1. Alexander Pechtold trofee - Beste discussievoerder.
Igen. Schuwt cijfermateriaal en onderzoek niet.
2. Boer Koekoek trofee - Slechtste discussievoerder.
99.999.
Paper_Tiger en
HD9 waren ook in de race. Een topic is ten dode opgeschreven zodra deze lieden zich melden. 99.999 wint omdat die moderator is, het zwart past beter bij hem.
3. Andre Krouwel trofee - User met meeste kennis over de politiek.
freako. Werd vandaag nog gewezen op het bestaan van de Muntwet uit 2002 waarin staat dat het Staatshoofd toch echt op het Nederlandse geld hoort. Ook z'n site met verkiezingsuitslagen is erg leuk.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
Hexagon. Zorgt altijd voor een goed verzorgde OP.
Kaas- moet trouwens ook genoemd worden, maar Hexagon valt mij al wat langer op. Beiden zijn trouwens mod, zo kan het dus ook
99.999.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
Geen idee.

6. Erica Terpstra trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
arjan1112. Doet goed z'n best om mee te posten, maar qua begrip wordt er nog wel eens iets door elkaar gehaald.
robin007bond is ook wel gezellig. Vooral wel door blijven posten, want het zorgt wel voor een meer aangename sfeer.

7. Pim Fortuyn trofee - Wie mis je het meest?
sneakypete. En verder mis ik
GSbrder,
betyar,
waht en
Friek_, kom eens uit dat POLCafe, ik lees zelden meer een bijdrage van jullie.

8. Enrico Letta trofee - Beste nieuwkomer.
El_Matador. Geen nieuwkomer op FOK!, maar ik zie hem steeds vaker posten in POL. Moet nog wel z'n temperament iets indammen voor wat meer discussiecomfort.
9. Angela Merkel trofee - Beste vrouwelijke user.
Janneke141. Zet hele zinnige zaken op FOK!.
10. Tanja Nijmeijer trofee - User met de meest verknipte denkbeelden.
Japie77. Bizarre denkbeelden over banken en het financieel systeem.
11. Joop den Uyltrofee - Meest linkse user.
Ryan3.
Arolsen schreeuwt wel hard, maar komt niet verder dan platte linkse retoriek. Ryan3 komt gelukkig verder dan dat en kan zijn opvattingen een stuk beter onderbouwen.
Ryon had in deze categorie ook kunnen winnen, heeft ongeveer hetzelfde profiel als Ryan3.
12. Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user.
Geen nominatie. Vind de rechtse users van een te laag niveau, het Arolsensyndroom zeg maar.
13. Frits Wester trofee - Best geinformeerde user
deelnemer. Weet veel over economische theorie en de beperkingen er van.
14. Henk/Ingrid trofee (hangt af van het geslacht van de winnaar) - User die maar wat lult zonder onderbouwing of kennis van zaken
Geen nominatie.
15. Marcel van Dam trofee - De zuurste user
Weltschmerz. Pas ook wel bij z'n gebruikersnaam. Prima user verder, misschien ben ik zelf ook wel een beetje zuur.
16. Anouschka van Miltenburg trofee - Meest emotioneel uit de bocht vliegende user
El_Matador. Zuid-Amerikaans temperament is kennelijk aanstekelijk.
Pietverdriet kan er overigens ook wat van. Jammer, beide users maken met regelmaat goede punten, maar dat sneeuw dan weer onder.
17. Pieter Omtzigt trofee - Meest vasthoudende/fanatieke user
Bram_van_Loon. In SES inmiddels berucht, maar in POL kan hij er ook wel van. Het is goed bedoeld, maar iets minder fanatiek mag ook wel.

18. Geert Wilders trofee - De grootst troll
Geen idee.
19. Frans Timmermans trofee - User met de beste bijdragen over internationale politiek
RM-fr. Waarom Frans Timmermans de naam van deze trofee draagt snap ik niet, de man komt nogal stuntelig op mij over. Dat kunnen we van RM-rf niet zeggen, post interessante stukken.
20. Rush Limbaugh trofee - User met de meest opruiende taal
Geen idee.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kowloon op 01-11-2013 23:33:37 ]