hjb debielquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
LAFFE TERINGHONDEN!
GEZA FLIKKER!
PAULIEN KUTHOER!
Omdat die gozer niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Studiebollie het volgende:
Maaaaaar waarom hebben ze nou allemaal op Jan gestemd? Waarom zelfs Hans?!?1?!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Kroelo het volgende:
Paulien lijkt op een bruine ongewassen champignon van dichtbij
Randdebiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
LAFFE TERINGHONDEN!
GEZA FLIKKER!
PAULIEN KUTHOER!
Precies ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
Volgende week:
Kees: "JAN, DEZE IS VOOR JOU"
Vooral die paulien. Emohoer eerst lopen roepen dat ze weg wil, en dan al dr extra stemmen inzetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Vicky het volgende:
Bah bah bah wat een misselijkmakend ventje is die Geza.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Jan was één van de beste spelers die ze ooit hebben gehad man.
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kees vind ik nog wel sympathiek.
De rest zijn ofwel meelopers of hypocriete niksnutten.
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Edith is ook wel ok ja, was ik even vergeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.
True maar.. ik ben van mening dat hij of andere het eerder hadden moeten doen richting Geza. Dat had ook invloed kunnen hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.
Idd, had van haar eigenlijk wel een stem op Paulien verwacht omdat ze ook close is met Anna.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine die aan het janken is. Jij hebt hier mede voor gezorgd met je stemmen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl hij hiervoor nog vond dat Jan de boel op zn kop had gezet. En wat doet Geza nu zelf? Hypocriet deeltje #2.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
Gayza die gaat lullen over relativeren.![]()
![]()
Heb je fajah nooit gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Mwa, vooral smerig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Bayswater het volgende:
De stem op mij opmerking met zo'n winnaarseiland daarna is natuurlijk een supermove om extra stemmen te voorkomen.
Zij heeft een grote mond, maar is zij intelligent?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je fajah nooit gezien?
ook ja..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Vooral die paulien. Emohoer eerst lopen roepen dat ze weg wil, en dan al dr extra stemmen inzetten.
Preciesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine die aan het janken is. Jij hebt hier mede voor gezorgd met je stemmen.
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, heeft Geraldine nu ook op Jan gestemd? Want zonder de extra stemmen was het 5-4 toch? De vijf die niet op winnaarseiland zaten stemden allemaal op Paulien. Dus heeft Geraldine op Jan gestemd?
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, heeft Geraldine nu ook op Jan gestemd? Want zonder de extra stemmen was het 5-4 toch? De vijf die niet op winnaarseiland zaten stemden allemaal op Paulien. Dus heeft Geraldine op Jan gestemd?
Die was echt heel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je fajah nooit gezien?
Klopt dan toch gewoon?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Max23 het volgende:
Je hebt vorig seizoen duidelijk niet gezienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Zij heeft een grote mond, maar is zij intelligent?
Ja. En ook een van de weinige BN'ers die echt een fan was van het programma en al jaren wilde meedoen. Dat zag je ook terug in het spel. Hij genoot echt van alle typische ER aspecten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zij lag al vanaf dag 1 niet in de groep maar wist wel de finale te behalenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Zij stemde op paulienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
Maar naaide Anna ook dan of stemde zij wel op Paulien?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
Dit. Voor de rest heb ik geen problemen net hem.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nog het meest irritant vind is dat Geza nu net als de heilige maagd Maria rond loopt terwijl hij altijd al van plan was om Jan een dolk in zijn rug te steken samen met Sef
Klopt, maar volgens mij is zij niet intelligent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Je hebt vorig seizoen duidelijk niet gezien
Fajah is inderdaad niet op dr mond gevallen, maar is wel eerlijk en een bikkel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Hij praatte te veel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook een van de weinige BN'ers die echt een fan was van het programma en al jaren wilde meedoen. Dat zag je ook terug in het spel. Hij genoot echt van alle typische ER aspecten.
En hij won veel opdrachten. Hij genoot er echt van inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En ook een van de weinige BN'ers die echt een fan was van het programma en al jaren wilde meedoen. Dat zag je ook terug in het spel. Hij genoot echt van alle typische ER aspecten.
Verlaag je toch niet naar dat niveau..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef muzas het volgende:
Hoe werkt twitter? Ik wil paulien uitschelden....
En Anna niet denk je? Die geeft haar nog een trap achterna.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:44 schreef lars91 het volgende:
Kees, Edith en Zimra willen hoe dan ook Paulien elimineren
Het is mij een raadsel hoe je dit spel uberhaupt kunt winnen door middel van eerlijk zijn, snitchen moet altijd wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Fajah is inderdaad niet op dr mond gevallen, maar is wel eerlijk en een bikkel.
We hebben Jan eigenlijk weinig ''echt'' in actie gezien omdat hij vanaf het eerste moment immuniteit had.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel een erg trieste opmerking ja. Eerst het als een persoonlijke aanval zien van Jan en koste wat kost Jan willen elimineren (inclusief overdreven 'zijn bloed willen drinken' verhaal) en dan zeggen dat andere mensen niet kunnen relativeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
Gayza die gaat lullen over relativeren.![]()
![]()
Doe maar niet, dalijk zegt ze nog dat ze haar twitter op wil heffen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef muzas het volgende:
Hoe werkt twitter? Ik wil paulien uitschelden....
Nee dat was die Belg een paar jaar geleden toen Tanja Dexters won omdat ze een voorsprong kreeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
De fysiek sterkste wint helaas nooit... dat is al een paar jaar zo helaas... op het moment dat het kan gaat je kop er af omdat anderen bang van je zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
En hij won veel opdrachten. Hij genoot er echt van inderdaad.
Ze zat op afvallerseiland en wist iedereen te verslaan tot de samensmelting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel hoe je dit spel uberhaupt kunt winnen door middel van eerlijk zijn, snitchen moet altijd wel.
Inderdaad, die Geza heeft haar gewoon omgeluld. Dom wijf wel. Paulien net zo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef Nickske1912 het volgende:
En die Geraldine...Ineens alweer helemaal vergeten hoe ze er zelf bijna werd uitgeflikkerd door een kunstje van Geza. Waait met alle winden mee, verschrikkelijk zulke personen. En maar janken het arme mens.
Hij bedankt Hans en Geraldine nog wel.twitter:Jan_V3 twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:40:22Dag lieve mensen. Het was verdomme geweldig!!! Dank dank dank #expeditierobinson @cheesebooth @HansUbbink @Anna_AliciaS @KemperGeraldine reageer retweet
Klopt wel. Maar ik kan mij best voorstellen dat er gewoon niet van kwam en/of dat hij er niet aan dacht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True maar.. ik ben van mening dat hij of andere het eerder hadden moeten doen richting Geza. Dat had ook invloed kunnen hebben.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
Ik zie Paulien er volgende week alsnog wel zelf uitstappen.
Hmm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze zat op afvallerseiland en wist iedereen te verslaan tot de samensmelting.
het zou me niets verbazen! want dan heeft Anna Alicia stom tegen haar gedaan en dan gaat mevrouwtje Huilinga weer mekkeren dat het allemaal zo persoonlijk wordtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
Dat zegt ze en dan op het laatste moment toch weer terugkrabbelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Drolflap het volgende:
Ik hoop dat Paulien mentaal kapot wordt gemaakt door Kees volgende aflevering
Oh yeaahhhquote:
Onzin.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Paulien wil weg. Dat doet ze niet; ze wil zogenaamd dat anderen haar eruit stemmen. Dat klopt al niet. Als je weg wilt ga je weg.
Nee. De stemmen waren gewoon zoals de verdeling op de eilanden was. De vier op winnaarseiland op Jan, de overgebleven vijf op Paulien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
Ja precies dit. De anderen hadden dat door moeten hebben. Overigens was het wel een laffe streekquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Paulien wil weg. Dat doet ze niet; ze wil zogenaamd dat anderen haar eruit stemmen. Dat klopt al niet. Als je weg wilt ga je weg. Speelt dus een spelletje, en is een eng mens. Geza is ook eng.
Kees is een held en Edith is ook mok.
Ik ook.. dat is dus ook het ergste, ben je nu een leuke speler kwijt door zo'n treuzelkut als haar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef tralalala het volgende:
Zimra zal wel winnen dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Kees wint geen schapen door dat soort gedrag in de volgende aflevering.Zie Kees ook weggestemd worden, soms moet je gewoon je mond houden en doorgaan.
Kees is gewoon baasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Kees wint geen schapen door dat soort gedrag in de volgende aflevering.Zie Kees ook weggestemd worden, soms moet je gewoon je mond houden en doorgaan.
Ik vraag me af wat hij had gedaan als hij ipv Hans op winnaarseiland zatquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Nou die heeft Zimra, Anna en Edith sowieso wel aan zijn kantquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Miss deed hij wel zo tegen Gerriequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:48 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat huillie huillie Gerrie er dan jankend tussen komt.
Paulien wilde er eerst wel serieus uitstappen denk ik vanwege de 'persoonlijke' aanval van Anna Alicia. Ze had gewoon even een dipje. Prima, maar dom van dr om over één nacht ijs te gaan en dan rond te bazuinen dat je eruit wilt. Om dan je kamp te naaien is wel erg laf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:48 schreef gimme.shelter het volgende:
Paulien wil weg. Dat doet ze niet; ze wil zogenaamd dat anderen haar eruit stemmen. Dat klopt al niet. Als je weg wilt ga je weg. Speelt dus een spelletje, en is een eng mens. Geza is ook eng.
Kees is een held en Edith is ook mok.
Hij wist al dat Sef en Geza op een gegeven moment Jan een mes in de rug zouden steken... die had Geza dus hard in zijn gezicht uitgelachenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij had gedaan als hij ipv Hans op winnaarseiland zat
Geraldine is echt te dom om te poepen inderdaad. Eerst genaaid worden door iemand, dan neemt die je mee naar winnaarseiland is alles koek en ei. Als diegene vervolgens een eenzijdig verhaal ophangt nog meegaan met diegene. En als klap op de vuurpijl een incompleet verhaal vertellen over de vorige stemming.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef Nickske1912 het volgende:
Pauline, je bent een stuk verdriet.
En die Geraldine...Ineens alweer helemaal vergeten hoe ze er zelf bijna werd uitgeflikkerd door een kunstje van Geza. Waait met alle winden mee, verschrikkelijk zulke personen. En maar janken het arme mens.
Maar goed, Jan maakt zich zelf ook niet druk na zijn exit dus ga ik dat ook maar niet doen.
Hup Kees en Edith.
Klopt, speltechnisch niet erg slim. Maar oh, wat was dat commentaar terecht zeg. De vinger precies op de juiste plaats.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:50 schreef BDIL het volgende:
Ik bedoel als hij de kant van Geraldine had gehoordquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij wist al dat Sef en Geza op een gegeven moment Jan een mes in de rug zouden steken... die had Geza dus hard in zijn gezicht uitgelachen
En er dan lekker niet uitgestemd wordt, maar Gayza eruit met z'n 100% waarheid en kleinzielige gedoe... Snap ook niet dat RTL alsnog Pauline eruit heeft gehaald ipv jan, ik vind dat je bijna alles kan maken, maar zeggen dat iedereen op je moet stemmen en vervolgens zo doen is gewoon zwak..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Drolflap het volgende:
Ik hoop dat Paulien mentaal kapot wordt gemaakt door Kees volgende aflevering
Nee, zit diep in haar reet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal Anna het Geraldine ook nog kwalijk gaan nemen?
Volgende aflevering nog een paar van die uitbarstingen en we zien Paulien voorlopig niet meer terug.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt, speltechnisch niet erg slim. Maar oh, wat was dat commentaar terecht zeg. De vinger precies op de juiste plaats.
Jan was degene die zo'n beetje het meeste op onderzoek uitging in de jungle. En in de spellen deed hij het altijd als een van de beste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
We hebben Jan eigenlijk weinig ''echt'' in actie gezien omdat hij vanaf het eerste moment immuniteit had.
Neuh, ze noemen elkaar nowadays gewoon schatje op twitter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Zal Anna het Geraldine ook nog kwalijk gaan nemen?
Het is natuurlijk ook gewoon erg persoonlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig dat mensen zeggen dat je het spel niet persoonlijk op moet vatten, maar meestal gebeurt dat toch wel.
Heerlijk ja. Het was het waard.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt, speltechnisch niet erg slim. Maar oh, wat was dat commentaar terecht zeg. De vinger precies op de juiste plaats.
Ze zouden het beter op kunnen lossen met een korter verblijf op winnaarseiland. Op zich is winnaarseiland wel leuk en een extra stimulans (beter dan zo'n stompzinnige zwarte stem bij laatste worden). Maar ze zouden daarna nog een nacht als 1 kamp moeten doorbrengen voor een eilandraad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. De stemmen waren gewoon zoals de verdeling op de eilanden was. De vier op winnaarseiland op Jan, de overgebleven vijf op Paulien.
Dat is ook mijn grootste probleem met het winnaarseiland. Dat het de eilandraden zo beïnvloed.
Die reactie was wel heel erg, 'het gaat met veel te veel geweldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Het was het waard.
Paulien meteen met haar tere zieltje reactie.
Sef's laatste wil braaf uitgevoerdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Dewardo het volgende:
Meesterbrein Geza... gun het hem niet, maar dit heeft ie toch mooi voor elkaar gekregen!
Wat is een sekskind?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Studiebollie het volgende:
Gerrie is trouwens echt een sekskind.
Geza, de antiheld van ER 2013. Op gelijke hoogte met antiheld ER 2012: Fatimaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Dewardo het volgende:
Meesterbrein Geza... gun het hem niet, maar dit heeft ie toch mooi voor elkaar gekregen!
Kneuzenreactiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Die reactie was wel heel erg, 'het gaat met veel te veel geweld'
Ik denk ook niet dat Jan een haatdragend type is. Waarschijnlijk kon en kan hij het nog steeds goed met ze vinden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Hij bedankt Hans en Geraldine nog wel.twitter:Jan_V3 twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:40:22Dag lieve mensen. Het was verdomme geweldig!!! Dank dank dank #expeditierobinson @cheesebooth @HansUbbink @Anna_AliciaS @KemperGeraldine reageer retweet
Niet mee eens, Jan wilde tenslotte Hans wegstemmen dus zijn uitval naar Hans was onterecht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij speelde de hele tijd slachtoffertje en het is hem gelukt ook.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Dewardo het volgende:
Behalve met Geza gok ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jan een haatdragend type is. Waarschijnlijk kon en kan hij het nog steeds goed met ze vinden.
Van Geraldine had ik dat wel verwacht. Maar niet dat Hans zo dom zou zijn. Al zie je dat wel vaker als iemand hoort dat ze hem eruit wilden stemmen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef zoem het volgende:
Hans en Gerrie laten zich wel erg makkelijk manipuleren ja.
Ik vind dit niet zozeer zijn verdienste, maar meer te 'danken' aan het labiele gedrag van Paulien en het gebrekkige geheugen van een meelworm van Geraldine...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Dewardo het volgende:
Precies, en dat is de reden dat ik Zimra eigenlijk veel leuker vind. Gerrie is natuurlijk een hele mooie vrouw, maar zo wilt ze ook wel heel erg graag gezien worden. En zo ziet ze zichzelf ook erg duidelijk. En dat mag natuurlijk ook, maar daarom vind ik Zimra eigenlijk veel leuker ^^quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Studiebollie het volgende:
Gerrie is trouwens echt een sekskind.
Het was Kees die uitviel naar Hans, omdat hij de overeengekomen stemafspraak (Paulien) niet was nagekomen en zijn eigen maten naait. Dat Jan Hans eruit wilde klopt, maar dat was niet de reden van Kees' uitbarsting.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet mee eens, Jan wilde tenslotte Hans wegstemmen dus zijn uitval naar Hans was onterecht.
Nee, maar schreeuwen werkt ook niet goed. Uiteindelijk is er maar 1 winnaar en dat is diegene die het beste het spel speelt, zich gedeisd houdt, niet opvallend zijn mogelijkheden toont en door dit soort gezeik gewoon doorgaat. Het spel is niet eerlijk, dat moet je gewoon accepteren.quote:
Dat is niet eens nodig. Ze moet natuurlijk huilen van de opmerkingen van Keesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen! want dan heeft Anna Alicia stom tegen haar gedaan en dan gaat mevrouwtje Huilinga weer mekkeren dat het allemaal zo persoonlijk wordt
Briljant natuurlijk dat hij Paulien meenam.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Dewardo het volgende:
Hans heeft wel een van zijn grootste concurrenten eruit gewerkt. Nu alleen de wraak zien te vermijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Geraldine had ik dat wel verwacht. Maar niet dat Hans zo dom zou zijn. Al zie je dat wel vaker als iemand hoort dat ze hem eruit wilden stemmen.
Hmm, ik vind haar helemaal niet zo heel mooi. Ik vind haar gewoon erg standaard - zoals veel andere vrouwen. Zimra is juist wel weer wat unieker qua gezicht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, en dat is de reden dat ik Zimra eigenlijk veel leuker vind. Gerrie is natuurlijk een hele mooie vrouw, maar zo wilt ze ook wel heel erg graag gezien worden. En zo ziet ze zichzelf ook erg duidelijk. En dat mag natuurlijk ook, maar daarom vind ik Zimra eigenlijk veel leuker ^^
Zou dat met voorbedachte rade zijn geweest? Ik betwijfel hetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Briljant natuurlijk dat hij Paulien meenam.
Ik geloof niet dat hij op dat moment oprecht dacht dat hij haar nog van gedachten kon laten veranderenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Briljant natuurlijk dat hij Paulien meenam.
Ja, ze wist gewoon niet wat ze moest zeggen.Als ze zich erg aangevallen voelt weer ze het allemaal even niet meer. Opzich wel een menselijke reactie, maar dat kun je wel verwachten als je opeens op winnaarseiland zegt dat je er toch in wilt blijven, terwijl ze op het andere eiland nog denken dat je eruit wilt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:54 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Die reactie was wel heel erg, 'het gaat met veel te veel geweld'
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik dacht dat ik over de grens ging net maar dittwitter:
Triest gewoon..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Er was geen stemafspraak. Kees en de rest gingen er vanuit dat iedereen op Paulien zou stemmen aangezien zij had gezegd dat ze eruit wilde. Dus de reactie was inderdaad onterecht, maar niet minder leuk (:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was Kees die uitviel naar Hans, omdat hij de overeengekomen stemafspraak (Paulien) niet was nagekomen en zijn eigen maten naait. Dat Jan Hans eruit wilde klopt, maar dat was niet de reden van Kees' uitbarsting.
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef BDIL het volgende:
Uiteindelijk is er maar 1 winnaar en dat is diegene die het beste het spel speelt, zich gedeisd houdt, niet opvallend zijn mogelijkheden toont en door dit soort gezeik gewoon doorgaat. Het spel is niet eerlijk, dat moet je gewoon accepteren.
maxime?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:46 schreef Nober het volgende:
Jan en de anderen zijn erg naïef, Paulien doet een Veronica'tje en ze stemmen met te weinig stemmen wel even op haar. Zo zit dit spel natuurlijk niet in elkaar!
[..]
Nee dat was die Belg een paar jaar geleden toen Tanja Dexters won omdat ze een voorsprong kreeg.
quote:
Ik heb het Geza de hele expeditie niet gegund, maar nu begin ik wel waardering voor hem te krijgen. Heel jammer dat Jan eruit is, maar het maakt deze expeditie wel heel spectaculair. Er blijven opstootjes en ruzies komen op deze manier. Prachtig voor het kijkplezier!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:55 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hij speelde de hele tijd slachtoffertje en het is hem gelukt ook.
Kees had in zijn uitbarsting in principe natuurlijk gelijk, maar voor Hans is het een prima keuze dat hij uiteindelijk Jan heeft gestemd gezien Jan zijn plannen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Het was Kees die uitviel naar Hans, omdat hij de overeengekomen stemafspraak (Paulien) niet was nagekomen en zijn eigen maten naait. Dat Jan Hans eruit wilde klopt, maar dat was niet de reden van Kees' uitbarsting.
twitter:cheesebooth twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:46:57Wauw mensen mensen. Wat een liefde mijn kant op. Thx!!!!! Ik vond het echt niet eerlijk. Maar dat hadden jullie al door toch? :-) reageer retweet
Ik snap ook volkomen dat door de opzet van het spel, je het heel persoonlijk gaat opvatten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:53 schreef Revanches het volgende:
Wel grappig dat mensen zeggen dat je het spel niet persoonlijk op moet vatten, maar meestal gebeurt dat toch wel.
Ja ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kees had in zijn uitbarsting in principe natuurlijk gelijk, maar voor Hans is het een prima keuze dat hij uiteindelijk Jan heeft gestemd gezien Jan zijn plannen.
Eensquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb het Geza de hele expeditie niet gegund, maar nu begin ik wel waardering voor hem te krijgen. Heel jammer dat Jan eruit is, maar het maakt deze expeditie wel heel spectaculair. Er blijven opstootjes en ruzies komen op deze manier. Prachtig voor het kijkplezier!
Overigens was dat gejank toen ze eruit werd gestemd al misselijkmakend, want de aflevering ervoor flikte ze hetzelfde bij Edith. Als het vervolgens bij haar gebeurt is de wereld te klein.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geraldine is echt te dom om te poepen inderdaad. Eerst genaaid worden door iemand, dan neemt die je mee naar winnaarseiland is alles koek en ei. Als diegene vervolgens een eenzijdig verhaal ophangt nog meegaan met diegene. En als klap op de vuurpijl een incompleet verhaal vertellen over de vorige stemming.
En dan volgende week gaan zitten janken![]()
Veronica zei ook ooit eens dat ze op haar moesten stemmen, Jan wist kennelijk niets meer van die stemmingsronde af.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Er was geen stemafspraak. Kees en de rest gingen er vanuit dat iedereen op Paulien zou stemmen aangezien zij had gezegd dat ze eruit wilde. Dus de reactie was inderdaad onterecht, maar niet minder leuk (:
Kees viel ook uit tegen Hans uiteraard. Maar dat komt omdat Kees nog niet weet wat Jan tegen Geza en Sef had gezegd over het eruit stemmen van Hans. Denk dat Hans dat wel uit gaat leggen aan Kees in de volgende aflevering.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:00 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Overigens was dat gejank toen ze eruit werd gestemd al misselijkmakend, want de aflevering ervoor flikte ze hetzelfde bij Edith. Als het vervolgens bij haar gebeurt is de wereld te klein.
Het punt van dit spel is niet opvallend te zijn. Win je veel proeven dan ben je te sterk, doe je zielig en zwak willen mensen je er ook uit. Het is altijd een pluspunt als er heisa om iemand anders heen is, dat betekent dat de aandacht aan jou ontloopt. Jezelf in de kijkers werken kost je altijd het meeste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is onzin. Sowieso is het een fucking moeilijk spel om te spelen lijkt mij.
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:39:07Pauline is koulo bang !!!!! Hahahahahahha reageer retweet
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:40:25Paulien moet "snitch o logie" gaan geven aan de hva hahahahahahah reageer retweet
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:39:07Pauline is koulo bang !!!!! Hahahahahahha reageer retweet
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:40:25Paulien moet "snitch o logie" gaan geven aan de hva hahahahahahah reageer retweet
Mijn hemel die is echt zwakzinnig... die kan nog geen twee letters achter elkaar goed uitsprekenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Negativ
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:cheesebooth twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:46:57Wauw mensen mensen. Wat een liefde mijn kant op. Thx!!!!! Ik vond het echt niet eerlijk. Maar dat hadden jullie al door toch? :-) reageer retweet
Account is al verwijderd, wat een watje. Je mag best iets scherps zeggen, maar dit is gewoon om te kotsenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een mongolen heb je tegenwoordig ook op Twitter en Facebook zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zal toch niet zijn dat het voor de gezelligheid was of uit medelijden haar nog een leuke dag gunnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Zou dat met voorbedachte rade zijn geweest? Ik betwijfel het
Ja, ben ik met je eens. Maar heel veel mensen zien Gerrie natuurlijk wel als het perfecte plaatje. Hele mooie billen, strak buikje, blond, prima borsten, leuk gezichtje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:57 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Hmm, ik vind haar helemaal niet zo heel mooi. Ik vind haar gewoon erg standaard - zoals veel andere vrouwen. Zimra is juist wel weer wat unieker qua gezicht.
Zei die nog, aangezien Paulien toch al wegging nog even mee naar dat eiland en ze trappen er massaal in.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal toch niet zijn dat het voor de gezelligheid was of uit medelijden haar nog een leuke dag gunnen.
Ik denk het wel, anders had hij dat al wel in een quotje tussendoor laten vallen op camera in zo'n interview... want hij loopt graag te koop met zijn masterplanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal toch niet zijn dat het voor de gezelligheid was of uit medelijden haar nog een leuke dag gunnen.
^^quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een mongolen heb je tegenwoordig ook op Twitter en Facebook zittenIk vind Geza ook een lul, maar dat soort opmerkingen maak je toch niet. Zelfde met al die opmerkingen rondom Zwarte Piet
Precies. Hij zal na deze aflevering ook wel weer gaan denken dat het briljant gespeeld is, terwijl hij mazzel had dat de anderen zo naïef waren op winaarseiland.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het wel, anders had hij dat al wel in een quotje tussendoor laten vallen op camera in zo'n interview... want hij loopt graag te koop met zijn masterplan
Ja precies, daarom ook dat ik de voorbedachte rade in twijfel trek. Desalniettemin een enorme stunt van Geza.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk het wel, anders had hij dat al wel in een quotje tussendoor laten vallen op camera in zo'n interview... want hij loopt graag te koop met zijn masterplan
Dan krijgen ze zelf ook weer aandacht?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Perrin het volgende:
Waarom geven mensen (twitter)trollen zo veel aandacht?
Hoeveel geld zullen ze ervoor krijgen?twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 22:06:12@Stiszi @NegaNindo Hou jij maar stil, jij ging na 2 dagen al huilend terug naar mammie< niet huilend maar lachend EN MET EEN ZAK GELD
reageer retweet
Yeah, i know. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gerrie speelt het eigenlijk heel slim door steeds met de juiste winden mee te waaien en zo uiteindelijk te winnen. Gerucht gaat dat er gelekt is dat zij de winnares is dit jaar.
Wtfffff, ze krijgen er dus geld voor!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel geld zullen ze ervoor krijgen?twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 22:06:12@Stiszi @NegaNindo Hou jij maar stil, jij ging na 2 dagen al huilend terug naar mammie< niet huilend maar lachend EN MET EEN ZAK GELD
reageer retweet
Niet veel lijkt mij? Anders zou je mee doen en na 1 uur zeggen dat je stopt, zou makkelijk verdienen zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
reageer retweet
Ja ik dacht alleen de winnaar maar blijkbaar dus niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Wtfffff, ze krijgen er dus geld voor!![]()
![]()
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:14:56Wel faja geza zit met de Geraldine en jan zit op een wakka met Edith....... reageer retweet
Logisch he, ze kunnen maand lang niet werken en ze krijgen daarvoor tussen de 5 en 10k p.p.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Wtfffff, ze krijgen er dus geld voor!![]()
![]()
Reageer liever op deze fantastische tweet dan op de reactie van dat moederkindje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
reageer retweet
Hij is ook niet echt aardig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik dacht alleen de winnaar maar blijkbaar dus niet.
Verder is Nega ook heel aardig tegenover Edith
twitter:NegaNindo twitterde op donderdag 31-10-2013 om 21:14:56Wel faja geza zit met de Geraldine en jan zit op een wakka met Edith....... reageer retweet
Gebeurt vaker hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gerrie had al thuis moeten zitten, die opgave destijds na de stemming en dat zij uiteindelijk mocht blijven klopte niet met de spelregels vind ik..
Datzelfde geldt voor onbekende mensen. Die kunnen dan ook niet werken. Ze krijgen geld, omdat ze anders niet eens mee zouden doen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Logisch he, ze kunnen maand lang niet werken en ze krijgen daarvoor tussen de 5 en 10k p.p.
Ook die krijgen een onkostenvergoedingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor onbekende mensen. Die kunnen dan ook niet werken. Ze krijgen geld, omdat ze anders niet eens mee zouden doen...
Maar ze krijgen wel gratis een vakantie met eten en spelletjes dus waarom dan nog geld erbij gaan geven!?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor onbekende mensen. Die kunnen dan ook niet werken. Ze krijgen geld, omdat ze anders niet eens mee zouden doen...
Niet nadat iemand heeft meegestemd in de stemming en daarna er gelijk uitstapt.quote:
Wat was er?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gerrie had al thuis moeten zitten, die opgave destijds na de stemming en dat zij uiteindelijk mocht blijven klopte niet met de spelregels vind ik..
Onkostenvergoeding is totaal niet te vergelijken met wat zij krijgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ook die krijgen een onkostenvergoeding
Dat moet je aan de deelnemers vragenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze krijgen wel gratis een vakantie met eten en spelletjes dus waarom dan nog geld erbij gaan geven!?
Jawel hoor. Ook die krijgen 2k,3k zoietsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onkostenvergoeding is totaal niet te vergelijken met wat zij krijgen.
Ja screening idd. Ben zelf x tot de laatste 50 voorselectie gekomen vandaar dat ik dat weet (seizoen met Douwe was datquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef Studiebollie het volgende:
Zal ook wel een screening aan vooraf gaan wie er mee mogen doen, zoals je van Jan al wel een beetje hoorde dat het echt een droom was etc etc.
Nou dat is ook niet helemaal waar wat je hier neerzet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ook die krijgen 2k,3k zoietsDe meeste semi Bners verdienen geen tonnen hoor
Zo'n Gerrie verdient boven modaal ja maar geen 250k per jaar ofzo daar is onze film/serie industrie veel te klein voor bijvoorbeeld.
Douwe de visserquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja screening idd. Ben zelf x tot de laatste 50 voorselectie gekomen vandaar dat ik dat weet (seizoen met Douwe was dat).
Veronica zei dat ze de Expeditie zou verlaten ivm haar schouder waarop Géza ervoor zorgde met Sef dat er op Geraldine gestemd werd en niet op Veronica, dat was er.quote:
Die heeft ook maar een woordenschat van 20 woordenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:08 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Zimra eigenlijk best simpel overkomen. Ook dat ze ''kutwijf!'' zei over Paulien. Komt erg kinderlijk en puberaal over. Ik snap dat je haar niet mag, maar waarom dat zo verwoorden.
Elk jaar blijkt weer, dat de meeste deelnemers ER zelden of nooit gezien hebben, dus zo graag doen ze nou ook weer niet mee. En jij begrijpt geloof ik niet wat een onkostenvergoeding isquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:13 schreef MolFan het volgende:
En nee ze krijgen geen geld omdat ze anders niet mee zouden willen doen, want iedereen wil hieraan doen, net zoals aan Wie is de MolMaar het is logisch dat men een onkostenvergoeding krijgt en speciaal hiervoor vrij moet vragen/krijgen van management etc.
Moet je nog bijzondere dingen doen tijdens het screenen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja screening idd. Ben zelf x tot de laatste 50 voorselectie gekomen vandaar dat ik dat weet (seizoen met Douwe was dat).
Dat hoef je mij niet uit te leggen. De BN'ers die hieraan meedoen zijn zelden grootverdieners.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ook die krijgen 2k,3k zoietsDe meeste semi Bners verdienen geen tonnen hoor
Zo'n Gerrie verdient boven modaal ja maar geen 250k per jaar ofzo daar is onze film/serie industrie veel te klein voor bijvoorbeeld.
Ik weet dat weinig eten wellicht iets met je geheugen doet.. maar zo'n actie zou ik dus in zo'n spel echt never nooit vergetenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Veronica zei dat ze de Expeditie zou verlaten ivm haar schouder waarop Géza ervoor zorgde met Sef dat er op Geraldine gestemd werd en niet op Veronica, dat was er.
Zulke lui mis je wel tussen BN'ersquote:
Ja en nee. Je wordt direct op film gezet dat soort dingen en ze volgen je gewoon zeg maar (NASA praktijken ftwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Moet je nog bijzondere dingen doen tijdens het screenen?
Ernst-Paul nog gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en nee. Je wordt direct op film gezet dat soort dingen en ze volgen je gewoon zeg maar (NASA praktijken ftw). Komt heel team bij kijken etc.
Reden waarom ze niet meer met onbekenden doen is de massale aanvragen. In mijn seizoen hadden zich iets van 15.000 mensen opgegeven. Je snapt dat dat gewoon tijd kost en vooral veel geld om iedereen te checken (veel vallen er aan de hand van het formulier al af en slechts een paar honderd komen tot de screening)
Hmm, interessant. Duurt inderdaad lang als je per se iedereen wil screenen na de formulierencontrole.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef MolFan het volgende:
Reden waarom ze niet meer met onbekenden doen is de massale aanvragen.
Nee je ziet niemand, alleen wat mensen van achter de schermen (regie etc) en wat assistenten van de presentatoren.quote:
Jup Wie is de Mol doet het ook niet meer. Is ook gewoonweg niet te doen. Andere redenen zijn natuurlijk dat Bners veel fans hebben wat weer kijkers trekt, maar dat is niet de hoofdreden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Duurt inderdaad lang als je per se iedereen wil screenen na de formulierencontrole.
Dat is natuurlijk onzin. Uiteraard brengt zo'n groot aantal geïnteresseerden een hoop rompslomp met zich mee, maar het heeft als voordeel dat ze een grote poel hebben om uit te vissen. En zo de juiste mensen kunnen casten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja en nee. Je wordt direct op film gezet dat soort dingen en ze volgen je gewoon zeg maar (NASA praktijken ftw). Komt heel team bij kijken etc.
Reden waarom ze niet meer met onbekenden doen is de massale aanvragen. In mijn seizoen hadden zich iets van 15.000 mensen opgegeven. Je snapt dat dat gewoon tijd kost en vooral veel geld om iedereen te checken (veel vallen er aan de hand van het formulier al af en slechts een paar honderd komen tot de screening)
Vind wel dat in dit seizoen veel zwakke mensen zitten dan, even serieus. Niet dat ik het beter kan ofzo, maar ik zal dan ook niet meedoen omdat ik niet sterk genoeg ben daarvoor. Niet goed gescreend dan vind ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik mis de excentriciteit, durf, eigenzinnigheid en het lef wel bij veel BN'ers. Alsof ze niet het achterste van hun tong laten zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zulke lui mis je wel tussen BN'ers
Is geen onzin. Het is zoals het is. Programma maken draait om 1 ding; kijkcijfers dus eurotjes maken meer niet. 15.000 mensen screenen kost paar maanden en ze hebben maar een paar maanden inclusief opname hequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Uiteraard brengt zo'n groot aantal geïnteresseerden een hoop rompslomp met zich mee, maar het heeft als voordeel dat ze een grote poel hebben om uit te vissen. En zo de juiste mensen kunnen casten.
De keuze voor de BN'ers is er puur en alleen voor de kijkcijfers. Daar kan ik ze geen ongelijk in geven.
Tygo Gernandt Wie is de Mol dit seizoenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik mis de excentriciteit, durf, eigenzinnigheid en het lef wel bij veel BN'ers.
Dat zal waarschijnlijk niet de hoofdreden zijn geweest bij het eerste seizoen met BN'ers. Maar het blijven natuurlijk programmamakers die een succesvol programma moeten afleveren. Kijkcijfers zijn dan het allerbelangrijkste.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup Wie is de Mol doet het ook niet meer. Is ook gewoonweg niet te doen. Andere redenen zijn natuurlijk dat Bners veel fans hebben wat weer kijkers trekt, maar dat is niet de hoofdreden.
Ik verwacht gek genoeg dat Utopia een mega klapper gaat worden, nieuwe soort Big Brother in Januariquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Akilla het volgende:
Misschien moeten ze maar een combi doen van BN'ers en niet BN'ers, misschien ook wel leuk:)
Ja die kijkcijfers is precies de reden dat ze BN'ers nemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is geen onzin. Het is zoals het is. Programma maken draait om 1 ding; kijkcijfers dus eurotjes maken meer niet. 15.000 mensen screenen kost paar maanden en ze hebben maar een paar maanden inclusief opname he
Ja das wel gaaf!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Akilla het volgende:
Misschien moeten ze maar een combi doen van BN'ers en niet BN'ers, misschien ook wel leuk:)
Nee het geldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die kijkcijfers is precies de reden dat ze BN'ers nemen.
Dan hadden ze wel gekeken hoe ze de kosten konden terugdringen bij het maken van de voorselectie. Kiezen voor BN'ers is gewoon gaan voor de makkelijke uitweg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee het geldKosten/baten en daarnaast de kijkcijfers of course. Samenloop van beiden
Heb je enig idee hoeveel 15.000 unieke mensen zijn? Is niet te doen met een team van 10-20 man die de voorselectie doen joh. Ze hebben een x-aantal psychologen etc in dienst, dat zijn er geen 100 ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel gekeken hoe ze de kosten konden terugdringen bij het maken van de voorselectie. Kiezen voor BN'ers is gewoon gaan voor de makkelijke uitweg.
Oke.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef MolFan het volgende:
Utopia wordt een hele vette reality show denk ik
Uiteraard maakt dat het lastig, dat snap ik volkomen. Maar ik vind je veel te naïef dat jij gelooft dat de kijkcijfers (die hoger zijn door BN'ers), niet de belangrijkste reden is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel 15.000 unieke mensen zijn? Is niet te doen met een team van 10-20 man die de voorselectie doen joh. Ze hebben een x-aantal psychologen etc in dienst, dat zijn er geen 100 ofzo.
Die zijn samen met de reden die ik gaf idd het belangrijkst. Het een is niet zonder het ander snappiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat het lastig, dat snap ik volkomen. Maar ik vind je veel te naïef dat jij gelooft dat de kijkcijfers (die hoger zijn door BN'ers), niet de belangrijkste reden is.
Mwa, alleen van Paulien vind ik het een naaistreek. De rest speelt gewoon een sterke speler weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:33 schreef lateron het volgende:
Keeswat een sukkels die geza, pawine, Hans en geralidine. Kutpeople
Idd, twee keer tweede geworden helaasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:35 schreef MolFan het volgende:
Edith niet te zien?Elke keer bij de beste met de proeven moordwijf
Mooie vrouw ook, ook al is ze gespierdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef Revanches het volgende:
[..]
Idd, twee keer tweede geworden helaasMaar blijf haar top vinden.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:37 schreef lateron het volgende:
Hans, geraldine en Pauline zijn zwak... Meelopers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |