EG moet terug komen. En heel rap.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die durfde de discussie met mij niet meer aan...
Editten lukt intussen niet meer, dan maar op deze methode.quote:
quote:1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Wellicht wat onverwacht, maar ik geef hem deze maal aan von_Preussen. Weet altijd leuke discussies te voeren in de POL SC.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
El_Matador gaat er deze maal vandoor met deze tokkieprijs.
3. Andre Krouwel trofee - User met meeste kennis over de politiek.
Hexagon zegt in elk topic wel zinnige dingen.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Synthercell opent wel aardige topics waar men even over moet nadenken.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl
Elke keer geniet ik weer van de schrijfsels van Reya.
6. Erica Terpstra trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Tem. Alhoewel 'gezellig' de laatste tijd een groot woord is met deze zuurpruim.
7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
Toch wederom ethisareth/dotCommunism.
8. Enrico Letta trofee - Beste nieuwkomer.
Niet zo snel iemand opgemerkt.
9. Angela Merkel trofee - Beste vrouwelijke user.
Disana natuurlijk, omdat ze dit lijstje voor mij post.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest verknipte denkbeelden.
Voorschrift verdient hier zijn faam.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Arolsen is links om het links zijn.
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
LXIV.
13. Frits Wester trofee - Best geinformeerde user
RM-rf verbaast me altijd wel met zijn feitenkennis.
14. Henk/Ingrid trofee (hangt af van het geslacht van de winnaar) - User die maar wat lult zonder onderbouwing of kennis van zaken
Bram_van_Loon is hier aardig goed in. Met name over onderwijs weet hij compleet ongeïnformeerde zaken online te pleuren. Typische zolderkamerautist.
15. Marcel van Dam trofee - De zuurste user
Boze_Appel, maar dat wist iedereen al.
16. Anouschka van Miltenburg trofee - Meest emotioneel uit de bocht vliegende user
EchtGaaf/Webschip weet goed emotioneel te worden op zijn tijd.
17. Pieter Omtzigt trofee - Meest vasthoudende/fanatieke user
Geen idee.
18. Geert Wilders trofee - De grootst troll
Friek_, zoals eerder vermeld.
19. Frans Timmermans trofee - User met de beste bijdragen over internationale politiek
freako.
20. Rush Limbaugh trofee - User met de meest opruiende taal
eriksd, omdat ik gewoon nog een dikkerd wilde nomineren.
Oh!quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:20 schreef Reya het volgende:
Ik wil Friek_ bij deze nog nomineren voor de Erica Terpstra-trofee.
We doen nog zo ons best.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef Tem het volgende:
Net of de rest van de sc zoveel bijzonders bijdraagt. We passen allemaal in Erica, naja behalve erik dan.
Andersom. Erica past in velen. Niet alleen bij Erik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef Tem het volgende:
Net of de rest van de sc zoveel bijzonders bijdraagt. We passen allemaal in Erica, naja behalve erik dan.
Die post in ieder geval een lijstjequote:Op dinsdag 26 november 2013 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Posten uit naam van een gebande, tsk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6. Erica Terpstra trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
De hele POLSC. Het gaat voornamelijk over katten, poep, joden, netflix, Apple, Italie, games, voetbal en alles behalve iets inhoudelijks.
Leuk en het zou zo op kunnen gaan in de NWS SC maar die is wat minder pretentieus.
Niemand.
Arjan1112 omdat hij mensen irriteert maar toch uiteindelijk voor de discussie gaat.
Er is maar één vrouw in POL en dat is Disana. Al blijft ze veilig in de SC zitten.
von_Preussen natuurlijk, die lekkere mof die graag met z'n zinksnijder in de uitwerpselen van een onbereikbaar meisje wil wroeten.
Robin007 begint een beetje van het padje te raken.
Kowloon, inhoudelijk rechts. Te rechts voor mij maar hij weet het goed te vertellen.
13. Frits Wester trofee - Best geinformeerde user
Reya,aangezien hij dicht bij het vuur zit.
14. Henk/Ingrid trofee (hangt af van het geslacht van de winnaar) - User die maar wat lult zonder onderbouwing of kennis van zaken
Voorbips natuurlijk, lekker blaten hoor scheetje.
Friek_, zijn overduidelijk getroll is even leuk maar het begint een beetje sneu te worden en internet is geen vrijbrief om iedereen maar te schofferen onder het mom van zogenaamd sarcasme terwijl het in feite niet meer is dan weinig belangwekkende pedanterie.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zo nu en dan wel even moet grinniken.
16. Anouschka van Miltenburg trofee - Meest emotioneel uit de bocht vliegende user
Webschip kan zich nog wel eens laten gaan, maar zo zijn er wel meer.
Paper_Tiger, hoe hij blijft vasthouden aan dat apengeloofje van hem is lovenswaardig.
Waht, hij weet precies hoe hij bepaalde users kan laten ontsporen.
19. Frans Timmermans trofee - User met de beste bijdragen over internationale politiek
Geen idee.
TitusPullo, wanneer krijgt die man nu eens een ban?
Speciale vermeldingen:
De Selçuk Öztürk trofee - De grootse knuffelturk.
Niemand minder dan Mutant01!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Dion Graus trofee - De grootste dierenknuffelaar binnen POL
De strijd ging tussen v_P, 99.999, Disana waarbij Disana uiteindelijk, gezien de avonturen van haar ontplofte Egel, met de bokaal naar huis gaat.
De Lutz Jacbi trofee - De raarste aap binnen POL
Er lopen nogal wat vreemde vogels rond. Linkse_Boomknuffelaar, von_Preussen, Friek_, El_Matador, Ryan3 en Hexagon komen in aanmerking voor deze prijs.
Uiteindelijk kan El_Matador hem in z'n Zuid-Amerikaanse hut zetten
De Arie Slob trofee - De grootste autist binnen POL.
Het was moeilijk kiezen tussen v_P, EG, Auti, Bram_van_Loon en nieuwkomer Arjan1112. Een weekje lekker iets onverwachts doen met heel veel mensen, gaat naar Bram_van_Loon. Ergens heb ik wel sympathie voor deze jongen.
De Ferry Mingelen trofee - De user met de beste sneren.
Naast Monolith en Reya maakt dit jaar ook Waht kans op deze mooie prijs. Het is een nipte overwinning van Monolith.
Dus een dikke kus voor deze vriendelijke vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 07:52:44 ]![]()
Dat gaat die Marokkaan niet leuk vindenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef Tem het volgende:
Speciale vermeldingen:
De Selçuk Öztürk trofee - De grootse knuffelturk.
Niemand minder dan Mutant01!![]()
![]()
Ik heb de vragen nog eens doorgelezen, maar ik vind de vragen eigenlijk niet interessant genoeg om daar een favorietenlijstje van te maken. Helaas dusquote:
“When there is no desire, all things are at peace.”![]()
Dat klopt ook, ik weet heel goed hoe het werkt.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar dat is ook menselijk. Men is snel geneigd om iemand die het vaak met je eens is en/of lief, leuk en aardig is positief te beoordelen en v.v.
En je snuffert laten zien helpt natuurlijk ook. En omgekeerd, ik kan voor veel cat. geen nominatie geven omdat ik te weinig lees hier.“When there is no desire, all things are at peace.”![]()
Valide argument.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor muziek en keuze aan "dames" hij post?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oké, je hebt een punt.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor muziek en keuze aan "dames" hij post?
Hexagon, ga er wat aan doen.![]()
Je post ook nooit in POL dus dat lijkt me meer een aannemelijke reden.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik heb de vragen nog eens doorgelezen, maar ik vind de vragen eigenlijk niet interessant genoeg om daar een favorietenlijstje van te maken. Helaas dus
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 20:40:47 ]![]()
1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
El_Matador, inhoudelijk erg slecht en zijn discussievoeren komt eigenlijk alleen maar neer op achterbaks sneren naar de tegenstander.
3. Andre Krouwel trofee - User met meeste kennis over de politiek.
Hexagon, insider. Ik hoop dat ik ooit nog eens op hem kan stemmen.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
robin007bond, blijft verrassen met zijn keuze van onderwerpen en zijn insteek.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Nautilus, alleen jammer dat ie inhoudelijk zelden iets bijdraagt.
6. Erica Terpstra trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Drugshond, sowieso nog te weinig genomineerd. Het kan zijn dat ie wel probeert inhoudelijk iets bij te dragen, maar niemand zijn formuleringen begrijpt. Hij is in ieder geval wel vaak gezellig aanwezig.
etiraseth/dotCommunism, waar ben je kameraad?
arjan1112, al is z’n schrijfstijl om te janken, hij weet af en toe wel leuke discussies aan te zwengelen.
Vaak komt ie ook met absurde stellingen als dat Berlusconi goed was voor Italië en George W. Bush de beste POTA ooit was, het zij hem vergeven.
Disana, my sister in arms tegen het neoliberale establishment in de POL SC.
Von_Preussen, zondermeer. Poepseks en totalitaire regimes zijn zijn fetisj.
betyar, is de belichaming van de SP in POL.
Voorschrift. Denkt zelfs dat Bolkestein nog steeds zinnige dingen uitkraamt
13. Frits Wester trofee - Best geïnformeerde user
freako weet bijna altijd hoe de klepel in de klok hangt.
arjan1112, alhoewel hij leuke discussies weet aan te zwengelen slaan zijn eigen argumenten doorgaans nergens op.
PietVerdriet verdient dit jaar deze trofee, ook omdat 3-voud zich gelukkig niet veel meer laat zien.
YokiKater, een goed jong, maar nam de POL SC zo serieus dat ie er nu niet meer mag posten.
Paper_Tiger, denkt nog steeds echt dat men beter af is in een land zonder overheid.
waht, de concurrentie komt niet eens in de buurt.
rm-rf, al jarenlang eigenlijk.
Friek_, doet erg z’n best om te trollen, maar dat lukt nog niet echt. Opruiende taal spuien is daarentegen wel aan hem besteed.
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 01-12-2013 03:44:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |