Nee want die plaatjes die in spoilers staan die staan gewoon alsnog boven in het overzicht van de plaatjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die chicks staan nu ook al in Spoilers, dus als we dat met die plaatjes ook doen, dan is het probleem wel opgelost toch?
Maar die laadt je computer niet al bij voorbaat hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee want die plaatjes die in spoilers staan die staan gewoon alsnog boven in het overzicht van de plaatjes.
Ik vind die dingen ook goed, maar ik erger me enorm aan het vele scrollwerk.quote:
Jij kan echt niet tegen verandering hèquote:
rawwr.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:19 schreef Zhano het volgende:
Missie met een retardJe moet een gast uit een gevangenisbus redden, die mongool blaast de bus op
een dagquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]hoe lang ben je nog bad sport?
Niet zo zeurenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Wel wennen, dat die coop camera, met max height en min zoom. 2 keer gedaan, 2 keer verloren. Maar denk dat wanneer je er aan went, je er wel een groot voordeel mee kunt hebben
Kom potje 1v1.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
rood voor shirtje trekken. Oké fifa.
ga wegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:33 schreef Pino0 het volgende:
altijd het zelfde gezeik
nog voor de aftrap van de 2e helft is al bepaald wie er gaat winnen
schandalig ea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |