quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar nooit goed naar geluisterd
Tofquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die sound, solo met z'n elektrische gitaar
Dat zijn z'n half-zus en vrouw, Astrid en Pegi.quote:
Die is tofquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
En op All Along The Watchtower doet er nog een andere vrouw mee 'Chrissie Hynde' van The Pretenders.
quote:
Ik zing meestal mee dus hoor die stemmen nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
toch hebben die refreintjes iets wat me tegenstaat
Ik ken dit nummer niet met die anderen kan ik beter meezingen. Mijn favoriet is trouwens cortez the killer in de weld uitvoeringquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zing meestal mee dus hoor die stemmen niet
Cortez is echt lekker op Weld ja. 121 minuten he, Weld. Leuke luistersessie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet met die anderen kan ik beter meezingen. Mijn favoriet is trouwens cortez the killer in de weld uitvoering
Hehe, succes.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga trouwens wel afhaken, sorry ik wil nog even de raad de plaat doen en dan slapen morgen weer vroeg op enzo![]()
sorry ome neil... maar dat openingsnummer was best tof ja
Dat was toch om af te komen van een platendeal oid?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je het verhaal achter Everybody's Rockin'?
Hij had een country achtig album gemaakt en de platenmaatschappij weigerde die uit te geven want ze wilden een rock (&roll) album, toen maakte hij ook echt letterlijk een rock & roll albumquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was toch om af te komen van een platendeal oid?
Ik heb hem net geluisterd, fijne plaat welquote:Op donderdag 14 november 2013 21:47 schreef Gehenna het volgende:
ben hem nu aan het luisteren, maar ik heb niet echt veel tijd om hier te reageren
Ja hij is idd erg tofquote:Op donderdag 14 november 2013 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hem net geluisterd, fijne plaat welben ook benieuwd naar deel B
idd geen ideequote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja hij is idd erg tof![]()
maar toch wel aardig wat nummers die ik al kende van die singles tussen 2007-2012. Dus ik vraag me af waar ze zo lang mee bezig zijn geweest
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja hij is idd erg tof![]()
maar toch wel aardig wat nummers die ik al kende van die singles tussen 2007-2012. Dus ik vraag me af waar ze zo lang mee bezig zijn geweest
Zuipen, wat moet een mens anders?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:08 schreef Darkestrah het volgende:
Peter Kember zat zich al voor te bereiden op zijn Incubate-show.
Alleen het eerste nummer dat 18 minuten duurtquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
Beetje Neil Young lopen lusiteren zonder mij??????
quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:33 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, Secret Chiefs. Ik las Spacemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |