quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:13 schreef Puala het volgende:
Je bent gewoon op non actief gezet en het ontslag word geregeld. Maar zo simpel zou het toch ook niet mogen zijn? Ze moeten toch een dossier opbouwen enz?

Ik begreep dat er al eerder sancties waren aangegeven maar hoe en wat is niet duidelijk, het was blijkbaar niet de eerste aanvaring.quote:

Ik ben bezig, ik krijg nu even heel veel informatie in heel korte tijd, dus moet het allemaal even rustig op een rijtje zetten, maar ik vind het echt heel lief van jullie allemaal hoe jullie zo meedenken!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je al gekeken naar mijn linkje kper?

Geef hier even prioriteit aan, want daaruit blijkt of je recht hebt op een zo goed als gratis advocaat...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben bezig, ik krijg nu even heel veel informatie in heel korte tijd, dus moet het allemaal even rustig op een rijtje zetten, maar ik vind het echt heel lief van jullie allemaal hoe jullie zo meedenken!

quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Toekito het volgende:
Kunnen we het over wat leukers hebben?

Doe er niet te lang over. Wil ik je stiekem toch een beetje op het hart drukken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben bezig, ik krijg nu even heel veel informatie in heel korte tijd, dus moet het allemaal even rustig op een rijtje zetten, maar ik vind het echt heel lief van jullie allemaal hoe jullie zo meedenken!

Ben nu aan het bellen met juridisch loketquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Doe er niet te lang over. Wil ik je stiekem toch een beetje op het hart drukken.

Hartstikke goedquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Ben nu aan het bellen met juridisch loket

quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]

Nou heel even danquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:18 schreef Toekito het volgende:
Kunnen we het over wat leukers hebben?

quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]

Ik herken het chagrijnige hoofd van de Puma!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou heel even dan![]()
[ link | afbeelding ]
PB kijk eens naar je familie

Net zoals z'n zusquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:32 schreef indaha het volgende:
Ja hij heeft het hoofd misschien,maar Ollie is een goedzak , ik denk dat Tommie haar iets dwingende karakter heeft

Zwarte kattenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou heel even dan![]()
[ link | afbeelding ]
PB kijk eens naar je familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |