Nee, maar het heeft wel met Halloween te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:26 schreef lubje25 het volgende:
Ze zijn altijd goedgekleed voor Halloween?
Nee, maar het komt steeds meer in de buurt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ze leverde allebei een bijdrage aan de soundtrack van die film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik wel, hij heeft zoiets wel eens eerder in een popquiz gevraagdquote:Op maandag 4 november 2013 15:41 schreef Mark het volgende:
Dat is in ieder geval goed, nou maar wachten of dat ook is wat Burnett zocht
Hier ookquote:Op maandag 4 november 2013 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, hij heeft zoiets wel eens eerder in een popquiz gevraagd
quote:If you took all the girls I knew
When I was single
And brought them all together for one night
I know they'd never match
My sweet imagination
And everything looks worse in black and white
Bedankt voor het waarnemen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:34 schreef Gambolputty het volgende:
Wat van wie?
I tore your picture
I Have letters burned
In my heart I cry
But I do casually
I tore your picture
But I still see you
Cause I know I'll never forget you
quote:This was the first video played on MTV Europe. The network went on the air August 1, 1987, 6 years after MTV in the US.
Money for nothing - Dire Straitsquote:
Yes it is!quote:
n00biedoobiedoo +1quote:In de categorie 'best gezapige concerten' was Billy Bragg gisteravond in de Melkweg een van de leukste dingen die ik in tijden heb gezien.
Op 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het Dorp van Wim Sonneveld lijkt me toch wel..
Juustemquote:
Het merendeel van de Fokkers was toen nog niet geboren. En wie deze zin herkent als afkomstig uit een redelijke hit is al dusdanig op leeftijd dat het niet 1-2-3 naar boven komt.quote:
Nou, voor de vaste spelers hier gaat dat volgens mij niet opquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef quo_ het volgende:
Het merendeel van de Fokkers was toen nog niet geboren.
De meeste Fokkers hier wel, die waren hun moeder al bijna ontgroeid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het merendeel van de Fokkers was toen nog niet geboren.
En dan is het toch best wel bekend, neem ik aan...quote:(De song inmiddels gezocht/gevonden en beluisterd)
quote:De singleis terug te vinden op het verzamelalbum La Grande Parade, een plaat die is samengesteld naar aanleiding van de overzichtstentoonstelling van moderne kunst in het Stedelijk Museum in 1985. Op La Grande Parade kiezen artiesten een schilderij uit om daar een compositie over te schrijven.
is gebaseerd op het werk van Pablo Picasso en bevat een sample met de tekst '
, weet jij nog wanneer ik voor het eerst een boterham met kaas gegeten heb?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beluisterd, nooit eerder gehoordquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste Fokkers hier wel, die waren hun moeder al bijna ontgroeid.
[..]
En dan is het toch best wel bekend, neem ik aan...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Welke plaat (EP) heb ik afgelopen weekend meegenomen bij een concert.
quote:I know she’s confused, she’s my blood sister
She told me the blues as she start to shiver
Only a child in the middle of a war
She’s a problem child now because of a divorce
Tja het blijft een relschopper he die Billyquote:Was jij er ook? Nog een theezakje in je nek gehad?
A revolution is just a teabag away!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:45 schreef pipster het volgende:
[..]
Tja het blijft een relschopper he die Billy. Maar het was dan ook een theezakje van Throat coats, en het werkt, want ik heb de beste man nog nooit zo goed bij stem gehoord
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:46 schreef Burnett het volgende:
Maternité...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Burnett +1
pipster +1quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef pipster het volgende:
Antwoord: Ik ga 23 november naar de P60 alwaar The Posies, Amazing Disgrace integraal gaan spelen.
Welke band?quote:De band bestond van 1971 tot 1974 en kende een revival tussen 1993 en 2010
In 1993 werd de band nieuw leven ingeblazen en de bezetting bestond naasten
uit nieuwelingen Jon Auer en bassist Ken Stringfellow die beiden ook in The Posies bleven spelen.
quote:Walking through town is quite scary
It's not very sensible either
Foto is kapot.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Over scary gespoken...
[ afbeelding ]
Iemand nog een idee wie dit is vandaag de dag?
En nu ik de singlehoes van destijds nu terug zie, is ze niet eens zo heel veel veranderd.quote:
Ahhhh ja..quote:
cafca +1quote:Op woensdag 6 november 2013 15:45 schreef cafca het volgende:
'87 en spin, dan moet ik aan David Bowie denken
Welk instrument isquote:The, or
, was designed by Michel Waisvisz of STEIM in the seventies, the main concept being that the human body becomes a vital part of the electronics (or the other way around) while playing it. It is a touch and pressure sensitive device that squeeks and makes a lot of noise when played with.
quote:Het is een klein instrument met zes metalen contacten erop, die bij aanraking door de vingers van de bespeler allerlei ongewone geluiden genereert door middel van circuit bending. Het menselijk lichaam wordt onderdeel van het circuit en bepaalt daardoor mede het gegenereerde geluid. Het spelen van dezelfde compositie door verschillende mensen levert dus steeds een ander geluid op.
Vul de 4 voorgaande tekstregels volledig in...quote:----
----
----
----
What are words worth?
What are words worth?
Words!
Welk nummer?quote:Everybody look around
`Cause there`s a reason to rejoice you see
Everybody come out
And let`s commence to singing joyfully
Everybody look up
And feel the hope that we`ve been waiting for
Everybody`s glad
Because our silent fear and dread is gone
Wat van wie?quote:.
You need to give it up.
Had about enough.
It's not hard to see,
![]()
I'm sorry that you
seem to be confused.
He belongs to me
.
Lubje 26 +1quote:
litpho + 1quote:
Elkaarquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elkaar. Beide aan de solo carrière.
Nou, kom maar op met die namen !quote:Daar komt een ezelwagen, ver over berg en dal
Je hoeft toch niet te vragen, wie daarin zitten zal
Een clowntje met een ruitjesjas, zijn vrouw met duizend kleuren
Hun namen zijn, je weet het vast, wat jij nu zingen zal
CafcaCafca +1quote:
Welk nummer?quote:is a song written by Stephen Sondheim for the 1973 musical A Little Night Music, an adaptation of Ingmar Bergman's film Smiles of a Summer Night. It is a ballad from Act II in which the character Desirée reflects on the ironies and disappointments of her life.
Met een gele muts in zijn handen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ben Cramer in het wit en het rood...
Die schoot ook nog door mijn gedachten, ja.quote:
En dit is wat van wie?quote:Time to go, close the show, wave the people good-bye.
Grab my coat, grab my hat, look that girl in the eye.
Where's your home, what's your phone number,
stop fooling round.
Could have died, she replied: "I'm the wife of the".
Wat, en waarom is dit een vervolgvraag?quote:Ever seen a blind man cross the road
Trying to make the other side?
Ever seen a young girl growing old
Trying to make herself a bride?
Chris Farlowe niet, maar je denkt in de goede richting....quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Blogman het volgende:
Chris Farlowe - Handbags and Gladrags
Zat hij in Manfred Mann's Earth Band?
Weer net niet, maar wel weer dichtbij...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Blogman het volgende:
Tja, Rod Stewart heeft hem gecoverd van Chris Farlowe toch? Oh nee, wacht een Engelse songwriter had dat liedje geschreven ! Ook Raindrops Keep Fallin' on My Head volgens mij. En wellicht ook Ha Ha Said the Clown?
Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat hij Ha ha Said the clown had geschreven, maar dat is niet zo. Maar hij heeft er wel degelijk iets mee te maken. Als je weet wat, krijg je het punt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:23 schreef Blogman het volgende:
De naam van die songwriter ken ik niet iig.
Ah, hij was de zanger van MM !quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:58 schreef cafca het volgende:
Och, je was er bijna, en anders wordt het echt een inkopper. Blogman +1
Handbags and Gladrags werd geschreven door Mike d'Abo, de originele zanger van Ha Ha Said the Clown
Wat van wie?quote:Comes the morning and the headlights fade away
Hundred thousand people, I'm the one they frame
I've been waiting long for one of us to say
"Save the darkness, let it never fade away"
Denk het wel, ja !quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:33 schreef methodmich het volgende:
Komt me vaag bekend voor, maar weet niet exact wat. Zal wel een 'oh ja' worden.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:59 schreef cafca het volgende:
Zal wel een a-ha worden..
The Living Daylights
Dat zijn sowieso maar 2 aha's, en het gaat hier echt om een opening van een nummer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef lubje25 het volgende:
KC and the Sunshine band- That's the way?
Immigrant Song van Led Zeppelin?quote:
2 zelfs, Bacharach & David.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:46 schreef Blogman het volgende:
Oh nee, wacht een Engelse songwriter had dat liedje geschreven ! Ook Raindrops Keep Fallin' on My Head volgens mij.
Tja, over wie heb ik dan een documentaire gezien? Mike d'Abo was dat ook niet, denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2 zelfs, Bacharach & David.
Aha, ja!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:59 schreef cafca het volgende:
Zal wel een a-ha worden..
The Living Daylights
quote:
Dat Asus akkoord is wel heel erg Police-y. Sting was er dol op in ieder geval.quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef pipster het volgende:
Dan ga ik voor The Police met Dedodododedadada
PipsterGuitarExpert +1quote:Op maandag 11 november 2013 13:11 schreef pipster het volgende:
Dan ga ik voor The Police met Dedodododedadada
quote:Spotlight on Otis Redding now
Singing fa fa fa fa fa fa fa fa
Fa fa fa fa fa fa fa fa
Oh yeah, oh yeah
Welk album, van wie?quote:is the seventh studio album by English rock band
, released in October 1969.
,s frontman
constructed the concept album as the soundtrack to a Granada Television play and developed the storyline with novelist Julian Mitchell; however, the television programme was cancelled and never produced.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:09 schreef Blogman het volgende:
En als ik nou zeg, dat ik denk dat Burnett belsen hem zou moeten kennen, wat is het dan?
quote:Op maandag 11 november 2013 21:30 schreef Litpho het volgende:
Arthur van de Kinks
Victoria! Toria!
Heerlijke plaat.
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 11 november 2013 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iig Tracy Chapman, dat was zo'n beetje de doorbraak.
Gokje op Clapton en Peter Gabriel.
Toen Collins besloot op en neer te vliegen was het quotum Genesiszangers snel gevuldquote:Op maandag 11 november 2013 22:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gabriel stond niet op Live Aid.
Seven into the Sea van In Tua Nua?quote:Op maandag 11 november 2013 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1 van die benefiet concerten toendertijd was Self Aid in Dublin (1986).
Welk hitje werd vergezeld van een clip van het optreden aldaar?
cafca + 1quote:
Dat moet dan voor behoud van de Kuip geweest zijn...quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, kan me alleen nog herinneren dat er hand in hand gepist werd in die clip..
quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is het een verzonnen parodie op die benefiet-thingies, maar kan zo niks bedenken
MadMaster + 1quote:
quote:
Het heeft geen relatie met een titelsong, meer met de situatie op dat moment en de split up eerder...quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crappy pics, dus wss slechte nederlandstalige muziek uit begin/mid negentiger jaren.
quote:'Zou er iets tegen te doen zijn' van Henk Westbroek is de vijfentwintigste Plaat der Nederlanden en verdringt op het laatste momentvan
, een nummer geschreven door Alides Hidding.
tikkie terug:quote:Op donderdag 14 november 2013 10:41 schreef pipster het volgende:
Ik durf hem niet te draaien hoor... Bad Religion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |