abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132797622
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:50 schreef Laysa het volgende:
Kper wat een verhaal zeg....gelukkig zitten er hier dames met verstand van zaken.
Heel veel sterkte!
Dank je wel Laysa, ik waardeer het ook heel erg van jullie allemaal, ook al zit ik nog niet zo lang hier in de sc, het voelt wel als een soort warm bad zeg maar. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kper, inderdaad met heel de papierheisa langs JL
en wat leesvoer: http://juridisch-platform(...)34w7oCFVMRtAodOkIAnA
Wat ik me afvraag is of jij, door meteen tekenen niet accoord bent gegaan met ontslag met wederzijds goedvinden, wellicht weet M_D dat?
Daarom moet ik ook met dat document even langs het juridisch loket, om te kijken of er geen onrechtmatigheden in staan. Ze hebben in ieder geval een case aangemaakt, zodat alles alvast bij elkaar staat.

En nu ga ik maar even langs mijn ouders, daarna ook nog maar ff boodschappen doen, ik lees straks wel weer ff bij. Wel een raar gevoel nu, alsof je in een zwart gat bent gevallen. Nu maar hopen op snel een nieuwe baan.
pi_132797626
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Puala het volgende:
Morgen met Noortje naar de DA -O- Een van de 2 heeft al een tijdje bloed bij de ontlastig. Maar welke he? Sinds vandaag weet ik het, dus maar een afspraak gemaakt. Krijg er toch een beetje een rotgevoel bij ;(
Oeh...
HHH heeft paar weken terug spuitbloed/poep gehad, was een zeer gemeen darmvirus. Het schijnt al een poosje te heersen, heb jij buitenpoesjes?
Waar het stinkt is het warm.
pi_132797650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oeh...
HHH heeft paar weken terug spuitbloed/poep gehad, was een zeer gemeen darmvirus. Het schijnt al een poosje te heersen, heb jij buitenpoesjes?
Bij mooi weer en als het mij uit komt wel. Ze zijn 2,5 week geleden voor het laatst buiten geweest. Maar er loopt hier verder eigenlijk geen kat buiten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 november 2013 @ 16:58:43 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132797654
quote:
Morgen met Noortje naar de DA -O- Een van de 2 heeft al een tijdje bloed bij de ontlastig. Maar welke he? Sinds vandaag weet ik het, dus maar een afspraak gemaakt. Krijg er toch een beetje een rotgevoel bij ;(
Hè bah ja, dat is best eng. Hopelijk valt het mee :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_132797660
quote:
Sterkte, vind ik ook altijd lastig, heb ook 2 katten, en als er een keer eentje gespuugd heeft ofzo weet ik ook nooit wie van de 2 het is. Wel altijd een vermoeden, maar dat klopt ook niet altijd.
pi_132797682
quote:
Goed dat je het even na laat kijken, ik duim dat het niets bijzonders is :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_132797701
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Sterkte, vind ik ook altijd lastig, heb ook 2 katten, en als er een keer eentje gespuugd heeft ofzo weet ik ook nooit wie van de 2 het is. Wel altijd een vermoeden, maar dat klopt ook niet altijd.
oh dat weet ik dan weer wel. Ik heb er eentje en die kotst al als ze maar denkt dat ze moet. En ik heb er eentje die alles lekker omhoog laat borrelen en komen en dan weer doorslikt. Brrrr :X
pi_132797778
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Puala het volgende:

[..]

oh dat weet ik dan weer wel. Ik heb er eentje en die kotst al als ze maar denkt dat ze moet. En ik heb er eentje die alles lekker omhoog laat borrelen en komen en dan weer doorslikt. Brrrr :X
Dit typen is vragen om kots he?

Ze is nu bezig :X
pi_132797781
Ook al heeft je katje geen contact met andere katten, volgens mijn da kan HHH het ook hebben gekregen van een kat die in de tuin gescheten heeft , even snuffelen (laat stáán graven in de buurt van een kattendrol) is al voldoende om besmet te raken. Ze was doodziek ;(
Maar HHH is inmiddels (na ab kuur en zulks allemaal) gelukkig weer helemaal toppie hoor O+ .
pi_132797799
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ook al heeft je katje geen contact met andere katten, volgens mijn da kan HHH het ook hebben gekregen van een kat die in de tuin gescheten heeft , even snuffelen (laat stáán graven in de buurt van) een poepje is al voldoende om besmet te raken.
Ik woon in een apartementencomplex. We hebben hier enkel beton en deurmatjes waar ze bij komen. Wellicht dat het via dat is gegaan hoor, je weet het niet.
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2013 @ 17:04:06 #136
43556 miss_dynastie
pi_132797829
Ik heb persoonlijk geen hoge pet op van het jl. Heb er een paar keer heen gebeld, maar op alles dat verder gaat dan de opzegtermijn van een krant is nog nooit een zinnig antwoord gekomen (bij mij dan). Laat ik het zo zeggen: als er reden was geweest voor ontslag op staande voet, hadden ze je ook niets hoeven laten tekenen.
pi_132797851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb persoonlijk geen hoge pet op van het jl. Heb er een paar keer heen gebeld, maar op alles dat verder gaat dan de opzegtermijn van een krant is nog nooit een zinnig antwoord gekomen (bij mij dan).
Ik dacht dat het aan mij lag :') Ik heb er 2x heen gebeld en 2x een antwoord wat niet klopte :@
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2013 @ 17:07:09 #138
43556 miss_dynastie
pi_132797892
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik dacht dat het aan mij lag :') Ik heb er 2x heen gebeld en 2x een antwoord wat niet klopte :@
Nee, dat denk ik niet. Het jl beweerde bijvoorbeeld dat ik de bank gewoon binnen moest laten. Sure :')
Ik belde dan om mijn eigen gedachten op een rij te krijgen. Sparren met iemand die er iets vanaf denkt te weten voor niet al teveel geld. Zoiets :P
pi_132797935
Daarom heb ik vanaf het begin dat ik ging werken ezeker ivm eigen huis een RBV, daar heeft Kper nu niks meer aan want een brandend huis kun je ook niet verzekeren maar ze hebben toen ik me vrijwillig heb laten re-organiseren ten behoeve van een jonge collega die er uit geschopt zou worden (want de laatst gekomene) en ik in de shit met mijn ouders kwam heb ik mijn baas verzocht mij er uit te reorganiseren ipv die collega. Ze hebben me fantastisch geholpen om puur de zaak te regelen mbt de gouden handdruk en zo. Mijn werkgever was overigens ook enorm tof , die was met me eens dat ik beter weg kon gezien privéomstandigheden en mijn collega met 2 kinders en stevige hypotheek te laten zitten (hij werkt er nu nog. is dat gaaf ^O^ )
dus het ging toen enkel over de nette afhandeling waar nu eenmaal een advocaat bij hoort dus een geheel andere situatie maar toch. En dat door een echte advocaat van de RBV dan, niet zo'n telefoon-advocaatje in opleiding. Daar is een RBV handig voor.

Maar JL is er dan ook enkel om je een schopje in de richting te geven, niet om de boel op te lossen, daar is toch echt een advocaat voor nodig.

[ Bericht 12% gewijzigd door knoblaucha6 op 01-11-2013 17:36:25 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 november 2013 @ 17:09:46 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132797950
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Puala het volgende:

Ken je dit topic al? F&F / Kattenkots - een kleine analyse

Hilarisch! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2013 @ 17:11:23 #141
43556 miss_dynastie
pi_132797993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Daarom heb ik een RBV, daar heeft Kper nu niks aan want een brandend huis kun je ook niet verzekeren maar ze hebben toen ik me vrijwillig heb laten re-organiseren tbv een jonge collega en ik in de shit met mijn ouders me fantastisch geholpen, een echte advocaat van de RBV dan, niet zo'n telefoon advocaat in opleiding.
Maar JL is er dan ook enkel om je een schopje in de richting te geven, niet om de boel op te lossen, daar is toch echt een advocaat voor nodig.
Bij het jl werken geen advocaten in opleiding, voor zover ik weet vind je die op een advocatenkantoor. Ik hoop er zelf straks ook een te zijn (althans, ik twijfel :') )
pi_132798081
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ken je dit topic al? F&F / Kattenkots - een kleine analyse

Hilarisch! :D
Ja echt prachtig _O-
pi_132798112
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, juridisch loket aan de lijn gehad, die geven aan dat wat er is gebeurd wel kan leiden tot ontslag op staande voet, dat het idd wel een hele zware sanctie is maar dat het bedrijf in principe in zijn recht staat. Ook dat ik idd geen recht heb op een ontslagvergoeding, maar door de manier hoe het nu afgehandeld wordt, dus een soort wederzijdse opzegging van het contract, ik wel in aanmerking kom voor ww. Ik moet alleen nog wel even met het opzeggingsdocument langs het loket, zodat zij kunnen controleren of er geen zaken in staan waardoor ik eventueel toch geen ww kan ontvangen.
Lijkt me stug dat dat klopt eerlijk gezegd :@ Ben benieuwd wat ze zeggen als je daar daadwerkelijk staat met je contract en dat ding wat je getekend hebt.
pi_132798134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef indaha het volgende:
Houdt heer Percival O+ nog goed stand tegen de 2 dominante dames ?
De ridder doet het goed. Trekt zich gewoon nergens wat van aan :') _O-
pi_132798143
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De ridder doet het goed. Trekt zich gewoon nergens wat van aan :') _O-
Nou precies de goede uitgekozen dan O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_132798144
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bij het jl werken geen advocaten in opleiding, voor zover ik weet vind je die op een advocatenkantoor. Ik hoop er zelf straks ook een te zijn (althans, ik twijfel :') )
Volgens eigen zeggen van een medewerkster bij de RBV zitten op het "telefonisch spreekuur" rechtenstudenten/advocaten in opleiding. Zij geven enkel advies, voor serieuze zaken die aanpak nodig hebben komt er pas een "echte" advocaat aan te pas.
Die hadden we dus en die heeft het perfect geregeld.
  † In Memoriam † vrijdag 1 november 2013 @ 17:18:41 #147
43556 miss_dynastie
pi_132798202
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Volgens eigen zeggen van een medewerkster bij de RBV zitten op het "telefonisch spreekuur" rechtenstudenten/advocaten in opleiding. Zij geven enkel advies, voor serieuze zaken die aanpak nodig hebben komt er pas een "echte" advocaat aan te pas.
Die hadden we dus en die heeft het perfect geregeld.
Ik dacht dat je met telefoon advocaat in opleiding het jl bedoelde, niet de rbv.
pi_132798236
En die foto van Flynn O+
Zet een kat voor de tv tijdens een tennisgame en is het helemaal koddig :P
pi_132798264
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met telefoon advocaat in opleiding het jl bedoelde, niet de rbv.
Nee, wellicht was ik niet geheel duidelijk maar nooit zelf met JL te maken gehad, wel met RBV.
Bij RBV zitten rechtenstudenten en advocaten in opleiding voor de algemene vragen, Indien complex én noodzakelijk wordt je teruggebeld door een echte advocaat die voor je aan de slag gaat.
Hoe dat bij JL zit weet ik niet, die geven enkel advies wat te doen en welke stappen te ondernemen maar handelen zaken niet zelf af..
( en HetKlusKonijn zou op vragen van Kper ook nuttig kunnen antwoorden? Die is thuis in zulks)

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 01-11-2013 17:29:51 ]
pi_132798898
Heb HKK heel brutaal :+ een pb gestuurd, wellicht komt zij nog binnenrollen en zij is precies degene die kan adviseren.

[ Bericht 11% gewijzigd door knoblaucha6 op 01-11-2013 17:54:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')