quote:
Snffffffffquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:06 schreef Leandra het volgende:
Geen flauw idee wie er begon, maar Piet stond gisteren met Soneal in de woonkamer te voetballen
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Snffffffff
Ben er klaar voor Dees
En dat zonder internet ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
En in navolging (eigenlijk een voorloper) daarvan en qua titel hier wel toepasselijk:
Je bedoelt de geur alleen alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik hier de deur opentrek waar wat te drogen hangt dan is het tegenwoordig al genoeg.
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.quote:
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik moest een kwartier bijkomen.
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Regelmatig komt die geur hier weer naar boven en wordt weer eens de flat op de begane grond ontruimd
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvEquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plantjes op mijn balkon zijn hobbymatig binnen de gedoognorm.![]()
Geniet ze PPquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
En dat joetoep is wel te gek, ik ben voorlopig even zoet.
In Duitsland heb ik mooie plek.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt nu ook wel mee.. Huidige bewoners hebben gewoon onafgeschermde ramen ... Maar het was hier 2 keer raak in hetzelfde appartement en je kon het idd gewoon ruiken ... Dus uiteindelijk maar politie ingezet door de VvE
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik mooie plek.![]()
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel goed moet uitkijken ...
U naughty manquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet wat er allemaal groeit op die grote lap grond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |