SPOILER: StamgastenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door TBakkert op 30-10-2013 21:36:11 ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
En allemaal adoratieTT's.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Kunnen we van de OP stamgasten niet 1 plaatje maken?Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Moet ik ze even allemaal samenvoegen tot 1 afbeelding?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:03 schreef detennismaster het volgende:
Kunnen we van de OP stamgasten niet 1 plaatje maken?
Ik denk dat daarmee het laden alleen maar langer gaat duren.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Tering, schrok me dood net, ik zag een neger op de Stationsstraat staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht toen bij mezelf: "Godverdomme, dat lijkt de mijne wel." Dus ik snel naar huis, maar het was gelukkig niet waar. De mijne zat gewoon thuis, mijn schoenen te poetsen.
Maar ik schrok wel even hoor.![]()
Doe maar ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet ik ze even allemaal samenvoegen tot 1 afbeelding?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Zie edit.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Tering, schrok me dood net, ik zag een neger op de Stationsstraat staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht toen bij mezelf: "Godverdomme, dat lijkt de mijne wel." Dus ik snel naar huis, maar het was gelukkig niet waar. De mijne zat gewoon thuis, mijn schoenen te poetsen.
Ik denk dat het wel sneller zal gaan? Moet je alleen even Trapz als laatste zetten en die spoiler bij VDM verwijderen.quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
![]()
Maar ik schrok wel even hoor.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als het goed is, laden alle afbeeldingen nu tegelijkertijd en omdat ze allemaal vrij klein zijn, gaat dat snel. Als je er 1 groot bestand van maakt, heb je eerder kans op vastlopers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel sneller zal gaan? Moet je alleen even Trapz als laatste zetten en die spoiler bij VDM verwijderen.
Voor een achtergrond van een website gebruik je ook vaak een klein pattern dat constant herhaald wordt, dat doe je niet van te voren, want dan is het bestand te groot(en dus de laadtijd te hoog)."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Het liefst gaan ze allemaal in spoilersquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het goed is, laden alle afbeeldingen nu tegelijkertijd en omdat ze allemaal vrij klein zijn, gaat dat snel. Als je er 1 groot bestand van maakt, heb je eerder kans op vastlopers.
Voor een achtergrond van een website gebruik je ook vaak een klein pattern dat constant herhaald wordt, dat doe je niet van te voren, want dan is het bestand te groot(en dus de laadtijd te hoog).![]()
![]()
![]()
Hoe zet je bij een spoiler een naam neer?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het liefst gaan ze allemaal in spoilers![]()
Anders in 5 delen? Ik kijk heel vaak even plaatjes bovenin door, dat is irritant want ik moet nu steeds door 44 plaatjes heen. Sowieso is 1 OPchick ook wel genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als het goed is, laden alle afbeeldingen nu tegelijkertijd en omdat ze allemaal vrij klein zijn, gaat dat snel. Als je er 1 groot bestand van maakt, heb je eerder kans op vastlopers.
Voor een achtergrond van een website gebruik je ook vaak een klein pattern dat constant herhaald wordt, dat doe je niet van te voren, want dan is het bestand te groot(en dus de laadtijd te hoog).Hier schreef Toefjes het volgende:
kwam net al voorbij op whatsapp
![]()
Dat eerste plaatje erger ik mij ook aan, zo intens lelijk geshopt.
Die chicks staan nu ook al in Spoilers, dus als we dat met die plaatjes ook doen, dan is het probleem wel opgelost toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Anders in 5 delen? Ik kijk heel vaak even plaatjes bovenin door, dat is irritant want ik moet nu steeds door 44 plaatjes heen. Sowieso is 1 OPchick ook wel genoeg.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoe zet je bij een spoiler een naam neer?SPOILER: konkoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.= achter spoiler en dan je tekst![]()
Verwijder het dan maar. Als jij je ergens aan ergert is het slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef detennismaster het volgende:
Dat eerste plaatje erger ik mij ook aan, zo intens lelijk geshopt.![]()
Griezmann heeft er ook al weer 2 inleggen![]()
Dit is gewoon competitie, maar zaterdag moeten ze weer telt dit dan evengoed mee voor de TOTW ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nee want die plaatjes die in spoilers staan die staan gewoon alsnog boven in het overzicht van de plaatjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die chicks staan nu ook al in Spoilers, dus als we dat met die plaatjes ook doen, dan is het probleem wel opgelost toch?Hier schreef Toefjes het volgende:
Gewoon 30 minuten tegen Hoek zonder ook maar 1 uitgespeelde kans. Godtering wat is dit dramatisch slecht zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die laadt je computer niet al bij voorbaat hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee want die plaatjes die in spoilers staan die staan gewoon alsnog boven in het overzicht van de plaatjes.
Ik vind die dingen ook goed, maar ik erger me enorm aan het vele scrollwerk.quote:
Jij kan echt niet tegen verandering hèquote:Toen ook al dat je wilde doortellen met topics toen FIFA 14 er kwam.
rawwr.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:19 schreef Zhano het volgende:
Missie met een retardJe moet een gast uit een gevangenisbus redden, die mongool blaast de bus op
hoe lang ben je nog bad sport?
![]()
een dagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]hoe lang ben je nog bad sport?
![]()
Wel wennen, dat die coop camera, met max height en min zoom. 2 keer gedaan, 2 keer verloren. Maar denk dat wanneer je er aan went, je er wel een groot voordeel mee kunt hebben![]()
Niet zo zeurenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Wel wennen, dat die coop camera, met max height en min zoom. 2 keer gedaan, 2 keer verloren. Maar denk dat wanneer je er aan went, je er wel een groot voordeel mee kunt hebbenAJ![]()
Kom potje 1v1.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
rood voor shirtje trekken. Oké fifa.![]()
altijd het zelfde gezeik
nog voor de aftrap van de 2e helft is al bepaald wie er gaat winnen
schandalig ea![]()
ga wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef Pino0 het volgende:
altijd het zelfde gezeik
nog voor de aftrap van de 2e helft is al bepaald wie er gaat winnen
schandalig ea![]()
wtf psv![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:35 schreef Pino0 het volgende:
staan er ergens samenvattingen die terug te zijn vanavond van de beker?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
ha ha neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:38 schreef jhoopie het volgende:
[..]
jij wou toch 300k van me hebben zet er maar een basic kaartje op, die blowjob komt later wel![]()
Ik ookquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Samen met Kromkamp de beste RB die ik bij AZ heb meegemaakt. Las hier wel dat hij bij DWDD zat, maar dacht dat het over alcohol of drugs ging ofzo. Heftig. Ik ga dat boek wel bestellen denk ik.quote:![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bale
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
Iemand een leuk idee voor de rechterkant? Ik wil er eigenlijk nog wel een kopsterke spits bij, maar niet Diego Costa.
Kompany mag trouwens ook naar het midden.
Llorentequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een leuk idee voor de rechterkant? Ik wil er eigenlijk nog wel een kopsterke spits bij, maar niet Diego Costa.
Kompany mag trouwens ook naar het midden.![]()
![]()
Negredo Navas?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Kompany naar het midden, Courtois keeper, (IF) Miranda RCB, Benzema spits en La Liga RM maar keuze. LCB dan veel opties uit de BPL.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks allen. Of ik geef IF Diego Costa gewoon nog een kans en gooi Ramos op RCB en Di Maria RM.. Ik ga nog even puzzelen. Goede input iig.
Niet slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kompany naar het midden, Courtois keeper, (IF) Miranda RCB, Benzema spits en La Liga RM maar keuze. LCB dan veel opties uit de BPL.Workrates.quote:Navas lijkt me wel goed, maar ben niet zo'n fan van Negredo.quote:
Je gaat verliezen dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als Atleti morgen wint en er bij H'veen-VVV > 3 goals vallen dan heb ik winst ja![]()
Geen idee. Een van de twee. Wedden voor 100k?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want? Welke van die twee ga ik verliezen![]()
100k en een worstenbroodjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen idee. Een van de twee. Wedden voor 100k?![]()
Dan hebben we een deal kringspiermusketierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben serieus he ouwe pikkenlikker
Jij speelt op xbox toch?![]()
kutteam gr grquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Beetje jammer van die twee CDM's zo..
[ afbeelding ]![]()
Ik weet. Ik wil iets tofs met Neymar maar ik weet niet wat.quote:
Ik denk dat ik gewoon Xabi naar de rechter CDM gooi en Ramires ipv Xavi.
iktfbquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wil iets tofs met Neymar maar ik weet niet wat.![]()
Benat misschien, vond ik de fijnste speler in mijn eerste team (en ook daar op CDM, deed hij goed, alleen niet in de lucht aanspelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wil iets tofs met Neymar maar ik weet niet wat.
Ik denk dat ik gewoon Xabi naar de rechter CDM gooi en Ramires ipv Xavi.)
![]()
Wat een tyfus team.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee hoe dit af te maken?
[ afbeelding ]![]()
Dude, vanmiddag hebben hier meerdere mensen een team met hun gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met Zlatan en robben?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Clichy, Kaboul, Llorisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee hoe dit af te maken?
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja klopt. maar ik ben op zoek naar een echt vet teamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dude, vanmiddag hebben hier meerdere mensen een team met hun gemaakt![]()
Verhoeven op doel, Zeefuik in de spits, Bakkal op CAM.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja klopt. maar ik ben op zoek naar een echt vet teamWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Spurs en City spelen extra tijdSpurs had nog een schot op de paal 93 min
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
kijk reacties zoals dit heb ik niet veel aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verhoeven op doel, Zeefuik in de spits, Bakkal op CAM.![]()
Je had toch geld ingezet op winst voor Valencia ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kijk reacties zoals dit heb ik niet veel aan.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gelijkspel. heb nog niet eens gekekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je had toch geld ingezet op winst voor Valencia ?![]()
Wat een wedstrijd
Hala Madrid !
Jij had al best wel veel gehaald zag ik. Die skill challenge van vrije trappen is echt moeilijk om te halen dit jaarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
die skillgames drijven je echt tot waanzin![]()
![]()
Nou nou high roller hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro
Heb er niet zo veel meer op staan namelijk![]()
wtf..quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro
Hoeveel ingezet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 euro
![]()
Flikker nou op joh vuile relnicht. Ga lekker ergens anders kloten. Anders kom ik vanavond jouw moeder weer aanduwen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:47 schreef Roypsv het volgende:
Iemand please doe ff team maken met zlatan en ramos CV![]()
wat valt er bij jou onder 'halen' dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij had al best wel veel gehaald zag ik. Die skill challenge van vrije trappen is echt moeilijk om te halen dit jaar![]()
hou je kk bek voordat ik je moeder anaal kapotneukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou op joh vuile relnicht. Ga lekker ergens anders kloten. Anders kom ik vanavond jouw moeder weer aanduwen.![]()
zo, alles op de tradepile, met een schone lei opnieuw beginnen.
Welke redelijk goedkope spelers moet ik mee gespeeld hebben?![]()
Huilen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hou je kk bek voordat ik je moeder anaal kapotneuk![]()
Dat je legendary hebt bij een challenge. Bij een aantal heb ik dat al gehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat valt er bij jou onder 'halen' dan?![]()
Ibarbo, Hernanes, De Bruyne, Diaby, Wilshere, Guarinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
zo, alles op de tradepile, met een schone lei opnieuw beginnen.
Welke redelijk goedkope spelers moet ik mee gespeeld hebben?![]()
Negredo 1-0
Hala Madrid !
oh serieus, welke dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je legendary hebt bij een challenge. Bij een aantal heb ik dat al gehaald.![]()
Heb over 6,5quote:
Hala Madrid !
Ik heb Bale dat hij zijn 3e scoort en Ronaldo zijn 2e
Hala Madrid !
Advanced dribbling, advanced shooting en penalties. Bij een aantal is de skill challenge wel echt te moeilijk.quote:
Vanavond trouwens weer The League Cup show, om 23:55 ofzo dacht ik.![]()
huh ik heb advanced dribbling helemaal niet gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Advanced dribbling, advanced shooting en penalties. Bij een aantal is de skill challenge wel echt te moeilijk.
Vanavond trouwens weer The League Cup show, om 23:55 ofzo dacht ik.![]()
![]()
Wat heeft dat met de league cup show te maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh ik heb advanced dribbling helemaal niet gedaan![]()
Ik stond net dus 3-0 achter na 3 keer LB Y toen even wat crosses gespamt op Benteke voor rust stond het al weer 3-3 uiteindelijk 5-3 gewonnen door 4 goals van Benteke
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die skill challenge is wel moeilijk.. daar heb ik meerdere uren over gedaan. Uiteindelijk haalde ik hem met Ronaldo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh ik heb advanced dribbling helemaal niet gedaan![]()
Dafuq man?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die skill challenge is wel moeilijk.. daar heb ik meerdere uren over gedaan. Uiteindelijk haalde ik hem met Ronaldo.![]()
ik hoop dat je bedoelt minuten... je gaat toch niet serieus uren skillgames doen ik word na 5 minuten al gekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die skill challenge is wel moeilijk.. daar heb ik meerdere uren over gedaan. Uiteindelijk haalde ik hem met Ronaldo.![]()
Ik wel omdat ik het beslist wilde halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt minuten... je gaat toch niet serieus uren skillgames doen ik word na 5 minuten al gek![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt minuten... je gaat toch niet serieus uren skillgames doen ik word na 5 minuten al gekIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel omdat ik het beslist wilde halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas. Je doorzettingsvermogen is prachtig en goed.![]()
RTquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas. Je doorzettingsvermogen is prachtig en goed."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Benzema
Hala Madrid !
1 doelpunt en tikt wel aardig. Het maakt alleen niet alle wedstrijden hiervoor goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt Benzema ?
Tegen Barca viel hij goed in
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: