quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:35 schreef Pino0 het volgende:
staan er ergens samenvattingen die terug te zijn vanavond van de beker?
ha ha neequote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:38 schreef jhoopie het volgende:
[..]
jij wou toch 300k van me hebben zet er maar een basic kaartje op, die blowjob komt later wel
Ik ookquote:
Samen met Kromkamp de beste RB die ik bij AZ heb meegemaakt. Las hier wel dat hij bij DWDD zat, maar dacht dat het over alcohol of drugs ging ofzo. Heftig. Ik ga dat boek wel bestellen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:04 schreef Kamikazie het volgende:
Tering, schrok me dood net, ik zag een neger op de Stationsstraat staan met een omafiets in zijn handen. Ik dacht toen bij mezelf: "Godverdomme, dat lijkt de mijne wel." Dus ik snel naar huis, maar het was gelukkig niet waar. De mijne zat gewoon thuis, mijn schoenen te poetsen.
Maar ik schrok wel even hoor.
Llorentequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een leuk idee voor de rechterkant? Ik wil er eigenlijk nog wel een kopsterke spits bij, maar niet Diego Costa.
Kompany mag trouwens ook naar het midden.
Negredo Navas?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een leuk idee voor de rechterkant? Ik wil er eigenlijk nog wel een kopsterke spits bij, maar niet Diego Costa.
Kompany naar het midden, Courtois keeper, (IF) Miranda RCB, Benzema spits en La Liga RM maar keuze. LCB dan veel opties uit de BPL.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kompany naar het midden, Courtois keeper, (IF) Miranda RCB, Benzema spits en La Liga RM maar keuze. LCB dan veel opties uit de BPL.
Workrates.quote:
Navas lijkt me wel goed, maar ben niet zo'n fan van Negredo.quote:
Je gaat verliezen dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als Atleti morgen wint en er bij H'veen-VVV > 3 goals vallen dan heb ik winst ja
Geen idee. Een van de twee. Wedden voor 100k?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want? Welke van die twee ga ik verliezen
100k en een worstenbroodjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen idee. Een van de twee. Wedden voor 100k?
Dan hebben we een deal kringspiermusketierquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben serieus he ouwe pikkenlikker
Jij speelt op xbox toch?
kutteam gr grquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Beetje jammer van die twee CDM's zo..
[ afbeelding ]
Ik weet. Ik wil iets tofs met Neymar maar ik weet niet wat.quote:
iktfbquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wil iets tofs met Neymar maar ik weet niet wat.
Benat misschien, vond ik de fijnste speler in mijn eerste team (en ook daar op CDM, deed hij goed, alleen niet in de lucht aanspelenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet. Ik wil iets tofs met Neymar maar ik weet niet wat.
Ik denk dat ik gewoon Xabi naar de rechter CDM gooi en Ramires ipv Xavi.
Wat een tyfus team.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee hoe dit af te maken?
[ afbeelding ]
Dude, vanmiddag hebben hier meerdere mensen een team met hun gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:26 schreef Roypsv het volgende:
kan iemand een team maken met Zlatan en robben?
Clichy, Kaboul, Llorisquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef Roypsv het volgende:
iemand een idee hoe dit af te maken?
[ afbeelding ]
ja klopt. maar ik ben op zoek naar een echt vet teamquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dude, vanmiddag hebben hier meerdere mensen een team met hun gemaakt
Verhoeven op doel, Zeefuik in de spits, Bakkal op CAM.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja klopt. maar ik ben op zoek naar een echt vet team
kijk reacties zoals dit heb ik niet veel aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verhoeven op doel, Zeefuik in de spits, Bakkal op CAM.
Je had toch geld ingezet op winst voor Valencia ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kijk reacties zoals dit heb ik niet veel aan.
gelijkspel. heb nog niet eens gekekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je had toch geld ingezet op winst voor Valencia ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |