Huilen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hou je kk bek voordat ik je moeder anaal kapotneuk
Dat je legendary hebt bij een challenge. Bij een aantal heb ik dat al gehaald.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat valt er bij jou onder 'halen' dan?
Ibarbo, Hernanes, De Bruyne, Diaby, Wilshere, Guarinquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
zo, alles op de tradepile, met een schone lei opnieuw beginnen.
Welke redelijk goedkope spelers moet ik mee gespeeld hebben?
oh serieus, welke dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat je legendary hebt bij een challenge. Bij een aantal heb ik dat al gehaald.
Heb over 6,5quote:
Advanced dribbling, advanced shooting en penalties. Bij een aantal is de skill challenge wel echt te moeilijk.quote:
huh ik heb advanced dribbling helemaal niet gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Advanced dribbling, advanced shooting en penalties. Bij een aantal is de skill challenge wel echt te moeilijk.
Vanavond trouwens weer The League Cup show, om 23:55 ofzo dacht ik.
Wat heeft dat met de league cup show te maken?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh ik heb advanced dribbling helemaal niet gedaan
Die skill challenge is wel moeilijk.. daar heb ik meerdere uren over gedaan. Uiteindelijk haalde ik hem met Ronaldo.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh ik heb advanced dribbling helemaal niet gedaan
Dafuq man?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die skill challenge is wel moeilijk.. daar heb ik meerdere uren over gedaan. Uiteindelijk haalde ik hem met Ronaldo.
ik hoop dat je bedoelt minuten... je gaat toch niet serieus uren skillgames doen ik word na 5 minuten al gekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die skill challenge is wel moeilijk.. daar heb ik meerdere uren over gedaan. Uiteindelijk haalde ik hem met Ronaldo.
Ik wel omdat ik het beslist wilde halen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt minuten... je gaat toch niet serieus uren skillgames doen ik word na 5 minuten al gek
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop dat je bedoelt minuten... je gaat toch niet serieus uren skillgames doen ik word na 5 minuten al gek
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wel omdat ik het beslist wilde halen.
RTquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas. Je doorzettingsvermogen is prachtig en goed.
1 doelpunt en tikt wel aardig. Het maakt alleen niet alle wedstrijden hiervoor goedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt Benzema ?
Tegen Barca viel hij goed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |