hjb debielquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
LAFFE TERINGHONDEN!
GEZA FLIKKER!
PAULIEN KUTHOER!
Omdat die gozer niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Studiebollie het volgende:
Maaaaaar waarom hebben ze nou allemaal op Jan gestemd? Waarom zelfs Hans?!?1?!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Kroelo het volgende:
Paulien lijkt op een bruine ongewassen champignon van dichtbij
Randdebiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
LAFFE TERINGHONDEN!
GEZA FLIKKER!
PAULIEN KUTHOER!
Precies ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
Volgende week:
Kees: "JAN, DEZE IS VOOR JOU"
Vooral die paulien. Emohoer eerst lopen roepen dat ze weg wil, en dan al dr extra stemmen inzetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Vicky het volgende:
Bah bah bah wat een misselijkmakend ventje is die Geza.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Jan was één van de beste spelers die ze ooit hebben gehad man.
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kees vind ik nog wel sympathiek.
De rest zijn ofwel meelopers of hypocriete niksnutten.
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Edith is ook wel ok ja, was ik even vergeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.
True maar.. ik ben van mening dat hij of andere het eerder hadden moeten doen richting Geza. Dat had ook invloed kunnen hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.
Idd, had van haar eigenlijk wel een stem op Paulien verwacht omdat ze ook close is met Anna.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine die aan het janken is. Jij hebt hier mede voor gezorgd met je stemmen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl hij hiervoor nog vond dat Jan de boel op zn kop had gezet. En wat doet Geza nu zelf? Hypocriet deeltje #2.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Chai het volgende:
Gayza die gaat lullen over relativeren.![]()
![]()
Heb je fajah nooit gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Mwa, vooral smerig.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Bayswater het volgende:
De stem op mij opmerking met zo'n winnaarseiland daarna is natuurlijk een supermove om extra stemmen te voorkomen.
Zij heeft een grote mond, maar is zij intelligent?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je fajah nooit gezien?
ook ja..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Vooral die paulien. Emohoer eerst lopen roepen dat ze weg wil, en dan al dr extra stemmen inzetten.
Preciesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Geraldine die aan het janken is. Jij hebt hier mede voor gezorgd met je stemmen.
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, heeft Geraldine nu ook op Jan gestemd? Want zonder de extra stemmen was het 5-4 toch? De vijf die niet op winnaarseiland zaten stemden allemaal op Paulien. Dus heeft Geraldine op Jan gestemd?
Ja volgens mij welquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Max23 het volgende:
Trouwens, heeft Geraldine nu ook op Jan gestemd? Want zonder de extra stemmen was het 5-4 toch? De vijf die niet op winnaarseiland zaten stemden allemaal op Paulien. Dus heeft Geraldine op Jan gestemd?
Die was echt heel goedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je fajah nooit gezien?
Klopt dan toch gewoon?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef Max23 het volgende:
Je hebt vorig seizoen duidelijk niet gezienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Zij heeft een grote mond, maar is zij intelligent?
Ja. En ook een van de weinige BN'ers die echt een fan was van het programma en al jaren wilde meedoen. Dat zag je ook terug in het spel. Hij genoot echt van alle typische ER aspecten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Zij lag al vanaf dag 1 niet in de groep maar wist wel de finale te behalenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Zij stemde op paulienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
Maar naaide Anna ook dan of stemde zij wel op Paulien?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
Maar naaide Anna ook dan of stemde zij wel op Paulien?
Dit. Voor de rest heb ik geen problemen net hem.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nog het meest irritant vind is dat Geza nu net als de heilige maagd Maria rond loopt terwijl hij altijd al van plan was om Jan een dolk in zijn rug te steken samen met Sef
Klopt, maar volgens mij is zij niet intelligent.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Je hebt vorig seizoen duidelijk niet gezien
Fajah is inderdaad niet op dr mond gevallen, maar is wel eerlijk en een bikkel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |