Nou soms zie ik weleens iemand en denk ik...zie ik dat nou echt, dus dan kijk ik wel nog een keertje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:00 schreef marcodej het volgende:
Zijn er echt mensen die zo lachend omkijken? Ik vind het ook lelijk en opvallend, maar echt omkijken doe ik ook niet. Laat gaan.
Nee ik ook niet. Ik kijk heel even en dan, lekker boeiend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:00 schreef marcodej het volgende:
Zijn er echt mensen die zo lachend omkijken? Ik vind het ook lelijk en opvallend, maar echt omkijken doe ik ook niet. Laat gaan.
Ik frons danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou soms zie ik weleens iemand en denk ik...zie ik dat nou echt, dus dan kijk ik wel nog een keertje.
En die vrouwen denken dat je kijkt omdat je ze lekker vindt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou soms zie ik weleens iemand en denk ik...zie ik dat nou echt, dus dan kijk ik wel nog een keertje.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Drrk het volgende:
[..]
Nog geen reden imo om je omgeving zo visueel aan te randen.
Nou soms is het goed dat ik nog een keer kijk, zo dacht ik eerst dat iemand alleen een t-shirt aanhad, keek ik nog een keertje, was het een huidskleurige legging...al maakt dat het beeld maar een beetje beter.quote:
In de binnenstad van Amsterdam zie je toch voortdurend aparte figuren, niet eens bijzonderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik kijk heel even en dan, lekker boeiend.
quote:
Ja, dat ik jaloers ben dat ik met mijn lichaam niet in die kleding kanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die vrouwen denken dat je kijkt omdat je ze lekker vindt.
Als burgertrutquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:01 schreef vencodark het volgende:
Die dochter lijkt mij wel gezellig.
Precies en in de zomer loopt de helft er half bloot bij. Al zie ik zoiets als die eerste, zoals gezegd, echt nooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In de binnenstad van Amsterdam zie je toch voortdurend aparte figuren, niet eens bijzonder
Hun lichamen ook niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat ik jaloers ben dat ik met mijn lichaam niet in die kleding kan
Je hebt kunnen, en kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat ik jaloers ben dat ik met mijn lichaam niet in die kleding kan
Nou nee, ik woon in de binnenstad, en zo'n figuur als de eerste vrouw heb ik nooit eerder zien lopen op straat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In de binnenstad van Amsterdam zie je toch voortdurend aparte figuren, niet eens bijzonder
Nee, maar daar denken zij heel anders overquote:
Heel gek, ik houd ervan om enigzins bedekt over straat te gaan. Noem het een afwijkingquote:
Je zou in therapie kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel gek, ik houd ervan om enigzins bedekt over straat te gaan. Noem het een afwijking
Die eerste was wel extreem maar die tweede zie je wel vakerquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nou nee, ik woon in de binnenstad, en zo'n figuur als de eerste vrouw heb ik nooit eerder zien lopen op straat.
Ik ga morgen eens informerenquote:
Ik ben waarschijnlijk nog bedekterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel gek, ik houd ervan om enigzins bedekt over straat te gaan. Noem het een afwijking
Waarschijnlijk wel...vandaag waren er onderbenen zichtbaarquote:
Hmm, niet in de buurt waar ik woon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die eerste was wel extreem maar die tweede zie je wel vaker
Zie, daar heb je het alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...vandaag waren er onderbenen zichtbaar
Pics.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel...vandaag waren er onderbenen zichtbaar
Ik ga mezelf opgeven voor het volgende seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al
Jij nudist jij
Dit is het laatste seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf opgeven voor het volgende seizoenhet is een schande!!
Kweek alvast een buik!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mezelf opgeven voor het volgende seizoenhet is een schande!!
nee, dat is onzedig.quote:
Whut...nee, half Den Haag moet nog door de metamorfose!!!quote:
Hou nou eens op, ik spuug mijn laptop onderquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut...nee, half Den Haag moet nog door de metamorfose!!!
Alles wat niet Randstad is, is pitoreskquote:
Gordon klaar met Hotter Than My Daughterquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut...nee, half Den Haag moet nog door de metamorfose!!!
Zo'n lakjurkje?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Al zou ik weleens zo een achterlijk idioot ding willen proberen, omdat het kan
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Hou nou eens op, ik spuug mijn laptop onder
Mij ook niet. Ik heb rare knieën.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb nooit een jurk of rok aan, staat me niet.
laten we een Hotter than my daughter Fok! meeting doen, dan gaan we allemaal in zo'n geil sm pakje over straat als wat die eerste aanhadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
SHO / Gordons make-overquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Gordon klaar met Hotter Than My Daughter
Ik heb vorig seizoen een keer voorzichtig geprobeerd of mijn moeder een keer in zoiets wilde voor de grap...maar die weigerde echt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb rare knieën.
Alleen als wij samen gaan shoppenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
laten we een Hotter than my daughter Fok! meeting doen, dan gaan we allemaal in zo'n geil sm pakje over straat als wat die eerste aanhad![]()
Die staat een keer snachts opeens bij die moeder aan het bed...naakt..met een opmerking als "geef de kleine buurman maar een kusje"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Die buurman is ook een gruizig type
Ja, deal!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan shoppen![]()
in de geleenstraat
Windowshoppen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als wij samen gaan shoppen![]()
in de geleenstraat
"Oh buurman, wat doet u nu?"quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Die staat een keer snachts opeens bij die moeder aan het bed...naakt..met een opmerking als "geef de kleine buurman maar een kusje"
Ja gadverquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Die staat een keer snachts opeens bij die moeder aan het bed...naakt..met een opmerking als "geef de kleine buurman maar een kusje"
Nee, voor zo'n outfit, zullen daar toch ook wel van die winkels zittenquote:
Maar toch geen reden om in je badpak over straat te gaan ?quote:
Nee dat staat er los van.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar toch geen reden om in je badpak over straat te gaan ?
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:15 schreef D. het volgende:
Ik zou het ook verbranden
Nou vooruit, eerst moeders eruit
Maar wat heeft dat dan met kleding te maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:14 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
een tweeling die zelfmoord had gepleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |