Cortez is echt lekker op Weld ja. 121 minuten he, Weld. Leuke luistersessie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet met die anderen kan ik beter meezingen. Mijn favoriet is trouwens cortez the killer in de weld uitvoering
Hehe, succes.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga trouwens wel afhaken, sorry ik wil nog even de raad de plaat doen en dan slapen morgen weer vroeg op enzo![]()
sorry ome neil... maar dat openingsnummer was best tof ja
Dat was toch om af te komen van een platendeal oid?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je het verhaal achter Everybody's Rockin'?
Hij had een country achtig album gemaakt en de platenmaatschappij weigerde die uit te geven want ze wilden een rock (&roll) album, toen maakte hij ook echt letterlijk een rock & roll albumquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was toch om af te komen van een platendeal oid?
Ik heb hem net geluisterd, fijne plaat welquote:Op donderdag 14 november 2013 21:47 schreef Gehenna het volgende:
ben hem nu aan het luisteren, maar ik heb niet echt veel tijd om hier te reageren
Ja hij is idd erg tofquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hem net geluisterd, fijne plaat welben ook benieuwd naar deel B
idd geen ideequote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja hij is idd erg tof![]()
maar toch wel aardig wat nummers die ik al kende van die singles tussen 2007-2012. Dus ik vraag me af waar ze zo lang mee bezig zijn geweest
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja hij is idd erg tof![]()
maar toch wel aardig wat nummers die ik al kende van die singles tussen 2007-2012. Dus ik vraag me af waar ze zo lang mee bezig zijn geweest
Zuipen, wat moet een mens anders?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:08 schreef Darkestrah het volgende:
Peter Kember zat zich al voor te bereiden op zijn Incubate-show.
Alleen het eerste nummer dat 18 minuten duurtquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
Beetje Neil Young lopen lusiteren zonder mij??????
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:33 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, Secret Chiefs. Ik las Spacemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |