abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:23:44 #226
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132803904
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Maar in een apart topic moet je ook tactisch zijn. Maak een kloon of zo.
Doe eens aanmaken dan :P
ik? Jij bent de grote regeldame :+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132804082
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:23 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik? Jij bent de grote regeldame :+
Initiatief tonen Toek, zo kom je nooit aan de vrouw 8-)
pi_132804087
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:30 schreef indaha het volgende:
Maar jij hebt toch ook een verschrikkelijke baas, ik snap niet hoe je dat uithoud hoor :P

Ik snap het zelf ook niet. Ik denk dat ik maar eens halve dagen ga werken _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kper: prima, ik zie je PM wel komen. Dan kan ik er ook iets dieper in duiken, en wellicht overleg ik nog met Queller, die weet ook aardig van wanten m.b.t. dit soort zaken. :)

Wanten; nou en of! *)

Kper, adem in, adem uit; vanavond kan je er toch niets aan doen. Probeer wat van je weekend te genieten :*
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:29:47 #229
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132804099
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

die is raak.
Sporten voor Sophia
pi_132804146
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb er zelf gewoon geen verstand van, je kan me wat dit betreft alles wijsmaken. Zo zeiden ze het tegen mij, ik vond het zelf op zich wel een fijn gesprek, degene die ik aan de lijn had heeft het in duidelijke bewoordingen uitgelegd, en gezegd dat dit voor mij de beste manier was, omdat ik dan gewoon recht op ww heb, mocht ik dat nodig hebben.

[..]

Ja, half om half zeg maar. In principe wel, omdat ze het niet als op staande voet behandelen, maar ik heb geen recht op een ontslagvergoeding, wel op ww, en een mogelijke boete vervalt.

[..]

Klopt, heb je helemaal gelijk in en ik vind dat nu ook, maar je bent zo overdonderd, kijk, ze vragen niet of je direct tekent, maar je krijgt wel gelijk een pen in je handen. Wat dat betreft doen ze net of ze er van uitgaan dat je helemaal op de hoogte bent van alle regels en toestanden.

[..]

Ja, inmiddels wel, en ik heb i.v.m. mijn inkomen recht op gesubsidieerde rechtsbijstand, maar ik heb wel een redelijk hoge eigen bijdrage.

[..]

Nee, die heb ik. Maar dat maakt me idd wel man. 8-)

[..]

Ik zal je zometeen wel even een PM sturen, dan kan ik er iets uitgebreider op in gaan als via DM.

Wat ik er van denk momenteel? Pfffffff. Ik heb nu al hoofdpijn, en dat heb ik bijna nooit. Ik voel me als een drenkeling in de oceaan omdat ik er nu achter kom hoe weinig ik eigenlijk weet van zulke materie. Vind het echt zo tof hoe jullie allemaal meedenken, echt heel erg bedankt daarvoor. Ik kan er zo niet veel voor terug doen, behalve dan een statieportret van Sjimmie en een kittenbuikje van Sjors, dus ik hoop dat jullie daar genoeg aan hebben ;)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjors en Sjimmie zijn altijd goed O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:

[..]

ik vind het lullig voor Kper hoor maar zo leer ik niks voor mijn lootje. ;)
O ik vind alles best :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:08 schreef Toekito het volgende:
Ja daahag met mijn tact.....dan weet je het meteen Nip. Eigen topic is een idee. Geloof dat Ynske dat omarmen zal.

Damn mn schoonzusje loopt lomp tegen me op. Vol met dr elleboog op mn pacemaker :')
Dat ze een beetje uitkijkt :o , daar gaat mijn surprise :P
Sorry een beetje melig :@

Ik ben blij want we zijn eindelijk van het geregel van het huis van mijn moeder af *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:32:09 #231
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132804179
F&F / F&F Secret Santa SC #1

Ze doet voorzichtig Indaha ;)
Sporten voor Sophia
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:32:10 #232
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132804180
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Queller het volgende:
Wanten; nou en of! *)
:D

quote:
Kper, adem in, adem uit; vanavond kan je er toch niets aan doen. Probeer wat van je weekend te genieten :*
:Y - Queller, heb inmiddels de mail van Kper ontvangen, is een heel verhaal. Ik kijk er dit weekend naar (nu wel gelezen maar moet mijn gedachten er nog over laten bezinken) - kan ik jou ook nog benaderen voor als ik bepaalde dingen niet helemaal goed weet? :)

Kper, vind je dit okee?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132804193
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:23 schreef Oognip het volgende:

[..]

Maar in een apart topic moet je ook tactisch zijn. Maak een kloon of zo.
Doe eens aanmaken dan :P
Shit wat was mijn kloon ook alweer O-)

Gaat wachtwoord zoeken :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:33:40 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132804236
quote:

[..]

Ja, half om half zeg maar. In principe wel, omdat ze het niet als op staande voet behandelen, maar ik heb geen recht op een ontslagvergoeding, wel op ww, en een mogelijke boete vervalt.

Grootste kul ever. Want je kan gewoon afspraken maken. En je had ook gewoon kunnen zeggen "je geeft me maar 1500 / 2k mee en anders gaan we naar de rechter *O* "
Ik heb dit gelul net allemaal achter de rug :P

Kusje Elies :*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132804257
Ik zal het even voordoen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oognip, mancave, nu!

Nu jij Toek :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Queller het volgende:

Ik ga SjoSji even gek maken met een laserpennetje, altijd lachen :) Alhoewel ik ze nu wel hoor snurken :') Maar komt goed! :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:

:Y - Queller, heb inmiddels de mail van Kper ontvangen, is een heel verhaal. Ik kijk er dit weekend naar (nu wel gelezen maar moet mijn gedachten er nog over laten bezinken) - kan ik jou ook nog benaderen voor als ik bepaalde dingen niet helemaal goed weet? :)

Kper, vind je dit okee?
Ja hoor, geen enkel probleem :Y
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:39:38 #236
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132804478
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Grootste kul ever. Want je kan gewoon afspraken maken. En je had ook gewoon kunnen zeggen "je geeft me maar 1500 / 2k mee en anders gaan we naar de rechter *O* "
Ik heb dit gelul net allemaal achter de rug :P

Kusje Elies :*
Ja, dat "geen recht op ontslagvergoeding wegens boete" lijkt me inderdaad dikke BS.

Ten eerste is er bij een rechtsgeldige ontbinding van een arbeidscontract sowieso recht op een ontslagvergoeding, ten tweede moet die WG maar eens eventjes hardmaken waar die boete op gebaseerd is. Het niet halen van je targets o.i.d. is in ieder geval geen gerechtvaardigde reden voor het opleggen van een "boete".

Okee, en nu hou ik weer mijn mond in het openbaar. :@
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132804508
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:

[..]

die is raak.
Het werkt wel 8-)
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zal het even voordoen.

[..]

Oognip, mancave, nu!

Nu jij Toek :P

:D
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2013 @ 20:41:47 #238
43556 miss_dynastie
pi_132804558
quote:
Ja, inmiddels wel, en ik heb i.v.m. mijn inkomen recht op gesubsidieerde rechtsbijstand, maar ik heb wel een redelijk hoge eigen bijdrage.
Ik zou het doen hoor... de hoogste eigen bijdrage staat gelijk aan nog geen zes uur werk voor een junior advocaat (incl. BTW en kantoorkosten). Daar zit je zo aan, bij een beetje procedure!

En nu ga ik the voice kijken, fijne avond allemaal :W
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:51:44 #239
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132804943
Ik heb geen kloon nog. Komt morgen wel. Nu eten en GTA :W fijne avond lieverds en KP.
Sporten voor Sophia
pi_132805069
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen kloon nog. Komt morgen wel. Nu eten en GTA :W fijne avond lieverds en KP.
Ben ik geen lieverd? :P
pi_132805132
Waar de fuck zit de optie op FB nou dat je aan kan geven wie je profiel kan zien? Logisch is dat het bij privacy staat maar daar staat het niet }:|
pi_132805309
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:56 schreef Oognip het volgende:
Waar de fuck zit de optie op FB nou dat je aan kan geven wie je profiel kan zien? Logisch is dat het bij privacy staat maar daar staat het niet }:|
Lijkt wel alsof je alleen kan aangeven of je berichten gelezen kunnen worden, en of je contactgegevens (mail, telefoon) openbaar staan of niet, wat bij mij wel was :')

Maar jij bedoeld dat je je hele profiel niet meer zichtbaar of vindbaar is?
pi_132805364
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:01 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof je alleen kan aangeven of je berichten gelezen kunnen worden, en of je contactgegevens (mail, telefoon) openbaar staan of niet, wat bij mij wel was :')

Maar jij bedoeld dat je je hele profiel niet meer zichtbaar of vindbaar is?
Ik wil gewoon dat zo veel mogelijk niet zichtbaar is voor mensen die geen vrienden met me zijn. Alles staat ook op alleen vrienden, maar ik hoor net van iemand dat ie gewoon alles van me kan zien :')
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:04:01 #244
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132805418
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 november 2013 20:55 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ben ik geen lieverd? :P
zo goed ken ik je niet.
Sporten voor Sophia
pi_132805444
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dat zo veel mogelijk niet zichtbaar is voor mensen die geen vrienden met me zijn. Alles staat ook op alleen vrienden, maar ik hoor net van iemand dat ie gewoon alles van me kan zien :')
Als je nou naar privacy gaat, dan zie je links een rijtje staan met daarin o.a. tijdlijn en taggen. Als je daar op klikt kan je met een ander knopje weer zien hoe anderen jouw profiel zien.

Of heb je toevallig volgers ingeschakeld? Dan kunnen ook niet vrienden die jou volgen jouw berichten lezen. Maar dat zal het wel niet zijn denk ik. Zo blond ben je niet denk ik :P
pi_132805561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

Kan je controleren he?

Checken hoe anderen je Facebook profiel zien

Klik op de pijl rechts naast Activiteitenlogboek en kies Weergeven als.
Je ziet nu hoe je openbare profiel eruit ziet. Je kan ook de naam van een vriend intypen om te zien wat deze ziet.
pi_132805676
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als je nou naar privacy gaat, dan zie je links een rijtje staan met daarin o.a. tijdlijn en taggen. Als je daar op klikt kan je met een ander knopje weer zien hoe anderen jouw profiel zien.

Of heb je toevallig volgers ingeschakeld? Dan kunnen ook niet vrienden die jou volgen jouw berichten lezen. Maar dat zal het wel niet zijn denk ik. Zo blond ben je niet denk ik :P
Nee, geen volgers.
Maar inderdaad als ik doe wat jij en Puala zeggen dan zie ik dat anderen toch wel veel kunnen zien. Belachelijk, blijkbaar kan ik dat niet uitzetten.
pi_132805742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:11 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee, geen volgers.
Maar inderdaad als ik doe wat jij en Puala zeggen dan zie ik dat anderen toch wel veel kunnen zien. Belachelijk, blijkbaar kan ik dat niet uitzetten.
Ik keek daarnet ook ff, bij mij zijn het alleen wijzigingen van profiel- en omslagfoto's. Nou zijn er dat bij mij en niet veel, en qua omslagfoto's al nooit van mezelf maar gewoon foto's die ik mooi vind, maar ben het wel met je eens dat ook dat voor mij niet had gehoeven.
pi_132805802
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:12 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik keek daarnet ook ff, bij mij zijn het alleen wijzigingen van profiel- en omslagfoto's. Nou zijn er dat bij mij en niet veel, en qua omslagfoto's al nooit van mezelf maar gewoon foto's die ik mooi vind, maar ben het wel met je eens dat ook dat voor mij niet had gehoeven.
Ik heb wel een stuk of 6 foto's die je dan meteen kan zien, beetje jammer. Maar helaas niks aan te doen.
pi_132805937
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:14 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb wel een stuk of 6 foto's die je dan meteen kan zien, beetje jammer. Maar helaas niks aan te doen.
Natuurlijk ook gelijk allemaal van die dronken partypics, met veel te veel inkijk en drankvlekken op je topje, leuk voor toekomstige werkgevers ook, die checken geloof ik ook wat je op internet doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')