SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gerard en Gordon werken aan RTL 4-show
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 9:40
Gerard Joling en Gordon werken aan een nieuw tv-programma op RTL 4. Dat verklapte Gordon zondag in de talkshow Life 4 You. Toevalligerwijs waren beide heren te gast in het programma van Carlo Boszhard en Irene Moors, en toen de twee samen aan tafel zaten, volgde de onthulling. “Er komt een programma van ons twee“, sprak Gordon, die eigenlijk niets mocht zeggen. “Ach, het is toch al overgemaakt. Waar? Bij RTL 4, want we willen wel kijkers. Het wordt heel erg leuk.“
Joling schrok van de onthulling. “Ik heb al een nieuw huis laten bouwen. Ik verschiet van kleur, ik mag helemaal niks zeggen. Ik spreek vanavond John de Mol, dus ik hoor het allemaal wel.”
Later op de avond zat Joling samen met De Mol in het programma van Eva Jinek, die aan de tv-producent vroeg of er een vervolg op Joling & Gordon Over De Vloer in zit. “Nee dat denk ik niet. Het was in ieders herinnering zo leuk, zo leuk zal het nooit meer worden. Als ze iets gaan doen, moet het iets anders zijn“, zei De Mol.quote:‘Nieuwe show wordt erger dan Over De Vloer’
Geplaatst op Mon 28 Jan 2013 om 13:54
Het nieuwe tv-programma van Gerard Joling en Gordon wordt ‘nog erger’ dan hun vroegere kijkcijferhit Joling & Gordon Over De Vloer. Dat vertelde Joling maandag op Radio 538. Joling wil niet te veel kwijt over de show, die bij RTL 4 op de buis moet komen. “Wat er klaar ligt, is in elk geval geen Over De Vloer. Als dit doorgaat zoals het er nu voorstaat en als we er contractueel en agendatechnisch uitkomen, dan wordt het misschien nog wel erger als Over De Vloer, ha ha“, zo vertelt hij.
Er ligt al een programma-idee klaar. “Er ligt een format klaar. Het ziet er briljant uit, al zeg ik het zelf. Er is alleen nog niets over zeker, dus het is lastig om er dan wat over te roepen. Maar er wordt nu al zo lang over gesproken. Ik zou het enig vinden, hoor. Ik kan alleen maar zeggen: er ligt in elk geval een format.”
Joling verheugt zich op de hernieuwde samenwerking met Gordon. “Ik heb er hartstikke veel zin in. Ik ga al een paar jaar weer leuk met Gordon om. We zitten niet elke week bij elkaar op de stoep, maar we eten regelmatig. Het is altijd lachen.”
Er moet binnenkort meer duidelijkheid zijn. “Ik heb volgende week een paar gesprekken met John de Mol. Volgens mij moet ik het volgende week sowieso weten.”
RTL 4 heeft overigens bevestigd dat er gewerkt wordt aan een nieuwe show met het tweetal. “Er ligt een idee maar dat is nog niet concreet“, meldt de persdienst.quote:GEER & GOOR: EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Bekijk deze YouTube-video
Geer & Goor draaien maand lang elke cent om
Geer & Goor zijn terug! Alleen dit keer pakken ze het nét even anders aan. Het welgestelde duo gaat een maand lang leven op AOW-niveau. Hiermee vragen zij aandacht voor een belangrijk goed doel: het nationaal Ouderenfonds. Gerard Joling en Gordon zetten zich gedurende maand dan ook in als vrijwilligers voor het fonds en voor de ouderen in ons land.
De diva’s nemen hun intrek in een kleine rijtjeswoning in Amsterdam Noord, waar de voor hen gebruikelijke luxe ver te zoeken is. Ze mogen, op een koffer met kleren na, niks meenemen naar hun ‘nieuwe leven’.
Alles leveren zij in. Van huissleutels, smartphones, auto’s en laptops tot tablets, bank- en fitnesspasjes. Waar ze een maand lang van leven? Van hetzelfde bedrag dat een willekeurig AOW-koppel ook ontvangt. En dat is niet veel. Na het betalen van de maandelijkse lasten blijft er slecht een paar honderd euro over waar alles van gedaan moet worden.
Van de dagelijkse boodschappen tot het busritje naar het dichtstbijzijnde woonzorgcentrum voor ouderen, waar de handen uit de mouwen moeten worden gestoken. Breien, klaverjassen, maaltijden rondbrengen, boodschappen doen voor en met de senioren, koken en verwennen, maar alles wel op hun eigen manier.
Een maand lang hebben ze geen cent te makken, maar aan het einde van de rit zijn Geer & Goor hoogstwaarschijnlijk wel een onbetaalbare ervaring rijker.
Vanaf 3 oktober elke, donderdag van 20.30 uur tot 21.30 uur bij RTL 4.
http://www.delokatie.org/(...)eer-goor-op-lokatie/quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:32 schreef Greys het volgende:
Kom, allemaal aanmelden om af en toe een oudje te bezoeken
http://www.ouderenfonds.n(...)es/geerengoor/overigOp donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Da's waar. Maar we weten dus niet wat ze er nog meer van moeten doen/organiseren/tanken etc.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hoeven niet 8 keer op en neer naar Groningen hoor
Zo ordinair is het ook weer niet Johannes, lik toch mijn reet!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die ordinaire homo humor, ik hou er van!
Ik denk ook wel dat de minder leuke eruit zijn geknipt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
Die oudjes in de randstad zijn wel lekker bij de hand nog allemaalDat maak ik bij m'n oma in de flat toch niet mee
Nou die ene van vorige week, die chagrijn, die hebben ze er wel in laten zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat de minder leuke eruit zijn geknipt.
Ohjajoh? Helemaal gemist!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Gordon gooit met pannenkoeken naar Gerard
Ja maar die was weer zo chagrijnig dat het grappig wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou die ene van vorige week, die chagrijn, die hebben ze er wel in laten zitten
Nu ben je aan het stoken! Nee, daar moet een ander woord voor zijn. Hmm.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag je haar niet!? Ik laat het de modjes lezen!!!
Jij weer he! Waarom moet je altijd mij hebben?! Ik blijf hier gewoon posten hoor!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hitsen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ben je aan het stoken! Nee, daar moet een ander woord voor zijn. Hmm.
Zometeen bij Hello Goodbye alquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Jij weer he! Waarom moet je altijd mij hebben?! Ik blijf hier gewoon posten hoor!
Ik ben nooit hitsig Johannesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corrie ben je weer aan het hitsen?
Dat ja. Mijn ooms zouden zich kapot lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die ordinaire homo humor, ik hou er van!
zeikerdjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Wat weet jij er nou van ouwe ruggenkruiper.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Laat Haaibaaike eens met rust stelletje pestkoppen.
Sjek van Gelder?quote:
* Sj0rSz buigtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Applaus graag voor deze snelle constatering.
Niet kijken hè mutsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettende pulp is er toch ook op RTL, ik weet weer waarom ik het nooit kijk.
knop tvquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettende pulp is er toch ook op RTL, ik weet weer waarom ik het nooit kijk.
Jij kijkt wel kwaliteitsprogramma's als 'Roy Donders, stylist van het zuiden' en het zoveelste datingprogramma voor de Haagse tokkies van Oh oh Cherso?quote:
Heb jij mooi mis daar kijk ik nooit naar!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef alors het volgende:
Jij kijkt wel kwaliteitsprogramma's als 'Roy Donders, stylist van het zuiden' en het zoveelste datingprogramma voor de Haagse tokkies van Oh oh Cherso?
Sorry Mexicano. Ik was een stoute jongen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even normaal tegen Pino en alors. Dankjewel.
Nou inderdaad. Ik hoop dat ik nog zo kwiek ben op m'n 90e!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik sta er echt versteld van hoe fit sommige zijn, 90!
Ja idd, zo wil ik ook wel 90 worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik sta er echt versteld van hoe fit sommige zijn, 90!
Uiteraard!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook weer ingeschakeld?
Het is toch om te gieren die twee.
Mogen we gifjes doen, ja?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emma vindt ze ook grappig.
[ afbeelding ]
Begeleiding?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat doet die vrouw zonder grijs haar ertussen?
Ja die was leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
" en daar is dat dorp dat ons zoveel moois heeft gebracht, maar ook Nick en Simon en Jan Smit".
Dit inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die grap kwam me bekend voor.
Oh toen ook al? Dan valt hij wel erg vaak in herhaling...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft 'm ook al gedaan op het huwelijk van Wilfred Genee.
Die van de jankende moeder?quote:
Jezusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van de jankende moeder?
Hij zei het laatst over Quinty Trustful, die vind hij zo mooi, hij zou haar keihard (...) al stond haar man erbij te janken.
Plas in zijn kontquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Alsof we op FOK! nooit in de herhaling grappen met de flauwe grappen
Die gaat iedereen zo in de reclame kijken, daar kan je van op aan.quote:
Ik vind het een leuke zegswijze.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Alsof we op FOK! nooit in de herhaling grappen met de flauwe grappen
Voorlopig zou ik er best tevreden mee zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
ik kan me dat niet voorstellen, dat je je hele leven in zo'n huisje zou moeten levenmet zo'n lelijk tuintje en een paar plastic stoeltjes erin.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Plas in zijn kont met je hont! HI HA HO!
Nou ja, oke, voorlopig. Maar er zijn dus mensen die zo hun hele leven zitten. Ik zou er depressief van worden man....quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Voorlopig zou ik er best tevreden mee zijn.
neuken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar een uber flauwe fok grap
Ja of die leuke klussert, hoe heet iequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn Rob Verlinden en Nico Snikkels als je ze nodig hebt?
De boel moet wel waterpas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn Rob Verlinden en Nico Snikkels als je ze nodig hebt?
Myrna Goosen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja of die leuke klussert, hoe heet ie
Lodewijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt wel op de NWS SC.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon een matig soort conference.
Niko met z'n baardjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
neuhquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan moet ik diezelfde vraag ook maar eens stellen
Die zou ik best willenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef CherryOnTop het volgende:
dat bed van gerard, blijft grappig
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op de NWS SC.
Dat is de tuinman dacht ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet ie Lodewijk?
Ik ga ff zoeken. Ik dacht iets van Thomas ofzo
Die andere is Thomas ja geloof ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet ie Lodewijk?
Ik ga ff zoeken. Ik dacht iets van Thomas ofzo
Wat wordt dit voor een prositituette topicquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En dan een panterprintje dekbedovertrek erbij
Que?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:12 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat wordt dit voor een prositituette topic
Hallo...........ik......ga..........nu....met ....de..........schroefmachine......een ...........schroef........in........ deze muur...........draaienquote:
Ja ik vind hem wel hot als ie bruut aan het klussen isquote:
Ik ken hem niet maar ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel hot als ie bruut aan het klussen is![]()
Nooit een plankje te weinig, met zo'n man!
Ja hij hoeft niet te pratenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hallo...........ik......ga..........nu....met ....de..........schroefmachine......een ...........schroef........in........ deze muur...........draaien
Dat is toch een hybride klusser, neem dan Nico, met zijn ebbenhouten baard, dat is een echte kluskoning.quote:
Volgens mij krijgt hij z'n teksten via morse binnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij hoeft niet te praten![]()
Gewoon klussen en mooi wezen.
Kop houden en aan het werkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij hoeft niet te praten![]()
Gewoon klussen en mooi wezen.
Psies, dan heeft ie ons in een Amsterdamse èn een Rotterdamse uitvoering!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja we lijken wel een beetje op elkaar, dus hij ziet het verschil niet eens misschien
Daar zou ik het niet mee kunnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een hybride klusser, neem dan Nico, met zijn ebbenhouten baard, dat is een echte kluskoning.
Oh ja niks zeggen dan maar, is ook niet nodig om iets te zeggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, dan heeft ie ons in een Amsterdamse èn een Rotterdamse uitvoering!
Niko weet alles van pen en gat verbindingenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niko heeft niks te bepalen
flikker eens op met dat gezeikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef Rickario het volgende:
Dennis kon tenminste echt klussen
[ afbeelding ]
Zullen we jou ook maar een pilletje geven?quote:
Oh ja, die hadden we ook nogquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:19 schreef Rickario het volgende:
Dennis kon tenminste echt klussen
[ afbeelding ]
grapjasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we jou ook maar een pilletje geven?
Ik wilde zeggen, die kan wel op het imperiaal, maar ik heb het gevoel dat ik in herhaling val.quote:
Al 25 jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
zonde he, heb je een mooi leven gehad en dan is het einde zo kut.
Een bejaarde zet je toch niet op het dak neer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, die kan wel op het imperiaal, maar ik heb het gevoel dat ik in herhaling val.
U stelt hele rare vragen. U bent niet het soort man waar ik mijn auto aan wil verkopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een bejaarde zet je toch niet op het dak neer?
Maar de oudjes op vis enzo trakteren in Volendam is dan wel weer liefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:24 schreef CherryOnTop het volgende:
in 3 dagen door iets van 150 euro heen
Ik denk dat ze dat bedrag al aan crémetjes kwijt zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het kan zelfs voor minder dan 100 per week voor twee mannen
Koop eens tien broodjes palingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef StephanL het volgende:
100 euro, inclusief tanken mag ik hopen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Laysa het volgende:
en voor jou een kamer en voor jou en jou en jou
Dat ze dan door het huis gaan rennen en drie kwartier bezig zijn met rennen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Laysa het volgende:
en voor jou een kamer en voor jou en jou en jou
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze dan door het huis gaan rennen en drie kwartier bezig zijn met rennen.
Ben jij ook met 2 seconden uitgerend thuis?
zap!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Goed, over naar Nederland 3 voor Goor z'n profiel.
Doen we dat in dit topic of eh...?
Tuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Nederland 1, Hello Goodbye met Klaas.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederland 1, Hello Goodbye met Klaas.
Klaas? Die is toch van de verkeerde kaaaant?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die neem ik opquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee Kees Smit tuinmeubelen. Niet te verwarren met TiTaTuinmeubelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Als je hier een keer intratuin roept stort de hele boel in.
ben ook ff gezaptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
* Cynix ® zit er klaar voor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Die houdt ook wel van een pilletje zo te zien.quote:
Hij zou ook wel liever zonder reuma enzo willen denk ik...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die houdt ook wel van een pilletje zo te zien.
maar wel goed om te zienquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dat is ff wennen, nu zo direct na geer & goor.
Moet ie toch voor zijn ziekte hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Die houdt ook wel van een pilletje zo te zien.
Tineke mag iets vinden, want dat is een goede vriendin van hem.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Jeroen Krabbé er ook iets van vinden?
Gordon, ik vind je tof!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Gordon leest mee op FOK!ouwe reetatleet!
Hij is nooit in Zomergasten geweest toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Dat zei hij laatst toch ook, 'zelfs mijn hond haat me'?
Bij Zomergasten oid
Hoe heette dat programma van Linda dan ook alweer?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is nooit in Zomergasten geweest toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |