abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132779374
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:58 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Weer grappig dat "gutmensch".
Tsja. Mensen met een Republikeinse vlag zijn NSB'ers en mensen die een hekel hebben aan dat opgeschoren ah zemmel volk zijn natuurlijk genocidale snormensen.

Jullie idiote PvdA/GL/D66 figuren hebben geen enkele boodschap. Daarom verzinnen jullie dit soort bedroevende stukjes.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:01:57 #27
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132779422
Islamofobie vind ik zo'n flauwekulbegrip. Je spreekt toch ook niet over 'Fascismofobie', 'Communismofobie' of 'Nazismofobie'?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132779474
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:01 schreef Morendo het volgende:
Islamofobie vind ik zo'n flauwekulbegrip. Je spreekt toch ook niet over 'Fascismofobie', 'Communismofobie' of 'Nazismofobie'?
Alweer een post die het gelijk van de columnist bevestigt.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_132779491
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Tsja. Mensen met een Republikeinse vlag zijn NSB'ers en mensen die een hekel hebben aan dat opgeschoren ah zemmel volk zijn natuurlijk genocidale snormensen.

Jullie idiote PvdA/GL/D66 figuren hebben geen enkele boodschap. Daarom verzinnen jullie dit soort bedroevende stukjes.
Kom op zeg, die vlag was ook een NSB symbool, de meeuw was ook een NSB symbool. Laten we het erop houden dat de PVV zijn symbolen ongelukkig kiest maar verder is dat maar één klein puntje in het verhaal.
pi_132779502
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Doe je nou je best om zijn gelijk te bewijzen?
Ja ik vond de Republiek ook een goeie staat en zou het eigenlijk prefereren, mits in een vernieuwd jasje, boven onze naar Frankrijk gemodelleerde eenheidsstaat. Beetje a lá Zwitserland of zo, dat zie ik wel zitten.

Dus ja ren maar weg want ik wil nu helemaal Vlad Tepes gaan op Turken daardoor :') .
Want dat is hetzelfde volgens de door jou aangehaalde schrijver.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_132779527
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:00 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat is precies verzonnen aan de uitspraak "grootste ziekte van de afgelopen eeuw" dus erger dan de holocaust, WOI en WOII?
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:05:27 #32
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132779550
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:03 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Alweer een post die het gelijk van de columnist bevestigt.
Welnu: waarom is dat dan?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:06:53 #33
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132779613
Maar goed, ik heb niets met Wilders en niets met de islam. Ik neem dus een genuanceerde middenpositie in.
pi_132779632
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:57 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Peilingen en oranje-bleu-blue spelden.
Peilingen zeggen niks, want dan was de SP nu de grootste geweest omdat ze zo populair waren bij de vorige verkiezingen. Onzin dus. En heb je een bron van die spelen? Wil het geloven maar ik vertrouw je niet op je bruine ogen ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132779645
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:04 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja ik vond de Republiek ook een goeie staat en zou het eigenlijk prefereren, mits in een vernieuwd jasje, boven onze naar Frankrijk gemodelleerde eenheidsstaat. Beetje a lá Zwitserland of zo, dat zie ik wel zitten.

Dus ja ren maar weg want ik wil nu helemaal Vlad Tepes gaan op Turken daardoor :') .
Want dat is hetzelfde volgens de door jou aangehaalde schrijver.
Nee dat wil je niet. En de PVV is zeker (nog?)niet vergelijkbaar met de fascistiche bewegingen uit de vorige eeuw, puur omdat ze geen knokploegen hebben en niet letterlijk tot geweld oproepen.

Maar de retoriek begint er verdacht veel op te lijken, vind je niet? En de meeuw, Prinsenvlag, het samenwerken met dubieuze bewegingen in Europa is ook geen mooi voorteken.
pi_132779713
Wat is er mis met de meeuw? En die 'dubieuze partijen' zijn gewoon legitieme partijen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132779734
quote:
11s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Welnu: waarom is dat dan?
Het gaat over het beeld van moslims in Nederland. Jij ziet ze dus als een soort nazi's/communisten/fascisten.

Ik snap dat je niks met de islam hebt en je mag het van mij ook zo ver bekritiseren als je wil, maar zou je het erg vergelijkbare christendom en jodendom zo noemen?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:11:52 #38
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132779805
Waarom heeft hij er een probleem mee dat "het Marokkanenprobleem" serieus wordt besproken?
pi_132779814
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Peilingen zeggen niks, want dan was de SP nu de grootste geweest omdat ze zo populair waren bij de vorige verkiezingen. Onzin dus. En heb je een bron van die spelen? Wil het geloven maar ik vertrouw je niet op je bruine ogen ;)
http://mobiel.nujij.nl/po(...)omment&pageStart=401
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:14:41 #40
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132779900
quote:
Fijn dat je dat andere stilzwijgend goedkeurt. En zo te zien is er niks mis met die vlag.

pi_132779902
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef bijdehand het volgende:
Wat is er mis met de meeuw? En die 'dubieuze partijen' zijn gewoon legitieme partijen :)
Legitiem was de NSB ook.
pi_132779938
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Legitiem was de NSB ook.
Ja, leuk. En de Communistische Partij in Rusland en China ook. De NSDAP ook. Zegt dus niks. Ook niet over jouw partij. En reageer nou eens op die meeuw want daar ben ik meer benieuwd naar.
pi_132779987
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:07 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Nee dat wil je niet. En de PVV is zeker (nog?)niet vergelijkbaar met de fascistiche bewegingen uit de vorige eeuw, puur omdat ze geen knokploegen hebben en niet letterlijk tot geweld oproepen.

Maar de retoriek begint er verdacht veel op te lijken, vind je niet?
Nee.

Het klopt dat een groot deel van de mensen een spuughekel heeft aan Marokkanen, als ik mijn omgeving moet geloven al helemaal, maar ik heb nog nooit iemand horen oproepen tot genocide.

Laten we eerlijk zijn, Marokkanenhaat is wijdverbreid. Zelfs mijn Turks kennissen hebben een hekel aan hen. Misschien moeten we ons afvragen waar dit vandaan komt en niet gaan bitchen over mensen die een probleem benoemen wat dus wel degelijk bestaat blijkbaar.

quote:
En de meeuw,
http://www.marijnschrijve(...)euw-in-het-pvv-logo/

Het is gewoon een vogel man.

quote:
Prinsenvlag,
Ja, leve de Republiek! Dood aan de Habsburgers!
Je punt is?

quote:
het samenwerken met dubieuze bewegingen in Europa is ook geen mooi voorteken.
Zoals?
pi_132780003
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, leuk. En de Communistische Partij in Rusland en China ook. De NSDAP ook. Zegt dus niks. Ook niet over jouw partij. En reageer nou eens op die meeuw want daar ben ik meer benieuwd naar.
De meeuw werd ook door de NSB als symbool gebruikt. De schrijver van het stuk constateert gewoon aantoonbare feiten. Dat Wilders het niet eens is staat daar los van, hij koos twee symbolen met een rechtstreekse link met de NSB.
pi_132780050
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:17 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De meeuw werd ook door de NSB als symbool gebruikt. De schrijver van het stuk constateert gewoon aantoonbare feiten. Dat Wilders het niet eens is staat daar los van, hij koos twee symbolen met een rechtstreekse link met de NSB.
Duitsland gebruikt nog steeds de adelaar. Fascisme?
pi_132780128
Ik begrijp trouwens niet helemaal waarom men steeds Godwin roept. (De begindagen van) Nazi-Duitsland is een perfect voorbeeld van wat er kan gebeuren tijdens een crisis als er één groep als schuldige wordt aangewezen. Natuurlijk kun je je afvragen of een vergelijking gepast is, in veel gevallen is dat niet zo, maar om maar altijd godwin te roepen is ook zo discussiedodend.
pi_132780149
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Duitsland gebruikt nog steeds de adelaar. Fascisme?
Jij pikt er nu één onderdeel uit en gaat daar op door maar het stuk gaat veel verder en er zijn duidelijk meer verbanden, juist dan is zo'n symbool een domme keuze. De meeuw kon naïef zijn maar daarna ook de prinsenvlag prominent gaan gebruiken? Dan moet je in mijn ogen niet klagen als mensen dat gaan gebruiken tegen je.
pi_132780161
PVV stemmen is voor mensen met een laag inkomen. En aan de mening van minima hecht ik toch geen waarde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:21:16 #50
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132780179
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef Romanus het volgende:
Ik begrijp trouwens niet helemaal waarom men steeds Godwin roept. (De begindagen van) Nazi-Duitsland is een perfect voorbeeld van wat er kan gebeuren tijdens een crisis als er één groep als schuldige wordt aangewezen.
De bankiers moeten gaan onderduiken denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')