Voor zwarte piet weer enigszins.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef zarGon het volgende:
Nederlanders en opstand...
Bhahahahahahaaha..

http://www.veenendaalsekr(...)e_klomp_2111645.htmlquote:Bij het tunneltje onder de A12 bij De Klomp (gemeente Ede) zijn inmiddels 17.655 automobilisten bekeurd. Dat heeft de staatskas al bijna 1,1 miljoen euro opgeleverd.
Situatie:quote:Automobilisten die gebruik maken van de tunnel krijgen een boete van 90 euro. Deze wordt geïnd door het CJIB en de opbrengst is voor de rijksoverheid. Door de ruim 8000 boetes vindt de gemeente dat er iets moet gebeuren. Daarom is besloten om de verkeerssituatie nog een keer onder de loep te nemen. Resultaat is dat er andere ‘vooraankondigings’ borden komen langs de wegen die naar de tunnel leiden. Zo weten automobilisten nog eerder dat zij een andere route moeten nemen

Nu nog de antislipzolen van de kappers.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:10 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de olie flesjes en de kromte van komkommers wel goed geregeld binnen de EU

Kun je geen auto betalen jonge.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:48 schreef betyar het volgende:
Klagen over verkeersboetes................. Dan ben je echt een mongool.

Kun je je niet aan de snelheidslimiet houden en geen mensenlevens in gevaar brengen? (zowel qua verkeersveiligheid als giftige uitlaatgassen)quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:23 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Kun je geen auto betalen jonge.
Of kun je geen auto rijden omdat je een mongool bent.![]()

Als je over de zeik raakt van verkeersboetes dan moet je gaspedaal misschien wat vaker wat minder hard intrappen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:23 schreef fokky100 het volgende:
[..]

Correct, ik ben een arme pauper met amandelvormige scheefstaande ogen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:23 schreef fokky100 het volgende:
[..]

Het gaat niet alleen maar over snelheid he.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je over de zeik raakt van verkeersboetes dan moet je gaspedaal misschien wat vaker wat minder hard intrappen.
Het is maar een idee.

Ga in Duitsland wonen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:19 schreef fokky100 het volgende:
Waarom moet hier een auto 93 euro aan wegenbelasting (per 3 maanden) kosten terwel de zelfde auto in Duitsland maar 147 euro (per jaar) kost.
Dus de automobilisten worden gewoon uitgeknepen.

Jij had toch tien auto's ?quote:

5 auto'squote:Op vrijdag 1 november 2013 14:40 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij had toch tien auto's ?
Rijd je ook in alle 10 ?

Dergelijke onbenullige boetes heb ik nog nooit ontvangen. Wel voor fout parkeren en te hard rijden. Maar dat is dan gewoon m'n eigen domme schuld.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar over snelheid he.
Stel er komt net tijdens het rijden een klein gaatje in je uitlaat en ze houden je net tegen: 220 euro.
Wat is de gevaarzetting daar van.
leg me dat maar is uit.

Dat is niet mijn vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dergelijke onbenullige boetes heb ik nog nooit ontvangen. Wel voor fout parkeren en te hard rijden. Maar dat is dan gewoon m'n eigen domme schuld.

Je zooi niet orde hebben. Je auto dient goed te zijn als je er de weg mee opgaat. Eigen verantwoording en zo.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:37 schreef fokky100 het volgende:
Het gaat niet alleen maar over snelheid he.
Stel er komt net tijdens het rijden een klein gaatje in je uitlaat en ze houden je net tegen: 220 euro.
Wat is de gevaarzetting daar van.
leg me dat maar is uit.

pffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Je zooi niet orde hebben. Je auto dient goed te zijn als je er de weg mee opgaat. Eigen verantwoording en zo.
Sorry agent mijn remmen zijn net versleten of "vanmorgen toen ik de weg opging had ik nog voldoende profiel op mijn banden"...........

Wat moet ik met zo'n onmogelijk voorbeeld dat 1 op de miljoen automobilisten overkomt? De meeste boetes worden gewoon uitgedeeld wegens te hard rijden.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |