Dank je wel Laysa, ik waardeer het ook heel erg van jullie allemaal, ook al zit ik nog niet zo lang hier in de sc, het voelt wel als een soort warm bad zeg maar.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:50 schreef Laysa het volgende:
Kper wat een verhaal zeg....gelukkig zitten er hier dames met verstand van zaken.
Heel veel sterkte!
Daarom moet ik ook met dat document even langs het juridisch loket, om te kijken of er geen onrechtmatigheden in staan. Ze hebben in ieder geval een case aangemaakt, zodat alles alvast bij elkaar staat.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:53 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kper, inderdaad met heel de papierheisa langs JL
en wat leesvoer: http://juridisch-platform(...)34w7oCFVMRtAodOkIAnA
Wat ik me afvraag is of jij, door meteen tekenen niet accoord bent gegaan met ontslag met wederzijds goedvinden, wellicht weet M_D dat?

Oeh...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Puala het volgende:
Morgen met Noortje naar de DAEen van de 2 heeft al een tijdje bloed bij de ontlastig. Maar welke he? Sinds vandaag weet ik het, dus maar een afspraak gemaakt. Krijg er toch een beetje een rotgevoel bij

Bij mooi weer en als het mij uit komt wel. Ze zijn 2,5 week geleden voor het laatst buiten geweest. Maar er loopt hier verder eigenlijk geen kat buiten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oeh...
HHH heeft paar weken terug spuitbloed/poep gehad, was een zeer gemeen darmvirus. Het schijnt al een poosje te heersen, heb jij buitenpoesjes?

Hè bah ja, dat is best eng. Hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Puala het volgende:
Morgen met Noortje naar de DAEen van de 2 heeft al een tijdje bloed bij de ontlastig. Maar welke he? Sinds vandaag weet ik het, dus maar een afspraak gemaakt. Krijg er toch een beetje een rotgevoel bij

Sterkte, vind ik ook altijd lastig, heb ook 2 katten, en als er een keer eentje gespuugd heeft ofzo weet ik ook nooit wie van de 2 het is. Wel altijd een vermoeden, maar dat klopt ook niet altijd.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Puala het volgende:

Goed dat je het even na laat kijken, ik duim dat het niets bijzonders isquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:56 schreef Puala het volgende:

oh dat weet ik dan weer wel. Ik heb er eentje en die kotst al als ze maar denkt dat ze moet. En ik heb er eentje die alles lekker omhoog laat borrelen en komen en dan weer doorslikt. Brrrrquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sterkte, vind ik ook altijd lastig, heb ook 2 katten, en als er een keer eentje gespuugd heeft ofzo weet ik ook nooit wie van de 2 het is. Wel altijd een vermoeden, maar dat klopt ook niet altijd.

Dit typen is vragen om kots he?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dat weet ik dan weer wel. Ik heb er eentje en die kotst al als ze maar denkt dat ze moet. En ik heb er eentje die alles lekker omhoog laat borrelen en komen en dan weer doorslikt. Brrrr

Ik woon in een apartementencomplex. We hebben hier enkel beton en deurmatjes waar ze bij komen. Wellicht dat het via dat is gegaan hoor, je weet het niet.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ook al heeft je katje geen contact met andere katten, volgens mijn da kan HHH het ook hebben gekregen van een kat die in de tuin gescheten heeft , even snuffelen (laat stáán graven in de buurt van) een poepje is al voldoende om besmet te raken.

Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb persoonlijk geen hoge pet op van het jl. Heb er een paar keer heen gebeld, maar op alles dat verder gaat dan de opzegtermijn van een krant is nog nooit een zinnig antwoord gekomen (bij mij dan).

Nee, dat denk ik niet. Het jl beweerde bijvoorbeeld dat ik de bank gewoon binnen moest laten. Surequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lagIk heb er 2x heen gebeld en 2x een antwoord wat niet klopte

Ken je dit topic al? F&F / Kattenkots - een kleine analysequote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Puala het volgende:
oh dat weet ik dan weer wel. Ik heb er eentje en die kotst al als ze maar denkt dat ze moet. En ik heb er eentje die alles lekker omhoog laat borrelen en komen en dan weer doorslikt. Brrrr

Bij het jl werken geen advocaten in opleiding, voor zover ik weet vind je die op een advocatenkantoor. Ik hoop er zelf straks ook een te zijn (althans, ik twijfelquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Daarom heb ik een RBV, daar heeft Kper nu niks aan want een brandend huis kun je ook niet verzekeren maar ze hebben toen ik me vrijwillig heb laten re-organiseren tbv een jonge collega en ik in de shit met mijn ouders me fantastisch geholpen, een echte advocaat van de RBV dan, niet zo'n telefoon advocaat in opleiding.
Maar JL is er dan ook enkel om je een schopje in de richting te geven, niet om de boel op te lossen, daar is toch echt een advocaat voor nodig.

Ja echt prachtigquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ken je dit topic al? F&F / Kattenkots - een kleine analyse
Hilarisch!

Lijkt me stug dat dat klopt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, juridisch loket aan de lijn gehad, die geven aan dat wat er is gebeurd wel kan leiden tot ontslag op staande voet, dat het idd wel een hele zware sanctie is maar dat het bedrijf in principe in zijn recht staat. Ook dat ik idd geen recht heb op een ontslagvergoeding, maar door de manier hoe het nu afgehandeld wordt, dus een soort wederzijdse opzegging van het contract, ik wel in aanmerking kom voor ww. Ik moet alleen nog wel even met het opzeggingsdocument langs het loket, zodat zij kunnen controleren of er geen zaken in staan waardoor ik eventueel toch geen ww kan ontvangen.

De ridder doet het goed. Trekt zich gewoon nergens wat van aanquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef indaha het volgende:
Houdt heer Percivalnog goed stand tegen de 2 dominante dames ?

Nou precies de goede uitgekozen danquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De ridder doet het goed. Trekt zich gewoon nergens wat van aan![]()

Volgens eigen zeggen van een medewerkster bij de RBV zitten op het "telefonisch spreekuur" rechtenstudenten/advocaten in opleiding. Zij geven enkel advies, voor serieuze zaken die aanpak nodig hebben komt er pas een "echte" advocaat aan te pas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij het jl werken geen advocaten in opleiding, voor zover ik weet vind je die op een advocatenkantoor. Ik hoop er zelf straks ook een te zijn (althans, ik twijfel)

Ik dacht dat je met telefoon advocaat in opleiding het jl bedoelde, niet de rbv.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Volgens eigen zeggen van een medewerkster bij de RBV zitten op het "telefonisch spreekuur" rechtenstudenten/advocaten in opleiding. Zij geven enkel advies, voor serieuze zaken die aanpak nodig hebben komt er pas een "echte" advocaat aan te pas.
Die hadden we dus en die heeft het perfect geregeld.

Nee, wellicht was ik niet geheel duidelijk maar nooit zelf met JL te maken gehad, wel met RBV.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met telefoon advocaat in opleiding het jl bedoelde, niet de rbv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |