Rita Verdonk zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik schaam mij daarvoor nog steeds.
Maar ik kan in ieder geval mijn handen wassen in onschuld wat de huidige politiek betreft.
Neuh, was gewoon een standaard antwoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar je reageerde een beetje opgebeerd. Alsof ik jou eenvoudig had genoemd.
Geertje of Mark zeker.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik schaam mij daarvoor nog steeds.
Maar ik kan in ieder geval mijn handen wassen in onschuld wat de huidige politiek betreft.
Warm...quote:
Noh man, de enige echte DPKP.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Fred Teeven van Leefbaar Nederland?
Je bevestigd het stereotype maar weer eens dat nakomelingen van Turkse immigranten nog steeds geen enkel patriottisch gevoel richting de Nederlandse staat hebben ontwikkeldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:41 schreef De_Coulance het volgende:
Ik heb PvdA/D66/PvdA gestemd. Nu weer D66 denk ik.
IPA zal dit wel afkeuren.
Ah joh, een Federaal Europa is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Noh man, de enige echte DPKP.
Puur op het programma en ik heb bovendien niet op de lijsttrekker gestemd.
[..]
Je bevestigd het stereotype maar weer eens dat nakomelingen van Turkse immigranten nog steeds geen enkel patriottisch gevoel richting de Nederlandse staat hebben ontwikkeld![]()
![]()
.
Stemmen op een partij die Nederland wilt afschaffen, hoe kun je dat nou doen? En als we er nou nog beter van zouden worden, maar nee.
Je analyse is compleet verkeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Noh man, de enige echte DPKP.
Puur op het programma en ik heb bovendien niet op de lijsttrekker gestemd.
[..]
Je bewijst maar weer eens dat nakomelingen van Turkse immigranten nog steeds geen enkel patriottisch gevoel richting de Nederlandse staat hebben ontwikkeld![]()
![]()
.
Stemmen op een partij die Nederland wilt afschaffen, hoe kun je dat nou doen? En als we er nou nog beter van zouden worden, maar nee.
Als het aan de politieke elite die niet luistert naar de burger ligt dan wel ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah joh, een Federaal Europa is slechts een kwestie van tijd.
Dat is toch wel een beetje strijdig met elkaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Je analyse is compleet verkeerd.
Ik hou van Nederland en heb hekel aan elk soort patriotisme.
Maar zij willen alle beslissingsbevoegdheid mbt belangrijke zaken in Brussel neerleggen.quote:Als ik de overtuiging had dat D66 Nederland wil afschaffen dan had ik er niet op gestemd.
Tsja daar ben je nog beperkter in je keuzes. Voordeel is dan weer wel dat er ook echt een keuze is. Hier is dat al lang niet meer het geval.quote:Ik vind liberale waarden en principes mooi, jammer dat ze geen D66 in Tukije hebben.
'Elke ontkenning is stiekem een bevestiging van mijn gelijk' makkelijker scoor je ze niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Alweer een post die het gelijk van de columnist bevestigt.
Prima, dat mag.quote:
De oorlog tegen drugsgebruik is een dure hobby zonder enig nut. Dit is een van de punten waar ik per direct op zou bezuinigen. Ik zou in elk geval softdrugs legaliseren (en er proberen geld aan te verdienen) en minder tijd en geld steken in het bestrijden van harddrugs.quote:over drugsbeleid,
Persoonlijk geen fan nee.quote:homohuwelijk/adoptie
Moet kunnen, ook al hoop ik dat mensen een beetje waarde hechten aan hun leven.quote:en euthanasie
Ik ben natuurlijk een echte narcist maar om nu dit topic offtopic te helpen door te praten over mij vind ik niet echt een geweldig idee. Maar je mag DM'en.quote:en dergelijke IPA. Je komt heel conservatief over.
De invloed van de PVV is dan ook heel niet relevant voor het stuk. Volgens mij wordt daar ook weinig over gezegd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Elke ontkenning is stiekem een bevestiging van mijn gelijk' makkelijker scoor je ze niet.
Ontopic; ik denk dat de schrijver de invloed van de PVV wat overschat. Geertje loopt al aardig wat jaartjes mee en de geschetste doemscenario's van 5 jaar geleden zijn niet uitgekomen. Nederland is een beetje de discussie over de islam zat heb ik het idee.
Ach, als we kijken naar die toonzetting is het vooral veel blaffen en weinig bijten. Wat is er nu *echt* wezenlijk verandert jegens de islam sinds 2003 ? Politiek gezien niet zoveel, behoudens het benoemen van wat integratieproblemen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De invloed van de PVV is dan ook heel niet relevant voor het stuk. Volgens mij wordt daar ook weinig over gezegd.
Het is de toonzetting die hem zorgen baart.
Ah, dat valt nog best mee allemaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Prima, dat mag.
[..]
De oorlog tegen drugsgebruik is een dure hobby zonder enig nut. Dit is een van de punten waar ik per direct op zou bezuinigen. Ik zou in elk geval softdrugs legaliseren (en er proberen geld aan te verdienen) en minder tijd en geld steken in het bestrijden van harddrugs.
Het vrijgemaakte geld moet dan per direct gebruikt worden voor lastenverlichting. De verhoging van de BTW en de loonbelastingen moeten teruggedraaid worden en als dat kan nog lager.
[..]
Persoonlijk geen fan nee.
Nu er eenmaal een homohuwelijk is ben ik er niet tegen of zo en pleit er ook niet voor het af te schaffen.
Wat adoptie betreft ben ik er in beginsel niet geheel op tegen maar ik ben wel realistisch, het is gewoon ongewoon om twee vaders/moeders te hebben. Ik twijfel sterk of dit goed is voor het kind. Een kind moet denk ik een man en een vrouw in zijn leven hebben om evenwichtig op te groeien, bovendien ben ik bang dat kinderen er sterk mee gepest gaan worden (zeker op de middelbare school). Dus ik ben er een beetje huiverig voor, maar ik zeg niet dat een homoseksueel stel niet in staat zou zijn een kind goed op te voeden.
Voor mij is dit eigenlijk geen issue en ik zou er mijn keuze voor een partij niet van laten afhangen.
[..]
Moet kunnen, ook al hoop ik dat mensen een beetje waarde hechten aan hun leven.
[..]
Ik ben natuurlijk een echte narcist maar om nu dit topic offtopic te helpen door te praten over mij vind ik niet echt een geweldig idee. Maar je mag DM'en.
Het debat is harder geworden. Het taboe is verdwenen. Dingen die je tien jaar geleden gewoon niet zei, worden nu geroepen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, als we kijken naar die toonzetting is het vooral veel blaffen en weinig bijten. Wat is er nu *echt* wezenlijk verandert jegens de islam sinds 2003 ? Politiek gezien niet zoveel, behoudens het benoemen van wat integratieproblemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |