Waarschijnlijk krijgt Ajax de opdracht van IJsselmeervogels te verliezen en kiest hij die dan.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af wie hij in de volgende ronde als tegenstander wil.
Huub Esteban?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die keeper van AZ is maar een slappe Zweed, die gaat als een zak aardappelen naar de hoek.
Ik ook al een tijdje niet meer, het is dan ook een knotsgekke competitie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik doe de laatste tijd niet zo veel gokken meer want als zelfs de grote Johan Derksen er zo vaak naast zit is er voor een leek als mijzelf weinig eer te behalen.
20.00*quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Oei dat scheelt niks. Wanneer speelt Cuijk?
8 uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
8 uur is correct gekkie.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ik dacht gelezen te hebben 8 uur my mistake
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok ik dacht gelezen te hebben 8 uur my mistake
Die wordt niet uitgezonden geloof ik, Foxie kiest om onverklaarbare reden voor Heracles - Feyenoord.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik wilde je foppen.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Kutje waarom zeg je dan kwart voor
Het wordt uitgezonden op Unibet-tv zag ik net.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wordt niet uitgezonden geloof ik, Foxie kiest om onverklaarbare reden voor Heracles - Feyenoord.
Ook binnen Nederland?quote:Op woensdag 18 december 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt uitgezonden op Unibet-tv zag ik net.
Vaak niet, al lijkt dit me bij uitstek een wedstrijd voor Nederlands fijnproevers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |