Niet kijken hè mutsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettende pulp is er toch ook op RTL, ik weet weer waarom ik het nooit kijk.

knop tvquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat een ontzettende pulp is er toch ook op RTL, ik weet weer waarom ik het nooit kijk.

Jij kijkt wel kwaliteitsprogramma's als 'Roy Donders, stylist van het zuiden' en het zoveelste datingprogramma voor de Haagse tokkies van Oh oh Cherso?quote:

Heb jij mooi mis daar kijk ik nooit naar!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:53 schreef alors het volgende:
Jij kijkt wel kwaliteitsprogramma's als 'Roy Donders, stylist van het zuiden' en het zoveelste datingprogramma voor de Haagse tokkies van Oh oh Cherso?

Sorry Mexicano. Ik was een stoute jongen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even normaal tegen Pino en alors. Dankjewel.

Mooi man
 Mooi man

Nou inderdaad. Ik hoop dat ik nog zo kwiek ben op m'n 90e!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik sta er echt versteld van hoe fit sommige zijn, 90!

Ja idd, zo wil ik ook wel 90 worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik sta er echt versteld van hoe fit sommige zijn, 90!

Uiteraard!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook weer ingeschakeld?
Het is toch om te gieren die twee.

Mogen we gifjes doen, ja?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Emma vindt ze ook grappig.
[ afbeelding ]

Begeleiding?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wat doet die vrouw zonder grijs haar ertussen?

Ja die was leukquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:00 schreef Deisyy het volgende:
" en daar is dat dorp dat ons zoveel moois heeft gebracht, maar ook Nick en Simon en Jan Smit".

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |