Quote voor het nageslacht!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Als Hoek doorgaat naar de volgende ronde neem ik de rest van het seizoen een Hoek UI.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
Als Hoek doorgaat naar de volgende ronde neem ik de rest van het seizoen een Hoek UI.
Wel in het team van Cambuur opstellenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen die speler kan Feyenoord behoeden voor een nederlaag in Leeuwarden komende zondag.
Cambuur heeft 11 geweldenaren met o.a Hemmen en Ritzmaier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel in het team van Cambuur opstellen
Vergeet Oebele Schokker nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur heeft 11 geweldenaren met o.a Hemmen en Ritzmaier.
Cambuur wint, dat is een ding wat zeker is.
Cavaliers is het hiermee eens.
Ajacied422 en Cavaliers hebben er kijk op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicanobakker, Ajacied422, Muto en Cavaliers voorspellen een overwinning voor Cambuur tegen Feyenoord. Denk jij dat beter te weten...
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2
Tot zover mijn sluikreclame.
Denk ik ook ja. Ben wel fan van hem.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
Van Beek kan nog wel een goede NL'se verdediger worden.
Genee ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajacied422 en Cavaliers hebben er kijk op.
Het werktequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mexicanobakker, Ajacied422, Muto en Cavaliers voorspellen een overwinning voor Cambuur tegen Feyenoord. Denk jij dat beter te weten...
VBL / De Eredivisietoto 2013/2014 #2
Tot zover mijn sluikreclame.
Jij ook.quote:
En de motor van het elftal; Lukoki.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee die spelen toch Juupquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef Elan het volgende:
Speelt Achilles op hetzelfde niveau als dit Hoek?
Achilles is Jupiter leaguequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef Elan het volgende:
Nee, is de eerste amateurclub in de Jupiler League omdat ze te weinig ploegen hadden daar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef Elan het volgende:
Ze spelen niet eens Topklassequote:
Feyenoord spaart haar krachten gewoon om zondag 0-10 te winnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze spelen niet eens TopklasseZe spelen zaterdag hoofdklasse B. Feyenoord
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord spaart haar krachten gewoon om zondag 0-10 te winnen
Bale?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
Overigens is Real - Sevilla net ook begonnen.
Zonder Sierdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
Overigens is Real - Sevilla net ook begonnen.
quote:
Die had gisteren Barca al.quote:
Die schijten 7 kleuren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Topwedstrijd van Feyenoord.
Cambuur is gevreesd.
Terwijl hier ook gewoon een stream looptquote:
Het hakkelt hier af en toe.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terwijl hier ook gewoon een stream loopt
Kan, maar niet officiële lopen sowieso behoorlijk achter. Minimaal 30 seconden, vaak langer. Ongeacht de kwaliteitquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Net was het wel 'smooth' kan ook mijn internet zijn.
Ik weet het. Maar het staat nu af en toe helemaal stil hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, maar niet officiële lopen sowieso behoorlijk achter. Minimaal 30 seconden, vaak langer. Ongeacht de kwaliteit
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, maar niet officiële lopen sowieso behoorlijk achter. Minimaal 30 seconden, vaak langer. Ongeacht de kwaliteit
Het is net Ajax, die krijgen ook lang niet altijd waar ze recht op hebben.quote:
Valt wel mee hoor, heb vaak streams die ongeveer gelijk lopen met mensen die FOX kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Golazo Bale.quote:
Waar haal jij ze vandaan dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb vaak streams die ongeveer gelijk lopen met mensen die FOX kijken.
Ten eerste, Sopcast werkt amper nog en is gewoon waardeloos. Ten tweede "een paar seizoenen terug" _o-quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sopcast sowieso, is mijn ervaring van een paar seizoenen terug.
Sopcast was wel langzaam volgens mij, maar daar gebeurt denk ik weinig meer op.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb vaak streams die ongeveer gelijk lopen met mensen die FOX kijken.
Sindsdien EDL/Fox streamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ten eerste, Sopcast werkt amper nog en is gewoon waardeloos. Ten tweede "een paar seizoenen terug" _o-
Roja directa, first row sports of gewoon googelen op bijvoorbeeld 'AZ - AJAX livestream' en dan pagina 2 en dan wat zoeken.quote:
Maar waar heb je hem vandaan? Dat wil ik wetenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb Fox, maar niet in het huis waar ik nu zit, dus heb daarom maar een stream opgezocht. en moet zeggen dat de vertraging lijkt mee te vallen
janlulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar waar heb je hem vandaan? Dat wil ik weten. Desnoods in DM (hoef sowieso geen link)...
Lopen met veetle max 45 seconden achter.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef RvLaak het volgende:
Dank @ stream bronnen... Interessant. En die lopen allemaal min of meer gelijk met Fox?
10 sec ongeveer, bij wat ik laatst eens heb vergelekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef RvLaak het volgende:
Dank @ stream bronnen... Interessant. En die lopen allemaal min of meer gelijk met Fox?
Nice. Fox Stream loopt zo'n 3/4 seconden achter hier. Tenminste, als ik op de posts in het eredivisie topic af ga.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
10 sec ongeveer, bij wat ik laatst eens heb vergeleken
Als je maar geen linkjes post hierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Mooi ook als je hier in VBL komt, dat je eerst de mededeling leest dat je geen links naar streams mag maken... met daaronder een hele rij livestreams
Policy van Danny om Brein te ziekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
Mooi ook als je hier in VBL komt, dat je eerst de mededeling leest dat je geen links naar streams mag maken... met daaronder een hele rij livestreams
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je maar geen linkjes post hier
Sowieso niet handig. Voor je het weet halen ze die site omlaag.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je maar geen linkjes post hier
Precies en dan zijn we allemaal de sigaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso niet handig. Voor je het weet halen ze die site omlaag.
owjaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, morgen nog wedstrijden volgens mij
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat het zonde zou zijn als zo'n goede stream eruit gaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en dan zijn we allemaal de sigaar.
Ah op die fiets. Ik zit 3 dingen tegelijk te doenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat het zonde zou zijn als zo'n goede stream eruit gaat.
Ajax is al geweest, morgen is de loting pas.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, morgen nog wedstrijden volgens mij
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax is al geweest, morgen is de loting pas.
Wat hebben die 2 met elkaar te maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax is al geweest, morgen is de loting pas.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:35 schreef RvLaak het volgende:
Nah Feyenoord door, da's tenminste iets
Dat niemand in het hele universum een fuck geeft behalve om Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat hebben die 2 met elkaar te maken?
Allemaal even lachen.quote:
Leuk dat er ook een paar man feest vieren.quote:
GGMM vindt het ook niet grappig.quote:
Wat GGMM allemaal zegt en vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM vindt het ook niet grappig.
Dat betekent dat het niet grappig is.
Kneiterquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM vindt het ook niet grappig.
Dat betekent dat het niet grappig is.
Je zet jezelf een beetje voor schut. Achja.quote:
PSV zichzelf ook gisteravond. Achja.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zet jezelf een beetje voor schut. Achja.
Natuurlijk was het drama, maar ik denk ook niet dat (bijv) Ajax van Roda had gewonnen gisteren hoor.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:28 schreef hafcfan het volgende:
Gvd psv zeg.Dat begint ook wel erg te worden.
Doe maar:quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Haha, als je ziet wat voor krakers / derby's er vanavond mogelijk zijn wat betreft de loting (er van uitgaande dat GAE en Heerenveen door komen):
- Feyenoord-Ajax
- Zwolle-GAE
- NEC-Vitesse
- Cambuur/Groningen-Heerenveen
- Roda-MVV
etc.
De lokale driehoeken zullen dan wel blij zijn.
Ik vind het altijd juist wel leuk als de grotere clubs uit moeten bij amateurs.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar:
Feyenoord - Ajax
IJsselmeervogels - Utrecht
MVV - Roda JC
Cambuur - PEC
Groningen - Heerenveen
NEC - Vitesse
GAE - Heracles
AZ - Cuijk
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe maar:
Feyenoord - Ajax
IJsselmeervogels - Utrecht
MVV - Roda JC
Cambuur - PEC
Groningen - Heerenveen
NEC - Vitesse
GAE - Heracles
AZ - Cuijk
DollarDirk, Geldwolf en Neggerkapper werden niet goed gerekend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.vi.nl/interactief/vi-animatie-quiz/opleiding-quiz.htm
Allemaal goed. Kenner.
Juichen voor een andere club.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:28 schreef Vasion het volgende:
Als Feyenoord eruit ligt, dan hoop ik Pec.
Zwolle in Europa
Ajax had er ook al uit moeten zijn. Kut Volendamquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu PSV eruit is wordt het waarschijnlijk alleen maar beter.
vanaf nu niet meer. maar ik vind het ook nergens op slaan. KNVB probeert waar mogelijk alles te verneuken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax had er ook al uit moeten zijn. Kut VolendamEn dan die corrupte lotingen
Alle topteams zijn altijd geplaatst.
Vorig jaar deden ze zelfs de laatste 16 nog met geplaatste status toch en maar zeggen hoe eerlijk het wel niet is. Gelukkig liggen er nu al 2 goeie teams uit.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vanaf nu niet meer. maar ik vind het ook nergens op slaan. KNVB probeert waar mogelijk alles te verneuken.
Cambuaaahquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Cambuur de beker wint.
En dan alle thuisclubs door behalve Heracles.quote:
Nou dan zou ik het JVC Cuijk nog het meest gunnen om van Ajax te winnenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan alle thuisclubs door behalve Heracles.
Doe dan Cuik-Volgels en Heracles-Utrecht. Zou net zo'n geweldige loting zijn als het voetbal van afgelopen weekend.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax - Feyenoord
Vitesse - NEC
Heerenveen - SC Cambuur
PEC Zwolle - Go Ahead Eagles
Roda JC - MVV Maastricht
IJsselmeervogels - FC Utrecht
FC Groningen - AZ
JVC Cuijk - Heracles Almelo
IJsselmeervogels - FC Utrecht is ook in de provincie alles.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe dan Cuik-Volgels en Heracles-Utrecht. Zou net zo'n geweldige loting zijn als het voetbal van afgelopen weekend.
Nou een zou geweldig zijn om een amateur club in de kwartfinale te hebben like gvvvquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IJsselmeervogels - FC Utrecht is ook in de provincie alles.
Ik sprong niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Tranquilize het volgende:
Wie niet springt is voor Cambuur. Wat nou als je die hard fan bent van sc heerenveen maar in een roelstoel zit? Daar ga je dan.
Uh, okéquote:
die hard fans springen met rolstoel en al.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:21 schreef Tranquilize het volgende:
Wie niet springt is voor Cambuur. Wat nou als je die hard fan bent van sc heerenveen maar in een roelstoel zit? Daar ga je dan.
Dat heb je goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als mensen over '020' of '010' beginnen, heb ik het idee dat ik met verstandelijk beperkten zit te praten.
Dan doe je dat toch lekker niet joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, als ik over Feyenoord praat, gebruik ik ook geen 010.
Totaal niet nee, maar ik snap wel datje voor die uitleg kiest ipv degene waarin duidelijk wordt hoe infantiel je bent.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als mensen over '020' of '010' beginnen, heb ik het idee dat ik met verstandelijk beperkten zit te praten.
010 isn't just a code.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens. En nog veel erger zijn mensen die praten in totaal onbekende netnummers.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
038quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En nog veel erger zijn mensen die praten in totaal onbekende netnummers.
Over het algemeen groei je over de '010, 020' etc fase heen als je een jaar of 16 bent. Ik hoop voor je dat je 15 bent.quote:
Netnummers.quote:
Ik zit altijd met plaatsvervangende schaamte te kijken als ik volwassen mensen '020' of '010' hoor zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Over het algemeen groei je over de '010, 020' etc fase heen als je een jaar of 16 bent. Ik hoop voor je dat je 15 bent.
Ik hoop PSV.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax zal vast wel JVC Cuijk of IJsselmeervogels loten.
Donderdagavonden in Groningenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe mij maar Grunn uit.
Op donderdagavond bitte.
Groningen uit traditioneel moeilijk man.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe mij maar Grunn uit.
Op donderdagavond bitte.
quote:
Ik hoor irl nooit mensen 010 of 020 zeggen, alleen op het net. Weet niet met wat voor soort mensen jij omgaat dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zit altijd met plaatsvervangende schaamte te kijken als ik volwassen mensen '020' of '010' hoor zeggen.
Wut? Dat is toch een veel betere wedstrijd dan Ajax - IJsselmeervogels in een halflege ArenA of mis ik iets?quote:
Toch mooi man. Wedstrijdje meepakken, daar stappen totdat de treinen 's ochtends weer rijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Groningen uit traditioneel moeilijk man.
Oh ja, daar is het een stuk minder achterlijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hoor irl nooit mensen 010 of 020 zeggen, alleen op het net.
Ja, ze gaan AZ loten.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Dat is toch een veel betere wedstrijd dan Ajax - IJsselmeervogels in een halflege ArenA of mis ik iets?
Ajax gaat er niet uit tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:23 schreef hafcfan het volgende:
Ajax-Feyenoord
Az- Vitesse
Groningen-Heerenveen
Heracles-MVV
Cuik-Ijselmeervogels
Rest boeit me niet als die grote clubs er maar uit gaan.
Niet weerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax gaat er niet uit tegen Feyenoord.
Feyenoord is geen grote club.
Oh, je trollde niet?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
Ik besef me nu dat ik dement ben en ga me schamen.
Nee, op een of andere manier dacht ik dat Feyenoord er uit ging tegen Rodaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je trollde niet?
Dat vind ik dan wel weer geestig.
Wakker worden, gauwquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, op een of andere manier dacht ik dat Feyenoord er uit ging tegen RodaLange dag geweest
Wat nu weer?quote:
Het is pure random.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Kun je weer thuis loten als je al twee keer thuis hebt gespeeld?
Nee strikt verboden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Ligt eraan wie de ballen pakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Heracles - Twente, leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe maar PEC-GAE en Heracles - Twente.
Kenser grappigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die lekker hete ballen.
Karina pakt de ballen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die lekker hete ballen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |