Natuurlijk zijn er veel meer factoren bij betrokkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
De bankiers moeten gaan onderduiken denk ik.
Hoe noemen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ik snap dat je niks met de islam hebt en je mag het van mij ook zo ver bekritiseren als je wil, maar zou je het erg vergelijkbare christendom en jodendom zo noemen?
Ach ja, doordat het beleid gemaakt wordt door onverschillige elitaire mensen zoals jij wordt deze groep mensen alleen maar groter.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
PVV stemmen is voor mensen met een laag inkomen. En aan de mening van minima hecht ik toch geen waarde.
KoosVogels elitair noemen: dat is een HBO'er die voor een regionaal dagblad werkt. Koffie halen voor de hoofdredacteur, zo'n iemand is KoosVogels.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ach ja, doordat het beleid gemaakt wordt door onverschillige elitaire mensen zoals jij wordt deze groep mensen alleen maar groter.
Nu al is er geen toekomstperspectief voor vele laagopgeleide mensen, omdat EU-adepten zoals jij hen buitenspel hebben gezet door duizenden Polen/Bulgaren/Roemenen te importeren, waardoor zij veroordeeld zijn tot permanente sociale zekerheid. Natuurlijk op te brengen door een steeds krimpende middenklasse die steeds verder uitgekleed zal moeten worden om dit stelsel te handhaven. Uiteindelijk zal de bom barsten en kunnen we straks allemaal de sweatshop in om sportschoenen in elkaar te naaien voor verwende spleetoogjes.
Dat dacht ik al, maar ik wil niet al te gemeen zijn. Zulks soort mensen zijn het voetvolk van de VVD en D66.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
KoosVogels elitair noemen: dat is een HBO'er die voor een regionaal dagblad werkt. Koffie halen voor de hoofdredacteur, zo'n iemand is KoosVogels.
En overigens stem ik geen PVV.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ah joh, ik ben helemaal niet elitair. Ben ook maar een eenvoudig figuur met een eenvoudige baan.
Vind het gewoon leuk om PVV'ers op te naaien.
Exact. Een voetveeg.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
KoosVogels elitair noemen: dat is een HBO'er die voor een regionaal dagblad werkt. Koffie halen voor de hoofdredacteur, zo'n iemand is KoosVogels.
SP?quote:
Ookquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ah joh, ik ben helemaal niet elitair. Ben ook maar een eenvoudig figuur met een eenvoudige baan.
Vind het gewoon leuk om PVV'ers op te naaien.
Jij lijkt me meer een SP'er.quote:
Waarom voelde je je aangesproken?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook![]()
Spreek voor jezelf, plebejer
Omdat ik tegen de EU ben en ik graag meer werkgelegenheid zie voor de laag opgeleiden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:32 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij lijkt me meer een SP'er.
Ik voelde me niet aangesprokenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom voelde je je aangesproken?
Omdat je niet zo'n fan bent van Israël of ook om andere redenen?quote:
Waarom reageerde je dan? Mijn post was immers niet aan jou gericht.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken
Ik heb maar één keer gestemd want ik ben jong en alles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Omdat je niet zo'n fan bent van Israël of ook om andere redenen?
Met dat laatste is weinig mis in mijn optiek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Omdat ik tegen de EU ben en ik graag meer werkgelegenheid zie voor de laag opgeleiden?
Ik hoef me toch niet aangesproken te voelen om ergens op te reageren?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom reageerde je dan? Mijn post was immers niet aan jou gericht.
Of wilde je gewoon effe iets duidelijk maken?
Op wie?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer gestemd want ik ben jong en alles.
Maar dat was niet op de SP.
Goed gesprekquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik hoef me toch niet aangesproken te voelen om ergens op te reageren?
Zeg ik niet, ik schaam mij daarvoor nog steedsquote:
Zeker niet. Maar je reageerde een beetje opgebeerd. Alsof ik jou eenvoudig had genoemd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik hoef me toch niet aangesproken te voelen om ergens op te reageren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |