hjb debielquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
LAFFE TERINGHONDEN!
GEZA FLIKKER!
PAULIEN KUTHOER!
Omdat die gozer niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Studiebollie het volgende:
Maaaaaar waarom hebben ze nou allemaal op Jan gestemd? Waarom zelfs Hans?!?1?!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Kroelo het volgende:
Paulien lijkt op een bruine ongewassen champignon van dichtbij
Randdebiel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
LAFFE TERINGHONDEN!
GEZA FLIKKER!
PAULIEN KUTHOER!
Precies ditquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef zoem het volgende:
Volgende week:
Kees: "JAN, DEZE IS VOOR JOU"
Vooral die paulien. Emohoer eerst lopen roepen dat ze weg wil, en dan al dr extra stemmen inzetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef Vicky het volgende:
Bah bah bah wat een misselijkmakend ventje is die Geza.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Jan was één van de beste spelers die ze ooit hebben gehad man.
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kees vind ik nog wel sympathiek.
De rest zijn ofwel meelopers of hypocriete niksnutten.
Nee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Jan was één van de beste spelers die ze ooit hebben gehad man.
Edith is ook wel ok ja, was ik even vergeten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Edith ook nog wel. Overigens vond ik het vooral sterk van Kees dat hij het zo sterk tegen zijn maatje Hans uit viel. Het is namelijk makkelijk om tegen een zwakke outcast als Paulien wat te roepen. Maar om ook gewoon Hans terecht te wijzen was knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |