkel probleemquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
- Queller, heb inmiddels de mail van Kper ontvangen, is een heel verhaal. Ik kijk er dit weekend naar (nu wel gelezen maar moet mijn gedachten er nog over laten bezinken) - kan ik jou ook nog benaderen voor als ik bepaalde dingen niet helemaal goed weet?
Kper, vind je dit okee?
Ja, dat "geen recht op ontslagvergoeding wegens boete" lijkt me inderdaad dikke BS.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Grootste kul ever. Want je kan gewoon afspraken maken. En je had ook gewoon kunnen zeggen "je geeft me maar 1500 / 2k mee en anders gaan we naar de rechter"
Ik heb dit gelul net allemaal achter de rug
Kusje Elies
Het werkt welquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zal het even voordoen.
[..]
Oognip, mancave, nu!
Nu jij Toek
Ik zou het doen hoor... de hoogste eigen bijdrage staat gelijk aan nog geen zes uur werk voor een junior advocaat (incl. BTW en kantoorkosten). Daar zit je zo aan, bij een beetje procedure!quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, inmiddels wel, en ik heb i.v.m. mijn inkomen recht op gesubsidieerde rechtsbijstand, maar ik heb wel een redelijk hoge eigen bijdrage.
Ben ik geen lieverd?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen kloon nog. Komt morgen wel. Nu eten en GTAfijne avond lieverds en KP.
Lijkt wel alsof je alleen kan aangeven of je berichten gelezen kunnen worden, en of je contactgegevens (mail, telefoon) openbaar staan of niet, wat bij mij wel wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Oognip het volgende:
Waar de fuck zit de optie op FB nou dat je aan kan geven wie je profiel kan zien? Logisch is dat het bij privacy staat maar daar staat het niet
Ik wil gewoon dat zo veel mogelijk niet zichtbaar is voor mensen die geen vrienden met me zijn. Alles staat ook op alleen vrienden, maar ik hoor net van iemand dat ie gewoon alles van me kan zienquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je alleen kan aangeven of je berichten gelezen kunnen worden, en of je contactgegevens (mail, telefoon) openbaar staan of niet, wat bij mij wel was
Maar jij bedoeld dat je je hele profiel niet meer zichtbaar of vindbaar is?
Als je nou naar privacy gaat, dan zie je links een rijtje staan met daarin o.a. tijdlijn en taggen. Als je daar op klikt kan je met een ander knopje weer zien hoe anderen jouw profiel zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat zo veel mogelijk niet zichtbaar is voor mensen die geen vrienden met me zijn. Alles staat ook op alleen vrienden, maar ik hoor net van iemand dat ie gewoon alles van me kan zien
Kan je controleren he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat zo veel mogelijk niet zichtbaar is voor mensen die geen vrienden met me zijn. Alles staat ook op alleen vrienden, maar ik hoor net van iemand dat ie gewoon alles van me kan zien
Nee, geen volgers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je nou naar privacy gaat, dan zie je links een rijtje staan met daarin o.a. tijdlijn en taggen. Als je daar op klikt kan je met een ander knopje weer zien hoe anderen jouw profiel zien.
Of heb je toevallig volgers ingeschakeld? Dan kunnen ook niet vrienden die jou volgen jouw berichten lezen. Maar dat zal het wel niet zijn denk ik. Zo blond ben je niet denk ik
Ik keek daarnet ook ff, bij mij zijn het alleen wijzigingen van profiel- en omslagfoto's. Nou zijn er dat bij mij en niet veel, en qua omslagfoto's al nooit van mezelf maar gewoon foto's die ik mooi vind, maar ben het wel met je eens dat ook dat voor mij niet had gehoeven.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, geen volgers.
Maar inderdaad als ik doe wat jij en Puala zeggen dan zie ik dat anderen toch wel veel kunnen zien. Belachelijk, blijkbaar kan ik dat niet uitzetten.
Ik heb wel een stuk of 6 foto's die je dan meteen kan zien, beetje jammer. Maar helaas niks aan te doen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik keek daarnet ook ff, bij mij zijn het alleen wijzigingen van profiel- en omslagfoto's. Nou zijn er dat bij mij en niet veel, en qua omslagfoto's al nooit van mezelf maar gewoon foto's die ik mooi vind, maar ben het wel met je eens dat ook dat voor mij niet had gehoeven.
Natuurlijk ook gelijk allemaal van die dronken partypics, met veel te veel inkijk en drankvlekken op je topje, leuk voor toekomstige werkgevers ook, die checken geloof ik ook wat je op internet doet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb wel een stuk of 6 foto's die je dan meteen kan zien, beetje jammer. Maar helaas niks aan te doen.
Ja klopt, sommige zijn zelfs toplessquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Natuurlijk ook gelijk allemaal van die dronken partypics, met veel te veel inkijk en drankvlekken op je topje, leuk voor toekomstige werkgevers ook, die checken geloof ik ook wat je op internet doet.
Dat kan echt niet, alles zienquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat zien anderen dan? Want je kan echt eigenlijk alles uitzetten volgens mij.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, geen volgers.
Maar inderdaad als ik doe wat jij en Puala zeggen dan zie ik dat anderen toch wel veel kunnen zien. Belachelijk, blijkbaar kan ik dat niet uitzetten.
Hij kon bijv zien dat ik een relatie heb en andere foto's en video's kon hij ook gewoon zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat zien anderen dan? Want je kan echt eigenlijk alles uitzetten volgens mij.
Alleen je huidige profielpic en omslagfoto's niet dacht ik.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat zien anderen dan? Want je kan echt eigenlijk alles uitzetten volgens mij.
Dan staan die niet op alleen vrienden. En anders bluft iequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij kon bijv zien dat ik een relatie heb en andere foto's en video's kon hij ook gewoon zien.
Jawel dus. Tijdlijnfoto's zijn ook te zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen je huidige profielpic en omslagfoto's niet dacht ik.
Maar misschien zelfs die wel!
Nu voel ik me spesjaaaaaaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:20 schreef indaha het volgende:
Ik heb een groep vrienden maar daar zijn ook vrienden bij die niet hoeven te weten dat ik op FOk zit en dus heb ik de FOKKers nog eens extra gemerkt als beste vrienden,
De beste vrienden kunnen alles zien dus ook mijn andere vrienden.
De gewone vrienden kunnen alleen alles van mij zien als ik dit open zet voor hun maar kunnen alleen gemeenschappelijke vrienden zien .
Maar wat jezelf erop zet kun je toch instellen wie het mag zien.
Zo heb ik die Farmville meldingen op alleen ik gezet zodat niet iedereen die ziet want dat is vervelend
Wie is hij?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij kon bijv zien dat ik een relatie heb en andere foto's en video's kon hij ook gewoon zien.
Je kan toch ook als iemand anders kijken? Vul je toch zijn naam in?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Al je gewone tijdlijnfoto's zijn te zien voor niet-vrienden?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel dus. Tijdlijnfoto's zijn ook te zien.
Ik kreeg het niet voor elkaar helaasquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen je huidige profielpic en omslagfoto's niet dacht ik.
Maar misschien zelfs die wel!
Dan is hij een vriend van een van jou vrienden want dan kun je wel doorkijkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja en hoe zet je dat uit dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan is hij een vriend van een van jou vrienden want dan kun je wel doorkijken
Alleen als je het op 'vrienden van vrienden' hebt staan. Of als hij getagd wordt in reacties bij die foto;s.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan is hij een vriend van een van jou vrienden want dan kun je wel doorkijken
Zal ik even een foto maken, dan kunnen jullie kijken wat ik verkeerd doequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen als je het op 'vrienden van vrienden' hebt staan. Of als hij getagd wordt in reacties bij die foto;s.
Daarom heb ik dus de Fokkers bij goede vrienden gezet zodat nieuwsgierige familieleden jullie niet kunnen zienquote:
Hoax want dat kan heul niet op Facebookquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja klopt, sommige zijn zelfs topless
Gelukkig kun je me niet op mijn echte naam vinden.
Werkt deze link?quote:
Donequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Werkt deze link?
https://www.facebook.com/(...)source=settings_menu
Dan de derde optie van boven sowieso even doen 'eerder publiek beperken' oid.
Zo staat ie ook.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
En daar moet de bovenste op 'vrienden' staan.
Waar zit ook alweer dat je kunt kijken als anderen?
Naar je profiel knopje naast activiteiten logboek en dan weergeven als.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
En daar moet de bovenste op 'vrienden' staan.
Waar zit ook alweer dat je kunt kijken als anderen?
https://www.facebook.com/settings?tab=timelinequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo staat ie ook.
Bij prive, dan ergens naar onderen.
Oh, nou we hadden ons de moeite kunnen besparen, zo belangrijk was het dus nietquote:
Dan kan ik idd bijna alles zien, foto's etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/settings?tab=timeline
Wat staat daar bij jou bij die 'Controleren wat anderen op je timeline zien' als je het daar op openbaar hebt staan? Wat zie je dan?
Ik lees alsnog wel mee, maar reageer niet meer zo snel bedoelde ik er mee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, nou we hadden ons de moeite kunnen besparen, zo belangrijk was het dus niet
Je moet die naam van die jongen daar invoeren dan kun je zien wat hij zietquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan kan ik idd bijna alles zien, foto's etc.
En staat hier: https://www.facebook.com/settings?tab=timelinequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan kan ik idd bijna alles zien, foto's etc.
Inmiddels zijn we vrienden dus dat gaat niet meerquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet die naam van die jongen daar invoeren dan kun je zien wat hij ziet
Jep.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En staat hier: https://www.facebook.com/settings?tab=timeline
bij jou van boven naar beneden bij de eerste vier: Vrienden, Vrienden, Aan, Vrienden?
Doe ik! Lief dat je zo meedenktquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Greys het volgende:
Wil je eens een screenshot maken van het 'kijken als Openbaar'?
Om te zien wat je allemaal bij jou als niet-vriend kunt zien dan? Mag uiteraard per dm
Je kan ook jezelf als vriend er uit gooien, moet ze allen wel opnieuw accepteren straks. Maar dan kan je wel uitzoeken waar t fout gaatquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:35 schreef Greys het volgende:
Wil je eens een screenshot maken van het 'kijken als Openbaar'?
Om te zien wat je allemaal bij jou als niet-vriend kunt zien dan? Mag uiteraard per dm
Ik heb met mijn oude Farmville account ingelogd en ook bij jou zie ik alleen je huidige profielpic in het klein, kan niet groot klikken en zie ook geen oudere profielpicsquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook jezelf als vriend er uit gooien, moet ze allen wel opnieuw accepteren straks. Maar dan kan je wel uitzoeken waar t fout gaat
Wist ik, ik heb net alles wat je nog wel kon zien uit gezetquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb met mijn oude Farmville account ingelogd en ook bij jou zie ik alleen je huidige profielpic in het klein, kan niet groot klikken en zie ook geen oudere profielpics
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Wist ik, ik heb net alles wat je nog wel kon zien uit gezetDus dat is mooi gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |