Lol. Altijd leuk om mensen en hun verschillende interpretatie te ontdekken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:58 schreef Taexon het volgende:
Vriendin is 1.65 en vind dat echt een perfecte lengte
Ben zelf 1.78
Vrouwtje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef TheBurnerMan het volgende:
Ik ben 1.78m en mijn vrouwtje is 1.54m. Ik vind het perfect zo.
Er staat 1,71 op je paspoort? nou poepoe, grappig verhaal hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:18 schreef ThunderXIII het volgende:
wettelijk 1.71 mtr. lang ( en das een grasping verhaal , en nee niet mijn schuld ^^
wel is meer het verhaal er achter . zoals ik al zei , ben zelf medisch/wetenschapelijk 1.68 mtr. lang , maar op mysterieuse/magische wijze onder toeziend oog van een ambtenaar is er 3 cm. bij opgekomenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef erikkll het volgende:
[..]
Er staat 1,71 op je paspoort? nou poepoe, grappig verhaal hoor.
Ja maar vriend.... Dat is helemaal niet bijzonderquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef ThunderXIII het volgende:
[..]
wel is meer het verhaal er achter . zoals ik al zei , ben zelf medisch/wetenschapelijk 1.68 mtr. lang , maar op mysterieuse/magische wijze onder toeziend oog van een ambtenaar is er 3 cm. bij opgekomen^^
klopt. mijn vriendin is ook bijna even groot als mij en ik weet welke voordelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 00:43 schreef Motorbass het volgende:
Liefst ~10 - 15 cm kleiner dan ik ben, maar mijn vriendin is even lang als dat ik ben en dat heeft ook zo z'n voordelen
quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:21 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
klopt. mijn vriendin is ook bijna even groot als mij en ik weet welke voordelen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:27 schreef erikkll het volgende:
Ik ben 1.79 en vind alle vrouwen kleiner dan 1.75 prima
lekker in het middenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Vrouw: 165-175
Man: 180-195
Ik ben zelf 170
Vertel! Ik scheel 15 cm met mijn lief.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:21 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
klopt. mijn vriendin is ook bijna even groot als mij en ik weet welke voordelen
ik weet niet precies hoe of waarom (het is gevoelsmatig) maar ik vind het bij seks in sommige gevallen comfortabeler. ook bij zoenen hoef ik niet helemaal met mn hoofd naar benedenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vertel! Ik scheel 15 cm met mijn lief.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:09 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe of waarom (het is gevoelsmatig) maar ik vind het bij seks in sommige gevallen comfortabeler. ook bij zoenen hoef ik niet helemaal met mn hoofd naar beneden
klopt ook dat ja! en mijn kinderen zullen reuzen worden waarschijnlijk :pquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:43 schreef Motorbass het volgende:
[..]![]()
Ook als je samen over straat loopt hoef je de grootte van je passen niet aan te passen, aangezien onze benen ongeveer even lang zijn.
Mijn vriendin is niet een type om hakken te dragen, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken
Wanneer is dat handiger bij seks dan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:09 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe of waarom (het is gevoelsmatig) maar ik vind het bij seks in sommige gevallen comfortabeler. ook bij zoenen hoef ik niet helemaal met mn hoofd naar beneden
Bijvoorbeeld seks onder de douche. En neuken + zoenen tegelijkertijd is ook makkelijker.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wanneer is dat handiger bij seks dan?
Bij seks onder de douche is het toch juist handiger als de vrouw wat kleiner is?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:22 schreef rolklem het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld seks onder de douche. En neuken + zoenen tegelijkertijd is ook makkelijker.
Een paar centimeter kleiner ja, maar veeel kleiner moet je zoveel door je knieën...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij seks onder de douche is het toch juist handiger als de vrouw wat kleiner is?
Jij bent zeker manletquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:59 schreef Wazzim het volgende:
Vrouw: 1.60-1.75
Lang is mooi maar tevens fakking onhandig. Een keer het bed gedeeld met een dame van 1.85+ en het is gwn kut.
Geen hakken aan doen dan hequote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben 1,66 mijn vriend 1,78 en dat vind ik ideaal.
Alleen met hakken aan ben ik dan ongeveer even groot dat is weer jammer.
Ze is 12?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:59 schreef TheBurnerMan het volgende:
Ik ben 1.78m en mijn vrouwtje is 1.54m. Ik vind het perfect zo.
Hakkenquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:38 schreef Vansschoen het volgende:
Ik ben 1,66 mijn vriend 1,78 en dat vind ik ideaal.
Alleen met hakken aan ben ik dan ongeveer even groot dat is weer jammer.
Bij staande seks komt het erg kleine lengteverschil tussen ons goed van pas.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij seks onder de douche is het toch juist handiger als de vrouw wat kleiner is?
En een klein vrouwtje till je makkelijk wat hoger opquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:49 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Bij staande seks komt het erg kleine lengteverschil tussen ons goed van pas.
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En een klein vrouwtje till je makkelijk wat hoger op
In the heat of the momentquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dit.
En wij hebben het ook vaak genoeg op de badkamervloer gedaan
als ze licht weegt wel :pquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:27 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En een klein vrouwtje till je makkelijk wat hoger op
Hoezo?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:41 schreef Nemeosis het volgende:
Wat jammer voor al die wat kleinere mensen
Vrouwen lijken grotere mannen toch meer te prefereren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:38 schreef Godshand het volgende:
Hoezo?
Radioslut bv geeft al aan dat het vanaf 1,70 m of klein beetje kleiner prima voor haar is. Dus genoeg kans dan voor dergelijke mannen..
Een man van 1,6 m moet zich natuurlijk ook niet richten op een vrouw van 1,70 m of langer..
Ja duh,quote:Op woensdag 13 november 2013 20:42 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Vrouwen lijken grotere mannen toch meer te prefereren.
Dit tegenover mannen die kleine vrouwen vaak prima vinden (uitgezonderd ik)
Klopt, heb je gelijk in.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:45 schreef Godshand het volgende:
Ja duh,
maar voor de langere termijn geldt zoiets als een klik ook, dus als een meisje van 1,55 m het gezellig heeft met een man van 1,65 dan zal ze hem niet snel zomaar verlaten voor een man van 1,90 m.
Ik heb tenminste nooit zo gehad dat ik mijn vriendinnen weg hield van mannen van >1,80 m
begrijp het! ik ben 1.86 en mijn vriendin 1.84 en zelfs dat vind ik al confortabel... laat staan als ik 2 meter was.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef K44S het volgende:
Ik zelf ben toch ruim 2 meter, dan is 1,85 toch wel fijn
Ik ben totaal geen macho, maar inderdaad dat gevoel herken ik, bij kleinere meisjes / vrouwen heb ik veel meer een 'bescherm haar' gevoel dan bij lange vrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:52 schreef MangoLotion het volgende:
Ondanks wat er in dit topic wordt beweerd heb ik vaak het idee dat de mannen om mij heen of de mannen uit mijn verleden zich echt "man" gaan voelen bij mijn kleine lengte en zich juist heel mannelijk/"macho" voelen/gedragen en zich beschermend opstellen. zo van kom hier kleine, superman zal je helpen
Ja dat bedoel ik!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:01 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen macho, maar inderdaad dat gevoel herken ik, bij kleinere meisjes / vrouwen heb ik veel meer een 'bescherm haar' gevoel dan bij lange vrouwen.
Als klein meisje ben je toch wat kwetsbaarder, zeker met uitgaan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:34 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik!
En nee zij waren ook geen macho's, gelukkig maar, ik hou daar echt niet van. Maar toch zagen ze zichzelf op dat moment als de grote beschermende man haha
Prima lengte toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:24 schreef Channie83 het volgende:
Kom ik daar aanwaaien met mijn 1.70
Gelukkig voor jequote:
Is ze nog in de groei?quote:Op zaterdag 2 november 2013 15:43 schreef Godshand het volgende:
Momenteel is mijn vriendin zo'n 174 cm dus prima.
We wachten eerder op de krimp. Over 20 jaar ofzo :pquote:
Helemaal niks mis mee, ik ben zelf 1.88 mtr. Maar 1.60-1.70 is helemaal niet verkeerd...quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:24 schreef Channie83 het volgende:
Kom ik daar aanwaaien met mijn 1.70
Ik kan wel altijd pumps aan zonder op een reuze vrouw telijkenquote:Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee, ik ben zelf 1.88 mtr. Maar 1.60-1.70 is helemaal niet verkeerd...
Daarom ook liever een vrouw van 1.70 dan eentje van 1.80.quote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik kan wel altijd pumps aan zonder op een reuze vrouw telijken
Okay, ik bied 30cm 1,82mquote:Op maandag 18 november 2013 00:24 schreef Pienata het volgende:
Zelf 1,70.
Mannen het liefst 1,78 - 1,85.
In het iets zeldzamere geval dat ik op een vrouw val, is ze over het algemeen kleiner dan ik.
Die langere hebben meestal wel problemen met jou lengte, dus die zou ik laten varen...quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef Joyr1der het volgende:
Ben zelf 1.70. Zou de vrouw naast mij graag kleiner zien, maar ietsjes langer heb ik ook geen probleem mee..
Als ik naar mijn omgeving kijk, is blond wel een beetje uit onder de mannenquote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Uiltje90 het volgende:
wat grappig trouwens dat er hier veel mannen zijn die op 'kleine' dames vallen.. ik dacht altijd dat veel mannen lange, blonde dames mooi vonden
Grappigquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Als ik naar mijn omgeving kijk, is blond wel een beetje uit onder de mannen![]()
Ik val ook op bruin haar, ondanks dat ik zelf wel blond ben.
Ik zeg op brunet te vallen maar ehh, het doet eigenlijk gewoon geen reet, iemands gezicht en uitstraling en het totale plaatje doet zoveel meer dan ''haarkleur'' het is tamelijk insignificant eigenlijk.quote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Grappiger is weer hoop voor ons brunettes haha.. bij ons in de vriendengroep wordt er nogsteeds op blond gekickt overigens..
Kleur ogen, kleur haren, lengte, postuur, interesseert me niks eigenlijk. Ik kijk naar het geheel. Liever een brunette met een mooie uitstraling, dan een blondine met de uitstraling van een keukendeur.quote:Op maandag 18 november 2013 23:48 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Grappiger is weer hoop voor ons brunettes haha.. bij ons in de vriendengroep wordt er nogsteeds op blond gekickt overigens..
Dat is nog eens een brede criteriaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:00 schreef houdjemond het volgende:
Had m al eerder gepost.. 1.58 vs 1.98 ongeveer <3
Nee, de huidige situatiequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:05 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Dat is nog eens een brede criteria
Groot verschil, in ieder geval wel vergeleken met de 2 cm verschil tussen mij en m'n vriendin.quote:
Alsof je deze mannen dan zou afwijzen (allen rond de 175 cm)quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:35 schreef xApples het volgende:
Mijn vriend is 1,96 en ik 1.68 dus dat verschil is best heel groot.
Soms lastig dus als ik mocht kiezen zou ik zeggen dat voor mij de ideale lengte
1.85 is. En niet kleiner dan 1.80 want kleine mannen zijn echt niets voor mij.
Waarom lijken kleine vrouwen altijd een (erg) lange man te zoeken trouwens?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Missstuiterbal het volgende:
Ik ben zelf 1,65 zoek een tussen de 1,80 en 1,95 max
Valt mij idd op dat vooral wat kleinere vrouwen op (erg) lange mannen lijken te vallen. Waarom is dat idd? Misschien idd toch het beschermd willen worden, iets vanuit de oertijd of zo? Als je erg klein (en kwetsbaar) bent, is het wel handig om een lang iemand te hebben, die het gevaar al van ver kan zien aankomen en je kan beschermenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waarom willen vrouwen meestal een grotere man, even groot is toch het mooiste, anders moet je steeds naar boven kijken.. Is het dan echt dat hele beschermd voelen?
Ja, zoals ik al eerder beschreef.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:09 schreef bulbjes het volgende:
Valt mij idd op dat vooral wat kleinere vrouwen op (erg) lange mannen lijken te vallen. Waarom is dat idd? Misschien idd toch het beschermd willen worden, iets vanuit de oertijd of zo? Als je erg klein (en kwetsbaar) bent, is het wel handig om een lang iemand te hebben, die het gevaar al van ver kan zien aankomen en je kan beschermen
Of je ziet zo iemand als verlengstuk van jezelf misschien.
Of misschien voelen kleine vrouwen zichzelf van nature al 'kleiner' en kwetsbaarder, en zoeken ze dus een stoere lange man die hen kan beschermen.
Weet ook niet of het omgekeerd hetzelfde geldt, dat lange mannen vooral op petite vrouwen vallen?
Maar mij lijkt het vooral onpraktisch idd. Ik heb het liefst iemand die ongeveer mijn lengte heeft (net paar cm langer ivm net iets mooier en hakken aan kunnen)
Er zijn dan denk ik wel weer meer mannen die op 'petites' vallen dan op hele grote vrouwenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:05 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al eerder beschreef.
Het lijkt erop dat vrouwen bijna altijd mannen willen die een stuk groter zijn. Een realistische hypothese is inderdaad dat dit voortkomt uit de oertijd.
Andersom heb ik niet echt idee dat het wat uitkomt. Ik heb namelijk niet echt het idee dat (grote) mannen dan ook kleine(re) vrouwen willen. Mannen lijkt het dus minder te boeien.
Maar natuurlijk valt over smaak niet te twisten. Ik heb liever een meid die ongeveer even groot is of net iets kleiner, terwijl mijn beste maat liever een meisje wil die ongeveer 20 cm kleiner is.
Geen idee, ik ben er in ieder geval geen van. Geef mij maar een vrouw die 'bijna' even groot is, en zelfs even breed (En ik ben al best breed). Persoonlijk vind ik dat fijner. Het knuffelt bijvoorbeeld een stuk lekkerder. Ook vind ik het idee dat een dame '2x in mij past' (even overdreven) niet zo prettig.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:06 schreef bulbjes het volgende:
Er zijn dan denk ik wel weer meer mannen die op 'petites' vallen dan op hele grote vrouwen
en 1,70 ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:33 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Ik ben 2.06 en de 'perfecte' lengte weet ik niet.
Zolang ze rond de 1.90 is vind ik het prima.
In het geval van mijn ex en mijn huidige vriendin, ja.quote:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
In het geval van mijn ex en mijn huidige vriendin, ja.
Hoe groter de meid, hoe groter iets anders aan haar ook is.![]()
Maar dat is natuurlijk niet bij alle langere meiden zo.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
In het geval van mijn ex en mijn huidige vriendin, ja.
Hoe groter de meid, hoe groter iets anders aan haar ook is.![]()
Maar dat is natuurlijk niet bij alle langere meiden zo.
Misschien zijn de bekken smaller en je raakt sneller de baarmoedermond?quote:
vastquote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn de bekken smaller en je raakt sneller de baarmoedermond?
dan weet je toch ook wel dat jouw kut wijder is dan 4cm?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb dan ook geen pik
Ik denk dat hij niet zozeer de wijdte/breedte bedoelt maar de "lengte" van de vaginaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan weet je toch ook wel dat jouw kut wijder is dan 4cm?
hoe vertel ons, hoe diep ben jij max? want een kut is minimaal 20cm diep, en dat heeft niets met haar lengte te makenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:48 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zozeer de wijdte bedoelt maar de "lengte" van de vagina
Eigenlijk beide.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:48 schreef MangoLotion het volgende:
Ik denk dat hij niet zozeer de wijdte/breedte bedoelt maar de "lengte" van de vagina
Ik heb nooit een liniaal erin gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe vertel ons, hoe diep ben jij max? want een kut is minimaal 20cm diep, en dat heeft niets met haar lengte te maken
doe eens danquote:Op woensdag 20 november 2013 21:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb nooit een liniaal erin gedaan![]()
Maar dat is bij iedere vrouw anders, vandaar ook dat sommigen penetratie als pijnlijk kunnen ervaren.
Ik ben zelf vrij petite en mijn huidige vriend is in alle opzichten langen dat doet soms wel pijn ja
Ik bedoel ook niet zijn allen zijn botten, maar ook de lengte van zijn penisquote:Op woensdag 20 november 2013 21:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
doe eens dan
maar dat heeft dus niet met de botten te maken, dat penetratie pijnlijk kan zijn zegt niets over de 'diepte' en zoals vrouwne ook altijd zeggen; lengte is neit zon probleem als ie maar niet dun is
maar voor een man is volledige penetratie wel fijner
watquote:Op woensdag 20 november 2013 21:57 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zijn allen zijn botten, maar ook de lengte van zijn penis
Dat is door andere fysieke redenen ook niet mogelijkquote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
staand neuken, leg dr op de keukentafel dan
koop dan gewoon een keukentafelquote:Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Dat is door andere fysieke redenen ook niet mogelijk
Dat is geen fysieke reden.quote:
als die tafel er niet is, is dat wel een fysiek probleemquote:Op woensdag 20 november 2013 23:04 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Dat is geen fysieke reden.Alhoewel, de keukentafel nu is wel iets te klein.
We zijn te groot/breed voor de tafel die er momenteel staat, en misschien zelfs te zwaar.
Maar de tafel is er!quote:Op woensdag 20 november 2013 23:07 schreef Life2.0 het volgende:
als die tafel er niet is, is dat wel een fysiek probleem
Hahah nu je dit zegt moet ik nu opeens eraan denken dat ik door mijn lengte praktisch overal in en op kan hahahquote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
staand neuken, leg dr op de keukentafel dan
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 20 november 2013 23:57 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En ik kan ook perfect op de bankjes van de intercity liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook met zo'n groot lengte verschil kan dat welquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef Nemeosis het volgende:
Lengteverschil kan ook hinderlijk of juist heel handig zijn bij seks.
Staand neuken gaat bij mij en mijn vriendin prima (1.86 vs 1.84), terwijl mijn maat en zijn vriendin dit standje niet kunnen doen (1.95 vs 1.60).
Lepeltje lepeltje is niet comfortabel voor mij, aangezien ik dan niet met mijn hoofd op de hoogte van haar hoofd kom. Dit voelt dan lomp en niet romantisch/intens.
Haha ja oke, dan kan het wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Uiltje90 het volgende:
ook met zo'n groot lengte verschil kan dat welmijn vriend is 1,93 en ik 1.64... hij tilt me zo op tegen de muur aan hoor... haha
![]()
![]()
Minimaalquote:Op woensdag 20 november 2013 21:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoe vertel ons, hoe diep ben jij max? want een kut is minimaal 20cm diep, en dat heeft niets met haar lengte te maken
Dat is dan weer wat aan de kleine kantquote:Op woensdag 20 november 2013 21:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
en 1,70 ?
1,69 hier liefst rond de 1,90![]()
Goed punt, maar uitleggen kan ik het niet.. Heb inderdaad alleen maar lange mannen gehad ( 1.90-2.00) Val er gewoon op, of hun op kleine meisjes? ( lengte he.. nopedo)quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Waarom lijken kleine vrouwen altijd een (erg) lange man te zoeken trouwens?
Kwetsbaardere genen misschien qua fysiek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Goed punt, maar uitleggen kan ik het niet.. Heb inderdaad alleen maar lange mannen gehad ( 1.90-2.00) Val er gewoon op, of hun op kleine meisjes? ( lengte he.. nopedo)
Hoe bedoel je precies? Dat hele bescherming/beschermen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwetsbaardere genen misschien qua fysiek.
of deze theorie: kleine vrouwen vallen op grote mannen en andersom (dat verklaart de smaak van veel personen hier( en grote meiden/gemiddelde mannen maakt het niet zo uit (ik ben 1.86 en mn vriendin 1.84 en dat vind ik juist mooi)quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwetsbaardere genen misschien qua fysiek.
Oh nouja als je heel klein bent, ben je iets kwetsbaarder...quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef houdjemond het volgende:
Hoe bedoel je precies? Dat hele bescherming/beschermen?
Zit wat in (:quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh nouja als je heel klein bent, ben je iets kwetsbaarder...
Grote vent compenseerd dat die dan makkelijk in bescherming nemen.
quote:
Zoiets had ik al verwacht. Is het zo erg dat je het niet aandurft om het met mij/ons te delen?quote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
zeg ik niet,
hint; ik pas in een beslagkommetje
Awww, kleine meisjes zijn juist schattig.quote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]zeg ik niet,
hint; ik pas in een beslagkommetje
Je debiele neefje ook, daar wil je toch ook geen seks mee.quote:Op maandag 2 december 2013 22:31 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Awww, kleine meisjes zijn juist schattig.
Ik heb een debiel neefje maar die wil ik liever zijn hersens inslaan. Kutkind dat het is.quote:Op maandag 2 december 2013 22:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Je debiele neefje ook, daar wil je toch ook geen seks mee.
Deze baas weet!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:41 schreef Tropicalx het volgende:
Ik ben zelf 1,93, en alles tussen de 1,65 en 1,80 is prima.
Ja, ik heb precies dezelfde meningquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Yiwei het volgende:
Ik wil hem knuffels en kusjes geven wanneer ik wil. Ik wil hem ook in de ogen kunnen kijken
Dus nee, niet ieder vrouw vind lange mannen aantrekkelijk.
Altijd maar wachten totdat hij eens naar beneden buigt of dat ik hem moet beklimmen
Totaal niet romantisch, niet spontaan, triggert geen lover feeling.
Ongeveer mijn lengte
Dat is inderdaad wel waar, ik kan dat nu alleen als we zitten/liggen of als ik op een verhoging staquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Yiwei het volgende:
Ik wil hem knuffels en kusjes geven wanneer ik wil. Ik wil hem ook in de ogen kunnen kijken![]()
Altijd maar wachten totdat hij eens naar beneden buigt of dat ik hem moet beklimmen![]()
Ongeveer mijn lengte
Hoelang ben je dan ?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Yiwei het volgende:
Ik wil hem knuffels en kusjes geven wanneer ik wil. Ik wil hem ook in de ogen kunnen kijken![]()
Altijd maar wachten totdat hij eens naar beneden buigt of dat ik hem moet beklimmen![]()
Ongeveer mijn lengte
1,64mquote:
Tijdje terug kwam ik regelmatig een koppel tegen. Zij was geeneens 1m en hij leek zelfs langer dan 2m. Ze liepen hand in hand, zag er best wel liefdevol uit. Alleen een beetje raar gezicht, leek me oncomfortabel. Naja, als we dit vaker gaan zien, gaan we het wel normaal vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:49 schreef Nemeosis het volgende:
Ja, ik heb precies dezelfde mening
Alle mannen in mijn familie zijn lang, mijn broer het langst, tegen 2m. Als ik naast hem zit en opzij kijk, zie ik de print van zijn overhemd bij de bovenarm, nog geeneens schouderquote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef MangoLotion het volgende:
Dat is inderdaad wel waar, ik kan dat nu alleen als we zitten/liggen of als ik op een verhoging sta
Ik bedoel met name als ik op zijn schoot zit. Wat jij beschrijft is helaas herkenbaarquote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Yiwei het volgende:
[..]
1,64m
[..]
Tijdje terug kwam ik regelmatig een koppel tegen. Zij was geeneens 1m en hij leek zelfs langer dan 2m. Ze liepen hand in hand, zag er best wel liefdevol uit. Alleen een beetje raar gezicht, leek me oncomfortabel. Naja, als we dit vaker gaan zien, gaan we het wel normaal vinden
[..]
Alle mannen in mijn familie zijn lang, mijn broer het langst, tegen 2m. Als ik naast hem zit en opzij kijk, zie ik de print van zijn overhemd bij de bovenarm, nog geeneens schouder![]()
Om te zien wat hij ziet, moet ik half hurkend op mijn stoel een pose zien te vinden en geen kramp krijgenEcht goed dat je hem zittend wel een kusje kan geven
Veel dames zeggen dat ze een lange man willen, vraag me af of ze tijdens daten soort van van de koude kermis thuis komen, zoals deze vb gevallen.
Ja. Eerlijk gezegd vind ik het altijd een vreemd gezicht. Natuurlijk kies je niet selectief op wie je verliefd wordt, dit gebeurt gewoon, maar dan nog vind ik het er vreemd uitzien.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Yiwei het volgende:
Tijdje terug kwam ik regelmatig een koppel tegen. Zij was geeneens 1m en hij leek zelfs langer dan 2m. Ze liepen hand in hand, zag er best wel liefdevol uit. Alleen een beetje raar gezicht, leek me oncomfortabel. Naja, als we dit vaker gaan zien, gaan we het wel normaal vinden
Heb je hem ooit sarcastisch geplaagd dat hij lang isquote:Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef MangoLotion het volgende:
Ik bedoel met name als ik op zijn schoot zit. Wat jij beschrijft is helaas herkenbaar
Zo waar, tijdje terug voelde ik me aangetrokken tot iemand. Dacht ik moet echt oppassen, nog even en dan ga ik zeker verliefd worden en dan kan ik mezelf oprapen en weggooien ofzo. Ik deed opzettelijk een beetje afstandelijk en bitchy. En rara, uiteindelijk toch verliefd op hem geworden, kon ik net zo goed vanaf het begin normaal doen. Nu denkt die vast dat ik een rare vogel ben XDquote:Op donderdag 12 december 2013 22:15 schreef Nemeosis het volgende:
Natuurlijk kies je niet selectief op wie je verliefd wordt, dit gebeurt gewoon
Jaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Heb je hem ooit sarcastisch geplaagd dat hij lang is
[..]
Zo waar, tijdje terug voelde ik me aangetrokken tot iemand. Dacht ik moet echt oppassen, nog even en dan ga ik zeker verliefd worden en dan kan ik mezelf oprapen en weggooien ofzo. Ik deed opzettelijk een beetje afstandelijk en bitchy. En rara, uiteindelijk toch verliefd op hem geworden, kon ik net zo goed vanaf het begin normaal doen. Nu denkt die vast dat ik een rare vogel ben XD
Anyway in een ander topic had Alex_Jef een grappig filmpje aangeraden, daar werd iemand soort van opzettelijk verliefd -> http://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating.html
Geen idee, ik was toen rond de 1.82.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben maar 1.79 maar dat is toch wel lang voor een 15 jarige
oehhh, humor tussendoorquote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef MangoLotion het volgende:
Ja![]()
Tijdens zoenen vragen of ik even "nek-pauze" mag hebben
Mijn tante is ook ongeveer 1.86m, in de 40 en niet getrouwd. Heel de familie denkt dat het door haar lengte komt dat ze moeite heeft met partner vinden. Echt zielig voor lange vrouwen, denk ik soms. Alleen in NL hebben lange vrouwen meer gelukquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:19 schreef Nemeosis het volgende:
Geen idee, ik was toen rond de 1.82.
Veel meer werd het ook niet, ben uiteindelijk 1.86 geworden.
Vertel -> wat eet jij, hoe vaak beweeg/sport je, woon je in een groene omgeving, en hoe lang zijn je familieleden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik ben maar 1.79 maar dat is toch wel lang voor een 15 jarige
Dat is een goeie. Mijn vriendin is rond de 1.83 en daarom dus ook bovengemiddeld. Ze wilde ook absoluut geen jongen die kleiner was. In de discotheken voelde ze zich altijd groter dan iedereen en hakken kon ze nooit aan. Gelukkig vind ik het mooi!quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Yiwei het volgende:
Mijn tante is ook ongeveer 1.86m, in de 40 en niet getrouwd. Heel de familie denkt dat het door haar lengte komt dat ze moeite heeft met partner vinden. Echt zielig voor lange vrouwen, denk ik soms. Alleen in NL hebben lange vrouwen meer gelukEr zou eigenlijk een speciaal datingbureau moeten zijn voor lange vrouwen
Ben blij voor jullie dat jullie elkaar hebben gevondenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef Nemeosis het volgende:
Dat is een goeie. Mijn vriendin is rond de 1.83 en daarom dus ook bovengemiddeld. Ze wilde ook absoluut geen jongen die kleiner was. In de discotheken voelde ze zich altijd groter dan iedereen en hakken kon ze nooit aan. Gelukkig vind ik het mooi!
dan ikquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:32 schreef Kper_Norci het volgende:
In ieder niet langer dan mij, dat vind ik niet rlxd, kan er niks aan doen. Als ik helemaal gek op iemand ben zal het geen afknapper zijn, maar liever kleiner dan ik. Ben zelf 1,76m, niet bepaald heel lang hier in NL, maar goed, alles wat onder die lengte zit vind ik prima. Tot 1,50m denk, daaronder wordt een beetje te klein.
dan ikquote:Op donderdag 12 december 2013 22:15 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Ja. Eerlijk gezegd vind ik het altijd een vreemd gezicht. Natuurlijk kies je niet selectief op wie je verliefd wordt, dit gebeurt gewoon, maar dan nog vind ik het er vreemd uitzien.
Mijn vriendin is maar ongeveer 2 cm kleiner dan mij en ik vind het heel fijn. Zou ook niet kleiner willen, voelt alsof ze dan 2x in mij past ofzo![]()
vindtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Yiwei het volgende:
Ongeveer mijn lengte
dan hijquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef Missstuiterbal het volgende:
Tja ik weet niet kan er niks aan doen. Paar keer afgesproken met een man die even groot is en als ik dus hakken aan doe langer ben dan hem. Dat vind hij geloof ik niet zo leuk en ik al helemaal niet zeker om dat ik al niet groot ben. 1,65 Mijn huidige flirt is 1,95 weer de andere kant had liever gewild dat hij iets minder lang was maar ja. ts niet anders. Voelt indd wel heel veilig
compenseertquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh nouja als je heel klein bent, ben je iets kwetsbaarder...
Grote vent compenseerd dat die dan makkelijk in bescherming nemen.
Nou, wat dat betreft ben ik ook maar een vreemde eend. Veel mannen in dit topic van mijn lengte of zelfs groter prefereren vrouwen van onder de 1.75. Bij mij is 1.75 juist het minimumquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Yiwei het volgende:
Ben blij voor jullie dat jullie elkaar hebben gevondenMijn zus denkt hetzelfde als jou vriendin, mijn moeder vreest dat zij ook de weg van ons tante zal bewandelen
Mijn moeder zei altijd dat je als vrouw beter iets kleiner kan zijn dan iets langer. Bleek toen ik nog een kind was, dat ze al vreesde dat ik te lang zou worden gezien de lengte in de familie
Maar zoals veel vrouwen denken, dacht ik ook dat mijn man later ook langer zal zijn dan ik. Gewoonweg omdat we maatschappelijk zo zijn geconditioneerd. Daarnaast is het ook NL, hoe moeilijk kan dit zijn. Maar soms is het leven echt grappig, ik kwam een leuke man tegen. Ik heb nog nooit zoiets sterks gevoeld. Hij is paar cm kleiner dan ik, maar het voelde goed als we samen warenSindsdien zag ik dit regelmatig bij anderen, als ik maar oplette. Culturele revolutie was allang al gaande
Mijn broer heeft ook liever iemand van soortgelijke lengte, alle vrouwen zijn (te) klein volgens hem (zeg maar als eerste indruk) terwijl we al in NL zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Nemeosis het volgende:
Nou, wat dat betreft ben ik ook maar een vreemde eend. Veel mannen in dit topic van mijn lengte of zelfs groter prefereren vrouwen van onder de 1.75. Bij mij is 1.75 juist het minimumHeb wel kleinere exen/scharrels, en juist daarom weet ik dat ik daar niet op val. Natuurlijk is het mogelijk dat ik toch verliefd zou worden op een dame onder de 1.75, maar het is niet waar ik op val. Vind het gewoon geen fijn gevoel dat ik zoveel groter ben. Vind het er ook niet uitzien, klein meisje en grote jongen, zoals ik al eerder zei. Maargoed, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!
Ik heb in ieder geval nog nooit een dame gekend die mijn lengte niet goed vond, alhoewel die er ongetwijfeld wel zullen zijn.
Je broer klinkt als mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef Yiwei het volgende:
Mijn broer heeft ook liever iemand van soortgelijke lengte, alle vrouwen zijn (te) klein volgens hem (zeg maar als eerste indruk) terwijl we al in NL zijnAnderen klagen weer dat lange vrouwen niet vrouwelijk zijn
Gelukkig ieder z'n eigen wensen, eigen ervaring en eigen associaties
Bijv. bijna alle lange mannen die ik tegen ben gekomen zijn of te dun (lees: breekbaar, lopen gebogen enzo) of ze hebben een onwijs bierbuikNiet mijn smaak
Het is zo makkelijk om dat te voorkomen. Ik ben zelf 2 meter en ben prima tevreden met mn figuur. Gewoon sporten en fatsoenlijk eten. Dat gebogen lopen is ook iets wat je gewoon kan voorkomen. Gewoon borst vooruit en schouders naar achteren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef Yiwei het volgende:
Bijv. bijna alle lange mannen die ik tegen ben gekomen zijn of te dun (lees: breekbaar, lopen gebogen enzo) of ze hebben een onwijs bierbuikNiet mijn smaak
dat achterlangs neuken is gemakkelijk bij ons (mijn vriendin is lang) maar weer andere standjes worden lastiger... zoals.lepeltje lepeltjequote:Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef ikjijallebei het volgende:
Boeit me niet zo, ik heb nu een kleine vriendin en daar ondervind ik geen nadelen van, behalve 1 dan, namelijk achterlangs neuken is wat lastig.
Verder merk ik ook dat mijn aandacht in het openbaar, vaker uitgaat naar lange vrouwelijke benen.
Fucking psychologie.
Lengte boeit mij dus niet zo.
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook een fluitje van een cent. Maar in de praktijk willen mensen gewoon niet sporten, ze vinden geen tijd voor hun gezondheid, hebben geen fut meer na hun werk of zien het belang er niet van in. Waarom zijn er anders zoveel zelf geïnduceerde obesitas gevallen vandaanquote:Op woensdag 18 december 2013 11:40 schreef CarlosJacques het volgende:
Het is zo makkelijk om dat te voorkomen. Ik ben zelf 2 meter en ben prima tevreden met mn figuur. Gewoon sporten en fatsoenlijk eten. Dat gebogen lopen is ook iets wat je gewoon kan voorkomen. Gewoon borst vooruit en schouders naar achteren.
Lol, ja? WTF!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Yiwei het volgende:
Ex van mijn vriendin kon daarnaast ook niet tegen het onfatsoenlijk eetgedrag. Met alle andere kleine dingetjes, maakte ze het gewoon uit.
Het is ook zeurgedrag! Ze wist waar ze aan begon toen ze hem tegenkwam...quote:Zij en vast ook vele anderen konden niet accepteren dat hij geen aandacht en respect voor zichzelf heeft om gewoon wat meer te bewegen en fatsoenlijk te eten. Ze heeft in al die jaren hem aan moeten leren wat belangrijk is, hij vond het zeurgedrag.
quote:Ze vond dat ze niet degene is en hoort te zijn die hem moet heropvoeden, omdat hij thuis een verkeerd voorbeeld heeft meegekregen.
Maar dat heeft dus niet echt met de lengte van iemand te maken, maar eerder met zijn persoonlijkheid. Tenzij je lange kerels überhaupt niet aantrekkelijk vind, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:45 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook een fluitje van een cent. Maar in de praktijk willen mensen gewoon niet sporten, ze vinden geen tijd voor hun gezondheid, hebben geen fut meer na hun werk of zien het belang er niet van in. Waarom zijn er anders zoveel zelf geïnduceerde obesitas gevallen vandaan![]()
Ga ik toch weer even voor mijn lengte-genoten in de bres springen. Lange kerels hebben een andere lichaamsbouw, als je dan niks aan sport doet en/of niet normaal eet dan word je wellicht een slungel. Precies hetzelfde geld voor kortere mannen, worden die vaak dikkig. Misschien vallen korte dikkige mannen minder snel op als die lange slungels, maar een kneusje word je omdat je geen zelfvertrouwen hebt/uitstraalt, niet omdat je lang of kort bent.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef Nemeosis het volgende:
Veel lange kerels zijn vaak ecto's, vandaar dat lange slungelige
Dit is waarheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ga ik toch weer even voor mijn lengte-genoten in de bres springen. Lange kerels hebben een andere lichaamsbouw, als je dan niks aan sport doet en/of niet normaal eet dan word je wellicht een slungel. Precies hetzelfde geld voor kortere mannen, worden die vaak dikkig. Misschien vallen korte dikkige mannen minder snel op als die lange slungels, maar een kneusje word je omdat je geen zelfvertrouwen hebt/uitstraalt, niet omdat je lang of kort bent.
Ik vind het juist wel prettig, maar misschien is dat ook omdat ik niet anders gewend ben. Haar hoofd tegen jou borst tijdens het knuffelen, heerlijk toch. Ik heb als kerel van 2.00 liever een dame van onder de 1.70 dan boven de 1.80 om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
2.00m doet bij staand knuffelen op den duur pijn aan je nek, maar vind het persoonlijk wel fijner dan iemand die korter is dan jij
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
Bovendien zijn alle lichaamsdelen dan ook vaak groot geschapen
Klopt, dat is ook fijner dan wanneer ik op de kop van mijn vriend zou kunnen tuffen in principe.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:53 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prettig, maar misschien is dat ook omdat ik niet anders gewend ben. Haar hoofd tegen jou borst tijdens het knuffelen, heerlijk toch. Ik heb als kerel van 2.00 liever een dame van onder de 1.70 dan boven de 1.80 om eerlijk te zijn.
[..]
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
Mijn vriend is 2 meter lang en daarmee ook een skinny bitch. Met zijn brilletje oogt hij kneuzig, maar hij is de grootste baas ooit En menig FOK!ker kan dat beamen
ik vind met mijn 1.86 dames onder de 1.78 eigenlijk al te klein en onpraktisch :p zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:53 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prettig, maar misschien is dat ook omdat ik niet anders gewend ben. Haar hoofd tegen jou borst tijdens het knuffelen, heerlijk toch. Ik heb als kerel van 2.00 liever een dame van onder de 1.70 dan boven de 1.80 om eerlijk te zijn.
[..]
In de 3 jaren relatie excl. 8 maanden elkaar leren kennen, is hij in haar ogen veranderd naar iets wat bijna onherkenbaar was. Ze probeerde zijn positieve karakter eigenschappen terug te halen, maar lukte haar gewoon niet. Nadat de onveranderbare fundamentele verschillen opdoken, zag ze ineens zaken gewoon anders. Ze vond hem gewoon niet meer bij haar passen. In mijn ogen vertoonde hij gewoon gedrag wat geen één vrouw wil tolererenquote:
Heeft inderdaad met persoonlijkheid te maken. Maar ik heb bijna geen lange man gezien die geen bierbuik heeft, beetje sportief eruit ziet en niet krom loopt. Daarmee is die associatie voor mij bijna niet meer te breken. Maar soms denk ik ook dat lange mannen opzettelijk niet sporten/niet meer bewegen, omdat ze denken dat ze lang zijn en dat dit genoeg is.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:12 schreef CarlosJacques het volgende:
Maar dat heeft dus niet echt met de lengte van iemand te maken, maar eerder met zijn persoonlijkheid. Tenzij je lange kerels überhaupt niet aantrekkelijk vind, dat kan natuurlijk ook.
Serieus?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
In de 3 jaren relatie excl. 8 maanden elkaar leren kennen, is hij in haar ogen veranderd naar iets wat bijna onherkenbaar was. Ze probeerde zijn positieve karakter eigenschappen terug te halen, maar lukte haar gewoon niet. Nadat de onveranderbare fundamentele verschillen opdoken, zag ze ineens zaken gewoon anders. Ze vond hem gewoon niet meer bij haar passen. In mijn ogen vertoonde hij gewoon gedrag wat geen één vrouw wil tolereren
[..]
Heeft inderdaad met persoonlijkheid te maken. Maar ik heb bijna geen lange man gezien die geen bierbuik heeft, beetje sportief eruit ziet en niet krom loopt. Daarmee is die associatie voor mij bijna niet meer te breken.
Niet jouw mening doortrekken naar anderen, dametje.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
In de 3 jaren relatie excl. 8 maanden elkaar leren kennen, is hij in haar ogen veranderd naar iets wat bijna onherkenbaar was. Ze probeerde zijn positieve karakter eigenschappen terug te halen, maar lukte haar gewoon niet. Nadat de onveranderbare fundamentele verschillen opdoken, zag ze ineens zaken gewoon anders. Ze vond hem gewoon niet meer bij haar passen. In mijn ogen vertoonde hij gewoon gedrag wat geen één vrouw wil tolereren
Wat. Ik herken jouw stereotype totaal niet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:29 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Heeft inderdaad met persoonlijkheid te maken. Maar ik heb bijna geen lange man gezien die geen bierbuik heeft, beetje sportief eruit ziet en niet krom loopt. Daarmee is die associatie voor mij bijna niet meer te breken. Maar soms denk ik ook dat lange mannen opzettelijk niet sporten/niet meer bewegen, omdat ze denken dat ze lang zijn en dat dit genoeg is.
Wat grappig is, is dat ik in het verleden look-alikes ben tegengekomen van iemand die ik damn hot sexy vond, dacht nog dat ze broers of familie van elkaar warenAlleen waren de look-alikes allemaal langer tot veel langer, en bevestigde het mijn vermoeden al -> voorkeur voor iemand die ongeveer even lang is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |