Niet alleen dat, maar hij schijnt het wekelijks ook goed te doen in Jong Feyenoord. Bovendien meer een type Pelle.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten al een beter eindcijfer scoren dan 60 minuten Armenteros
Prima voetballer.quote:
Kan iedereen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom kan Van Beek beter voorzetten dan Schaken?![]()
Behalve Armenteros..quote:
Ik hou wel van die dreiging van afstand. Dat lokt de tegenstander ook uit de 16.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef chrisr het volgende:
Goossens laat toch ook weer eens zien dat hij een lekker schot heeft hoor. Nu nog een keer scoren
Ik ook, nadeel is dat hij als buitenspeler tekort komt, en dat we veel aardige middenvelders hebben.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik hou wel van die dreiging van afstand. Dat lokt de tegenstander ook uit de 16.
Niet te vergeten!quote:
Klopt, jongen moet alleen wel in de as van het veld blijven en niet worden opgesteld als verkrachte linksbuiten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef chrisr het volgende:
Goossens laat toch ook weer eens zien dat hij een lekker schot heeft hoor. Nu nog een keer scoren
Hij speelt dan ook niet als hangende linksbuiten. Hij moet acties maken, iets wat hij niet kan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Klopt, jongen moet alleen wel in de as van het veld blijven en niet worden opgesteld als verkrachte linksbuiten.![]()
Dat terwijl ie in de jeugd van onze rivaal een prima buitenspeler was trouwens.
Je zou bijna vergeten dat de vervangers nog slechter zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nelom, Schaken en Manu...
Kunnen er echt helemaal niets van. Gelukkig komt Verhoek erin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beiden niet echt goed hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Fok-it het volgende:
Die hele ruil van Cabral en verhoek heeft echt geen ene kut gebracht
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Vasion het volgende:
KNVB beker winnen dit seizoen![]()
psv doet al niet meer mee
Zie AZ hem wel winnen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Vasion het volgende:
KNVB beker winnen dit seizoen![]()
psv doet al niet meer mee
Wij dus ook van iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Toch had je aan Cabral dan nog 'meer' gehad dan aan Verhoek. Die liet zo af en toe nog wat leuks zien, Verhoek is een kwelling voor het oog. Elke minuut die hij speelt.quote:
Feyenoord, AZ, ajax, Vitesse en PEC (quote:
Maar Cabral was wel echt een mogool in de selectiequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch had je aan Cabral dan nog 'meer' gehad dan aan Verhoek. Die liet zo af en toe nog wat leuks zien, Verhoek is een kwelling voor het oog. Elke minuut die hij speelt.
Nouja.. Verhoek is tenminste nog een sfeermakerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch had je aan Cabral dan nog 'meer' gehad dan aan Verhoek. Die liet zo af en toe nog wat leuks zien, Verhoek is een kwelling voor het oog. Elke minuut die hij speelt.
Heerenveenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord, AZ, ajax, Vitesse en PEC () zijn de kanshebbers. Vergeet ik een club?
Moet te doen zijn?
Rodaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Feyenoord, AZ, ajax, Vitesse en PEC () zijn de kanshebbers. Vergeet ik een club?
Moet te doen zijn?
PEC is imo een grote kanshebber... Waarom blijft iedereen hen onderschatten?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet te doen zijn?
Ja, doe mij die maarquote:
quote:
quote:"Het wordt een mooie ervaring. Ik heb nog nooit in zo'n groot stadion gespeeld", vertelt De Jonghe, die niet bekend is met de Rotterdamse club. "Ik heb weinig wedstrijden gezien van Feyenoord. Dit jaar niet één zelfs."
Meer in de zin van dat een gepromoveerde club in het eerste seizoen eredivisie al in de halve finale stond. En nu dus in de top meedraait. Dus eenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC is imo een grote kanshebber... Waarom blijft iedereen hen onderschatten?
Dat is niks. 1 goed seizoen en die hebben een leeggekochte selectie volgend jaar. Hebben nog minder te zoeken in Europa dan een Utrechtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC is imo een grote kanshebber... Waarom blijft iedereen hen onderschatten?
Jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goed schot in huis
PEC had vorig jaar een uitstekend seizoen, is de beste speler kwijt geraakt en speelt nog steeds goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niks. 1 goed seizoen en die hebben een leeggekochte selectie volgend jaar. Hebben nog minder te zoeken in Europa dan een Utrecht
Beetje jammer dat hij dat schot ook thuis gelaten heeftquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gelukkig wel een goed schot in huis
Dan was het een techniekloze mongool.quote:
Wat is daar mis mee? Hij mist toch veel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef Vasion het volgende:
Sowieso ''Immers'' en ''mis'' in 1 zin
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij mist toch veel?
Maar het was geen miskoop.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien is dat wat er mis met hem isquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
nelompquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik word zo poepziek van die kutnelom he
die kunnen we wel missen ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik word zo poepziek van die kutnelom he
Het lukt ook niet echt, dus dat mag best.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef RvLaak het volgende:
Wel typisch Feyenoord hoor... Winnen en nog vol frustratie kijken
Klopt, maar ik wil nu ook wel eens een Feyenoord wedstrijd kijken waar ik blij van word... Telkens weer die frustraties...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lukt ook niet echt, dus dat mag best.
Die was licht geblesseerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:32 schreef Vasion het volgende:
Met Boetius had je veel meer kansen kunnen creëren.
Ja, zelfs tegen ADO werd het nog billenknijpenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil nu ook wel eens een Feyenoord wedstrijd kijken waar ik blij van word... Telkens weer die frustraties...
Feyenoord-Borussia Dortmund 3-2quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil nu ook wel eens een Feyenoord wedstrijd kijken waar ik blij van word... Telkens weer die frustraties...
Toppers in de Kuipquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
i knowquote:
Dit jaar zou fijn zijn.quote:
Speelt ook niet zo goed...quote:
Te lang geleden.quote:
Morgenavond, moeten nog wat wedstrijden gespeeld worden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:36 schreef Vasion het volgende:
Wanneer komt de loting? Of is dat morgen pas?
Nelom basis goede keus ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon gebrek aan kwaliteit. Je ziet nu dat Koeman gewoon gelijk heeft met zijn keuzes.
Maar tegen een de amateurs bewijst hij het tegendeel?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nelom basis goede keus ja.
Oja en wie start het Te Vrede-adoratie topic? Wat een baas is dat, dacht altijd dat hij er geen kut van kon.
Haten op Te Vredequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar tegen een de amateurs bewijst hij het tegendeel?
Ook wel een goede voorbereiding gedraaid.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah sorry, vanuit dit perspectief had ik het nog niet bekeken.
Duidelijk dat je dingen beter moet bekijken, hoe kan je zo een fluwelen techniek nou over het hoofd zien?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah sorry, vanuit dit perspectief had ik het nog niet bekeken.
Lamprouquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Muto het volgende:
Eigenlijk maar 2,5 lichtpuntjes vandaag:
- Van Beek
- Te Vrede
- Goossens een beetje
Mwhah Vormer was niet slecht, Janmaat ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Muto het volgende:
Eigenlijk maar 2,5 lichtpuntjes vandaag:
- Van Beek
- Te Vrede
- Goossens een beetje
Daarmee doe je Te Vrede tekortquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik zie in Te Vrede eigenlijk wel de opvolger van van Persie in Oranje over een paar jaar, barst van het talent die jongen.
Janmaat verwacht je het van. Dat is geen lichtpuntje. Vormer is te vaak tikkie breed en verkeerd instappen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah Vormer was niet slecht, Janmaat ook niet
Ik vond de samenwerking tussen Nelom en Manu wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat verwacht je het van. Dat is geen lichtpuntje. Vormer is te vaak tikkie breed en verkeerd instappen.
Ja. Die zullen elkaar goed weten te vinden volgend jaar bij NAC.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond de samenwerking tussen Nelom en Manu wel goed eigenlijk
Dan doe je die jongen toch wel tekort hoor, ik heb een aantal indrukwekkende loopacties gezien die mij toch echt aan van Persie lieten denken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Te Vrede is wel leuk tegen dit soort tegenstanders. Maar elke topklasser heeft wel zo'n jongen rondlopen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Die zullen elkaar goed weten te vinden volgend jaar bij NAC.
Iedereen vergelijkt het spel van Te Vrede met dat van Armenteros. Dan is Te Vrede Messi.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Te Vrede is wel leuk tegen dit soort tegenstanders. Maar elke topklasser heeft wel zo'n jongen rondlopen.
NAC?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Die zullen elkaar goed weten te vinden volgend jaar bij NAC.
Volgend jaar speel je met die witte Keniaan op linksback.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan doe je die jongen toch wel tekort hoor, ik heb een aantal indrukwekkende loopacties gezien die mij toch echt aan van Persie lieten denken.
Die kan nooit slechter zijn dan Nelom toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgend jaar speel je met die witte Keniaan op linksback.
Ja, een constante stroom van dreigingquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef Muto het volgende:
Maar Van Beek was weer goed. Had in de jeugd nooit over hem wat gehoord, maar doet het vrij aardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje onze Verhoek song jatten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Grifte het volgende:
We hebben het machtige Hoek het toch heel moeilijk kunnen maken, chapeau![]()
HOEK TUUUDUUUU
Prachtig die lui, nog even zo'n wave op het eind naar de Feijenoord-kant, die moeten wel de dag van hun leven gehad hebben.
Jatten? Hij werd door Feijenoord-fans gezongenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje onze Verhoek song jatten.
Maar die wordt dan ook bijna nooit gezongen.
En ik maar denken dat Verhoek weer populair was.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jatten? Hij werd door Feijenoord-fans gezongen
Nope, al werd het door zijn inbreng nog fanatieker gezongen. Was wel lachen, wat cynisme richting Feyenoord en sympathie voor de amateurs. Die vierden nog even een mooi feestje na afloop met beide supportersgroepen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Verhoek weer populair was.
twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 30-10-2013 om 23:07:26Domper voor spelers Hoek. Feyenoord heeft problemen met productie shirtjes, dus die mochten na afloop niet worden geruild... #feyhoe reageer retweet
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef Slobeend het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 30-10-2013 om 23:07:26Domper voor spelers Hoek. Feyenoord heeft problemen met productie shirtjes, dus die mochten na afloop niet worden geruild... #feyhoe reageer retweet
Wat een ellendequote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef Slobeend het volgende:
Wat een kutmerk is dat Puma toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef Slobeend het volgende:
En een Opel logo wat er half af pleurt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Over een wedstrijd of 5 spelen we dus in roze-witte thuisshirtjes
Ze zaten nu eenmaal in de hoek waar de klappen vielen. Zo'n Te Vrede heeft ze alle hoeken van het veld laten zien.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zitten nu in Hoek te huilen.
Alleen al voor de naam op het shirtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:18 schreef Pascalus het volgende:
Ik neem toch aan dat ze het shirt van Verhoek mee hebben gekregen.
Die speelt de rest van het seizoen niet.
Precies, Te Vrede had je gewoon 40-45 minuten mee moeten laten doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zaten nu eenmaal in de hoek waar de klappen vielen. Zo'n Te Vrede heeft ze alle hoeken van het veld laten zien.
Hopelijk staat hij in de basis ipv Armenteros, stuur die maar terug naar Belgie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:50 schreef chrisr het volgende:
[..]
Precies, Te Vrede had je gewoon 40-45 minuten mee moeten laten doen
Was er geen sprake van dat Guidetti in de winter naar Liverpool zou gaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:52 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij in de basis ipv Armenteros, stuur die maar terug naar Belgie.
De Guidettihype is ondertussen ook weer gestorven dus misschien kunnen we hem voor een mooie prijs in de winter halen.
Mijn neger Manu stelde wel teleur
Ach, was nog best gezellig in W1 hoor, werd alleen schijtziek van die mensen die gingen zwaaien naar Z4. Leuke club wel, dat Hoek, leuke backs en aardige keeper, vooral die keeper kunnen we wel gebruiken in een ruil met Graafland oid, vond hem iig een stuk overtuigender dan Hahnquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
Wel respect voor de mensen die daar zitten staan in De Kuip.
Geld uitgeven aan Guidetti terwijl je Pelle nog langdurig vast hebt liggen is echt dom.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:52 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hopelijk staat hij in de basis ipv Armenteros, stuur die maar terug naar Belgie.
De Guidettihype is ondertussen ook weer gestorven dus misschien kunnen we hem voor een mooie prijs in de winter halen.
Mijn neger Manu stelde wel teleur
Ruilen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan Guidetti terwijl je Pelle nog langdurig vast hebt liggen is echt dom.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoop dat zondag JPB -- Te Vrede -- Armenteros in de aanval zullen staan.
De tweede ring was gesloten, afgezien van de business-units en één aanliggend vak. Verder zat de 'harde kern' zijde goed vol ja, was ondanks het povere spel wel een tof avondje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van iemand die eerst in het uitvak bij ASWH zat en daarna bij Feyenoord zat:
[ afbeelding ]
Jammer dat ie even niet meeneemt dat ik ook geen hond zie op de 2e ring in de Kuip.
Bij ons was het ook triest gisteren, ik zat op rij 32 en er zaten max 3 mensen boven mij in ons vak.
Dat verklaart een hoop. Toch betekent dat dat het natuurlijk lang niet vol zat. Maar dat zit het nooit met de beker tot aan de 2e seizoenshelft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
De tweede ring was gesloten, afgezien van de business-units en één aanliggend vak. Verder zat de 'harde kern' zijde goed vol ja, was ondanks het povere spel wel een tof avondje.
Jammer dat we jullie nu niet meer thuis kunnen loten.
Wij hadden aan paar 16-jarigen achter ons staan, die het leuk vonden om constant te zwaaien en met die piepstemmetjes 'komen wij uit Rotterdam' gingen schreeuwen. Na 6 pogingen kwamen ze er eindelijk achter dat niemand daar zin in had.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, was nog best gezellig in W1 hoor, werd alleen schijtziek van die mensen die gingen zwaaien naar Z4. Leuke club wel, dat Hoek, leuke backs en aardige keeper, vooral die keeper kunnen we wel gebruiken in een ruil met Graafland oid, vond hem iig een stuk overtuigender dan Hahn
roze? We zijn geen ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
Over een wedstrijd of 5 spelen we dus in roze-witte thuisshirtjes
Bij gebrek aan beter. Armenteros viel gisteren vies tegen als spits.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Of 'je bent snel te vrede'.
Nou bij de Europa league waren de stadions ook aardig leeg in Einhoven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Toch betekent dat dat het natuurlijk lang niet vol zat. Maar dat zit het nooit met de beker tot aan de 2e seizoenshelft.
Jammer inderdaad. Bekervoetbal is best leuk. Maar ik had niet verwacht met deze wisselvallige ploeg de beker te kunnen winnen.
Is ook niet het niveau wat je wil nastreven natuurlijk, maar Te Vrede kan er geen klote van natuurlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. Armenteros viel gisteren vies tegen als spits.
Ik zei ook al hierboven dat het in Eindhoven ook zielig was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou bij de Europa league waren de stadions ook aardig leeg in Einhoven.
Zeg ik van wel dan? Ga je lekker druk maken over Willems ofzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook niet het niveau wat je wil nastreven natuurlijk, maar Te Vrede kan er geen klote van natuurlijk.
Ik heb het al moeilijk zat hoor na gisteren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zeg ik van wel dan? Ga je lekker druk maken over Willems ofzo.
Dat begrijp ik zeer goed. Een stel over het paard getilde pokkejong en een Toivonen de absoluut geen shit geeft moet frustrerend zijn om te zien ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al moeilijk zat hoor na gisteren.
Depay is wel een lichtpuntje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeer goed. Een stel over het paard getilde pokkejong en een Toivonen de absoluut geen shit geeft moet frustrerend zijn om te zien ja.
Voor m'n gevoel, maar kan ook door het bier zijn, had die keeper best wat aardige reddingen. Weinig klem, oke, maar die schotvoorzet van Van Beek had die aardig en 1e helft volgens mij ook nog wel wat goede reddingenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij hadden aan paar 16-jarigen achter ons staan, die het leuk vonden om constant te zwaaien en met die piepstemmetjes 'komen wij uit Rotterdam' gingen schreeuwen. Na 6 pogingen kwamen ze er eindelijk achter dat niemand daar zin in had.
Die keeper kon er niks van johLetterlijk geen bal klem gehad, alleen een goede redding op een kopbal.
Ik heb ook niet alles meegekregen hoor, stond meer te ouwehoeren dan dat ik naar wedstrijd keek.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel, maar kan ook door het bier zijn, had die keeper best wat aardige reddingen. Weinig klem, oke, maar die schotvoorzet van Van Beek had die aardig en 1e helft volgens mij ook nog wel wat goede reddingen
Was je met een lekker wijf mee ofzo?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet alles meegekregen hoor, stond meer te ouwehoeren dan dat ik naar wedstrijd keek.
De vriendin van HMF toch ja toch. Wel waren we met de Surinaamse Jack van Gelder.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Was je met een lekker wijf mee ofzo?
Dat waren gastjes die met de bus mee waren gekomen uit Hoek. Beetje overdreven lopen doen. 'Fucking W' zingen ipv 'Vakkie W'.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij hadden aan paar 16-jarigen achter ons staan, die het leuk vonden om constant te zwaaien en met die piepstemmetjes 'komen wij uit Rotterdam' gingen schreeuwen. Na 6 pogingen kwamen ze er eindelijk achter dat niemand daar zin in had.
Die keeper kon er niks van johLetterlijk geen bal klem gehad, alleen een goede redding op een kopbal.
Echt?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat waren gastjes die met de bus mee waren gekomen uit Hoek. Beetje overdreven lopen doen. 'Fucking W' zingen ipv 'Vakkie W'.Nja, je krijgt het idee. Iets met de plank en hem telkens mis slaan.
Die keeper had geen bal klem inderdaad, maar keerde genoeg inzetten om een prima pot te hebben gespeeldquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ach, waren die Zeeuwtjes ook een keer van god los. Als ze dat thuis doen krijgen ze vast een paar rake klappen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat waren gastjes die met de bus mee waren gekomen uit Hoek. Beetje overdreven lopen doen. 'Fucking W' zingen ipv 'Vakkie W'.Nja, je krijgt het idee. Iets met de plank en hem telkens mis slaan. Niet dat ik nou zo hardcore ben, maar ik weet wel wanneer ik m'n muil gewoon mag houden.
Dat ene ventje was wel baas vanuit de business-units, even de show stelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:18 schreef SjaakBauer het volgende:
De rust was wel het hoogtepunt van de wedstrijd trouwens, altijd leuk die ballen.
Die vetzak in het vak die een paar keer achter elkaar ging schieten danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat ene ventje was wel baas vanuit de business-units, even de show stelen.
Nou ja of je tegen amateurs of tegen Barcelona speelt, een bal schieten of koppen blijft hetzelfde lijkt me, verandert niks aan de techniek. En als je dat dan vergelijkt met de andere kandidaat Armenteros.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar tegen een de amateurs bewijst hij het tegendeel?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
NAC?![]()
Het zesde van Spakenburg misschien
Hmm dat zag ik niet vanaf X, maar dat ventje bovenaan viel op. Heb me prima vermaakt ondanks het spel, al was iedereen meer aan het kloten dan de wedstrijd aan het kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die vetzak in het vak die een paar keer achter elkaar ging schieten danOOOOOOOOOOOOOOOOOH
Elke speler van Hoek met een publiekswisselquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm dat zag ik niet vanaf X, maar dat ventje bovenaan viel op. Heb me prima vermaakt ondanks het spel, al was iedereen meer aan het kloten dan de wedstrijd aan het kijken.
Hoek tuuuduuuu
Eerlijk gezegd verwacht ik er bar weinig van zondag. Heb m´n geld dan ook op Cambuur gezet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
Goed, Feyenoord door.(logisch) en benieuwt wat er komend weekend op stapel staat van de club.
Verlies compenseren en gewoon punten pakken of wordt het weer billen knijpen en hopen op?
( kan natuurlijk niet want de selectie bulkt van het talent,bedoel,na 2? jaar mag het weleens doorbreken allemaal en zich uitbetalen in een landstitel.)
Wij zijn tegen niemand kansloos, maar ook niemand is kansloos tegen ons.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:57 schreef Grifte het volgende:
Aangezien we nog geen Adidas als sponsor hebben zijn we bij voorbaat al kansloos bij het gevreesde Cambuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Kan me nog een goal van Ricardo Cruz herinnerenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:57 schreef Grifte het volgende:
Aangezien we nog geen Adidas als sponsor hebben zijn we bij voorbaat al kansloos bij het gevreesde Cambuur.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij zijn tegen niemand kansloos, maar ook niemand is kansloos tegen ons.
Ofwel:Pelle scoo... O wacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog met hem gekoerst"
Met deze verdediging ga je geen potten breken, vrees ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
Goed, Feyenoord door.(logisch) en benieuwt wat er komend weekend op stapel staat van de club.
Verlies compenseren en gewoon punten pakken of wordt het weer billen knijpen en hopen op?
( kan natuurlijk niet want de selectie bulkt van het talent,bedoel,na 2? jaar mag het weleens doorbreken allemaal en zich uitbetalen in een landstitel.)
quote:Serginho Greene en Gerson Sheotahul trainen mee met de selectie van FC Volendam, de nummer elf van de Jupiler League • Zowel de verdediger als de aanvaller zit zonder club en kan zonder problemen aansluiten bij het keurkorps van trainer Hans de Koning • Greene kwam de afgelopen seizoenen uit voor Levski Sofia en speelde in het verleden voor Feyenoord, terwijl Sheotahul in het verleden onder meer shirts van FC Volendam, Willem II en Iraklis Psachna droeg
Charisteas?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
Greene.
Zelden zo'n hekel gehad aan een Feyenoordspeler.
Nah. Dat vond ik gewoon een enorme fout van de beleidsbepalers.quote:
Hij kon ook altijd zo zielig kijken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dat vond ik gewoon een enorme fout van de beleidsbepalers.
Charisteas zelf vond ik een beetje zielig. Volgens mij wel gewoon een goede gozer, kon er ook niet zoveel aan doen verder
Dat had ik ook bij die Griek inderdaad, was gewoon een redelijk normale vent, die zich van geen kwaad bewust was.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Dat vond ik gewoon een enorme fout van de beleidsbepalers.
Charisteas zelf vond ik een beetje zielig. Volgens mij wel gewoon een goede gozer, kon er ook niet zoveel aan doen verder
Het is toch godverdomme een godswonder dat we dat jaar niet keihard eruit zijn gegaan man, als je dit bekijktquote:Keepers
Sherif Ekramy (Egypte)
Patrick Lodewijks
Henk Timmer
Verdedigers
André Bahia (Brazilië)
Pascal Bosschaart
Pieter Collen (België)
Timothy Derijck
Roysten Drenthe
Serginho Greene
Philippe Léonard (België)
Karim Saïdi (Tunesië)
Dwight Tiendalli
Ron Vlaar
Middenvelders
Mohammed Abubakari (Ghana)
Danny Buijs
Lorenzo Davids
Jonathan de Guzman (Canada)
Nick Hofs
Jacob Lensky (Canada)
Theo Lucius
Sebastián Pardo (Chili)
Alfred Schreuder
Georginio Wijnaldum
Aanvallers
Ali Boussabon (Marokko)
Romeo Castelen
Benjamin De Ceulaer (België)
Angelos Charisteas (Griekenland)
Pierre van Hooijdonk
Stein Huysegems (België)
Joonas Kolkka (Finland)
Tim Vincken
De hele dag op teletekst aan het kijken of we al een spits hadden, want er gingen nogal wat namen rond. 's Avonds kwam de joodse vriend van mijn zus toen binnen lopen met een lach van hier tot Jerusalem; 'GEFELICITEERD SJAAK HAHAHAHAHA'quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
Alhoewel dat aantrekken van Charisteas wel een historisch dieptepunt was in mijn supportersloopbaan. Ik geloofde het eigenlijk ook pas toen hij op het trainingsveld stond.
Die joden hebben toen volgens mij een lachkick van een paar maanden gehad. En terecht
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De hele dag op teletekst aan het kijken of we al een spits hadden, want er gingen nogal wat namen rond. 's Avonds kwam de joodse vriend van mijn zus toen binnen lopen met een lach van hier tot Jerusalem; 'GEFELICITEERD SJAAK HAHAHAHAHA'![]()
Toen wou ik wel dood.
Rond 23.40-45quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Maastoren het volgende:
Weet iemand hoe laat de loting is?
Half 12 ongeveer.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:41 schreef Maastoren het volgende:
Weet iemand hoe laat de loting is?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Was toen dat seizoen wel onze clubtopscorer toch, die Charisteas?
Weet alleen nog dat in het bericht op de site over die transfer geen 1 keer het woord Ajax genoemd werd
Wat niet moet worden vergeten is dat Lazovic een jaar later voor 7 miljoen euro werd doorverkocht aan PSV, om ze vervolgens te helpen aan de landstitel.quote:Charisteas moet bij Feyenoord de succesvolle Dirk Kuijt en Salomon Kalou doen vergeten. De Griek is alweer de negende aanwinst van Feyenoord voor dit seizoen. Henk Timmer, Theo Lucius, Benjamin de Ceulaer, Stein Huysegems, Joonas Kolkka, Philippe Leonard, Dwight Tiendalli, Danny Buijs gingen Charisteas voor.
baas was dat protest toen die gozert kwamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:15 schreef Caland het volgende:
Alhoewel dat aantrekken van Charisteas wel een historisch dieptepunt was in mijn supportersloopbaan. Ik geloofde het eigenlijk ook pas toen hij op het trainingsveld stond.
Die joden hebben toen volgens mij een lachkick van een paar maanden gehad. En terecht
Je zou bijna Verhoek, Nelom en Singh gaan waarderen. Wat een selectie was dat zeg, man man manquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij die Griek inderdaad, was gewoon een redelijk normale vent, die zich van geen kwaad bewust was.
De grootst fout van diezelfde beleidsbepalers was niet eens het aantrekken van die gozer, maar hem naar de legioenzaal sturen. Briljant.
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/59955
De selectie dat jaar:
[..]
Het is toch godverdomme een godswonder dat we dat jaar niet keihard eruit zijn gegaan man, als je dit bekijkt.
Heeft ie die teef even aangepakt ofzo?quote:
waarom dat danquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Caland het volgende:
Greene.
Zelden zo'n hekel gehad aan een Feyenoordspeler.
Zijn hele manier van doen en laten. Soms heb je dat gewoon met een speler.quote:
Dan Lurlingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn hele manier van doen en laten. Soms heb je dat gewoon met een speler.
Nelom heeft ook die potentie.
En hij kon er natuurlijk ook geen klote van.
Valt me nog mee dat je Schaken niet noemtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Greene kon echt wel voetballen, stond alleen na zijn blessure op zo ongeveer elke positie behalve zijn eigen...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was misschien wel zo. Meen dat hij zelfs na die gewonnen wedstrijd in de arena oranje werd ingepraat. Daarna heeft hij eigenlijk geen bal meer fatsoenlijk aangeraaktquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Greene kon echt wel voetballen, stond alleen na zijn blessure op zo ongeveer elke positie behalve zijn eigen...
Zat zelfs tegen oranje aan. Maar dat gold toen voor iedereen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb het eerlijk gezegd nooit gezien in Greene, dat vond ik bij RKC ook altijd al een waardeloze speler. En het is inderdaad een lul van een vent.
Yep heroisch van Ajax winnen en de volgende ronde eruit flikkeren tegen Roda of Heerenveen...quote:
Heb daar nou echt geen zin in. Allemaal gezeik, uiteindelijk mag het niet savonds en wordt t donderdagmiddag 15:00. Doe maar wat leuks.quote:
Excelsior: tramcombiquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
Doe maar gewoon Groningen of MVV uit. Op donderdag.
mvv pls jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
Doe maar gewoon Groningen of MVV uit. Op donderdag.
Jij kent de bekende uitspraak van Finkers niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef bamibij het volgende:
Heracles is kut man. Betwijfel sowieso of daar wel wat te doen is op donderdag.
nulletje of 5quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef TN-FR het volgende:
heracles is makkelijk te doen hoor, maar natuurlijk weer veel te weinig kaarten en bizarre vervoersregeling
Je moet ook niet in het uitvak gaan zitten.;-)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:37 schreef TN-FR het volgende:
heracles is makkelijk te doen hoor, maar natuurlijk weer veel te weinig kaarten en bizarre vervoersregeling
mijn dorp heeft niet eens stoplichtenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kent de bekende uitspraak van Finkers niet?
Om dat te kunnen compenseren spelen ze om kunstgrasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:49 schreef bamibij het volgende:
Heracles heeft tenminste niet zo een stadion waar het ken gaan ''spoken'' op een mistige woensdagavond. Zal wel gewoon 0-2 ofzo worden.
volgens Jan Smit is dat geen excuusquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef eight het volgende:
[..]
Om dat te kunnen compenseren spelen ze om kunstgras
Gek hè, een voorzitter die zijn eigen beleid verdedigd..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens Jan Smit is dat geen excuus
In een dorpje vlakbij Almelo liep een paar weken geleden voor het eerst een heuse neger over straat. Meteen werd het politiebureau in Almelo gebeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kent de bekende uitspraak van Finkers niet?
Die staat op eenzame hoogte van meest gehate spelers! Peter van Vossen had ik ook zo'n hekel aan!quote:
Zie daar het probleem, ik betwijfel of ook maar één club in de eredivisie dit jaar in normale doen komt. Voordeel is dat het iig bij een Eredivisieclub is, bij MVV uit had ik ons wel zien verliezen à la GAE uit 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:52 schreef H.FR het volgende:
Ach, we hadden slechter kunnen loten. Moet te doen zijn, als we straks weer in normale doen zijn.
Dat is waar, we zien het wel. Er zouden toch revanchegevoelens moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zie daar het probleem, ik betwijfel of ook maar één club in de eredivisie dit jaar in normale doen komt. Voordeel is dat het iig bij een Eredivisieclub is, bij MVV uit had ik ons wel zien verliezen à la GAE uit 2 jaar geleden
Nee.quote:Op vrijdag 1 november 2013 01:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
In een dorpje vlakbij Almelo liep een paar weken geleden voor het eerst een heuse neger over straat. Meteen werd het politiebureau in Almelo gebeld.
"Ja hallo? Ik wou moar eem zeggn, d'r lup hier zo'n zwart'n."
Zal niet zo een probleem moeten worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Zo, alvast wat lijntjes uitgegooid voor wat losse kaarten.
quote:Feyenoord-hoofdcoach Ronald Koeman riep zondag na de 1-2 nederlaag thuis tegen Heracles dat het rendement van zijn ploeg te laag is. Dit is een terugkerend thema bij Koeman als de resultaten tegenvallen.
Heeft hij een punt? Nee.
Uit de database van Infostrada Sports blijkt dat het rendement van Feyenoord dit seizoen gewoon prima is. Het probleem ligt eigenlijk niet voorin, maar aan de andere kant van het veld.
Rendement
Feyenoord-spelers scoren dit seizoen uit 15 procent van hun schoten, iets wat slechts drie andere clubs - sc Heerenveen, FC Groningen en NAC Breda - beter doen. Over vorig seizoen was dit rendement 12 procent, waarmee Feyenoord elfde was van alle clubs. Ondanks het feit dat er nog tweederde van het seizoen gespeeld moet worden, lijkt het rendement niet het probleem voor Feyenoord.
Wat wel achteruit is gegaan is het aantal schoten per wedstrijd - meer dan een schot per wedstrijd minder in vergelijking met 2012/2013. Fors, maar zelfs dit is niet het probleem voor de club uit De Kuip.
In de verdediging is het mis
Koeman moet zich richten op de verdediging, waar er echt iets mis is. Vorig seizoen hebben de tegenstanders van Feyenoord gemiddeld 9,4 keer per wedstrijd geschoten. Dat is dit seizoen gestegen met bijna een derde naar 12,5. Feyenoord heeft zelf maar een doelpoging per wedstrijd meer dan zijn tegenstanders, en dat is geen statistiek die past bij een ambitieuze club.
Een laatste boodschap voor Ronald Koeman na zijn opmerking dat de twee vroege kansen van Feyenoord tegen Heracles twee goals moesten opleveren. Ik geef toe dat vooral de eerste een grote kans. Maar de tweede? Nee Ronald, de kans om te scoren uit zo'n positie is niet 100 procent maar gemiddeld ongeveer 38 procent, zo blijkt uit de data.
http://www.volkskrant.nl/(...)d-echt-te-laag.dhtml
Inderdaad, bovendien blijven ze vaak ook te lang kloten zonder te schietenquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:06 schreef Merkie het volgende:
Dat artikel kijkt puur naar het aantal schoten dat in een doelpunt resulteert. ik denk dat Koeman met rendement ook bedoelt dat veldoverwicht in kansen moet resulteren.
Fixed, elke aanvaller heeft al gigantische kansen verprutst, echt niet alleen Lexquote:Op vrijdag 1 november 2013 11:07 schreef macca728 het volgende:
Het probleem ligt meer achterin, elke kans is onderhand een tegengoal.
En ja rendement en Immers en Armenteros en Schaken en JPB en Pellè en Clasie en Tonny en Daryl en Stefan en BMI en Miquel.....
twitter:VarkenoordWatch twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 11:43:05Feyenoord hoopt Larsson dit jaar wel definitief naar Rotterdam te halen. Ook de 15-jarige Noor Emil Hansson wordt nog steeds gevolgd. reageer retweet
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 11:43:05Feyenoord hoopt Larsson dit jaar wel definitief naar Rotterdam te halen. Ook de 15-jarige Noor Emil Hansson wordt nog steeds gevolgd. reageer retweet
Zie het liefst Goossens erin voor Immers, en Te Vrede in de spits zondag. Maarjah, Koeman blijft vasthouden aan Immers. Waarom weet niemand.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:12 schreef Fuszy het volgende:
Wat me overigens tegen Hoek wel opviel en wellicht is dat wel makkelijker tegen zo'n club, maar vanuit het middenveld en verdedigen kwamen die lange ballen zo vaak goed aan op de flank. Dat zie ik bij Clasie, Vilhena, Immers, bmi en de vrij maar zelden. Vormer, Goossens en Mathijsen hebben zo'n heerlijke openingspass. Jammer dat ze het op de flank vaker verneukten, dan dat ze er wat goeds mee hadden gedaan.
Lijkt me wel duidelijk dat Immers speelt als je gister Bakkal zagquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zie het liefst Goossens erin voor Immers, en Te Vrede in de spits zondag. Maarjah, Koeman blijft vasthouden aan Immers. Waarom weet niemand.
Hopelijk geeft Koeman hier een signaal mee af.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:50 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord zal zondag vermoedelijk met Armenteros in de spits spelen, al gaf Koeman hem wel een waarschuwing: de gemakzucht moet eruit.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:13 schreef bamibij het volgende:
Zet dan te vrede in de spits, want die armenteros daar ben ik dus echt niet tevreden over.
HAAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
We spelen trouwens waarschijnlijk op woensdag omdat we de zaterdag erna een wedstrijd hebben (Zwolle thuis volgensmij)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef bamibij het volgende:
Heracles is kut man. Betwijfel sowieso of daar wel wat te doen is op donderdag.
Wist ik wel, maar ik vind dat andere stukje veel grappiger.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee.
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen
Logischerwijs is woensdag de enige overgebleven dag idd, spelen zondag ervoor en zaterdag erna. Of de KNVB moet gaan schuiven in het competitieschema, zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:34 schreef Freire het volgende:
[..]
We spelen trouwens waarschijnlijk op woensdag omdat we de zaterdag erna een wedstrijd hebben (Zwolle thuis volgensmij)
Hoop dat ze zich ook inzet voor de selectie.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Koetje heeft een leuke dochter.
is waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wist ik wel, maar ik vind dat andere stukje veel grappiger.
Naahquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt er veel opquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dibbs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |